Real talentløse...?

• jj_madridista
  • Gæst
  • Gæst
14 år 7 måneder siden #745 af jj_madridista
Besvaret af jj_madridista på emne Real talentløse...?
Jeg har lidt min tvivl omkring Jesé. Man skal i hvert fald være omhyggelig med ham, for der er ingen tvivl om, at han er et stort talent. Min bekymring går primært på de disciplinære problemer der er og har været med ham, hvilket allerede i denne sæson har lagt til grund for, at Toril på et tidspunkt holdte ham helt ude af truppen. Det er igen det mentale, der som sagt er så vigtigt. Der mener jeg det halter lidt med Jesé og der er noget at arbejde med. De fodboldmæssige kvaliteter har han uden tvivl.

Jeg tror der har været lidt for store forventninger til ham. En klar forventning om, at det var ham der skulle tage over efter Pablo Sarabia og det har han åbenlyst ikke været klar til. Retmæssigt skal det så også siges, at Jesé slet ikke er samme type som Sarabia, men han har ikke rigtig fundet sit niveau i denne sæson. Det henleder mig igen tilbage til det mentale aspekt. Han skal lære at styre sit temperament, han skal blive bedre til at fokusere, han skal tøjle sig selv bedre, tænke sig bedre om og så skal han hæve sit bundniveau.

<font color=7A0000>*INDLÆG ER RETTET AF BRUGER</font>

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

14 år 7 måneder siden #746 af Jaetinh
Besvaret af Jaetinh på emne Real talentløse...?
Jeg tror mest på Carvajal, Ivan Saez, Caballo, Alex, Morata og Pozo.

Carvajal fordi han bliver bedre for hver kamp, han bliver ved med at imponere og snart (2 år) ser jeg ham som backup for Ramos istedet for Arbeloa og senere indtræder fast på højrebacken når Ramos har tabt sin hurtighed og går ind på den centrale.

Saez er kun 16 og spiller allerede på Juvenil A, han er to kategorier foran de normale 1995'er.

Caballo har jeg ikke rigtigt set noget til, men jeg håber mest på ham hvis jeg skulle vælge mellem Noblejas og Caballo, han lyder som en meget spændende spiller.

Alex og Morata behøver jeg vel ikke at sige noget til, de fleste herinde har vel set dem spille nok til at vurdere hvor gode de er.

Pozo fik lov til at spille med U17 (Juvenil C) i sommeren under en turnering, han var 15 år (og scored nogle mål, jeg tror vist han scored et mod Barcelona) og som sagt er han også med det spanske U17 hold.

14 år 7 måneder siden #747 af ZizouMo
Besvaret af ZizouMo på emne Real talentløse...?
I de kampe jeg har set Jesé spille, så synes jeg han kan gøre det meget godt på kanten. Har faktisk altid troet at det var hans foretrukne position. Det samme når jeg har set clips på youtube for Spaniens tror u-17 landshold.
Jeg finder hans kvaliteter i hans hurtighed og gode driblinger lidt ala Neymer (dog stor niveau forskel). I mine øjne så kan Jesé gå hen og ligne en C. Ronaldo. Det kan jeg se ud fra bevægelserne i hans løb, teknikken samt hurtigheden. Store forventninger og i sidste ende er det bare noget jeg drømmer om og som måske er langt fra realistisk.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también.

• jj_madridista
  • Gæst
  • Gæst
14 år 7 måneder siden #748 af jj_madridista
#747: ZizouMo

Vi er bestemt ikke uenige når det kommer til hans fodboldmæssige kvaliteter, men han har og har haft problemer med disciplinen og det mentale, det kommer man ikke udenom. Det er noget han skal arbejde med, men han bliver selvfølgelig også ældre.

• Hugol
  • Gæst
  • Gæst
14 år 7 måneder siden #749 af Hugol
Besvaret af Hugol på emne Real talentløse...?
Det ser ikke alt for godt ud og vi har da heller ikke været heldige idag. Også rødt kort og et straffespark oveni skuffelsen mod Rayo B

14 år 7 måneder siden #750 af Jaetinh
Besvaret af Jaetinh på emne Real talentløse...?
Endnu engang skuffende resultat selvom det var de samme 11 som vandt 3-1 sidste weekend, helt ærligt så har jeg ingen anelse hvad man skal gøre for at rette op på det her. Det var vel nok de 11 bedste der startede idag og alligevel formår de at skuffe og ENDNU engang får vi en spiller udvist, det er for dumt. Jesé er al for anonym, et spring fra Juv A til Castilla og her nu kan vi allerede se hvor lidt han bidrager til holdet.

14 år 7 måneder siden #751 af ZizouMo
Jeg savner Sarabia, Juan Carlos og Fran Rico for Castilla holdet. Især førstnævnte har været sindsygt savnet.
Er der nogen som har holdt øje med hans udvikling i Getafe? For han spilletid og spiller han godt?

14 år 7 måneder siden #752 af JesperA
Besvaret af JesperA på emne Real talentløse...?
Han fik i hvert fald alle 90 minutter mod Villarreal i lørdags, hvordan han spillede ved jeg ikke.

Jeg har kun set dem spille da de besøgte Bernabeu, og der synes jeg han spillede en rigtig god kamp.

• jj_madridista
  • Gæst
  • Gæst
14 år 7 måneder siden #753 af jj_madridista
En lille vurdering på Pablo Sarabias sæsonstart i Getafe, til dem der måtte være interesserede: realmadridcastilla.tumblr.com/post/11901...liga-pablo-sarabia-i

14 år 7 måneder siden #754 af ZizouMo
God vurdering. Tak for det jj_madridista.

14 år 7 måneder siden #755 af JesperA
Besvaret af JesperA på emne Real talentløse...?
Rodrigo blev dobbelt målscorer for Benfica i går. Raúl scorede også for Schalke.

• Hugol
  • Gæst
  • Gæst
14 år 7 måneder siden #756 af Hugol
Besvaret af Hugol på emne Real talentløse...?
Ja Rodrigo har virkelig gjort sig bemærket på det sidste med en masse mål for landsholdet og nu også klubhold. Jeg tror at han ender i en bedre klub en dag, han virker til at komme ind i periode nu, med masser af udvikling.

Jeg har tidligere nævnt at han er blevet interessant at følge. Efter at Real Madrid skilte sig af med ham, gik der en periode hvor man ikke rigtig hørte fra ham.

Rauls mål var muligvis med hånden. Denne gang dog ikke forsætteligt som det var mod Leeds sidste gang han scorede med hånden.

<font color=7A0000>*INDLÆG ER RETTET AF BRUGER</font>

Leveret af Kunena Forum