Real talentløse...?

• Hugol
  • Gæst
  • Gæst
14 år 7 måneder siden #769 af Hugol
Besvaret af Hugol på emne Real talentløse...?
Det handler ikke om hvem han skal erstatte, men om han er for god til segunda og segunda b divisions bold.

<font color=7A0000>*INDLÆG ER RETTET AF BRUGER</font>

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• jj_madridista
  • Gæst
  • Gæst
14 år 7 måneder siden #770 af jj_madridista
Besvaret af jj_madridista på emne Real talentløse...?
Hvilket ikke er videre relevant at snakke om før til sommer. Han er Castilla-spiller sæsonen ud og der er rigeligt at se til.

Fortsætter han stimen, så er det logisk, at der vil være interesse for ham og folk vil spørge, om han ikke skal videre og have chancen i La Liga. Givetvis vil han måske selv søge nye udfordringer. Det vil tiden vise.

Der skal et meget lukrativt tilbud til, før jeg tror Real Madrid og Joselu selv vil så meget som overveje et salg til vinter, ikke mindst taget i betragtning, at holdets klare mål er oprykning og i jagten på at opnå dette, vil man formentlig gå langt for at holde på sin topscorer.

• Hugol
  • Gæst
  • Gæst
14 år 7 måneder siden #771 af Hugol
Selvf er det relevant at snakke om nu, det mener jeg! Ligesom det er relevant at snakke om andre indkøb Real Madrid gør sig til næste år. Hvis du ikke mener det er relevant så lad være med at kommenterer bare for at kommenterer.

Jeg har set mange kampe med Joselu også i Celta Vigo har jeg set enkelte kampe med ham. Han kan sagtens ende op som endnu en Negredo. Men det har jeg ikke lyst til at debatterer med dig om!! Det ender bare i noget være juks.

14 år 7 måneder siden #772 af interfigo
Besvaret af interfigo på emne Real talentløse...?
Nu har jeg ikke det store kendskab til Joselus kvaliteter da jeg heller ikke ser Castilla kampe, så jeg kan ikke gå i dybde med om han bør rykkes op. Men umiddelbart kunne jeg forestille mig at hvis han skulle rykkes op og få noget spilletid på førsteholdet, så skal enten Benzema eller Higuain sælges (hvilket jeg ikke er tilhænger af overhovedet!), men jeg kan ikke se hvordan han ellers skulle få spilletid, især når vi kun spiller med en angriber.

• Hugol
  • Gæst
  • Gæst
14 år 7 måneder siden #773 af Hugol
Nu sammenligner jeg jo Joselu lidt med Negredo, så har du jo egentlig fået dit svar. Sådan som Real Madrid kører deres Canteranos politik, er der hvertkend plads til Morata eller Joselu. Morata har en større chance, men selvom Joselu gør det rigtig godt, skal man ikke forvente at se ham i REal Madrid særlig meget længere.

Derfor siger jeg, at får Joselu ikke snart noget første holds fodbold går der ikke længe før han er fortid i klubben. Han er simpelthen for dygtig til Castilla. Det var Sarabia jo også.

14 år 7 måneder siden #774 af interfigo
Besvaret af interfigo på emne Real talentløse...?
Jo det er jeg helt med på Hugol, men det var egentlig ikke her jeg ville hen. Nej der hvor jeg ville hen er om det - i denne omgang - egentlig ikke er det rigtige Real gør, hvis de sælger Jesulo, for selvom han gør det godt kan han vel umuligt for alvor få chancen på holdet sålænge at vi både har Benzema og Higuain i truppen. Så hvis Jesulo på et tidspunkt bliver solgt, hvilket han formentlig gør, så synes jeg at det er et af de salg som vil kunne forsvares, i modsætning til mange af de tidligere salg af talenter.

• LosMerengues30
  • Gæst
  • Gæst
14 år 7 måneder siden #775 af LosMerengues30
Besvaret af LosMerengues30 på emne Real talentløse...?
Så længe vi fortsætter med den fornuftige ordning, der hedder salg med lave tilbagekøbsklaussuler, så er jeg tilfreds.

Er talenterne gode nok, så skal de nok blive hentet tilbage og få chancen.

Det vigtigste pt. er at få den oprykning til Segunda Divisíon i hus. Det ville give et formidabelt udgangspunkt for talentfabrikken og ville ligeledes gøre det lettere at implementere talenterne på førsteholdet, idet niveauforskellen ikke ville være så stor, som den er pt.

• Hugol
  • Gæst
  • Gæst
14 år 7 måneder siden #776 af Hugol
774
Jeg vil ikke lave en peter1904 (indebærer et lang kedsommelig indlæg som skal forstås som en joke omkring hvordan os brugere engang imellem skriver navne forkert og begår stavefejl og grammatiske fejl), saa fortaeller dig bare at han hedder Joselu :-).

Selvf kan vi godt forsvarer et salg af Joselu, prøv at se nogle spillere han skal kæmpe om pladsen imod. Men vi vender lidt tilbage til den gamle/evige debat om, hvordan Real Madrid behandler deres talenter.

Først og fremmest ser jeg ikke Joselu have en chance i Madrid, det gør jeg heller ikke med nogle af de andre talenter der render rundt, udlejet til bondemanden(Getafe) for at få arbejde/solgt med tilbagekøbs klausul til vores ærkefjender (Valencia) osv osv.

Det er i længden blot et bevis på at talent afdelingen ikke bliver taget særlig alvorligt når det handler om at få dem op på første holdet. Real Madrid består af to klubber efter min mening. Castilla med ungdoms afdelingen og Real Madrid. Ind imellem får de lov til at snuse til første holdet, men der er stadig ingen plan med dem.

Eksempler på hvorfor vores udlejning ikke virker/samt salg med tilbagekøbs klausul.
Granero, en dygtig spiller med masser af talent, men Real Madrid har handlet og handlet, at han i sidste ende bliver overflødig og nem at skille sig af med.

Sarabia lånt ud til Getafe og man får istedet Altintop.

Callejon, har næsten ikke fået spilletid, og det er jo en umulig opgave for ham at slå Di maria, Kaka Ozil og måske Neymar af holdet.

Og som jeg har sagt så mange gange er det hamrende ærgerligt at spillere som ingen betydning får i Madrid går ind og spærger talent afdelingen. (spillere som Faubert, Altintop, Saviola osv osv osv)

De næste spillere det vil gå ud over er Joselu, Sarabia og Morata. Der er endda flere som vores modstandere kan glæde sig til at købe for 5-10 millioner euro. Enzo kommer også til at blive en af disse spillere, hvis altså ikke der sker markante ændringer.

14 år 7 måneder siden #777 af JesperA
Besvaret af JesperA på emne Real talentløse...?
&quot;&quot;Sarabia lånt ud til Getafe og man får istedet Altintop. &quot;&quot;

Overdrivelse fremmer forståelse, men ret beset har &quot;købet&quot; af Altintop INTET med Sarabia at gøre.

• Hugol
  • Gæst
  • Gæst
14 år 7 måneder siden #778 af Hugol
Nej men hvis du køber en højre back som spiller nummer 23 giver det spiller nummer 24 mindre spilletid og derfor en bedre grund til at leje spiller nummer 24 ud.

Ligesom hvis Real Madrid havde købt Agüero, så ville der være mere at kæmpe om, både for Kaka, Ozil og Di Maria, på trods af at de ikke spiller samme plads.

Altintop spærer en plads for de unge spillere som Sarabia. Sarabia kunne ha været spiller &quot;nummer 23&quot; fremfor spiller som &quot;nummer 24&quot;. der er vel ingen der tror at han kan udvikle sig særlig meget længere på Castilla fremfor Getafe.

Hvis det er noget andet du tænker på en positions mæssigt må du gerne skrive det?

Forresten, lige når man troede at Mou havde en plan med talenterne, er det faktisk gået modsatte vej. Jo vores talenter bliver stadig udtaget i ny og næ, men udsigten til spilletid er der næsten ikke.

Meget hårdt sagt, HVORFOR FØLGE CASTILLA? I realiteten er der kun en årsag for mig. Du kan følge de millioner Real Madrid har af indtægt de kommende sæsoner på tæt hold og som du senere kan sige på diverse forums, ja han havde også sin ungdomskarriere i Real Madrid. Det kan da ikke blive mere tragisk!

Mange ved jeg er en aktiv fan af R.Madrid og jeg vil bestemt også klage over at talent afdelingen ikke bliver taget mere seriøst! Det bliver et banner&quot; donde esta la cantera&quot; eller &quot;Castilla para los equipos de BBVA&quot;.

• jj_madridista
  • Gæst
  • Gæst
14 år 7 måneder siden #779 af jj_madridista
Besvaret af jj_madridista på emne Real talentløse...?
Man har en klokkeklar plan med Castilla og holdets unge talenter. Oprykning til Liga Adelante. Det skal de sørge for.

Skulle det blive nødvendigt, så kan Mou udtage Castilla-spillere til førsteholdet. I den forstand har Mou, som han selv har udtalt, i princippet en trup på 50 spillere. Heldigvis, kan man så sige, har der ikke været brug for de unge gutter. Det kan man for så vidt glæde sig over, for førsteholdets opgave er noget helt andet end Castillas opgave og på et helt andet niveau.

Vi så et Osasuna hold med kun 15 førsteholdsspillere til rådighed, som var tvunget til at tage nogle af deres unge &quot;talenter&quot; med til Madrid. Hvis det nogensinde bliver tilfældet for Real Madrid, så vinder klubben da i hvert fald aldrig noget igen.

• Hugol
  • Gæst
  • Gæst
14 år 7 måneder siden #780 af Hugol
Ja den er jeg heller ikke i tvivl om, men det hjælper dog ikke på tilgangen af talenter til første holdet. Hvis man skal tro på rygterne har R. Madrid snart betalt den første del af transferen for Neymar. Det bliver Jesé og Sarabia vel næppe glad for??

Din sammenligning med Osasuna kan jeg ikke bruge til noget. Det er slet ikke det jeg er inde på.

Lige et spørgsmål til jer alle.

Hvilke klubber tror i at Sarabia, Morata Joselu, Alex, og Carvajal spiller for om 2 år.

Leveret af Kunena Forum