Truppen 12/13

14 år 2 måneder siden #121 af M_linding
Besvaret af M_linding på emne Truppen 12/13
Storken

Tak, der lærte jeg noget nyt:)

Så giver det faktisk god mening, at det ofte er så langtrukken en proces, at forlænge kontrakter.

Og som du er inde på, så er det nok det som gør, at Perez ikke har slået til og forlænget Ronaldo's kontrakt..:)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

14 år 2 måneder siden #122 af Raul 4 ever
Besvaret af Raul 4 ever på emne Truppen 12/13
#120: Storken

Di Maria kom til i sommeren 2010, men Beckham loven blev allerede ændret ved årsskiftet til 2010.

"Real Madrid har derfor ikke ønsket at forny hans kontrakt indtil i dag. Det er samtidig også grunden til at Ronaldo nok ikke lige får ny kontrakt foreløbig :D "

Marcelo fik forlænget og forbedret hans kontrakt allerede i februar 2010, så mon ikke godt vi kan antage at man kan lave papirarbejdet således at man ikke skal betale den høje skat, selvom man får en ny aftale. Ellers havde man jo nok lavet aftalen i December 2009.

14 år 2 måneder siden #123 af El_Juan
Besvaret af El_Juan på emne Truppen 12/13
#120: Storken

Det er vel kun i Baskerlandet, at de har stadig har fordelagtige skatteforhold i denne sammenhæng.

Det er en af grundene til, at de kan holde på deres profiler i Athletic. Det er det sted i landet med den laveste skatteprocent, i hvert fald så vidt jeg er blevet orienteret i forbindelse med den snak der har været, både om Llorentes mulige kontraktforlængelse og de påståede rygter om Javi Martínez.

14 år 2 måneder siden #124 af Real Madrid
Besvaret af Real Madrid på emne Truppen 12/13
Khedira - Der neue Boss

footie.dk/Nyheder/Fremvis.aspx?560663

Jeg er sikker på, at han også næste sæson vil spille fantastisk for Real Madrid. Helt klart den mest undervurderet spiller i Real Madrid-truppen. Please ingen ny midtbanemand tak, Alonso, Khedira, Sahin, Granero og evt. Lass - fantastisk midterakse, hvor fire ud af fem stadig er unge.

No solo soy perfecto, también soy Madridista

14 år 2 måneder siden #125 af Kassow-Rossing
Besvaret af Kassow-Rossing på emne Truppen 12/13
Khedira har spillet fantastisk under dette EM, men efter at have set alle Tysklands kampe, har jeg stadig lidt svært ved at se hvorfor. Alle hans offensive tiltag har været klundede. Han har langsomt og klodset kæmpet sig igennem den defensive midtbane og forsvaret, men det har virket.

Jeg tvivler på at han får lov til lige så mange offentlige ryk i Real Madrid. Det er jo ikke ligefrem mål vi mangler i hovedstadsklubben. Jeg tror hans defensive kvaliteter har første prioritet af denne grund, fordi hvad skal vi med flere mål? Forsvaret skal umiddelbart styrkes. Det tror jeg i hvert fald at Mourinho tænker.

Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)

14 år 2 måneder siden #126 af El_Juan
Lige her og nu ser Carvajal ud til at blive den nye højre back.

Ivanovic, der oprindeligt - ifølge rygterne - var Mourinhos foretrukne, skifter ikke væk fra Chelsea og netop Chelsea synes, at have overhalet Real Madrid i jagten på Maicon: www.marca.com/2012/07/01/en/football/rea...drid/1341127895.html

Det efterlader Carvajal tilbage som det åbenlyse valg, medmindre Lass bliver i klubben: www.marca.com/2012/07/01/en/football/rea...drid/1341161404.html

<font color=7A0000>*INDLÆG ER RETTET AF BRUGER</font>

14 år 2 måneder siden #127 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Truppen 12/13
Som sagt tidligere, så mener jeg at man skal finde en gardering til pladsen, men ikke en afløser for Arbeloa. Derfor vil Carvajal være mere end godkendt efter min mening.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

• LosMerengues30
  • Gæst
  • Gæst
14 år 2 måneder siden #128 af LosMerengues30
Besvaret af LosMerengues30 på emne Truppen 12/13
En anden meget opmuntrende ting er vores spilleres præstationer under EM.

Pepe, Coentrao, Ronaldo spillede alle et rigtig godt EM for Portugal og de nåede som bekendt alle semifinalen.

Khedira og Ozil var ligeledes stærkt spillende, specielt Khedira. Ozil lidt mindre, men stadig ganske godkendt.

San Iker, Ramos, Arbeloa og Xabi var alle fænomenale.

Den eneste som ikke rigtig præsterede var Benzema, hvis vi ser bort fra Albiol, som ingen spilletid fik.

Det tegner godt for den kommende sæson og viser, at det ikke var et tilfælde at vi overlegent vandt ligaen sidste sæson.

(Indlægget hører vist mere til i denne tråd end EM-tråden)

14 år 2 måneder siden #129 af El_Juan
#128: LosMerengues30

Det kommer vel ikke bag på nogen. Hovedparten af disse spillere sluttede sæsonen af i topform og de kunne tydeligvis godt have kørt videre endnu, hvis sæsonen havde været lidt længere, hvilket de viste under slutrunden.

Det kan de takke dem selv og Mourinho for. Mourinho og den fysiske stab gør og har gjort et fremragende stykke arbejde.

14 år 2 måneder siden #130 af Fernando M.
Besvaret af Fernando M. på emne Truppen 12/13
Uden decideret at forsvare Benzemas ringe EM, så viser det også hvor svært det er at stråle på et hold, der ikke fungerer.

Det forbliver en påstand, men havde det resterende franske mandskab blot levet en smule op til standard, er jeg ret sikker på, at Benzema havde været på plads.
Ribery var f.eks. endnu ringere, og Nasri også. Det forringer alt andet lige frontløberens vilkår, at fodermestrene ikke har lækkerier til truget...

14 år 2 måneder siden #131 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Truppen 12/13
&quot; at fodermestrene ikke har lækkerier til truget...&quot;.........fantastisk kommentar ;-)

Herudover helt enig, Benzema bliver i høj grad straffet for at spille på et hold, som nok har masser af fremragende spillere, men slet ikke formår at fungere som en enhed.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

• LosMerengues30
  • Gæst
  • Gæst
14 år 2 måneder siden #132 af LosMerengues30
Besvaret af LosMerengues30 på emne Truppen 12/13
El_Juan/jj-madridista:

Det er vel også netop det, som jeg skriver. Men det er da stadig rart at det bliver bekræftet endnu engang.

Det er korrekt, at Benzema ikke har det let for Frankrig, men den undskyldning holder ikke, da han selv var pivringe hele turneringen igennem.

Til tider lignede det jo, at han var midtbanespiller fremfor angriber. Der var ikke mange dybdeløb at spore. Generelt synes jeg ikke, at han har præsteret for Frankrig, som vi ved han kan det for RM.

Man kunne håbe for ham og Frankrig, at Deschamps kunne få styr på holdet, men jeg tvivler.

Leveret af Kunena Forum