Truppen 12/13

11 år 2 uger siden #457 af JimmyBroe
Besvaret af JimmyBroe på emne Truppen 12/13

Realmadrid94 skrev: Carvajal - Ramos - Varane - Marcelo

Synes dog Arbeloa skal "lære" Carvajal op. :-)
Overvej at RM stadig kan vinde 2 titler i år. Always look on the bright side..


3 titler, Always look on the bright side;)

Jeg er her stadig XOXO
Sidste redigering: 11 år 2 uger siden ved JimmyBroe.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 2 uger siden #458 af Realmadrid94
Besvaret af Realmadrid94 på emne Truppen 12/13
Haha du er godt nok optimistisk :D

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 2 uger siden #459 af JimmyBroe
Besvaret af JimmyBroe på emne Truppen 12/13

Realmadrid94 skrev: Haha du er godt nok optimistisk :D


;P

Jeg er her stadig XOXO

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 2 uger siden #460 af ZizouMo
Besvaret af ZizouMo på emne Truppen 12/13

Realmadrid94 skrev:

ZizouMo skrev: Så elendigt og uden hjerte. Hvem skal man hakke ned på i dag?

Lopez - Der ikke noget at sige om ham. Han fortjener den målmandsplads.

Marcelo - Spiller i perioder med glæde, som da han kommer helt igennem alene mod målmanden, men laver for mange sløsede afleveringer og halter hjem, når vi mister bolden.

Ramos - Tillykke med fødselsdagen. Man kunne helt klart se at han havde tankerne et andet sted.

Pepe - Viser i dag hvorfor Varane er foran ham. Han fejl bedømmer for mange bolde og taber mange hovedstødsduel. Jeg savner at se noget mere kølighed, da han trodsalt nu er blevet 30 år gammel!

Arbeloa - Langsom, står fejlplaceret, langsom boldomgang, laver for mange frispark og spiller kun fordi han ved der ikke er andre backs.

Modric - Jeg har ondt af den spiller. Man kræver at han præstere, men glemmer hvor svært det er at styre en midtbane når halvdelen af hans medspillere er boldmongoler. Hvis han skal præstere skal han spille med Øzil og Alonso ikke med Essien og Callejon.

Essien - Spiller en fin kamp. Er ikke en nogen højreback, men bedre end Arbeloa.

Callejon - Har altid sagt det og siger det gerne igen. Hvis Real ikke er foran med 3 mål, så kan han ikke spille. Mourinho må snart lære det. Callejon er en Arbeloa light.

Kaka - Prøver og prøver, men hvad nytter det når man bare ikke er bedre?

Ronaldo - Scorer et mål og burde have scoret et mere. Han ryger til tider ude af kampen.

Higuain - Der blev dømt 10 offside på os, hvor Higuain nok var skyld i over halvdelen. Jeg hader når han løber ude ved kanten og kan ikke forstå det. Ja det fint, hvis Benzema spiller samtidigt, men vi har kun én angriber, så bliv nu bare deroppe.

Khedira - Var oplagt at komme ind. Bryder spillet og lavede nogle gode løb. God indskiftning.

Øzil - Alle roser ham til skyerne. Ja når han spiller godt er han verdens bedste på sin plads. I dag var hans niveau laver end Di marias bundniveau. Går rundt og tåger. Ja ligaen er måske næsten afgjort, men giv den da en chance!

Di maria - Bliver kritiseret af mange og ønskes væk. Jeg mener helt klart vi skal beholde ham, da han i det mindste prøver her gang. Det ikke altid det lykkes for ham, men han skaber mange chancer og løber røven ud hverken. Bedste indskiftning helt klart!

Jeg ville ønske man i fodboldverden ændrede lønordningen. Jeg mener at man burde trække nogle % af en spillers løn, hvis man spiller elendigt. Det vil helt klart gøre sådan at man ikke ser på spillere som Øzil (i dag red.).
Jeg savner spillere der kæmper alt og til sæsonen er slut. Barca tabte point i dag og vi kunne havde været 2 point tættere på at indhente dem.


Du er godt klar over Øzil fik mindre end en halvleg på banen, ikke? :)


Og? Di maria og Khedira fik samme antal minutter?

Hvis det var Di maria eller Arbeloa der havde spillet sådan som Øzil, så havde ønsket de blev solgt til sommer.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también.
Sidste redigering: 11 år 2 uger siden ved ZizouMo.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 2 uger siden #461 af Dios
Besvaret af Dios på emne Truppen 12/13
ZizouMo skrev:

Og? Di maria og Khedira fik samme antal minutter?

Hvis det var Di maria eller Arbeloa der havde spillet sådan som Øzil, så havde ønsket de blev solgt til sommer.


Arh... du kan godt selv se forskellen ikke? Og selvom Di María prøvede, så var der intet der lykkedes for ham. Hans sidste aflevering ender stort set altid hos modstanderne.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 2 uger siden #462 af ZizouMo
Besvaret af ZizouMo på emne Truppen 12/13

Dios skrev: ZizouMo skrev:

Og? Di maria og Khedira fik samme antal minutter?

Hvis det var Di maria eller Arbeloa der havde spillet sådan som Øzil, så havde ønsket de blev solgt til sommer.


Arh... du kan godt selv se forskellen ikke? Og selvom Di María prøvede, så var der intet der lykkedes for ham. Hans sidste aflevering ender stort set altid hos modstanderne.


Intet der lykkedes? Ved ikke om vi så den samme kamp så.

Goal beskriver Øzils præstation som; Came on for Kaka in the 61st minute but failed to supply any more creativity in the middle of the park.

Di maria; Brought on in place of Callejon on the hour mark and instantly looked more dangerous with his electric pace.


Hellere en spiller der prøver, end en der bare ikke gider.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también.
Sidste redigering: 11 år 2 uger siden ved ZizouMo.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 2 uger siden #463 af Realmadrid94
Besvaret af Realmadrid94 på emne Truppen 12/13

ZizouMo skrev:

Dios skrev: ZizouMo skrev:

Og? Di maria og Khedira fik samme antal minutter?

Hvis det var Di maria eller Arbeloa der havde spillet sådan som Øzil, så havde ønsket de blev solgt til sommer.


Arh... du kan godt selv se forskellen ikke? Og selvom Di María prøvede, så var der intet der lykkedes for ham. Hans sidste aflevering ender stort set altid hos modstanderne.


Intet der lykkedes? Ved ikke om vi så den samme kamp så.

Goal beskriver Øzils præstation som; Came on for Kaka in the 61st minute but failed to supply any more creativity in the middle of the park.

Di maria; Brought on in place of Callejon on the hour mark and instantly looked more dangerous with his electric pace.


Hellere en spiller der prøver, end en der bare ikke gider.


Du tog ikke lige et citat fra goal og brugte det som argument, vel? Goals bedømmelser er fuldstændig hen i vejret. Jeg orker slet ikke at diskutere det her.. :)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 2 uger siden #464 af ZizouMo
Besvaret af ZizouMo på emne Truppen 12/13

Realmadrid94 skrev:

ZizouMo skrev:

Dios skrev: ZizouMo skrev:

Og? Di maria og Khedira fik samme antal minutter?

Hvis det var Di maria eller Arbeloa der havde spillet sådan som Øzil, så havde ønsket de blev solgt til sommer.


Arh... du kan godt selv se forskellen ikke? Og selvom Di María prøvede, så var der intet der lykkedes for ham. Hans sidste aflevering ender stort set altid hos modstanderne.


Intet der lykkedes? Ved ikke om vi så den samme kamp så.

Goal beskriver Øzils præstation som; Came on for Kaka in the 61st minute but failed to supply any more creativity in the middle of the park.

Di maria; Brought on in place of Callejon on the hour mark and instantly looked more dangerous with his electric pace.


Hellere en spiller der prøver, end en der bare ikke gider.


Du tog ikke lige et citat fra goal og brugte det som argument, vel? Goals bedømmelser er fuldstændig hen i vejret. Jeg orker slet ikke at diskutere det her.. :)


Kan du se noget forkert i de to citater? Eller synes du de har ramt helt ved siden af?

Bare fordi Wikipedia ikke er den mest troværdig side at søge på, så betyder det ikke at alt hvad der står derinde er forkert.

Der ikke så meget at diskutere, så jeg stopper her.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 1 uge siden #465 af JesperA
Besvaret af JesperA på emne Truppen 12/13
Hvor er det dog endnu en gang vidunderligt at se Varane spille, sikke en fart, placeringsevne, elegance og ikke mindst sublimt overblik han besidder. Jeg mindes ikke at have set en midterforsvarer med de samme egenskaber på dette niveau, han plukker jo bare den ene bold efter den anden uden overhovedet at være i nærheden af at lave frispark, og det er ikke kun mod dårlige angribere, det er mod Drogba, Messi og van Persie.

Zidane har fundet en defensiv udgave af sig selv, tak for ham Zizou!

Jeg gad faktisk godt se ham afprøvet på en defensiv midt, jeg tror faktisk Khedira besidder de evner der skal til for at spille Alonsos rolle, det er en rolle han udfylder fantastisk for Tyskland. Varane har alle forudsætningerne for at blive en perfekt DM, specielt hans overblik imponerer mig.

En anden der er blomstret er Coentrao, han spiller på et højt niveau lige for tiden, herligt at se!

Edit:
Ja det måtte jo ske, når jeg lige havde rost dem, så ser ingen af dem særlig heldige ud ved et par store chancer og Galatasaray-scoringer.
Sidste redigering: 11 år 1 uge siden ved JesperA.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce