Truppen 12/13

14 år 3 uger siden #169 af Real Madrid
Besvaret af Real Madrid på emne Truppen 12/13
Fantastisk mål af Di Maria mod Tyskland!

indkast.dk/index.php?nyhed=95712

No solo soy perfecto, también soy Madridista

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

14 år 3 uger siden #170 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Truppen 12/13
Di María ser skarp ud, virkelig skarp. Det bliver simpelthen fantastisk at have ham tilbage i fulde omdrejninger!

14 år 3 uger siden #171 af Real Madrid
Coentrao og Varane med nye numre, må være et tegn på, at de er kommet endnu tættere på holdet/en startopstilling. Sahin og Carvalho må da endegyldig være på vej væk, siden de har fået fjernet deres tidligere numre. Derudover kunne jeg godt forestille mig, at Di Maria får nummer 8, hvis Kaka går hen og skifter og så tror jeg Modric overtager nummer 16, hvis han kommer.

14 år 3 uger siden #172 af Gotten
Besvaret af Gotten på emne Truppen 12/13
Kiggede lige på truppen og faldt over arbeloa. Er jeg den eneste der er skuffet over man endnu ikke har fundet et alternativ, eller back up, for ham?

• Zidane91
  • Gæst
  • Gæst
14 år 2 uger siden #173 af Zidane91
Besvaret af Zidane91 på emne Truppen 12/13
Sæsonens første startopstilling:

Casillas
Arbeloa - Pepe - Ramos - Coentrao
Alonso - Diarra
Di Maria
Ozil
Ronaldo
Higuain

Lidt mærkværdigt at Diarra starter.. Lad os se om det var en fornuftig disposition af Mourinho at spare Khedira til mod Barca.

<font color=7A0000>*INDLÆG ER RETTET AF BRUGER</font>

14 år 2 uger siden #174 af Real Madrid
Tja jeg kan nu godt li' Arbeloa, spanier og canterano og lige pt. fastmand på verdens bedste klubhold og landshold. Kan godt være, at han aldrig blir en fantastisk back rent offensivt, men med alle de offensive kræfter, tror jeg vi overlever. Lad ham nu bare spille backen i et par år, og så krydser vi fingre for, at Carvajal på det tidspunkt har fået sit gennembrud i Leverkusen eller sætter vores lid til, at en ung spiller er blomstret op.

14 år 2 uger siden #175 af Gotten
Besvaret af Gotten på emne Truppen 12/13
Det er heller ikke fordi jeg ville have en hb i verdensklasse, men vi kunne da godt bruge en backup. Enten i form af carvajal eller en anden ung.

14 år 2 uger siden #176 af M_linding
Besvaret af M_linding på emne Truppen 12/13
Vi kunne også bare melde afbud til på torsdag, for spillerne er vist stadig på ferie... Elendigt at se på.

Kampen var et klasse-eksempel på, hvad Modric skal bruges til. Med ham på banen i stedet for Diarra, havde vi vundet 3-0. Ja, så stor en forskel kunne det have gjort tror jeg;)

• lars poulsen
  • Gæst
  • Gæst
14 år 2 uger siden #177 af lars poulsen
Besvaret af lars poulsen på emne Truppen 12/13
måske mén fatter man ikke brugte sami i stedet for diarra

14 år 2 uger siden #178 af ZizouMo
Besvaret af ZizouMo på emne Truppen 12/13
I la liga skal man sjældent forsvare, da modstanderne typisk som Valencia igår sætter sig tilbage på banen og forsvare.

Derfor kan Real faktisk spille 3-5-2

Ramos-Pepe-Coentrao

Khedira-Alonso

Di maria-Øzil-Ronaldo

Higuain-Benzema

Ja meget offensiv, men kan vi lukke kampene med 2-3 scoriger så kan vi gå ned og spille defensivt. Andet kræves ikke mod medmindre vi spiller mod Barcelona.

En anden mulighed er at vi køber en Kyle Walker og den Modric vi så meget venter på!
Levy er en stor klaphat. Jeg håber ikke det hele går i vasken.
Igår havde Real mange muligheder for at lave deres kendte kontraangreb, men Øzil og til dels Ronaldo så meget trætte ud.
Faktisk så synes jeg at Higuain spillede en meget god kamp, men Benzema er bare bedre til pasningsspillet.

Jeg tror det bare det var en smutter og Real igen er oppe og køre næste weekend. Men først venter der en kamp mod Fc barcelona, der længe ikke har set så stærke ud i en sæsonåbning.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también.

14 år 2 uger siden #179 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Truppen 12/13
Der er faktisk ingen grund til at ændre taktisk formation eller navne i startopstillingen.

Real Madrid kom faktisk frem til det antal chancer, som man kan forvente i sådan en kamp, men skarpheden manglede. Det kan hverken Modric på banen eller Arbeloa på bænken/tilskuerpladserne gøre noget ved.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

14 år 2 uger siden #180 af ZizouMo
Besvaret af ZizouMo på emne Truppen 12/13
Real har svært ved at åbne et forsvar op og derfor kan en Modric gavne gevaldigt. De fleste kampe i sidste sæson blev vundet via kontra angreb. Det også godt mod hold som barcelona der står højt op på banen. Men alle andre la liga hold står langt tilbage på egen bane halvdel. Derfor har Real meget svært ved at skabe chancer.

Hvis Modric kommer, så kommer du nok til at se hvad jeg mener.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también.

Leveret af Kunena Forum