Truppen 12/13
- raul7=kongen
-
- Moderator
-
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Casillas, Adan, Jesus
Arbeloa, Lass/Maicon, Marcelo, Coentrao, Ramos, Pepe, Varane, Albiol
Alonso, Khedira, Modric, Granero, Ozil, Callejon, Di Maria, Ronaldo
Benzema, Higuain, Morata
Fint og endelig er det tid til en trup uden fyld, nedbarberet med plads til at canteranos kan støde til.
Vi kommer ikke til at savne Carvalho, Altintop, Kaka eller Sahin.
Tilkomsten af Morata betyder meget for troen på ungdomsarbejdet og drømmen om en ny Raul og Modric kommer til klubben efter at have styret Premier League - han kommer til at tilbyde tempo og teknisk højt niveau, noget Kaka eller Sahin ikke formåede.
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
No solo soy perfecto, también soy Madridista
Casillas, Adán og Jesús.
Arbeloa, Ramos, Albiol, Pepe, Varane, Coentrão y Nacho.
Xabi Alonso, Khedira, Sahin, Callejón, Granero, Özil, Lass, Kaká, Di María, Álex og Jesé.
Ronaldo, Benzema, Higuaín og Morata.
Er glad for at se Álex Fernandez i truppen. Synes han har gjort det godt i de første to kampe. Havde dog håbet lidt på, at Lucas også var kommet med. Den eneste af "de faste" der mangler er Marcelo, der spiller OL.
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
Sjovt at Jesus og Morata ikke er med, når der allerede er taget nye billeder og truppen samtidig ellers er blevet opdateret. Har man ikke før hørt, at spillere er blevet rykket op, uden det officielt er sket?
No solo soy perfecto, también soy Madridista
Rolig nu... Pre-season er knap nok indledt. Der kan altså nå at ske meget endnu :-)
- Storken
- Gæst
-
Jeg føler med ham, hvis Messi løber med titlen for fjerde år i træk. Det er synd, når en så fantastisk spiller ikke får den hyldest han fortjener.
Jeg kan slet ikke forestille mig den følelse at bruge alle sine vågne timer på at blive den bedste og så se titlen gå til en spiller med et gudsbenådet talent. Det må være underligt at ens hårde arbejde hele livet bliver sat i skyggen, fordi en tilfældig Argentinsk dreng er født med en speciel gave, en gave man selv kun kan drømme om. Det bliver ikke meget mere urimeligt, når man selv yder alt og andre praktisk talt får det foræret for næsen af én.
Jeg er slet ikke i tvivl om, at Ronaldo i de stille stunder forbander Messi langt væk. Havde det ikke været for Messi var han verdens ubestridte bedste, den alle så op til og talte om. I stedet råber folk 'Messi, Messi, Messi!' og ser stort på det hårde arbejde, hele hans liv har bestået af. Det må være som en kniv i hjertet, at uanset hvad man gør, så er der altid en enkelt lille argentiner der gør det bedre.
Jeg er (som i nok havde gættet) ingen fan af Ronaldo, men man kan kun respektere hans endeløse kamp for at blive den bedste. Det kræver sin mand ikke at stille sig tilfreds med andenpladsen, men konstant arbejde på at blive den bedste. Velvidende at det muligvis aldrig sker.
Jeg kan kun håbe, at han får den plads i historien han fortjener.
Intet er sagt i ironi og jeg mener hvert et ord.
Mvh
Anders
- Raúl Madrid
-
- Ekspert bruger
-
Rigtig stor respekt til dig! Der burde være flere barcelona fans som dig. Jeg har læst mange af dine indlægs herinde, og jeg er faktisk glad for, at vi har en fra "den anden side" hvis du forstår mig, til at kunne debatere med os, uden at det bliver alt for subjektivt.
Jamen jeg er da også sikker på, at Cristiano Ronaldo trasker søvnløst rundt om natten og bander Messi langt væk, for derefter at græde sig selv i søvn. Jeg kan godt se, at det virkelig må være som en kniv i maven på stakkels Cristiano, der åbenbart ikke er et gudsbenådet talent og født med en speciel gave.
Side syv og otte i dit GOAL-blad, med et billede af Messias, er klistret godt sammen, mens du åbenbart har valgt at bruge din realitetssans som bogmærke mellem side 12 og 13. Jøsses...
- henrikcomn
- Bruger er blokkeret
-
Mon ikke hans beskedne løn på et par millioner om ugen opvejer lidt. Så helt spildt er har han talent hvis ik været ;)
- Kassow-Rossing
-
- Bruger er blokkeret
-
De fleste andre, fornuftige, ser Messi som værende en anderledes fodboldspiller, der også er verdens bedste til det han gør: De små finteløse driblinger, hvor man aldrig kan tage bolden fra ham og det enorme temposkifte og den fantastiske boldkontrol og overblik, som få andre besidder.
Ronaldo er på mange måder Messi overlegen. Ligesom Messi på mange måder er Ronaldo overlegen. Det kan man ikke betvivle. Jeg behøver vidst ikke remse Ronaldos kvaliteter op.
Sagen er simpel: Messi var verdens næstbedste sidste sæson men han trak sit hold til triumfer og slog Ronaldo i den direkte duel. Han vandt titlen. I år skal Ronaldo selvfølgelig vinde titlen af samme grund. Han trumfede også Messi i alle direke dueller bortset fra en enkel, hvor ingen af dem var verdensklasse.
Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)