Truppen 12/13

13 år 7 måneder siden #397 af M_linding
Besvaret af M_linding på emne Truppen 12/13
Det er "minimalt" hvad der skal handles til sommer - Problemet er jo ikke spillerne eller kvaliteten i truppen. Problemet er udelukkende træneren.

Higuain ud, Falcao/Cavani/Jesé ind.
Essien ud, Alex F ind. José R starter inde for Castilla.
Pepe ud, 1000 mulige erstatninger. Varane bliver ny starter.
Cavajal ind.
Ny 2. målmand.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 7 måneder siden #398 af ZizouMo
Besvaret af ZizouMo på emne Truppen 12/13

M_linding skrev: Det er "minimalt" hvad der skal handles til sommer - Problemet er jo ikke spillerne eller kvaliteten i truppen. Problemet er udelukkende træneren.

Higuain ud, Falcao/Cavani/Jesé ind.
Essien ud, Alex F ind. José R starter inde for Castilla.
Pepe ud, 1000 mulige erstatninger. Varane bliver ny starter.
Cavajal ind.
Ny 2. målmand.

Higuain - Falcao
Essien - José
Carvajal ind
Pepe bliver :)

No soy sólo perfecto, soy Madridista también.

• Rubæk
  • Gæst
  • Gæst
13 år 7 måneder siden #399 af Rubæk
Besvaret af Rubæk på emne Truppen 12/13
Sådan skal I ikke tale om Higuain! :(

13 år 7 måneder siden #400 af mortenj
Besvaret af mortenj på emne Truppen 12/13

Rubæk skrev: Sådan skal I ikke tale om Higuain! :(

Han er jo bare ikke skarp nok? Thats a fact? Om man vil det eller ej.

13 år 7 måneder siden #401 af BBB
Besvaret af BBB på emne Truppen 12/13

Rubæk skrev: Sådan skal I ikke tale om Higuain! :(

Enig. Jeg ser stadig Higuain som værende bedre end Benzema. Uanset Benzema har nogle gode kvaliteter, så skal en angriber kunne afslutte, og der ser jeg Higuain som værende flere mil foran Benzema.

Det man har i Benzema har man i di Maria, Özil og Ronaldo - og alle de tre er bedre til deres ting end Benzema. Higuain er derimod en farlig luskebusk, som vitterligt er den diamentrale modsætning af Özil, der - selvom han spiller på en offensiv midt - nærmest oplever en fysisk umulighed, når det kommer til at smide bolden over stregen.

mortenj skrev: Han er jo bare ikke skarp nok? Thats a fact? Om man vil det eller ej.

Men stadig langt skarpere end Benzema. Det er jo ikke for ingenting, at Higuain sparker de bolde i kassen, som Benzema til stadighed kan vælte rundt i. Higuain har det killer-instinct som Benzema nok aldrig rigtig får.
Sidste redigering: 13 år 7 måneder siden ved BBB.

13 år 7 måneder siden #402 af Real Madrid
Besvaret af Real Madrid på emne Truppen 12/13
Ja det er jo lazy sunday ;) havde du brugt 5 minutter ekstra på indlægget, ville du kunne se, at samtlige spillere i truppen er Canteranos vi har i udlandet. Indlægget skal tages med et gransalt, havde ikke i min vildeste fantasi regnet med, nogen ville tage det bogstaveligt haha. Men det er tragisk, at du ikke opfattede før, at samtlige spillere har- eller havde en fortid i Real Madrid.

ZizouMo skrev:

Real Madrid skrev: Træner: Del Bosque (Spanien)
Assistent: Rafa Benitez (Chelsea)

Mm: Casillas, Lopez (Sevilla)
Hb: Carvajal (B. Leverkusen), Juanfran (Ath. Madrid)
Cb: Cambiasso (Inter Milan), Arbeloa, Domínguez (Mönchengladbach), Nacho
Vb: Filipe (Ath, Madrid), Sanchez (Malaga)
Cm: Valero (Fiorentina), Garcia (Man. City), Granero (QPR), Jose
Om: Mata (Chelsea), Parejo (Valencia)
Hw: Rodrigo (Benfica), Callejon
Vw: Jese, Sarabia (Getafe)
Ang: Soldado (Valencia), Negredo (Sevilla), Morata

Casillas

Carvajal Arbeloa Cambiasso Filipe

Valero Garcia

Rodrigo Mata Jese

Soldado

Klar til udrensning til sommer? ;)

Hahahhah årets joke? Du spiller for meget Fifa/FM fortsæt du bare med det.

Del Bosque kommer aldrig til at træne Real, når præsidenten hedder Florentino.

Vores hold til næste sæson:

Casillas, Adan, Jesus
Arbeloa, Carvajal
Marcelo, Coentrao
Ramos, Pepe, Varane, Albiol, Nacho
Alonso, Khedira, José R.
Øzil, Modric, Isco
Di maria, Callejon, Ronaldo, Jesé R.
Benzema, Falcao

Ind: Falcao, Isco, Jesé, José, "Nacho", Carvajal
Ud: Carvalho, Higuain, Kakà, Essien

Startopstilling:

Casillas

Arbeloa/Carvajal-Pepe-Ramos-Marcelo

Khedira-Alonso

Øzil-Ronaldo

Falcao-Benzema

Bare lidt synd med Modric, Isco og Di maria på bænken. Værre ser det ud for Jesé, José, Nacho og Callejon. Men så kan De to førstnævnte fungere som Castilla spillere, der kan hives op til førsteholdet.

No solo soy perfecto, también soy Madridista

13 år 7 måneder siden #403 af M_linding
Besvaret af M_linding på emne Truppen 12/13
For mig at se, var der en Higuain før sin diskusprloaps, og en efter. Den hurtige, skarpe og opfindsomme Higuain som hjalp os til mesterskabet i 07 og 08, har vi ikke set efter den skade.

Han er tung i røven, og slet ikke så alsidig og træfsikker som før. Måske ville han blive det, hvis han spillede fast over en længere periode - Men findes den tålmodighed i Real Madrid?
Følgende bruger(e) sagde tak: Rubæk

• 10-Tallet
  • Gæst
  • Gæst
13 år 7 måneder siden #404 af 10-Tallet
Besvaret af 10-Tallet på emne Truppen 12/13

M_linding skrev: Han er tung i røven, og slet ikke så alsidig og træfsikker som før. Måske ville han blive det, hvis han spillede fast over en længere periode - Men findes den tålmodighed i Real Madrid?

Historisk set eksisterer tålmodigheden ikke, men Gonzalo Higuaín vil jeg være meget ked af at se forlade klubben. Han er trods alt en angriber der i hans tid i Real Madrid C.F. gennemsnitlig har scoret i hver anden kamp. Det vil være synd at sige, at han for tiden er på toppen, men derfor skal spillere, efter min mening, ikke bare smides på porten. Iøvrigt som Madrid ellers har for vane. Måske er den manglende tålmodighed én af forklaringerne på nogle resultatmæssige magre år.

Higuaíns succes på banen er også afhængig af holdet han spiller på, og han skal nok komme i gang.
Sidste redigering: 13 år 7 måneder siden ved 10-Tallet.

• Rubæk
  • Gæst
  • Gæst
13 år 7 måneder siden #405 af Rubæk
Besvaret af Rubæk på emne Truppen 12/13

M_linding skrev: For mig at se, var der en Higuain før sin diskusprloaps, og en efter. Den hurtige, skarpe og opfindsomme Higuain som hjalp os til mesterskabet i 07 og 08, har vi ikke set efter den skade.

Han er tung i røven, og slet ikke så alsidig og træfsikker som før. Måske ville han blive det, hvis han spillede fast over en længere periode - Men findes den tålmodighed i Real Madrid?

Dette er klart også mit indtryk. Men jeg klynger mig stadig til håbet om at han kommer tilbage til fordums styrke. Men jeg fornemmer at hans tid meget vel kan være ovre i Real Madrid efter denne sæson. Desværre!

13 år 7 måneder siden #406 af Dios
Besvaret af Dios på emne Truppen 12/13
For mig at se, så har Higuain aldrig været god nok til en start plads i Real Madrid. Han mangler så enormt meget i sit spil, som gør han aldrig rigtig bliver betragtet som førstevalg. Han har dog til tider den kynisme der skal til, men han er for ustabil og sejre aldrig imod de store.
Han er en glimrende indskifter, da han oftest ikke skal bruge mange minutter på banen for at scorer. Fast starter bliver han først når han tager et eller flere skidt ned af rangstien.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

13 år 7 måneder siden #407 af Hugol
Besvaret af Hugol på emne Truppen 12/13

Dios skrev: For mig at se, så har Higuain aldrig været god nok til en start plads i Real Madrid. Han mangler så enormt meget i sit spil, som gør han aldrig rigtig bliver betragtet som førstevalg. Han har dog til tider den kynisme der skal til, men han er for ustabil og sejre aldrig imod de store.
Han er en glimrende indskifter, da han oftest ikke skal bruge mange minutter på banen for at scorer. Fast starter bliver han først når han tager et eller flere skidt ned af rangstien.

Jeg synes man skal passe på med at vurderer spillerne sådan som det går på nuværende tidspunkt. Men jeg er enig i dit indlæg Dios, at Higuain mangler et eller andet vi har haft i andre angribere som Morientes, Raúl, Ronaldo, Zamorano og Hugo Sanchez. Dog mener jeg at Real Madrid spiller en spillestil, som kommer utrolig få spiller på banen til gode. Jeg glæder mig til at se et Real Madrid uden Mourinho, da Mourinho efter min mening har en helt forkert indstilling til, hvordan du arbejder med spillernes selvtillid. Jeg vil gerne se noget nyt.

Har valgt at takke af på forum!

13 år 7 måneder siden #408 af Jaken
Besvaret af Jaken på emne Truppen 12/13
Det ville pine mig at afskibe Higuain. Jeg kan stadig bedre lide ham end Benzema, omend Benzema vel nok er den bedste af de to... Som flere har påpeget så var den "gamle" Higuain før skaden en anden spiller. En hurtigere og mere kynisk spiller og også en angriber der helt klart var Real Madrid værdig (og forhåbentlig bliver igen).
For mig at se behøver en angriber ikke nødvendigvis være den der "falske 9'er", der deltager enormt i opspillet og nærmest laver flere assists end mål. Så længe der er andre spillere, længere tilbage på banen der kan stå for den del af spillet. Så kan jeg nu godt lide en god klassisk angriber, der er bevægelig og søger huller i forsvaret og går efter målet i stedet for at søge langt ud på kanten.
Benzemas niveau er også for svingende til, at jeg er fuldstændig overbevist om, at han er fremtidens topangriber for Real Madrid. Havde han nu kun været en 21-22 år, havde det været helt forståeligt, men han er faktisk blevet 25 nu..

No soy sólo perfecto, soy Madridista también
Sidste redigering: 13 år 7 måneder siden ved Jaken.

Leveret af Kunena Forum