Truppen 12/13
... Er det ikke oplagt og sandsynligt at han havner i Madrid i næste sæson?
Nogen der ved noget specifikt?
Fakta:
Franco fjernede Barcas gæld og hjælp med bygning af Camp Nou.
I Francos tid mellem 1939-1975 vandt Real Madrid 22 spanske pokaler, mens Barca vandt 23.
Som tak udnævnte Barca Franco til æresmedlem og gav ham æresmedaljer.😂😂😂😂😂
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Jeg er faktisk helt sikker på, at Carvajal bliver hentet hjem. Vi henter en HB uanset hvad.
Mon ikke vi til den kommende sæson kommer til, at se meget mere til Morata, Jese og Carvajal. De kan passende overtage Carvalho/Nacho og Kaka's roller.
- raul7=kongen
-
- Moderator
-
Henter man en enkelt eller to af de spillere(Mourinho henter næppe tre unge spillere permanent ind omkring holdet) har man forhåbentlig en lidt bedre plan end det.
Varane's udvikling står tydeligt frem; sidste sæson snuste han til førsteholdet og i denne er han en vigtig brik.
Jeg håber det samme bliver tilfældet med Morata til den kommende sæson, hvis han vel at mærke fortsætter sin udvikling. Når Kaka' forlader klubben burde der også være plads til ham.
Ligeledes er det oplagt, at Jese træner med førsteholdet fra den kommende sæson og veksler mellem Castilla og førsteholdet (som Morata).
Her viser Benzema netop det, som gør at han er den jeg helst vil se, som vores 9'er...
Ikke målet, men assisten til Ronaldo... Bruger kroppen fantastisk er lægger en endnu bedre aflevering. Klasse;)
- Madridista91
- Gæst
-
Og det er præcis det eneste Mourinho tænker på, tror jeg. Han er jo ikke klubbens mand, så Jese, Jose, Morata osv. betyder intet for ham.
Håber vi en dag får en træner som er fra klubben, og at han så gør ligesom Guardiola gjorde med Barca (ang. talenterne)
- RealMadrid_Eksperten
- Gæst
-
MM: Casillas - Adan.
HB: Arbeloa - Walker.
CB: Pepe - Ramos - Varane - Ivanovic.
VB: Marcelo - Coentrao.
1CDM: Alonso - Modric.
2CDM: Khedira - Essien.
COM: Øzil - Kaka.
VW: Cristiano Ronaldo - Jesé.
HW: Di Maria - Callejon.
ANG: Benzema - Higuain/Falcao
Jeg tror ikke der kommer særlig mange udskifter i truppen. Det her er min tanke på hvordan det kommer til at se ud.
- rezamadridista
-
- Platin bruger
-
Den mand viser virkelig hvordan fodbold skal spilles. Køliiiiiiiiiiiiiiiig. Han minder mig så meget om Zidane. Det er en fornøjelse at se.
- Ingen svæver på banen som Zizou!
- rezamadridista
-
- Platin bruger
-
Den mand viser virkelig hvordan fodbold skal spilles. Køliiiiiiiiiiiiiiiig. Han minder mig så meget om Zidane. Det er en fornøjelse at se.
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Nej, spøg til side, og undskyld, det var bare for at drille lidt. Özil er en herlig fodboldspiller, men han har fortsat et pænt stykke vej op til Zidane. Hans bundniveau skal blive langt højere.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
- rezamadridista
-
- Platin bruger
-
Siempre Madrid skrev: Hellere en livstidskontrakt til Arbeloa, han minder mig så meget om Paolo Maldini ;-)
Nej, spøg til side, og undskyld, det var bare for at drille lidt. Özil er en herlig fodboldspiller, men han har fortsat et pænt stykke vej op til Zidane. Hans bundniveau skal blive langt højere.
Haha livstidskontrakt til Arbeloa er vel også en mulighed :)
Jeg mente bare at de mindede om hinanden. Det er rimelig åbenlyst at Özil mangler meget endnu, men han er også kun 24 år. Bundniveauet er meget lav ja, men det hele skal nok komme. Mærk mine ord. Han bliver en legende.