Truppen 12/13

13 år 6 måneder siden #421 af M_linding
Besvaret af M_linding på emne Truppen 12/13
Det er rystende... Især hvis det virkelig er Ramos, som har kørt 260 km/t. Men det er heldigvis rygter, så vi ved det jo ikke...

Benzema lider vist i nogen grad af den samme lidelse som di Maria: De har alle værktøjerne til at være de aller bedste til det de gør, men deres egen hjerne og fornuft modarbejder dem.

Forestil jer lige Benzema blandet med Ronaldos tilgang til jobbet... Av av av, siger jeg bare;)
Sidste redigering: 13 år 6 måneder siden ved M_linding.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 6 måneder siden #422 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Truppen 12/13
Samfundstjeneste!? Lav tre mål i weekenden og i næste uge!

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

13 år 6 måneder siden #423 af M_linding
Besvaret af M_linding på emne Truppen 12/13

Siempre Madrid skrev: Samfundstjeneste!? Lav tre mål i weekenden og i næste uge!

Men spøg til side;) - Så kan det vel faktisk ende med en tur i brummen....?

Men mon ikke han slipper med en gigantisk bøde, og så med Real Madrid trække udgifterne for en privatchauffør i hans løn..

13 år 6 måneder siden #424 af Steen
Besvaret af Steen på emne Truppen 12/13

M_linding skrev: Det er rystende... Især hvis det virkelig er Ramos, som har kørt 260 km/t. Men det er heldigvis rygter, så vi ved det jo ikke...

Benzema lider vist i nogen grad af den samme lidelse som di Maria: De har alle værktøjerne til at være de aller bedste til det de gør, men deres egen hjerne og fornuft modarbejder dem.

Forestil jer lige Benzema blandet med Ronaldos tilgang til jobbet... Av av av, siger jeg bare;)

Ramos-rygtet ser heldigvis ud til at være løgn, flere medier siger at dem der står for Benzema sagen har udtalt at der ikke har været en anden bil, så det skal vi ikke bekymre os om.

Helt enig omkring Benzema. Han er en af mine ynglings spiller i truppen, alle har det godt med ham, og han ser ud til at være en flink og sjov gut.
jeg tror virkelig han kunne blive en af de 3 bedste i verden hvis han havde viljen. Han er en komplet spiller, er god i alle spillets facetter, afslutningerne og hovedstød halter lidt men det er et punkt han sagtens kan forbedre.

Jeg tror hans navn er for stort til at ryge i spjældet. Det er 100% sikkert hans kørekort fratages , så er spørgsmålet bare hvad den anden straf bliver, som sagt er jeg ret sikker på at det bliver en bøde.

Det der dog gøre hele denne sag endnu mere absurd er at han snart skal i retten angående prostitution skandalen, og der kan han risikere fængselsstraf på op mod 3 år. Hans advokat siger at de står med gode kort, men jeg kender ikke reglerne for prostitution i Frankrig så kan kun håbe på det bedste.

Siempre

Hehe, mon ikke det er en lidt for hård straf :)

13 år 6 måneder siden #425 af Steen
Kaka er tilbage i den brasilianske trup til venskabskampene mod Rusland og Italien, godt for ham. Det er fortjent at han får chancen igen nu skal han tage den, jeg tror ikke han får flere.

• Raúl 7
  • Gæst
  • Gæst
13 år 6 måneder siden #426 af Raúl 7
Besvaret af Raúl 7 på emne Truppen 12/13
Nogen der har styr på hvad Det Franske Fodboldforbunds reaktion er på alle Benz's problemer?
Lidt spændende når nu Bendtner er blevet udelukket for noget lignende.

13 år 5 måneder siden #427 af Steen
Forkert tråd.
Sidste redigering: 13 år 5 måneder siden ved Steen.

13 år 5 måneder siden #428 af Steen
Så kom den første skade... Det tog ikke lang tid, denne gang er det gået ud over Khedira som er blevet ankelskadet.

13 år 5 måneder siden #429 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Truppen 12/13

Steen skrev: Så kom den første skade... Det tog ikke lang tid, denne gang er det gået ud over Khedira som er blevet ankelskadet.

Det er SATME utroligt! Jeg håber ikke, at det er længerevarende.

• StefanR
  • Gæst
  • Gæst
13 år 5 måneder siden #430 af StefanR
Besvaret af StefanR på emne Truppen 12/13

Daniel skrev:

Steen skrev: Så kom den første skade... Det tog ikke lang tid, denne gang er det gået ud over Khedira som er blevet ankelskadet.

Jeg har prøvet at finde frem til en artikel som fortæller lidt om skaden, men uden held.

Man kan da håbe at han "faker" den lidt :) Han er uundværlig!

13 år 5 måneder siden #431 af Steen

Daniel skrev:

Det tror jeg ikke, ankelskader plejer ikke at være så slemme med mindre en operation er nødvendig, men vi bliver klogere på det i løbet af i morgen når testene er fortaget, vi kan kun håbe på det bedste for vi har ikke brug for flere skadet spillere og slet ikke her i de vigtigste måneder af sæsonen.
Sidste redigering: 13 år 5 måneder siden ved Steen.

• StefanR
  • Gæst
  • Gæst
13 år 5 måneder siden #432 af StefanR
Besvaret af StefanR på emne Truppen 12/13

Steen skrev:

Daniel skrev:

Det tror jeg ikke, ankelskader plejer ikke at være så slemme med mindre en operation er nødvendig, men vi bliver klogere på det i løbet af i morgen når testene er fortaget, vi kan kun håbe på det bedste for vi har ikke brug for flere skadet spillere og slet ikke her i de vigtigste måneder af sæsonen.

Steen: Hvor fandt du info ? :) Vil du være så gavmild at smide mig et link?

Leveret af Kunena Forum