Uefa Champions League 2014/2015

• Storken
  • Gæst
  • Gæst
11 år 4 måneder siden #121 af Storken
Besvaret af Storken på emne Uefa Champions League 2014/2015

Sahinovic skrev: Retfærdighed, jeg sover godt i aften.

Det var et smukt øjeblik. Jeg havde godt nok spået, at Chelsea vandt skidtet, men det tager jeg med :)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 4 måneder siden #122 af SR4
Besvaret af SR4 på emne Uefa Champions League 2014/2015
Favouritterne til titlen må nok være Bayern nu.
Barca's topniveau er suverænt, men deres trup er meget smal og de har ikke råd til skader i nogen som helst af kæderne så det er langt fra sikkert de holder niveauet. Gør de dog det, er de helt sikkert også favouritter.
Ift. Real så har de en chance, hvis de vender tilbage til deres 2014 niveau.
Så har et hold som Paris altid en chance.

11 år 4 måneder siden #123 af Sahinovic

Storken skrev:

Sahinovic skrev: Retfærdighed, jeg sover godt i aften.

Det var et smukt øjeblik. Jeg havde godt nok spået, at Chelsea vandt skidtet, men det tager jeg med :)

Bosnisk ordsprog,- Avion bez pilota, som nogenlunde kan oversættes til,- et fly uden en pilot, så kan man selv regne ud hvordan det kommer til at gå. Hovedløst af Mourinho!

Florentino Pérez
Sidste redigering: 11 år 4 måneder siden ved Sahinovic.

11 år 4 måneder siden #124 af Macon
Besvaret af Macon på emne Uefa Champions League 2014/2015
Tror den er Bayern's i år, de er godt nok skræmmende, og deres trup er bred, de kan stort set stille med to lige stærke hold.

11 år 4 måneder siden #125 af Fondo_Sur

Macon skrev: Tror den er Bayern's i år, de er godt nok skræmmende, og deres trup er bred, de kan stort set stille med to lige stærke hold.

Sådan var de også sidste år. Alt kan blive slået ud.
Sidste redigering: 11 år 4 måneder siden ved Fondo_Sur.

11 år 4 måneder siden #126 af Macon
Besvaret af Macon på emne Uefa Champions League 2014/2015

Fondo_Sur skrev:

Macon skrev: Tror den er Bayern's i år, de er godt nok skræmmende, og deres trup er bred, de kan stort set stille med to lige stærke hold.

Sådan var de også sidste år. Alt kan blive slået ud.

Problemet er bare er de er endnu stærkere i år, sidste sæson var gaudiola's første sæson i bayern.
Men håber da det er os der slår dem i finalen.

Men det ser ikke godt ud i forhold til det.
Sidste redigering: 11 år 4 måneder siden ved Macon.

• Storken
  • Gæst
  • Gæst
11 år 4 måneder siden #127 af Storken
Besvaret af Storken på emne Uefa Champions League 2014/2015
Det virker som om, at den manglende rotation fra Mourinho og Ancelotti i efteråret bider Chelsea og Real Madrid i røven her i foråret. De to hold har fuldstændig tabt pusten, hvor de tidligere var stærkt kørende.

11 år 4 måneder siden #128 af nono
Besvaret af nono på emne Uefa Champions League 2014/2015
Mourinho største fejl rent trænermæssigt er, at han ikke har en god opskrift på at dæmme op for dødbolde. Det kostede trofæer i Real Madrid og i går kostede det videre avancement for Chelsea.

• Inspektøren
  • Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
11 år 4 måneder siden #129 af Inspektøren
Besvaret af Inspektøren på emne Uefa Champions League 2014/2015
Okay, wow.
Da Cahill scorede til 1-0 med 9 minutter igen og 1 mand i overtal, så gik jeg i seng. For nu var den kamp endegyldigt overstået.
Så står jeg op til en dejlig frisk morgen i København tager min laptop op, tjekker liverscore og så ser jeg, at Chelsea fucking er røget ud efter forlænget spilletid på hjemmebane efter at have været 1 mand i overtal 85 minutter! HAHAHAHA!

Ser ud til at alle engelske hold er røget ud af Champions League inden vi overhovedet er begyndt at snakke om 1/4 finalerne. Hvis de ikke passer på, så bliver der overhalet af ikke bare de tyske hold men også de italienske hold, de er begyndt at tage Europa League seriøst. Det vil sige, kun 3 Champions League pladser til Premier League.

11 år 4 måneder siden #130 af SR4
Besvaret af SR4 på emne Uefa Champions League 2014/2015

Inspektøren skrev: Okay, wow.
Da Cahill scorede til 1-0 med 9 minutter igen og 1 mand i overtal, så gik jeg i seng. For nu var den kamp endegyldigt overstået.
Så står jeg op til en dejlig frisk morgen i København tager min laptop op, tjekker liverscore og så ser jeg, at Chelsea fucking er røget ud efter forlænget spilletid på hjemmebane efter at have været 1 mand i overtal 85 minutter! HAHAHAHA!

Ser ud til at alle engelske hold er røget ud af Champions League inden vi overhovedet er begyndt at snakke om 1/4 finalerne. Hvis de ikke passer på, så bliver der overhalet af ikke bare de tyske hold men også de italienske hold, de er begyndt at tage Europa League seriøst. Det vil sige, kun 3 Champions League pladser til Premier League.

Kunne være dejligt. Så stopper al snakken om at Premier League er de bedste snart.. Det virker som om de engelske hold stadig tror de er de bedste.

11 år 4 måneder siden #131 af Dios
Besvaret af Dios på emne Uefa Champions League 2014/2015

SR4 skrev:

Kunne være dejligt. Så stopper al snakken om at Premier League er de bedste snart.. Det virker som om de engelske hold stadig tror de er de bedste.

Det handler jo ikke om hvilke hold der er bedst i verden, men at PL er langt mere attraktiv, da der er langt flere hold som kan kæmpe med om titlen. Der er langt sværere kampe i PL end i La Liga. Real Madrid, Barcelona og At. Madrid ville alle nok ende i top 5 hver eneste år i PL, men det er alle jo godt klar over.
Top 3 i La Liga er langt stærkere end top 3 i PL, men så stopper den også der. Jeg vil ihvertfald mene, at Tottenham, Arsenal og Liverpool alle er bedre hold end Sevilla, Valencia og Villarreal, hvis vi nu antager at Chelsea, City og United er de 3 bedste hold i PL.

Real Madrid er min klub, men jeg kan ikke fordrage spansk fodbold, og det er immervæk sjælden - noget nær aldrig, at jeg sætter mig til at se Valencia imod Bilbao, eller andre kampe som ikke indeholder Real Madrid. Derimod kan jeg se 3 ligeså ligegyldige kampe fra PL i træk en lørdag eller søndag eftermiddag. Simpelthen fordi jeg elsker tempoet, stilen, dommernes linje og holdenes indstilling.
I Spanien bliver der jo notorisk givet 3-4 gulekort indenfor de første 20 min. hvor spillerne endda har appeleret for dobbelt så mange kort. Der er for meget film og for meget fokus væk fra fodbolden, så jeg mister simpelthen interessen indenfor relativ kort tid.
Jeg siger ikke dommerne i PL er bedre, men deres stil er langt mere attraktivt for mig ihvertfald. I Spanien får man jo gult kort for en ren skuldertakling, hvis man bare spiller nok på den.

PL er for mig langt stærkere, men også langt mere attraktiv at se på. Så kan man så sige, at holdene i PL er lige dårlige, men du får utrolig mange fede og tætte kampe, fordi alle er lige dårlige om man vil.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Sidste redigering: 11 år 4 måneder siden ved Dios.
Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn, ElMadrid, El Rojo, Madridnation.

11 år 4 måneder siden #132 af Siempre Madrid

Dios skrev:

SR4 skrev:

Det handler jo ikke om hvilke hold der er bedst i verden, men at PL er langt mere attraktiv, da der er langt flere hold som kan kæmpe med om titlen. Der er langt sværere kampe i PL end i La Liga. Real Madrid, Barcelona og At. Madrid ville alle nok ende i top 5 hver eneste år i PL, men det er alle jo godt klar over.
Top 3 i La Liga er langt stærkere end top 3 i PL, men så stopper den også der. Jeg vil ihvertfald mene, at Tottenham, Arsenal og Liverpool alle er bedre hold end Sevilla, Valencia og Villarreal, hvis vi nu antager at Chelsea, City og United er de 3 bedste hold i PL.

Real Madrid er min klub, men jeg kan ikke fordrage spansk fodbold, og det er immervæk sjælden - noget nær aldrig, at jeg sætter mig til at se Valencia imod Bilbao, eller andre kampe som ikke indeholder Real Madrid. Derimod kan jeg se 3 ligeså ligegyldige kampe fra PL i træk en lørdag eller søndag eftermiddag. Simpelthen fordi jeg elsker tempoet, stilen, dommernes linje og holdenes indstilling.
I Spanien bliver der jo notorisk givet 3-4 gulekort indenfor de første 20 min. hvor spillerne endda har appeleret for dobbelt så mange kort. Der er for meget film og for meget fokus væk fra fodbolden, så jeg mister simpelthen interessen indenfor relativ kort tid.
Jeg siger ikke dommerne i PL er bedre, men deres stil er langt mere attraktivt for mig ihvertfald. I Spanien får man jo gult kort for en ren skuldertakling, hvis man bare spiller nok på den.

PL er for mig langt stærkere, men også langt mere attraktiv at se på. Så kan man så sige, at holdene i PL er lige dårlige, men du får utrolig mange fede og tætte kampe, fordi alle er lige dårlige om man vil.

Der er jo IKKE flere hold i PL, som kan kæmpe med om titlen. Vi var ikke ret langt henne i sæsonen, før det stod klart at mesterskabet ville havne i enten Chelsea eller Manchester City. De andre hold er blot fyld.

Real Madrid eller Barecelona ville med overlegenhed blive mestre i Premier League år efter år.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Følgende bruger(e) sagde tak: M_linding, Real HWL, Jelle, andreashn, MMM, Fondo_Sur

Leveret af Kunena Forum