Uefa Champions League 2014/2015
- haijkens
- Gæst
-
Jeg sidder i U.
God tur alle sammen! Hala Madrid!!!!
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Jeg håber at Lunas optimisme får reelle ben at stå på!;).....:
- Jeg tror, at Real Madrid tager den hjem i aften, siger Luna og fortsætter:
- Ancelotti har været ude og sige, at de lige mangler kampen, der kan få dem tilbage på sejrssporet igen, og at opgøret i aften meget vel kan være en passende lejlighed, slutter hun.
..............................
Jeg tror i øvrigt, at Pepes tilbagevenden kan være tæt på sæsonafgørende. Holdet har de seneste kampe - pga. en kombination af skader og mental nedtur til bestemte spillere - været blottet for ledere og indpiskere. In Pepe I trust!
Florentino Pérez
Sahinovic skrev: Benzema åbenbart ramt af Influenza, så er han ihvertfald ikke med i aften.
Jamen for !#?)(&%!!!; Stopper det aldrig! Han er forhåbentlig klar til på søndag.
Bare rolig, varane tillader ikke vi taber :D
Må jeg i den forbindelse ikke anbefale folk at kigge forbi chatten, det plejer der at komme en masse hygge ud af, når vi er flere. Da vi spillede bedst, var der proppet derinde, men interessen er måske lidt faldende, nu hvor det ikke kører skide perfekt. Men kom derind anyway - også dig, Jimmy! :-)
"Maybe they hate me because I'm too good."
- HugoSanchez
-
- Senior bruger
-
Iker Casillas
Daniel Carvajal
Pepe
Raphaël Varane
Marcelo
Lucas Silva
Isco
Toni Kroos
Gareth Bale
Karim Benzema
Cristiano Ronaldo
Hala Madrid!!
- Brylle
- Gæst
-
It's a miracle ;)Sahinovic skrev: Benzema åbenbart ramt af influenza, så er han ihvertfald ikke med i aften.
Lad os da håbe, at han er frisk.
Pelle skrev: Vi trænger til en rigtig god og positiv oplevelse. Ikke kun en sejr, men en flot, velspillet fodboldkamp.
Må jeg i den forbindelse ikke anbefale folk at kigge forbi chatten, det plejer der at komme en masse hygge ud af, når vi er flere. Da vi spillede bedst, var der proppet derinde, men interessen er måske lidt faldende, nu hvor det ikke kører skide perfekt. Men kom derind anyway - også dig, Jimmy! :-)
Nu ved jeg ikke hvad du mener med flot og velspillet - men jeg tror at jeg er enig med dig;)
Det er ikke afgørende for mig, om kampen ender med en 2-1 eller en 4-0 sejr. (Det siger sig selv, at et nederlag er skidt). Men det er afgørende at jeg ser en indsats med fokus, intensitet og viljen til at arbejde hårdere, for at kompensere for den dårlige form. Jeg vil se en kamp, som jeg føler at Real Madrid har kontrol over, og hvor tyskerne ikke kommer frem til 8 kæmpe chancer:)
Jaja det hans første kamp fra start og vi inde i en svær periode og så dårligt har han heller ikke gjort det, kunne bare ikke lade vær med at tænke på reaktionerne hvis der havde stået Ilarramendi på ryggen i stedet :)
Lars1991 skrev: Uha, tænk hvis Illara havde spillet som Lucas Silva har spillet den her første halvleg.
Jaja det hans første kamp fra start og vi inde i en svær periode og så dårligt har han heller ikke gjort det, kunne bare ikke lade vær med at tænke på reaktionerne hvis der havde stået Ilarramendi på ryggen i stedet :)
Men taget alting i betragtning, så synes jeg faktisk han gør det fint.
Han skal bare lige lære, at man ikke skyder fra 40 meter, når man er debutant og Ronaldo står helt fri;-)