Uefa Champions League 2014/2015
- Inspektøren
- Emne forfatter
- Gæst
-
Startopstillingen på mod Basel
Casillas(GK) (C), Pepe, Ramos, Marcelo, Nacho, Kroos ,James Rodríguez, Bale, Modrić, Ronaldo og Benzema
Forventet resultat: 5-0
3x Ronaldo, 1x Benzema og 1x Bale.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Benzema brænder to store og score på en ikke-eksisterende chance. Det bliver vindermålet.
BBB skrev: 2-1
Benzema brænder to store og score på en ikke-eksisterende chance. Det bliver vindermålet.
Haha kun 2 kæmpe chancer der brændes af Benz? Du lyder jo næsten optimistisk ift. din normale (ikke eksisterende) kærlighed til den kære franskmand:P
Du får desværre ikke ret BBB, ja heller ikke dig Inspektøren, desværre.
Neej, kampen ender 3-2 (det er trods alt Casillas vi får at se i kassen).
1x Ronaldo
1x Ramos
1x Benz
Jeg kan dertil tilføje, at vi desværre løber ind i endnu en alvorlig skade til en af vores vigtige spillere. Mens vi vil se storspil fra en spiller som har manglet at vise sit værd:) -Værsgo'.
@BBB
Må jeg (helt oprigtig) rose din lille, altid-kørende video, i bunden af dine indlæg. Jeg får kuldegysninger hver evig eneste gang, jeg ser Bale tage røven på Batra.
Jeg er her stadig XOXO
- Raul-Madrid
- Guld bruger
-
Raul-Madrid skrev: LINK TIL KAMPEN TAK
Glimrende kvalitet
goatd.net/88904/watch-real-madrid-vs-basel
Jeg er her stadig XOXO
- Raul-Madrid
- Guld bruger
-
RAUL!!!!
JimmyBroe skrev:
BBB skrev: 2-1
Haha kun 2 kæmpe chancer der brændes af Benz? Du lyder jo næsten optimistisk ift. din normale (ikke eksisterende) kærlighed til den kære franskmand:P
Du får desværre ikke ret BBB, ja heller ikke dig Inspektøren, desværre.
Neej, kampen ender 3-2 (det er trods alt Casillas vi får at se i kassen).
1x Ronaldo
1x Ramos
1x Benz
Jeg kan dertil tilføje, at vi desværre løber ind i endnu en alvorlig skade til en af vores vigtige spillere. Mens vi vil se storspil fra en spiller som har manglet at vise sit værd:) -Værsgo'.
@BBB
Må jeg (helt oprigtig) rose din lille, altid-kørende video, i bunden af dine indlæg. Jeg får kuldegysninger hver evig eneste gang, jeg ser Bale tage røven på Batra.
Benzema har brændt den første store. Heldigvis for ham er Basel elendige. At han kun brænder to skyldes, at holdkammeraterne undgår ham.
Jeg er træt af Bale, men jeg beholder nok signaturen i et stykke tid endnu, hvis den gør dig lidt våd i munden ;-)
- Johnson
- Gæst
-
Han har opfundet et nyt koncept der hedder 4-2-4, hvor de fire forreste James, Bale, Cristiano og Benzema spiller højt presspil. De skal lige finde ind i rollen. Når dét sker vil Real Madrid genvinde Champions league
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
No solo soy perfecto, también soy Madridista
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
BBB skrev:
Real Madrid skrev:
3 goals to go!
Ronaldo har 71 og Raul 76, så der er lige et par stykker mere. Inzaghi er nummer 3 med 70.
Dette er kun Champions League, altså hverken kval runder eller Europe League.
No solo soy perfecto, también soy Madridista