Uefa Champions League 2014/2015

• Inspektøren
  • Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
11 år 4 måneder siden #109 af Inspektøren
Besvaret af Inspektøren på emne Uefa Champions League 2014/2015
Nå, så er det snart tid til anden runde af 1/8 finalerne. Her er mine bud på, hvilke hold der går videre:
Dem der er markeret med fed skrift, går videre og jeg udtaler mig kun om dem, jeg forestiller mig, de fleste vil tænke, er kontroversielle:
Real Madrid vs Schalke 04
Porto vs Basel
Bayern vs Shakter 0-0 fra første opgør. Shakter dominerede i store dele af kampen, hvilket dog også delvist skyldes, at Bayern blev reduceret til 10 mand. Ikke desto mindre spillede de overraskende godt og så ud til at vide, hvilken taktik man nøjagtigt skal bruge, når man spiller mod Peps tiki-taka bold. Shakter vil spille på kontra i store dele af kampen i München og Bayern skal passe meget på, at de ikke lukker et mål, da de så skal vinde kampen, hvis de skal videre, hvilket kan blive svært mod et så kompetent mandskab med de rette værktøjer til at spille på kontra. Shakter vinder 2-3.
Chelsea vs PSG PSG spillede klart bedst i Paris. Var det ikke for en stor spillende Courtois, så havde Zlatan og co. scorede flere mål. Men i sidste ende, så kan det faktisk være en fordel for PSG, at kampen endte 1-1. De to mandskaber mødte hinanden sidste år, hvor PSG havde et fremragende resultat på 3-1 med sig i ryggen til London, hvor Chelsea dog vandt kampen og gik videre på regelen om udebanemål. Men nu, hvor PSG spillerne ved, at de skal frem på banen og scorer inden for 90 minutter, så kan det være at de bliver mere fokuseret end de var sidst. Selvom de sagde sidst, at selvom de var foran med 3-1 før det andet opgør, at det var langt fra overstået, så er jeg sikker på, at spillerne fra Paris ikke kunne undgå at have det de i baghovedet, at de var foran 3-1 og derfor kunne hvile sig en smule og lade Chelsea tage initiativet i kampen. Nu kan PSG spillerne ikke slappe af og derfor skal frem på banen og scorer et mål. Men den er fandme tæt, for Chelsea har Mourinho og er der noget, han er mester i, så er det motivation og denne slags kampe. Men jeg går altså med PSG.
Monaco vs Arsenal: Foran 3-1 og spillede fremragende kontra-bold.
Atletico vs Leverkusen: Leverkusen spillede præcis på den måde, som man skal spille på, når man møder Atletico. Jeg håber Carlo så med. Ikke desto mindre, så er Leverkusen på udebane mod Atletico med et fyldt Vicente Calderon mod sig og det er en heeeeel anden sag, end at spille under fordelagtige omgivelser i kolde Tyskland. El Cholo ved også godt, at skal Atletico vinde et trofæ i denne sæson, så bliver det Champions League og jeg er sikker på, at de gerne vil hævne det, for dem, smertefulde nederlag i Lisabon.
Barcelona vs City
Dortmund vs Juventus: Meget meget tæt, men jeg går med Dortmund fordi, at de har 80.000 tilskuer i ryggen og at de ser ud til at være kommet igang igen, selvom Reus lige er blevet skadet. Juventus derimod har lige tabt en pokal kamp på hjemmebane mod Fiorentina og har flere skadet profiler.

Men det er jo Champions League, bolden er rund og alt kan ske. Men umiddelbart, er dette mine bude på, hvem der får videre til 1/4 finalen.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• Inspektøren
  • Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
11 år 4 måneder siden #110 af Inspektøren
Kæft hvor jeg bare glæder mig til Grønborg
ekstrabladet.dk/sport/fodbold/udenlandsk...g-ved-jobbet/5463708

Fyr endelig op for La Liga diskussioner -også om andre klubber end de to giganter.

Men håber da selvfølgelig også for lidt Luna (Barcelona) vs Grønborg (Real Madrid).

Og så er det da også bare dejligt, at vi endelig har en vært på plads, der kan finde ud af at udtale navne korrekt.

11 år 4 måneder siden #111 af Macon
Besvaret af Macon på emne Uefa Champions League 2014/2015
Måske Casemiro skulle skyde frispark for os.

• Inspektøren
  • Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
11 år 4 måneder siden #112 af Inspektøren
Nå, nu hvor ens puls er blevet normal igen, efter en meget stresset og hård kamp psykisk i går, kan man sandelig slappe af i dag og nyde en dejlig Champions League aften. Som jeg ser det, tror jeg, at vi ender med to meget store overraskelser i aften.

Som jeg allerede har givet udtryk for, så tror jeg, at både Chelsea og Bayern får sparket i dag. Om halvanden time, med mindre vi får forlænget spilletid, får vi at se, om jeg får ret i sidste ende. God kamp(e)!

11 år 4 måneder siden #113 af Pelle
Besvaret af Pelle på emne Uefa Champions League 2014/2015

Inspektøren skrev: Nå, nu hvor ens puls er blevet normal igen, efter en meget stresset og hård kamp psykisk i går, kan man sandelig slappe af i dag og nyde en dejlig Champions League aften. Som jeg ser det, tror jeg, at vi ender med to meget store overraskelser i aften.

Som jeg allerede har givet udtryk for, så tror jeg, at både Chelsea og Bayern får sparket i dag. Om halvanden time, med mindre vi får forlænget spilletid, får vi at se, om jeg får ret i sidste ende. God kamp(e)!

Bayern? Think again.

"Maybe they hate me because I'm too good."
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200

11 år 4 måneder siden #114 af Sahinovic
Findes der gode dommere nu til dages? Totalt blankt at Ibrahimovic kan få rødt for den der.

Florentino Pérez
Sidste redigering: 11 år 4 måneder siden ved Sahinovic.

11 år 4 måneder siden #115 af MatiasP

Sahinovic skrev: Findes der gode dommere nu til dages? Totalt blankt at Ibrahimovic kan få rødt for den der.

Ja det er helt forfærdeligt at det skal ødelægge psg chance, at Ibra tydeligvis ikke vil hårdt ind i den og så ender med rødt! Hvis det er fordi han ikke står tæt nok på som kommentaterne snakker om, jamen så skal han ikke være dommer - kæft det er synd! Fordi de vil så meget mere end Chelsea, og så har jeg aldrig været den store fan af den speciale.

11 år 4 måneder siden #116 af Mølbat
Han misser desuden et rimelig klart straffespark til Chelsea. Ikke en god dag for dommer Kuipers.

• Inspektøren
  • Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
11 år 4 måneder siden #117 af Inspektøren
Nå, så fik to dommere med to åbenlyse fejlagtige kendelser, ødelagt mine forudsigelser. Götze spiller på den og får straffe, samtidig med, at en Shaktar spiller får rødt og Zlatan fortjener et gult men sandelig ikke et rødt, da vi ikke har med en tofodstakling, hvor han kommer med knopperne forrest.

11 år 4 måneder siden #118 af Fondo_Sur
#justice4zlatan

11 år 4 måneder siden #119 af Sahinovic
Retfærdighed, jeg sover godt i aften.

Florentino Pérez

11 år 4 måneder siden #120 af Mølbat
Pinligt af Chelsea. Som de siger i studiet, er engelsk fodbold i frit fald.

I øvrigt er Diego Costa en idiot.

Leveret af Kunena Forum