Uefa Champions League 2014/2015
Dios skrev:
SR4 skrev:
Inspektøren skrev: Okay, wow.
Da Cahill scorede til 1-0 med 9 minutter igen og 1 mand i overtal, så gik jeg i seng. For nu var den kamp endegyldigt overstået.
Så står jeg op til en dejlig frisk morgen i København tager min laptop op, tjekker liverscore og så ser jeg, at Chelsea fucking er røget ud efter forlænget spilletid på hjemmebane efter at have været 1 mand i overtal 85 minutter! HAHAHAHA!
Ser ud til at alle engelske hold er røget ud af Champions League inden vi overhovedet er begyndt at snakke om 1/4 finalerne. Hvis de ikke passer på, så bliver der overhalet af ikke bare de tyske hold men også de italienske hold, de er begyndt at tage Europa League seriøst. Det vil sige, kun 3 Champions League pladser til Premier League.
Kunne være dejligt. Så stopper al snakken om at Premier League er de bedste snart.. Det virker som om de engelske hold stadig tror de er de bedste.
Jeg vil ihvertfald mene, at Tottenham, Arsenal og Liverpool alle er bedre hold end Sevilla, Valencia og Villarreal ...
Ja det skulle man tro, når 3+ herhjemme viser alle slags Premier League kampe, men når Tottenham bliver sendt ud af Fiorentina (wtf), når Arsenal får en fodboldlektion af Monaco, og når Liverpool bliver sendt ud mod Besiktas, så må (og skal) man spørge sig selv om de virkelige er så gode, som man tror her i et land, hvor man kun ser Premier League.
Jeg kan mærke på dit indlæg, at du ikke har set så meget La Liga, som du også selv nævner, men jeg kan sige så meget, at Sevilla og specielt Valencia er to fremragende hold, som ikke kun har profilerede spillere som man har i England - nej, de forstår faktisk hvordan man spiller bold i Spanien.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Real Madrid - Chelsea 60 - 40
FC Barcelona - Man City 80 - 20
Atletico - Arsenal 60 - 40
Valencia - Man Utd 50 - 50
Sevilla - Liverpool 60 - 40
Villareal - Tottenham 55 - 45
- Inspektøren
- Emne forfatter
- Gæst
-
Sebberg skrev: Helt enig omkring styrkeforholdet. Jeg vil endda vurdere procenterne sådan her ved de 6 matchups:
Real Madrid - Chelsea 60 - 40
FC Barcelona - Man City 80 - 20
Atletico - Arsenal 60 - 40
Valencia - Man Utd 50 - 50
Sevilla - Liverpool 60 - 40
Villareal - Tottenham 55 - 45
Hvis det er 1'eren fra hver liga mod hinanden, hvorfor har du så valgt Real Madrid (2) mod Chelsea (1), når det jo er Barcelona der ligger nr. 1 i La Liga? :)
FC Barcelona - Chelsea 50 - 50
Real Madrid- City 70- 30
Havde FC Barcelona og Real Madrid byttet med hinanden, så ville jeg være sikker på sejr i begge opgør. Men Mourinho ved godt, hvordan man skal spille mod FC Barcelona der har flere mangler defensivt, især ved dødbolde, hvor Chelsea er enormt stærke, hvorfor opgøret mellem de mandskaber vil være meget jævnbyrdigt, på trods af, at de blev domineret af et PSG mandskab med en mand i undertal i næsten 90 minutter.
Atletico - Arsenal 70 - 30
Valencia vs Manchester United 70 - 30 (United har været den største joke i hele Europa gennem sæson 14/15, men Valencia på den anden side har vist lovende takter.)
Sevilla - Liverpool 65-35
Villareal - Tottenham 65 - 35 (Marcelions tropper er ekstremt undervurderet og så ved jeg godt, at de tabte til Sevilla 1-3 i går, men gennem sæsonen, har de været enorm imponerende.)
- Tobiasillas
- Gæst
-
Bare fordi en liga er tæt betyder det ikke at den er bedreDios skrev:
SR4 skrev:
Da Cahill scorede til 1-0 med 9 minutter igen og 1 mand i overtal, så gik jeg i seng. For nu var den kamp endegyldigt overstået.
Så står jeg op til en dejlig frisk morgen i København tager min laptop op, tjekker liverscore og så ser jeg, at Chelsea fucking er røget ud efter forlænget spilletid på hjemmebane efter at have været 1 mand i overtal 85 minutter! HAHAHAHA!
Ser ud til at alle engelske hold er røget ud af Champions League inden vi overhovedet er begyndt at snakke om 1/4 finalerne. Hvis de ikke passer på, så bliver der overhalet af ikke bare de tyske hold men også de italienske hold, de er begyndt at tage Europa League seriøst. Det vil sige, kun 3 Champions League pladser til Premier League.
Kunne være dejligt. Så stopper al snakken om at Premier League er de bedste snart.. Det virker som om de engelske hold stadig tror de er de bedste.
Det handler jo ikke om hvilke hold der er bedst i verden, men at PL er langt mere attraktiv, da der er langt flere hold som kan kæmpe med om titlen. Der er langt sværere kampe i PL end i La Liga. Real Madrid, Barcelona og At. Madrid ville alle nok ende i top 5 hver eneste år i PL, men det er alle jo godt klar over.
Top 3 i La Liga er langt stærkere end top 3 i PL, men så stopper den også der. Jeg vil ihvertfald mene, at Tottenham, Arsenal og Liverpool alle er bedre hold end Sevilla, Valencia og Villarreal, hvis vi nu antager at Chelsea, City og United er de 3 bedste hold i PL.
Real Madrid er min klub, men jeg kan ikke fordrage spansk fodbold, og det er immervæk sjælden - noget nær aldrig, at jeg sætter mig til at se Valencia imod Bilbao, eller andre kampe som ikke indeholder Real Madrid. Derimod kan jeg se 3 ligeså ligegyldige kampe fra PL i træk en lørdag eller søndag eftermiddag. Simpelthen fordi jeg elsker tempoet, stilen, dommernes linje og holdenes indstilling.
I Spanien bliver der jo notorisk givet 3-4 gulekort indenfor de første 20 min. hvor spillerne endda har appeleret for dobbelt så mange kort. Der er for meget film og for meget fokus væk fra fodbolden, så jeg mister simpelthen interessen indenfor relativ kort tid.
Jeg siger ikke dommerne i PL er bedre, men deres stil er langt mere attraktivt for mig ihvertfald. I Spanien får man jo gult kort for en ren skuldertakling, hvis man bare spiller nok på den.
PL er for mig langt stærkere, men også langt mere attraktiv at se på. Så kan man så sige, at holdene i PL er lige dårlige, men du får utrolig mange fede og tætte kampe, fordi alle er lige dårlige om man vil.
Udfra dit indlæg har du sæt "attraktiv" som målestok for at måle hvilken liga er bedre selvom du gør det ubevist
Gule eller røde kort er heller ikke tegn på at en liga er bedre
Ja vi kan være enig i at top 3 i Spanien til enhver tid udstiller top tre fra PL og at bunden i Spanien er en del svagere end bunden i PL, men er det udfra disse fakto man måler hvilke liga er stærkst?
Hvilken liga har fleste topspillere?
Hvilke liger har fleste (senest) euro-pokaler?
Hvilke liga har fleste tilhænger
Hvilke liga har højst indtægter
Ja man kan faktisk blive ved med at finde argumenter der gør den liga man holder af er bedre men i sidste ende er det ikke dig eller jeg der sætter rammerne for hvordan man måler det
Der er jo IKKE flere hold i PL, som kan kæmpe med om titlen. Vi var ikke ret langt henne i sæsonen, før det stod klart at mesterskabet ville havne i enten Chelsea eller Manchester City. De andre hold er blot fyld.
Real Madrid eller Barecelona ville med overlegenhed blive mestre i Premier League år efter år.
Hvis vi tager udgangspunkt i nu, så har du ret, men set over tid, så vil jeg da klart mene, at man ikke ville kunne forudsige hvem der vil vinde ligaen i PL. Altså om det bliver Chelsea, City, United og til dels Liverpool, hvis de fortsætter deres formkurve.
De engelske hold har ramt bunden, fordi de har en selvforståelse som ikke stemmer overens med virkeligheden. Noget vi Real Madrid fans kender rigtig godt til. For vi har jo netop kaldt os verdens bedste klub i så mange år, hvor det var uberettiget.
Jeg skrev jo netop også, at top 3 i La Liga vil end i top 5 som min. hvor Barcelona og Real Madrid ville dominere hvert år. Vi må bare ikke glemme, at vi rent faktisk var utrolig tæt på at ryge ud til United, og vi egentlig intet havde at komme med, hvis det ikke var for et meget tvivlsomt rødt kort til Nani. Og meget bedre var vi jo heller ikke imod City, hvor vi vinder i absolut sidste sekund, og spiller uafgjort i Manchester. Vi vandt, men overlegenhed var ikke noget man kunne bruge i den sammenhæng.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Fondo_Sur skrev:
Dios skrev:
SR4 skrev:
Jeg vil ihvertfald mene, at Tottenham, Arsenal og Liverpool alle er bedre hold end Sevilla, Valencia og Villarreal ...
Ja det skulle man tro, når 3+ herhjemme viser alle slags Premier League kampe, men når Tottenham bliver sendt ud af Fiorentina (wtf), når Arsenal får en fodboldlektion af Monaco, og når Liverpool bliver sendt ud mod Besiktas, så må (og skal) man spørge sig selv om de virkelige er så gode, som man tror her i et land, hvor man kun ser Premier League.
Jeg kan mærke på dit indlæg, at du ikke har set så meget La Liga, som du også selv nævner, men jeg kan sige så meget, at Sevilla og specielt Valencia er to fremragende hold, som ikke kun har profilerede spillere som man har i England - nej, de forstår faktisk hvordan man spiller bold i Spanien.
Igen, så har snakken intet at gøre med hvor gode holdene er, men hvor attraktiv ligaen er. At folk herinde mener, at Sevilla, Valencia og Villarreal er langt bedre end hold som Tottenham, Arsenal og Liverpool er mig en gåde og faktisk grinagtigt.
Jeg ved ikke hvorfor, men de engelske hold stiller op med utrolig mange reserver i Europe League. Jeg ved ikke om de undervurdere turneringen, eller om de simpelthen ikke prioritere den, men mærkværdigt er det.
Vi blev kørt rundt på røv og albuer imod Schalke, og var utrolig tæt på at ryge ud, men betyder det Schalke er et bedre hold end Real Madrid?
Bilbao som var det 4. spanske hold i Chl denne sæson kom ikke engang videre fra gruppespillet, som vel nok var den nemmeste gruppe af alle.
Vi alle elsker Real Madrid, men synet herinde på La Liga er jo ligeså overvurderet som Morten Olsens syn på Rommedahl!
- Inspektøren
- Emne forfatter
- Gæst
-
La Ligas problem er brandet. De har bedre spillere på de fleste hold. Desværre er klubberne og spillerne ikke dem med de bedste brand, modsat hvad man finder i Premier League, hvorfor folk også mener, at Premier League er mere underholdende.
Dommerne? Premier Leagues dommere er sgu en større joke. Hold kæft, hvor har de bare lavet mange mange mange mange mange mange mange fejl gennem sæsonen. Agüero der fik gult for film, på trods af, at dommeren stod i en perfekt vinkel til at se, at der rent faktisk blev begået straffe imod ham, var nok kirsebæret på toppen af flødeskummet:
Costa der aldrig får rødt kort osv. osv.
Og så siger det, at man i Premier League går hårdere til den. Hahaha. Jeg har set flere og flere der har divet masser af gange og sluppet af med det. Jeg har også set dommere der har givet gult for et lille skub.
Premier League er bare en stor joke.
Inspektøren skrev: Dem som syntes, at Premier League er verden bedste liga, er også dem der syntes, at Beats by Dr. Dre producerer de bedste hovedtelefoner. Det er reklame og brand der manipulerer med folk. I virkeligheden, så ved, os kloge hoveder jo godt, at det langt fra forholder sig således og, at det jo er La Liga der er verdens bedste liga og at Senheiser, der er et af de bedste mærker, når det kommer til hovedtelefoner.
La Ligas problem er brandet. De har bedre spillere på de fleste hold. Desværre er klubberne og spillerne ikke dem med de bedste brand, modsat hvad man finder i Premier League, hvorfor folk også mener, at Premier League er mere underholdende.
Dommerne? Premier Leagues dommere er sgu en større joke. Hold kæft, hvor har de bare lavet mange mange mange mange mange mange mange fejl gennem sæsonen. Agüero der fik gult for film, på trods af, at dommeren stod i en perfekt vinkel til at se, at der rent faktisk blev begået straffe imod ham, var nok kirsebæret på toppen af flødeskummet:
Og så siger det, at man i Premier League går hårdere til den. Hahaha. Jeg har set flere og flere der har divet masser af gange og sluppet af med det. Jeg har også set dommere der har givet gult for et lille skub.
Hvordan kan branding have noget at gøre med hvor underholdende en kamp i Premier League er, det er øjet/fornemmelsen som kan fortælle dig hvor underholdende en kamp i Premier League er.
Det eneste fodbold jeg ser i La Liga er Real Maidrid og engang imellem Barcelona, hvorimod jeg sagtens kan bruge noget af min lørdag eller søndag på f.eks. at se på et hold som Everton eller Tottenham mod et andet ''ligegyldigt'' hold, og grunden til det er simpelthen underholdningen og tempoet bag disse kampe. Hvorimod jeg aldrig nogen sinde ville bruge min lørdag eller søndag på at se en kamp med Valencia og et andet ''ligegyldigt'' hold fra La Liga, da det simpelthen er så dødsens kedeligt.
Forhold dig nu til forskellen mellem kvalitet og underholdning. Premier League er super underholdende, men kvaliteten er godt nok faldet her de seneste par år, men det er ikke ens betydende med at underholdningen også er faldet af den grund.
Florentino Pérez
Dem som syntes, at Premier League er verden bedste liga, er også dem der syntes, at Beats by Dr. Dre producerer de bedste hovedtelefoner. Det er reklame og brand der manipulerer med folk. I virkeligheden, så ved, os kloge hoveder jo godt, at det langt fra forholder sig således og, at det jo er La Liga der er verdens bedste liga og at Senheiser, der er et af de bedste mærker, når det kommer til hovedtelefoner.
Hold nu op hvor er jeg glad for det ikke er mig, som skal dele seng med dig resten af livet ;D :P
Du er da om nogen den mærkeligste gut jeg længe har set. Hvis vi skal tale høretelefoner, så hopper jeg da med på legen, da jeg rent faktisk er indehaver af både Beats by dre monster og Sennheiser RS 185.
Ligesom PL og La Liga, så kommer det helt an på hvad man ligger vægt på, og hvad man kan lide. Beats by dre høretelefonerne er monster fede, hvis du skal høre tunge beats, hvor bassen skinner igennem og du generelt bevæger dig ind i Hip hoppens verden. Mon ikke også Dre har leget lidt med navnet og formålet, og derfor kaldt dem beats af en grund ;) Med Sennheiser får du en langt bedre og ren lyd med , hvor du kan høre flere instrumenter og lyde som du ikke ville lægge mærke til med Beats by dre.
Så hop nu ned fra den piedestal, for du taler blot for at tale.
Bedre spillere på de fleste hold? Stop nu lige altså. La Liga har mange af de bedste spillere i verden, men hovedsageligt er de på Real Madrid og Barcelona's hold. At. Madrid har langtfra et stærkt hold på papiret, og det er bla. også derfor Simeone får så meget ros, for at få så meget ud af den trup. Sevilla, Valencia og Villarreal's spillere er jo ingenting ift. Arsenal, Liverpool og Tottenham trup.
Og hvem er det der har sagt dommerne er bedre i PL? Og hvis vi skal tale om dommeren, så kan vi vel også godt indrømme, at vi nok skulle have haft 5 straffespark færre, hvis der skulle dømmes på fair vis. Costa får ikke rødt i PL, men fik han det i La Liga? Nej vel! Derimod, så fik han tilgengæld en karantæne efterfølgende af FA, som han i Spanien aldrig ville få, selvom han vel nok har lavet flere svinestreger end Pepé igennem tiden.
Der er kommet langt flere skuespillere i PL, men det steg også, da udenlandske spillere kom til. Som f.eks. Di María.
Igen, så er der stor forskel på underholdsningsværdi og kvalitet. Engang elskede jeg at se La Liga på grund af det tekniske niveau, men nu er det efterhånden overfald på overfald, hvor fodbolden bliver en smule glemt, og dommeren mister grebet om kampen efter 20 min. spillede.
- Inspektøren
- Emne forfatter
- Gæst
-
Dios skrev: Inspektøren skrev:
Dem som syntes, at Premier League er verden bedste liga, er også dem der syntes, at Beats by Dr. Dre producerer de bedste hovedtelefoner. Det er reklame og brand der manipulerer med folk. I virkeligheden, så ved, os kloge hoveder jo godt, at det langt fra forholder sig således og, at det jo er La Liga der er verdens bedste liga og at Senheiser, der er et af de bedste mærker, når det kommer til hovedtelefoner.
Hold nu op hvor er jeg glad for det ikke er mig, som skal dele seng med dig resten af livet ;D :P
Du er da om nogen den mærkeligste gut jeg længe har set. Hvis vi skal tale høretelefoner, så hopper jeg da med på legen, da jeg rent faktisk er indehaver af både Beats by dre monster og Sennheiser RS 185.
Ligesom PL og La Liga, så kommer det helt an på hvad man ligger vægt på, og hvad man kan lide. Beats by dre høretelefonerne er monster fede, hvis du skal høre tunge beats, hvor bassen skinner igennem og du generelt bevæger dig ind i Hip hoppens verden. Mon ikke også Dre har leget lidt med navnet og formålet, og derfor kaldt dem beats af en grund ;) Med Sennheiser får du en langt bedre og ren lyd med , hvor du kan høre flere instrumenter og lyde som du ikke ville lægge mærke til med Beats by dre.
Så hop nu ned fra den piedestal, for du taler blot for at tale.
Bedre spillere på de fleste hold? Stop nu lige altså. La Liga har mange af de bedste spillere i verden, men hovedsageligt er de på Real Madrid og Barcelona's hold. At. Madrid har langtfra et stærkt hold på papiret, og det er bla. også derfor Simeone får så meget ros, for at få så meget ud af den trup. Sevilla, Valencia og Villarreal's spillere er jo ingenting ift. Arsenal, Liverpool og Tottenham trup.
Og hvem er det der har sagt dommerne er bedre i PL? Og hvis vi skal tale om dommeren, så kan vi vel også godt indrømme, at vi nok skulle have haft 5 straffespark færre, hvis der skulle dømmes på fair vis. Costa får ikke rødt i PL, men fik han det i La Liga? Nej vel! Derimod, så fik han tilgengæld en karantæne efterfølgende af FA, som han i Spanien aldrig ville få, selvom han vel nok har lavet flere svinestreger end Pepé igennem tiden.
Der er kommet langt flere skuespillere i PL, men det steg også, da udenlandske spillere kom til. Som f.eks. Di María.
Igen, så er der stor forskel på underholdsningsværdi og kvalitet. Engang elskede jeg at se La Liga på grund af det tekniske niveau, men nu er det efterhånden overfald på overfald, hvor fodbolden bliver en smule glemt, og dommeren mister grebet om kampen efter 20 min. spillede.
I forhold til pris og kvalitet, så er Beats det værste omgang lort. Jeg købte et par Studio, for ikke så længe siden, for at tjekke om det var rigtigt, at de slet ikke var pengene værd og guess what, alle eksperts påstande blev i den grad bekræftet. Det eneste der gør Beats værd, er den anderkendelse man får fra andre. Det er derfor at folk køber dem.
Vdr. skuespil i Premier League, er årsagen ikke det stigende antal udenlandske spillere. Ashley Young? Carlie Adams? Sterling? Sturridge? Kane?
bullshit. Hvor mange spillere fra Sevilla, Valencia og Villareal kender du rent faktisk? Folk dømmer La Liga uden rent faktisk at kende til spillernes kvaliteter. Det er det samme med den påstand fra mange Premier League fanboys, at bunden i Premier League er stærkere end den i La Liga. Nonsens! QPR, Burnley og Leicester ville alle tabe deres kampe, hvis de mødte hhv. Almeria, Granada og Cordoba. Det vil jeg gerne smidde 20k på. De spanske klubber er meget klogere, mere motiverede og besidder generalt bare flere kvaliteter end de forkælede møgunger fra Premier League.
Det er bare bare tale om en illusion, når folk siger, at Premier League er bedst, ligesom dem der siger, at Beats er bedst.
Men jeg kan også godt forstå, at folk har svært ved ikke at sige, at Premier League er bedst. Der er altid fyldte stadions, banerne ser stort set altid gode ud og især på tv, fremstår det som noget højteknologisk osv. osv. En La Liga kamp på Estadio Manuel Martínez Valero mellem Elche og Eibar, er også svær at sælge. En utrolig ucharmerende bane, mange tomme pladser, grimme spilletrøjer, ukendte spillere, en stemning der får Randers fans til at fremstå som de bedste:
I forhold til pris og kvalitet, så er Beats det værste omgang lort. Jeg købte et par Studio, for ikke så længe siden, for at tjekke om det var rigtigt, at de slet ikke var pengene værd og guess what, alle eksperts påstande blev i den grad bekræftet. Det eneste der gør Beats værd, er den anderkendelse man får fra andre. Det er derfor at folk køber dem.
Vdr. skuespil i Premier League, er årsagen ikke det stigende antal udenlandske spillere. Ashley Young? Carlie Adams? Sterling? Sturridge? Kane?
bullshit. Hvor mange spillere fra Sevilla, Valencia og Villareal kender du rent faktisk? Folk dømmer La Liga uden rent faktisk at kende til spillernes kvaliteter. Det er det samme med den påstand fra mange Premier League fanboys, at bunden i Premier League er stærkere end den i La Liga. Nonsens! QPR, Burnley og Leicester ville alle tabe deres kampe, hvis de mødte hhv. Almeria, Granada og Cordoba. Det vil jeg gerne smidde 20k på. De spanske klubber er meget klogere, mere motiverede og besidder generalt bare flere kvaliteter end de forkælede møgunger fra Premier League.
Det er bare bare tale om en illusion, når folk siger, at Premier League er bedst, ligesom dem der siger, at Beats er bedst.
Men jeg kan også godt forstå, at folk har svært ved ikke at sige, at Premier League er bedst. Der er altid fyldte stadions, banerne ser stort set altid gode ud og især på tv, fremstår det som noget højteknologisk osv. osv. En La Liga kamp på Estadio Manuel Martínez Valero mellem Elche og Eibar, er også svær at sælge. En utrolig ucharmerende bane, mange tomme pladser, grimme spilletrøjer, ukendte spillere, en stemning der får Randers fans til at fremstå som de bedste:
Er langtfra enig! Synes Beats by dre har den fedeste lyd, og The Pill er ligeså fed hvad angår lyd. Men igen, så handler det om hvad du søger i musikken, og hvilken slags musik du hører.
Men nok om det!
Det skal ikke hedde sig, at jeg intet forstand har på spansk fodbold, for det har jeg. Jeg er bare helt og aldeles uenig i, at de spanske hold har bedre spillere end de engelske hold.
Det er jo fuldstændig grotesk at mene hold som Sevilla, Villarreal og Valencia har ligeså store navne som: Özil, Ramsey, Alexis, Wilshere, Cazorla, Sterling, Sturridge, Coutinho, Gerrard (selvom niveauet ikke er på det højeste længere), Lloris, Walker, Kane og ja faktisk også Christian Eriksen, hvis han fortsætter det niveau.
Det er alligevel et sjovt had du har det til det engelske? Forkælede møgunger haha.
Igen, så skal det bare misforståes. Der er jo ingen herinde som skriver, at PL er bedst. Hvor svært er det seriøst lige at forstå? Der bliver skrevet, at PL er langt mere attraktiv, og jeg står stadig inde for, at der er langt flere bedre kampe rent kvalitetsmæssigt.
Hvis vi skal lave den direkte sammenligning i tabellerne lige nu, så er både United og Valencia på en 4. plads. Vi taler her om en relativ ukendt spansk klub europæisk set, som havde sine bedste år for 15 år siden imod Englands absolut største klub, og vel nok er ligeså store som Real Madrid world wide.
Du nævner selv en masse af de fordele PL har ift. La Liga, så hvorfor blive ved med at køre rundt i det samme?
Dios skrev: Inspektøren skrev:
Er langtfra enig! Synes Beats by dre har den fedeste lyd, og The Pill er ligeså fed hvad angår lyd. Men igen, så handler det om hvad du søger i musikken, og hvilken slags musik du hører.
Men nok om det!
Det skal ikke hedde sig, at jeg intet forstand har på spansk fodbold, for det har jeg. Jeg er bare helt og aldeles uenig i, at de spanske hold har bedre spillere end de engelske hold.
Det er jo fuldstændig grotesk at mene hold som Sevilla, Villarreal og Valencia har ligeså store navne som: Özil, Ramsey, Alexis, Wilshere, Cazorla, Sterling, Sturridge, Coutinho, Gerrard (selvom niveauet ikke er på det højeste længere), Lloris, Walker, Kane og ja faktisk også Christian Eriksen, hvis han fortsætter det niveau.
Det er alligevel et sjovt had du har det til det engelske? Forkælede møgunger haha.
Igen, så skal det bare misforståes. Der er jo ingen herinde som skriver, at PL er bedst. Hvor svært er det seriøst lige at forstå? Der bliver skrevet, at PL er langt mere attraktiv, og jeg står stadig inde for, at der er langt flere bedre kampe rent kvalitetsmæssigt.
Hvis vi skal lave den direkte sammenligning i tabellerne lige nu, så er både United og Valencia på en 4. plads. Vi taler her om en relativ ukendt spansk klub europæisk set, som havde sine bedste år for 15 år siden imod Englands absolut største klub, og vel nok er ligeså store som Real Madrid world wide.
Du nævner selv en masse af de fordele PL har ift. La Liga, så hvorfor blive ved med at køre rundt i det samme?
Er egenligt ret sikker på, at Valencia ville vinde over to kampe mod United. Men jeg misforstod dit indlæg tidligere, når du nu nævner, at i snakker om at Premier League er den mest attraktive - for det er den. Men derfor er Beyerdynamic studie høretelefoner til 1200,- stadig den bedste på markedet - også bedre end de dyre og hypede beats ;-) haha faktisk en god sammenligning i hev op.