Uefa Champions League 2014/2015
- Raul7-2880
- Platin bruger
-
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Ikertheman
- Gæst
-
Vi skal først og fremmest til at spille som et hold og det vil forhåbentligt også hjælpe de spillere, som har haft et formdyk (Ronaldo, Casillas vs Schalke osv.), jeg synes, at der er lovende takter med Modric (og Ramos) tilbage på holdet..
Vamos Real!
asp3200 skrev: Jeg har formlen, vi parkere bussen i begge opgør og tager dem på straffe, de kan intet i straffesparks konkurrence ;D
Ser man tilbage på semifinalen mod Bayern hvor vi også kom ud i lignende situation, så er vi vidst i samme båd som Atl. Madrid hvad angår straffesparks konkurrencer.
Florentino Pérez
Soy un Madridista! Hoy, Mañana, Siempre
- ChrillRM14
-
- Platin bruger
-
Johnson skrev: Jeg synes det var en fin lodtrækning. Real Madrid under Ancelotti handler om at vinde Champions League. Mener man virkelig at Atletico er et bedre hold end Real Madrid når det virkelig gælder?
Der er kun et hold der kan stoppe Real Madrid og det er Barcelona. En lodtrækning hvor man ikke trækker Barcelona er en god lodtrækning
Uenig.
Atletico har overtaget på os, og uanset hvor meget vi end ønsker revanche, så ligner det en svær opgave. Barcelona HAR vi slået i år, og dermed er det blot et spørgsmål om at ramme samme form som i Oktober, omend det i sig selv er en stort set umulig opgave.
Bayern har været det stærkeste europæiske hold i år, og uanset hvilket hold de trækker, så er de favoritter OGSÅ mod Barca OG Atletico, altså ikke kun os.
Som tingene er nu, så var Juve, porto, monaco og psg vores chance for en semifinaleplads. Dermed ikke sagt, at vi kan udrette noget stort i vores nuværende situation, men det ser unægteligt vanskeligt ud.
The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
ChrillRM14 skrev:
Johnson skrev: Jeg synes det var en fin lodtrækning. Real Madrid under Ancelotti handler om at vinde Champions League. Mener man virkelig at Atletico er et bedre hold end Real Madrid når det virkelig gælder?
Der er kun et hold der kan stoppe Real Madrid og det er Barcelona. En lodtrækning hvor man ikke trækker Barcelona er en god lodtrækning
Uenig.
Atletico har overtaget på os, og uanset hvor meget vi end ønsker revanche, så ligner det en svær opgave. Barcelona HAR vi slået i år, og dermed er det blot et spørgsmål om at ramme samme form som i Oktober, omend det i sig selv er en stort set umulig opgave.
Bayern har været det stærkeste europæiske hold i år, og uanset hvilket hold de trækker, så er de favoritter OGSÅ mod Barca OG Atletico, altså ikke kun os.
Som tingene er nu, så var Juve, porto, monaco og psg vores chance for en semifinaleplads. Dermed ikke sagt, at vi kan udrette noget stort i vores nuværende situation, men det ser unægteligt vanskeligt ud.
Vi er altså i en Champions League kvartfinale, tingene skal jo være vanskelige? I sidste ende handler det om at vinde turneringen, så uanset hvad kommer vi til at møde et stærkt hold længere fremme, hvis nu vi havde trukket et hold som Monaco i kvartfinalen, så kan egentligt ikke forstå nogle af reaktionerne her inde.
Vi har revanche til gode, og det har Atl. Madrid så sandeligt også efter finalen i Lissabon, glæder mig for vildt til kampene.
Florentino Pérez
Når man ser bort fra alt det pis der foregår, i de korte perioder hvor bolden rent faktisk triller, så bliver det fantastisk at komme tilbage på Vicente Calderon og vise hvem der er cheferne. Jeg er ikke i tvivl om vi går videre - såfremt vi slipper for direkte rødt kort.
Jeg tror/håber(/fornemmer) som nogle af jer andre, at sæsonafslutningen for alvor kickstartes med et resultat på Camp Nou på søndag. Lad os håbe på det selvtillidsboost vi så i spillerne sidste år i de afgørende kampe, hvor det i år er Isco og ikke Di Maria der skal skabe det.
Vamos!
Ps: Sidst vi mødte Lillesøster i Chl.
Vi får et godt resultat på Calderon og vinder klart på Bernabeu, da Atletico skal ud og skabe et resultat. At vi spiller ude i første kamp kan blive virkelig afgørende. Nu gider jeg heller ikke mere pis. Ingen personlige fejl og videre arrangement!
- Inspektøren
- Emne forfatter
- Gæst
-
Fondo_Sur skrev: Her er hvad der sker:
Vi får et godt resultat på Calderon og vinder klart på Bernabeu, da Atletico skal ud og skabe et resultat. At vi spiller ude i første kamp kan blive virkelig afgørende. Nu gider jeg heller ikke mere pis. Ingen personlige fejl og videre arrangement!
Jeg tror dog heller ikke, at Atletico gider mere pis. De tabte finalen med 2 minutter igen af tillægstiden.
Tro mig, de er sultne. El Cholo og German Burgos skal sørge for at få dem motiverede. For dem, er denne kamp en mulighed for at hævne sig og tage revanche. Det er den vinklen, de spanske medier kører.
Er jeg i øvrigt den eneste, der planlægger at tage til Madrid og se begge opgør, først på Vicente Calderon og så Bernabeu? Først den 14. april og så den 22 april. En god uge i Madrid.
Ramos skal nok fucke det op. Hvis vi får uafgjort ude tror jeg på det.
Inspektøren skrev:
Jeg tror dog heller ikke, at Atletico gider mere pis. De tabte finalen med 2 minutter igen af tillægstiden.
Tro mig, de er sultne. El Cholo og German Burgos skal sørge for at få dem motiverede. For dem, er denne kamp en mulighed for at hævne sig og tage revanche. Det er den vinklen, de spanske medier kører.
Er jeg i øvrigt den eneste, der planlægger at tage til Madrid og se begge opgør, først på Vicente Calderon og så Bernabeu? Først den 14. april og så den 22 april. En god uge i Madrid.
Sådan kan man vende og dreje den, men vi har også lige tabt 4-0 mod et hold som kvalitetsmæssigt er under vores hold, når alle vores bedste er med. Vores hold har rigtig meget at bevise og det er i disse situationer et hold spiller bedst. Ligesom Barcelona virkeligt har meget at bevise nu efter at have været nede hele Januar. Hvis vi kan præstere en sammenhængende præstation uden personlige fejl ligesom Atletico så ofte gør det, så har vi en rigtig god chance for at går videre, da det eneste Atletico spiller efter er at score efter personlige fejl og dødbolde.
Lyder i øvrigt lidt dyrt med sådan en rejse ;-)
Til asp3200, Sergio Ramos viser sig fra hans bedste side, når det virkeligt gælder selvom det nogle gange ender i nogle straffespark. Lad os håbe, at han ikke finder det nødvendigt at rive Mandzukic ned i feltet ved et indkast igen. Hellere et rødt kort!