Uefa Champions League 2014/2015

11 år 3 måneder siden #229 af Raul7-2880

Inspektøren skrev:

Sahinovic skrev: Som forventet så havde PSG opgivet kampen inden den overhovedet var startet, hold fast hvor er det pinligt at se på.

Ved du hvad der er pinligt? Din kommentar.

Det er langt mere Barcelonas fortjeneste at de fører med 2-0 end det er PSGs manglende kvaliteter. Barcelona dominerer fuldstændig og har et vanvittigt genpres, som vi kender fra Guardiola tiden. Så drop det der pis med, at de får alt foræret. Det er forhelvede ikke mod Schalke 04, at de spiller sådan her. Det er mod et PSG hold der slog Mourinho Chelsea mandskab over to kampe, hvor de var en mand i undertal i 90 minutter.

Sorry, hvis jeg blev for aggressiv i min tone, men helt ærligt, Sahinovic... Det kan du altså gøre bedre..

Altså der er ingen tvivl om at Barca spiller super godt, men det er på en billig baggrund. PSG eneste formål er blot at undgå et stort nederlag. Så kan sagtens følge Sahinovic' kommentar.

MEN ved du hvad der pinligt? Denne kommentar: Barca står overfor en meget dårlig fremtid uden trofæer i mindst 5 år. Deres trup er ubalanceret (god offensivt, elendig defensivt).

Sorry, hvis jeg blev for "drille-syg" i min tone, men helt ærligt, Inspektøren... Det kan du altså gøre bedre.. ;-)
Sidste redigering: 11 år 3 måneder siden ved Raul7-2880.
Følgende bruger(e) sagde tak: Inspektøren

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 3 måneder siden #230 af Sahinovic

Storken skrev:

Sahinovic skrev:

Pelle skrev: Til gengæld er Bayern fuldstændig vanvittige! 5-0 på 40 minutter. Insane.

Havde Porto nu bare spillet deres spil, så tror jeg at kampen havde forløbet anderledes, men sådan er det når man har en træner med zero balls og som sælger holdets spillekoncept for at kunne spille på resultatet, typisk rookie mistake.

Det er i menneskets natur. Porto følte de var tæt på semifinalen. Det ville være derfor være et kæmpe tab, hvis det glippede. Det får dem til at fastklemme sig til resultatet (3-1) i håb om ikke at smide det væk. Det sker selv for de største hold, at de stiller sig tilbage mod små hold, da de ikke vil smide et resultat.

Jeg kan godt se din pointe, men så må man altså gå imod ''menneskets natur'' og blive klogere på fejl som tidligere er blevet begået,- mange gange.

Jeg ser det alt for ofte og som du også nævner så praktisere de største hold det også, hvilket for mig virker totalt ulogisk. Som manager har man ofte nogle faste rammer for hvordan man gerne vil spille fodbold, det bruger man så træningen og kampene på at blive bedre til igennem en hel sæson, men så vælger man at smide alt det væk man indtil videre har opbygget, i en kamp, hvor man nok aller mest har brug for det.

Florentino Pérez
Sidste redigering: 11 år 3 måneder siden ved Sahinovic.

• Johnson
  • Gæst
  • Gæst
11 år 3 måneder siden #231 af Johnson
Besvaret af Johnson på emne Uefa Champions League 2014/2015
Hvis vi kommer forbi Atletico så tager vi røven på både Bayern og Barca. Begge hold har det svært med hurtige omstillinger. Carlo er en snu rad.

• Johnson
  • Gæst
  • Gæst
11 år 3 måneder siden #232 af Johnson
Besvaret af Johnson på emne Uefa Champions League 2014/2015
Er i øvrigt meget enig med dem som skriver at PSG ikke troede en dyt på det. De var helt fraværende igen. Problemet med PSG og i øvrigt også City er at begge hold gerne vil spille ligesom Barca. De er bare ikke lige så gode til det som Barca. Hvis man skal slå Barca og Bayern skal man komme med noget andet end boldbesiddelse. Det kræver kontraspil som kun Madrid, Atletico og snart også Valencia kan gøre det.

• Inspektøren
  • Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
11 år 3 måneder siden #233 af Inspektøren
Besvaret af Inspektøren på emne Uefa Champions League 2014/2015

Raul7-2880 skrev:

Inspektøren skrev:

Sahinovic skrev: Som forventet så havde PSG opgivet kampen inden den overhovedet var startet, hold fast hvor er det pinligt at se på.

Det er langt mere Barcelonas fortjeneste at de fører med 2-0 end det er PSGs manglende kvaliteter. Barcelona dominerer fuldstændig og har et vanvittigt genpres, som vi kender fra Guardiola tiden. Så drop det der pis med, at de får alt foræret. Det er forhelvede ikke mod Schalke 04, at de spiller sådan her. Det er mod et PSG hold der slog Mourinho Chelsea mandskab over to kampe, hvor de var en mand i undertal i 90 minutter.

Sorry, hvis jeg blev for aggressiv i min tone, men helt ærligt, Sahinovic... Det kan du altså gøre bedre..

Altså der er ingen tvivl om at Barca spiller super godt, men det er på en billig baggrund. PSG eneste formål er blot at undgå et stort nederlag. Så kan sagtens følge Sahinovic' kommentar.

MEN ved du hvad der pinligt? Denne kommentar: Barca står overfor en meget dårlig fremtid uden trofæer i mindst 5 år. Deres trup er ubalanceret (god offensivt, elendig defensivt).

Sorry, hvis jeg blev for "drille-syg" i min tone, men helt ærligt, Inspektøren... Det kan du altså gøre bedre.. ;-)

Things has changed since then...

Set bagklogskabens lys, så var det naturligvis en dum dum kommentar. Men hvis Barcelona ender med at vinde tre pokaler i denne sæson, så er det altså også fordi, at mange andre mandskaber har skuffet.
I mine øjne, så har Barcelona slet ikke den bedste trup. Real Madrid, Bayern München og Chelsea har, i mine øjne et bedre hold og en bedre træner. Derfor er det en kæmpe overraskelse for mig at se, hvad Barcelona har gang i lige nu. Men husk på at de kun fører med to point i ligaen og at de langt fra har vundet Champions League.

• Inspektøren
  • Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
11 år 3 måneder siden #234 af Inspektøren
Besvaret af Inspektøren på emne Uefa Champions League 2014/2015
Guardiola fik da også lige taget noget af presset væk fra hans skuldere. Jeg så ikke kampen, men fra hvad jeg kan læse rundt omkring, så spillede de en formidabel kamp. Især Thiago skulle ha' spillet fantastisk.

Hvis vi ikke ender i finalen, så håber jeg, at finalen bliver mellem Bayern München og Barcelona. Hvem ender med mest possession :)?

11 år 3 måneder siden #235 af Gribben
Nu gør jeg noget, som jeg normalt ellers aldrig gør. Det ser nemlig så dumt ud, når man tager fuldstændigt fejl.

Denne gang er jeg dog HELT sikker, så jeg vil komme med mit bud på, hvordan resten af CL kommer til at forme sig:

Juventus vinder en kedelig kamp over Monaco med 1-0 på et mål scoret i de sidste 10 minutter. Vi vinder en komfortabel sejr på 3-0 over et Atletico hold, der skuffer.

Semifinalelodtrækningen former sig således, at vi trækker Bayern og har hjemmebane i første kamp. Juventus starter hjemme mod Barcelona. Barcelona vinder 2-0 i den første kamp over et tamt og skadesplaget Juvehold og spadserer dermed i finalen. En benovet Allegri udtaler efterfølgende, at Barcelonas niveau lige var en tand eller to for højt, men at det da var en ære at få lov at spille med dem I en Champions League semifinale.

Vi lægger ud med at vinde 2-1 hjemme mod Bayern og får dermed et acceptabelt udgangspunkt. I returen kan Carlos trætte og skadesramte tropper dog ikke følge med og vi taber klart med 3-0.

Bayern vinder 3-1 i finalen mod Barcelona i en kamp, hvor der er klart niveauforskel det meste af tiden.

Inden nogen spørger, så bliver lottotallene i den kommende weekend 11 12 23 26 31 34 35 :-)
Sidste redigering: 11 år 3 måneder siden ved Gribben.

11 år 3 måneder siden #236 af Pelle
Besvaret af Pelle på emne Uefa Champions League 2014/2015

Inspektøren skrev:

Raul7-2880 skrev:

Inspektøren skrev:

Things has changed since then...

Set bagklogskabens lys, så var det naturligvis en dum dum kommentar. Men hvis Barcelona ender med at vinde tre pokaler i denne sæson, så er det altså også fordi, at mange andre mandskaber har skuffet.
I mine øjne, så har Barcelona slet ikke den bedste trup. Real Madrid, Bayern München og Chelsea har, i mine øjne et bedre hold og en bedre træner. Derfor er det en kæmpe overraskelse for mig at se, hvad Barcelona har gang i lige nu. Men husk på at de kun fører med to point i ligaen og at de langt fra har vundet Champions League.

Ikke for at tage noget fra Barca, som bestemt spiller godt for tiden. Men havde de været ramt af de samme skader til flere nøglespillere over en hel sæson, som vi har - så tror jeg tingene havde set markant anderledes ud. Deres trup er nemlig heller ikke bred og fyldt med stjerner på bænken. Af de 3 bedste hold i Europa (Bayern, Barca og Real), har Barca klart haft det nemmest i år hvad angår skader. Jeg kunne stadig godt ønske mig, at den balance blev udlignet en smule ;-)

"Maybe they hate me because I'm too good."

11 år 3 måneder siden #237 af icomeinpeace

Raul7-2880 skrev: Altså der er ingen tvivl om at Barca spiller super godt, men det er på en billig baggrund. PSG eneste formål er blot at undgå et stort nederlag. Så kan sagtens følge Sahinovic' kommentar.

PSG der er a point med et for tiden stærkt Lyon, og har 5 kampe på 14 dage, som vælger at starte i stærkeste, lave offensive udskiftninger undervejs (v 2-0), samt ydermere har slået topholdet fra PL ud med et tilsvarende hold? Jeg siger ikke at du tager fejl, for jeg ved naturligvis ikke hvad årsagerne til PSG handlinger før, under og nu efter kampen er, men jeg må dog sige, at de ting jeg observerer stærkt indikerer at deres formål var andet end blot at undgå et stort nederlag.

11 år 3 måneder siden #238 af Gray
Besvaret af Gray på emne Uefa Champions League 2014/2015
Kære alle

Jeg er i den uheldige situation, at jeg har været så uopmærksom og købt flybilletter, mens aftenens kamp spilles.

Findes der en behjælpelig sjæl, der kender til hjemmesider eller tv-kanaler, der genudsender kampen hen på aftenen, natten eller i morgen måske?

Al hjælp modtages med kyshånd.

11 år 3 måneder siden #239 af Kaká8

Gray skrev: Kære alle

Jeg er i den uheldige situation, at jeg har været så uopmærksom og købt flybilletter, mens aftenens kamp spilles.

Findes der en behjælpelig sjæl, der kender til hjemmesider eller tv-kanaler, der genudsender kampen hen på aftenen, natten eller i morgen måske?

Al hjælp modtages med kyshånd.

Du kan finde hele kampen på youtube i løbet af i morgen. Det er næsten helt sikkert, når det er store kampe som Real vs Atletico. God tur med flyet.

HALA MADRID Y NADA MAS

11 år 3 måneder siden #240 af Sebberg
Nå, fremragende avancement. Lodtrækning på fredag. Jeg vil helst have Juventus, dernæst Bayern, mens jeg klars mindst vil have Barcelona.

Juventus siger sig selv. De er simpelthen det ringeste hold tilbage, og jeg vil personligt anse os som relativt store favoritter, hvis vi møder dem.

Bayern. Jeg ved simpelthen ikke, hvorfor der altid kommer sådan en besynderlig hype omkring Bayern Munchen. Den kom sidste år, selvom de ikke rigtigt havde bevist noget udover Bundesligaen, som ikke rigtigt viser noget. Der viste vi så, at de ikke var så stærke. Og nu den samme historie i dag. De har ikke været prangende i Bundesligaen, de spiller 0-0 i Ukraine og bliver spillet under græstæppet i Portugal (med mange skader, i know), men nu er folk fuldstændigt ellevilde, fordi de slår FC Porto 6-1 hjemme. Det er som om ingen nævner, at de i første halvleg scorer på ALLE de chancer, de har, og at flere af målene er totalt tilfældige. De tæller! Naturligvis, men så er det heller ikke flottere.

Barcelona. Dem frygter jeg fandme. Holdet i sig selv er ikke skræmmende, men jeg synes godt nok, at de tre frontangribere er absurd skræmmende. Kunne være så belejligt med en skade til Messi eller Neymar!

Leveret af Kunena Forum