Tiltag til Madridista.dk

12 år 11 måneder siden #1297 af Real Madrid 7

Dios skrev: Man skal også bare passe på, at forummet ikke bliver for ensporet. Det er altså tilladt og være uenige, og uanset hvor urealistisk og dumt man så mener indlægget er, så kan man jo bare springe let henover. Nu er jeg også af den tro, at Brian er en troll, men tavshed er den bedste medicin på den slags ting.

Nej tak knappen synes jeg er en rigtig dårlig idé. F.eks. ville jeg trykke nej tak hvergang du nævner dit spanske hurlumhej Hugol, og det tror jeg der er mange som vil, men nu har jo ligeså meget ret til og være her som os andre.
Kan du ikke kommunikere ordentligt med andre mennesker, og gang på gang bliver for personlig, så må det være ud, men ikke fordi man lever i en fantasi verden.

Helt enige med dios alle har ret til at være her. :)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

12 år 11 måneder siden #1298 af Hugol
Besvaret af Hugol på emne Tiltag til Madridista.dk

Real Madrid skrev:

Hugol skrev:

Siempre Madrid skrev:

JimmyBroe skrev:

Brylle skrev: Hvorfor synes jeg niveauet begyndte at dale næsten lige efter den nye side her blev lavet? Nok var det gamle mindre overskueligt, men der fandt klovne i det mindste ikke herind...

Hmm kan det havde noget at gøre med at man nu, ikke skal sende en email til Siempre med ønsket brugernavn og password som han så skal godkende og oprette en bruger for en?

Det kunne være at man skulle indføre det igen.:D Hvad siger du Siempre? Lidt Ekstra arbejde, vaaaar?:P

Jeg skal faktisk verificere alle brugere, inden de bliver godkendt. Dermed skulle vi blandt andet slippe for det reklame-spam, som vi en overgang var ramt af.

Men vi kan jo starte med os selv, når vi gerne vil løfte niveauet.

Jeg synes nu at der kom en god ide siempre på et tidl tidspunkt. Hvis du har en funktion der hedder nej tak knappen. Hvis en person får nejtak fra flere end 10 pr indlæg, så vil indlægget automatisk blive slettet. Dermed slipper vi for nogle af de mindre vigtige indlæg. Så længe at det ikke bliver misbrugt selvf. Det behøver ikke at være præcist sådan, men at man måske finder på noget i den dur ?

Tør du risikere det Hugol ;)

Dril - det lyder som et super initiativ!
Dog vil jeg ØNSKE, at man lige tog fat i ham Brian på siden, der har gjort sit for trol og spam her på det seneste.

I double dair you :-)

nej, blot en tanke som for eksempel som man har på marca med pil op eller ned.

Har valgt at takke af på forum!

12 år 11 måneder siden #1299 af Siempre Madrid
Det vil hurtigt blive upopulært hvis jeg skal være smagsdommer på brugernes indlæg.

Folk skal have lov til at udtrykke deres mening, men det er jo tilladt at ignorere, hvis man er alt for uenig og det ikke fører noget godt med sig at modargumentere.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Følgende bruger(e) sagde tak: MMM

12 år 11 måneder siden #1300 af Hugol

Siempre Madrid skrev: Det vil hurtigt blive upopulært hvis jeg skal være smagsdommer på brugernes indlæg.

Folk skal have lov til at udtrykke deres mening, men det er jo tilladt at ignorere, hvis man er alt for uenig og det ikke fører noget godt med sig at modargumentere.

Hvorfor kan vi ikke ha sådan en funktion også ???

12 år 11 måneder siden #1301 af Realmadrid94
Besvaret af Realmadrid94 på emne Tiltag til Madridista.dk

Hugol skrev:

Siempre Madrid skrev: Det vil hurtigt blive upopulært hvis jeg skal være smagsdommer på brugernes indlæg.

Hvorfor kan vi ikke ha sådan en funktion også ???

Tror det var storken som sagde at de her "tak", er begyndt at fungere som facebooks "synes godt om". For nogle personer er det på den måde. Desværre :/
Synes dog ikke man skal tage stilling. Har et antal brugere problemer med en enkelt person som troller, så kan hver enkelt skrive en besked til Siempre omkring det (når vi engang kan skrive private beskeder :P).

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
12 år 11 måneder siden #1302 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Tiltag til Madridista.dk

JimmyBroe skrev:

Brylle skrev: Hvorfor synes jeg niveauet begyndte at dale næsten lige efter den nye side her blev lavet? Nok var det gamle mindre overskueligt, men der fandt klovne i det mindste ikke herind...

Hmm kan det havde noget at gøre med at man nu, ikke skal sende en email til Siempre med ønsket brugernavn og password som han så skal godkende og oprette en bruger for en?

Det kunne være at man skulle indføre det igen.:D Hvad siger du Siempre? Lidt Ekstra arbejde, vaaaar?:P

Nu husker jeg, at kære Siempre var flere uger om at acceptere mig, så det tør jeg næsten ikke risikere for de nye brugere :D
Men ellers kunne det være en løsning, ja. Der er nemlig rimelig meget gang i svingdøren, hvilket dog kan være fint hvis bare det ikke er trolls, der ankommer. :)

12 år 10 måneder siden #1303 af Jaken
Besvaret af Jaken på emne Tiltag til Madridista.dk
Set i lyset af Hugols seneste indlæg i "Sjov og spas"-tråden, har jeg lige 2 forslag:

1. TAK-systemet: Der skal nødig gå en popularitetskonkurrence i det, så mit forslag er: Afskaf visningen af de samlede TAK's under profilbilledet, men behold muligheden for at belønne et indlæg med et "TAK". På den måde, kan vi stadig "hylde" et godt og velskrevet indlæg med et TAK og melde os enig i det pågældende indlæg, men samtidigt vil det ikke have nogen følger på længere sigt, da det kun er det specifikke indlæg der er "takket" og ikke brugeren.

2. Private beskeder. Flere har efterhånden fået efterlyst det, men jeg ville lige, for god ordens skyld, melde mig enig ;)

Med de 2 tiltag er jeg overbevist om, at siden vil konsolidere sin plads som en af Danmarks førende inde for internet-debattering :P

No soy sólo perfecto, soy Madridista también
Følgende bruger(e) sagde tak: Steen, JimmyBroe

12 år 10 måneder siden #1304 af Hugol
Så længe det ikke bliver misbrugt som det lige er blevet gjort, så er denne feature for forummet ganske fin synes jeg. Men selvf nu hvor jeg har fået 300 (plus) tak fra en hvis bruger, så giver det ikke meget mening.

Private beskeder er fantastisk og det håber jeg at man kan gøre noget ved fremover. Det er også en anden måde at trække de langsigtede debatter lidt til side som folk i sidste ende bliver trætte af at høre på. Eller dem som går i ring, eller også hvis 2 brugere bare ikke gider at have andre involveret. (jeg er selv en af de bruger der kunne ha godt af det )

Chatten er selvf også en mulighed men det er sjælden folk trækker derind. Den ser jeg også mere som en mulighed under kamp, hvor folk kan være lidt mere tændte og skrige GOOOL.

Sidste redigering: 12 år 10 måneder siden ved Hugol.
Følgende bruger(e) sagde tak: Steen, JimmyBroe

• Torben
  • Gæst
  • Gæst
12 år 10 måneder siden #1305 af Torben
Besvaret af Torben på emne Tiltag til Madridista.dk
Jeg skal sørge for at antal modtagne tak bliver fjernet fra visningen af profiler.

Mht. private beskeder er vi i gang med at undersøge dette sammen med muligheden for at invitere online brugere til chatten.

12 år 10 måneder siden #1306 af Siempre Madrid

Torben skrev: Jeg skal sørge for at antal modtagne tak bliver fjernet fra visningen af profiler.

Mht. private beskeder er vi i gang med at undersøge dette sammen med muligheden for at invitere online brugere til chatten.

Er der noget at sige til at jeg er helt vild med ham Torben ;-)

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Følgende bruger(e) sagde tak: Hugol

12 år 10 måneder siden #1307 af Steen
Besvaret af Steen på emne Tiltag til Madridista.dk
Jeg tænkte på, om i kunne rette op på en fejl? Når man ikke er logget ind, så kan man ikke se seneste indlæg, der skal gå ca. 10-15 minutter før de kan ses :)?
Sidste redigering: 12 år 10 måneder siden ved Steen.

12 år 10 måneder siden #1308 af JimmyBroe
Besvaret af JimmyBroe på emne Tiltag til Madridista.dk

Siempre Madrid skrev:

Torben skrev: Jeg skal sørge for at antal modtagne tak bliver fjernet fra visningen af profiler.

Er der noget at sige til at jeg er helt vild med ham Torben ;-)

Maskinrums'Torben:-P

Det kunne være super fedt ja. Jeg er helt enig med Jaken.:-) Jeg bruger selv "Tak" knappen en hel del, men ikke så meget som tak, mere som en "Enig i det skrevne indlæg/eller en del af indlæg" knap. Så jeg mener heller ikke at den skal fjernes helt:-)

Jeg er her stadig XOXO

Leveret af Kunena Forum