Tiltag til Madridista.dk

13 år 2 uger siden #1321 af Dios
Besvaret af Dios på emne Tiltag til Madridista.dk

Brian_H skrev:

Dios skrev:

Brian_H skrev: Jeg er ked af jeg har liket Hugol's indlaegs saa mange gange.

Men det skal siges at jeg er ikke Hugol, og Hugol er ikke mig.

Må man spørge hvorfor du har takket ham så mange gange? Der må jo være en grund.

Fordi jeg synes at hans indlaegs giver mening og at han er en dygtig debator.

Han bor jo i Madrid, han folger med i hvad der sker i klubben, har vi en fan saa er det altsaa Hugol.

Hahaha tænk man gider :D

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: DarioGomez, Mathiaska

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 2 uger siden #1322 af DarioGomez
Besvaret af DarioGomez på emne Tiltag til Madridista.dk
Det nærmer sig absurde tilstande ... ;)

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...

• Torben
  • Gæst
  • Gæst
13 år 2 uger siden #1323 af Torben
Besvaret af Torben på emne Tiltag til Madridista.dk
Så skulle "Tak"-tælleren gerne være forsvundet. Sig endelig til hvis I finder et sted hvor man stadig kan se den.

• Champen
  • Gæst
  • Gæst
13 år 2 uger siden #1324 af Champen
Besvaret af Champen på emne Tiltag til Madridista.dk
Der er selvfølgelig plads til delte meninger herinde, men hvor er jeg dog glad for, at Brian_H er blevet bandlyst. Det var da på tide, stor tak til ham, som har bandlyst ham. Han ville jo ikke andet end at skabe problemer.
Sidste redigering: 13 år 2 uger siden ved Champen.

13 år 2 uger siden #1325 af Realex
Besvaret af Realex på emne Tiltag til Madridista.dk
Told ya! ;)

4. juli:

realex:
"Jeg mindes en vis hr. "Brian", hærge både Madridista.dk og oldtrafford.dk for nogle år tilbage.
Sjovt nok havde han det samme forskruede sind.

Er du nu vendt tilbage igen i samme navn?"

Er der seriøst ingen der kan huske ham for nogle år tilbage?
Jeg må dog give ham den respekt, at han bliver ved at vende tilbage i samme navn! :D

13 år 2 uger siden #1326 af Steen
Besvaret af Steen på emne Tiltag til Madridista.dk
Jeg synes helt klart det var en god idé at banne Brian. Tak tælleren er også blevet fjernet hvilket er okay. Dog synes jeg at den godt kunne beholdes, da der ikke var de store problem med den, som Siempre skrev, så kunne man bare fjerne de ''tak'' der er blevet givet. Der var kun 2 brugere der misbrugte den, en som åbenlyst gjorde for at irritere, og den anden, ja, det ved jeg egentligt ikke..
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe

13 år 2 uger siden #1327 af ZizouMo
Besvaret af ZizouMo på emne Tiltag til Madridista.dk

Steen skrev: Jeg synes helt klart det var en god idé at banne Brian. Tak tælleren er også blevet fjernet hvilket er okay. Dog synes jeg at den godt kunne beholdes, da der ikke var de store problem med den, som Siempre skrev, så kunne man bare fjerne de ''tak'' der er blevet givet. Der var kun 2 brugere der misbrugte den, en som åbenlyst gjorde for at irritere, og den anden, ja, det ved jeg egentligt ikke..

Imorgen laver Brian H en ny bruger med et nyt navn og så han tilbage ;-) sværere bliver det nok ikke.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también.

13 år 2 uger siden #1328 af Steen

ZizouMo skrev:

Steen skrev: Jeg synes helt klart det var en god idé at banne Brian. Tak tælleren er også blevet fjernet hvilket er okay. Dog synes jeg at den godt kunne beholdes, da der ikke var de store problem med den, som Siempre skrev, så kunne man bare fjerne de ''tak'' der er blevet givet. Der var kun 2 brugere der misbrugte den, en som åbenlyst gjorde for at irritere, og den anden, ja, det ved jeg egentligt ikke..

Imorgen laver Brian H en ny bruger med et nyt navn og så han tilbage ;-) sværere bliver det nok ikke.

Man skal da ikke leve i frygt. Så kan man eventuelt blokere adgang fra hans IP-Adresse..

13 år 2 uger siden #1329 af Hugol
Besvaret af Hugol på emne Tiltag til Madridista.dk
Jeg eg ærgerlig over at listen over tak er blevet fjernet, netop fordi det også gav et indtryk af anerkendte brugere. Håber man istedet kan finde en anden metode til det samme.
Man kunne måske ha en funktion der hedder favorit brugere der giver et andet helheds billede på hvor dygtig en debatør man er. Eksempel vis kan brugeren Rm94 se at han er valgt af 8 andre brugere som favorit. Mens siempre maaske har 65 der følger ham. Det skal så være muligt at fravælge en bruger som favorit hvis brugeren ik formår at debattere på en acceptabel måde. Det skal også være muligt at se hvem man er blevet valgt af og hvem man selv har. Man kan maaske ogsaa se det hos andre brugere

Dermed tror jeg det kan være med til at højne niveauet og det bør ik kunne misbruges.
Man tænker måske mere over sine indlæg, tone og antal.
Hva synes i ?

Man kunne måske også ha en funktion der gik modsatte vej, brugere som ik ee fan af en. Disliked af bruger rm7og liked af guti23

Har valgt at takke af på forum!
Sidste redigering: 13 år 2 uger siden ved Hugol.

13 år 2 uger siden #1330 af Steen
Jeg er enig med Hugol, jeg synes at man skal bevare tælleren. Det er især nyttigt for nye bruger, som får et forhåndsindtryk af de forskellige brugere. Selve Hugol's idé er jeg ikke den store fan af, da det bliver '' vælg side'' , jeg vil foreslå, at man bare fik det tilbage.
Det virkede helt perfekt indtil for et par dage siden, jeg tror ikke at der kommer flere problemer med det.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, Mathiaska

13 år 2 uger siden #1331 af Hugol
Besvaret af Hugol på emne Tiltag til Madridista.dk

Steen skrev: Jeg er enig med Hugol, jeg synes at man skal bevare tælleren. Det er især nyttigt for nye bruger, som får et forhåndsindtryk af de forskellige brugere. Selve Hugol's idé er jeg ikke den store fan af, da det bliver '' vælg side'' , jeg vil foreslå, at man bare fik det tilbage.
Det virkede helt perfekt indtil for et par dage siden, jeg tror ikke at der kommer flere problemer med det.

Jeg kan godt se at man kan vælge side, men det er jo meget normalt at man vælger side i dagens debatter.
Dog er det svært at blive misbrugt, og man kan også forholde sig neutralt, ikke vælge favoritten eller den man ikke er så positiv med.

Det kunne også være man bare skulle holde sig til en favorit bruger funktion.. Anyway, det er en ide og den kan leges med hvis Madridista.dk finder den interessant.

Har valgt at takke af på forum!

13 år 2 uger siden #1332 af GusseG
Besvaret af GusseG på emne Tiltag til Madridista.dk
Jeg ved ikke om det hører hjemme her, men jeg kunne godt tænke mig en artikel om Castilla og deres kommende sæson, når der nu er blevet rykket så mange nøglespillere op.

Den kunne f.eks. handle om det nuværende holds profiler, hvem der rykkes op fra de lavere hold, hvem der rygtes indkøbt, forventet opstilling, målsætning for sæsonen osv.

Ja, vel egentlig bare noget om hvor de står nu og hvad planerne er (hvis man ved det) for har ikke rigtig kunnet finde det andre steder på nettet.

Leveret af Kunena Forum