Tiltag til Madridista.dk

13 år 2 uger siden #1345 af Hugol
Besvaret af Hugol på emne Tiltag til Madridista.dk
PB er ?

Torben skal selvf ha ros for sit store arb, men der er også andre der skal ha den fortjeneste i deres delagelse på forum.

Har valgt at takke af på forum!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 2 uger siden #1346 af Realmadrid94
Besvaret af Realmadrid94 på emne Tiltag til Madridista.dk
Tja, en ret irriterende ting som var her på forum. Altså Tak-knappen. Jeg giver stadig Storken ret, som jeg gjorde dengang. Mange bliver ''likehunters'', som man ser det på facebook. Det er irriterende, at man begynder at ''synes'' om det de andre synes om.

13 år 2 uger siden #1347 af Dios
Besvaret af Dios på emne Tiltag til Madridista.dk
Måske skulle man også bare til og tage sig sammen, og få sig et liv. Hvis et tak kan betyde så meget for en, så er jeg vitterligt bange for personens røv syge liv. Undskyld mig, men et tak herinde betyder jo blot, at man er enig med det der bliver skrevet.
Hvis man som person har brug for og oprette en anden bruger, så man kan give sig selv et tak, så lad da den sindsforvirrede bruger gøre det. Og i værste tilfælde ban personen :D

Se hvad janteloven har gjort ved folket. Den har åbenbart sat så dybe spor i en, at man skal søge anerkendelse på internettet. Og ja, der er sikkert nogle som kun skriver indlæg for et tak, eller som går efter dem, men hvis det gør, at de ikke hopper ud foran toget Mandag morgen, så kan jeg ikke se problemet i det.

Selv skriver jeg altid min ærlige mening, og overhovedet ikke for at få et tak. Dog synes jeg stadig det er en positiv ting muligheden er der. Jeg er nok en af de brugere som oftest selv giver tak ud. Det er primært for, at indikere jeg er enig med den anden, og jeg dermed ikke behøver og skrive et indlæg, hvor det blot handler om jeg er enig med den anden bruger.
Så kan man hoppe ind i debatten, hvis der kommer en anden man ikke er enig med, og så er debatten igen livlig :).

Forstår vitterligt ikke problemet, men nok om det. Den eneste likehunter må da være Siempre ham selv. Hvem husker ikke episoden, hvor han skrev, hvis jeg får 10 tak, så bliver den anden bruger bannet. Det er da sikkert ham selv som oprettede brugeren i første omgang haha :D

Og sorry BBB. Der er absolut intet personligt i det. Jeg læste første dit indlæg efter jeg havde skrevet mit eget, og det første jeg læste var, at du tænder på og få et tak, og det vil jeg da bibringe til, så jeg håber du får en fortsat god lørdag :D

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Sidste redigering: 13 år 2 uger siden ved Dios.
Følgende bruger(e) sagde tak: M_linding, Steen, JimmyBroe, Jelle, BBB, Hierro 2.0

13 år 2 uger siden #1348 af Hugol
Sikke da en gang ævl Dios. Der er ingen herinde som opretter brugere for at give sig selv tak...

Der er folk som ikke tænker i udvikling. Det handler ikke om at få et tak, men at udvikle forummet. Der har allerede været rigelig forslag til hvad man kan gøre. Og selvf kan det sikkert bruges i fremtiden til forskellige konkurrencer med mere. Da jeg fulgt forummet i så mange år, kender jeg heldigvis Siempre godt nok til, at der vil komme en funktion senere som nok skal ramme mine behov, og med sikkerhed gøre andre glade.

13 år 2 uger siden #1349 af BBB
Besvaret af BBB på emne Tiltag til Madridista.dk
@Hugol
PB = Privat beskeder

Det kan godt være der har været mange forslag, men det betyder jo ikke at der er mange gode forslag. Eller nogen gode i det hele taget.

@Dios
Jeg ser igennem fornærmelserne, for dit tak har gjort at jeg kan sove i nat - efter jeg har leget med mig selv over det tak. ;-)

Jeg skriver også min ærlige mening, og det håber jeg at de fleste gør, men det er bare lidt ekstra fedt når andre synes om ens ærlige mening. Det er ikke fordi jeg finder sminkedåsen frem hver gang jeg er syg, så jeg kan tage et billede, smide nogle effekter på og lægge det på Instagram/Facebook med tagsene #sick #badhairday #imamess #ugly #diarrhea, for så galt er det heldigvis ikke ;-) Man kan sige, at tak-funktionen caterede til en afhængighed, og den gav mig højere selvværd herinde*, for hvis alle herinde konstant var uenige med mig, så er det ikke sikkert at jeg gad blive.

*Forstå det som brugeren BBB, og ikke personen bag. Jeg har ikke brug for mere selvværd i den virkelige verden, for der kører det sgu egentlig meget godt ;-)

13 år 2 uger siden #1350 af Hugol
BBB
Nej, der har været middel forslag, men det er ikke ens betydende med at man ikke arbejde videre.. Vi taler om en brainstorm af ideer på at udvikle forummet. Der er ingen der har sagt man skal komme med en komplet ide, nogle ideer kan også bare være appetit vækkere..

13 år 2 uger siden #1351 af BBB
Det lød som om at du ville have Torben til bare at vælge et par stykker, og så implementere dem. En brainstorm er fint, men jeg tror det vil være temmelig demotiverende, at implementere halvfærdige ideer.

13 år 2 uger siden #1352 af Hugol
Ja hvis det var til gavn for forummet synes jeg at han skulle. Der er ingen der har sagt de skal være halvfærdige.

13 år 1 uge siden #1353 af BBB

Hugol skrev: Ja hvis det var til gavn for forummet synes jeg at han skulle. Der er ingen der har sagt de skal være halvfærdige.

Okay, nu har du tabt mig. Du vil gerne have ham til at implementere nogle af ideerne. Og det skulle være nu, ikke? Det var vel det kritikken gik på at der skulle ske noget, ikke?

Er der nogen af ideerne, som er mere end halvfærdige?

• Redondo
  • Gæst
  • Gæst
13 år 1 uge siden #1354 af Redondo
Besvaret af Redondo på emne Tiltag til Madridista.dk

Der er folk som ikke tænker i udvikling. Det handler ikke om at få et tak, men at udvikle forummet.

Men skal det ikke udvikles til det bedre og ikke bare et forum folk folk som søger anerkendelse?

13 år 1 uge siden #1355 af Hugol

Redondo skrev:

Der er folk som ikke tænker i udvikling. Det handler ikke om at få et tak, men at udvikle forummet.

Men skal det ikke udvikles til det bedre og ikke bare et forum folk folk som søger anerkendelse?

Jeg har ikke snakket om anerkendelse. Hvis vi skal ud i det her læg ord i munden på folk, som BBB og dig kan være ret gode til, så drop debatten!!!!!

Jeg snakker om et løft af forummets debat niveau. Der lå noget anerkendelse i den gamle funktion som blev ødelagt.

BBB: Lad os bare glemme det.

Sidste redigering: 13 år 1 uge siden ved Hugol.

13 år 1 uge siden #1356 af BBB
Jeg mener på ingen måde at jeg har lagt ord i munden på dig. Jeg har spurgt ind til hvad du mente, når de ting du har skrevet har konfliktet i mit hoved.

Leveret af Kunena Forum