Tiltag til Madridista.dk

12 år 9 måneder siden #1477 af Siempre Madrid

Jaken skrev:

Siempre Madrid skrev: Alternativet kunne have været brugerbetaling. Reklamen giver blandt andet den fordel at vi kan udlodde præmier i vores konkurrencer og lodtrækninger, men vi skal naturligvis nok respektere jer der ikke bryder jer om reklamerne og lade andre få glæde af præmierne.

Jo, det er også forståeligt at reklamer er nødvendige. Det er ikke det. Det er mere det, om lige dén artikel/reklame ikke kunne blive rykket ud til siden i et afsnit eller andet, bare så den ikke "forstyrrer" nyheds-flowet. Den virker, for mig i hvert fald, lidt malplaceret.

Og den del kan vi altid diskutere. Reklamerne er dog nok kommet for at blive.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

12 år 9 måneder siden #1478 af MMM
Besvaret af MMM på emne Tiltag til Madridista.dk
Er der nogen der kan sige mig hvorfor flere af trådende ser sådan her ud for mig:

Og hvad jeg kan gøre for at få indlæggene til at dukke op igen?
Følgende bruger(e) sagde tak: raul7=kongen

12 år 9 måneder siden #1479 af Real Madrid
Besvaret af Real Madrid på emne Tiltag til Madridista.dk

MMM skrev: Er der nogen der kan sige mig hvorfor flere af trådende ser sådan her ud for mig:

Og hvad jeg kan gøre for at få indlæggene til at dukke op igen?

Samme problem.

No solo soy perfecto, también soy Madridista

12 år 9 måneder siden #1480 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Tiltag til Madridista.dk
Jeg har oplevet selv samme, men jeg klikkede blot tilbage til forrige side - i det her tilfælde side 123 - hvor det seneste indlæg dukkede op. Jeg kan dog ikke svare på, hvorfor den tomme side overhovedet opstår :-)
Følgende bruger(e) sagde tak: MMM

12 år 9 måneder siden #1481 af MMM
Besvaret af MMM på emne Tiltag til Madridista.dk

Daniel skrev: Jeg har oplevet selv samme, men jeg klikkede blot tilbage til forrige side - i det her tilfælde side 123 - hvor det seneste indlæg dukkede op. Jeg kan dog ikke svare på, hvorfor den tomme side overhovedet opstår :-)

Jeg har tidligere oplevet af den sidste side er tom, men at man som du siger bare kan klikke sig tilbage. Men nu har problemet udvidet sig, for mig ihvertfald, og på flere af trådende er det de tre sidste sider jeg ikke kan se, på trods af at jeg ved der er indlæg, nogen af dem sågar skrevet af mig selv.

12 år 8 måneder siden #1482 af Lykke
Besvaret af Lykke på emne Tiltag til Madridista.dk

nocture skrev: Nu ved jeg godt at I er lidt presset, men er det muligt at få en lille artikel med en fødselsdagshilsen til modric? =)
Jeg synes, at han er blomstret meget det sidste år og tror han kommer til at få en vigtig rolle ihvertfald.

Jeg skriver fødselsdagene ind i min kalender og så skal jeg nok personligt gøre mere i at vi i det mindste lige laver en post og ønsker tillykke til spilleren.

Mordic er skøn og man kan ikke andet end at smile når man ser ham blomstre som han gør.

12 år 8 måneder siden #1483 af Raul-rik
Besvaret af Raul-rik på emne Tiltag til Madridista.dk
Når vi nu har en ugentlig målopdatering på Facebook mellem Messi og CR7, tænkte jeg om vi i forlængelse med det ikke også kunne lave det samme med Bale og Neymar?

• 100cardel
  • Gæst
  • Gæst
12 år 8 måneder siden #1484 af 100cardel
Besvaret af 100cardel på emne Tiltag til Madridista.dk
Kan vi ikke prøve at få gang i nogle afstemninger her på Madridista.dk?
F.eks. Vil jeg meget gerne se hvem I andre Madrid-tilhængere synes skal være frontangriber mod Atl. madrid.
Hvad siger I?

12 år 8 måneder siden #1485 af Siempre Madrid
Har lige lagt en op, for du har ganske ret. Der er for få afstemninger på Madridista.dk

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Følgende bruger(e) sagde tak: 100cardel

• falle
  • Gæst
  • Gæst
12 år 8 måneder siden #1486 af falle
Besvaret af falle på emne Tiltag til Madridista.dk

100cardel skrev: Kan vi ikke prøve at få gang i nogle afstemninger her på Madridista.dk?
F.eks. Vil jeg meget gerne se hvem I andre Madrid-tilhængere synes skal være frontangriber mod Atl. madrid.
Hvad siger I?

Kedelig afstemning når vi kun har to angribere, og hvor den ene har valgt ikke at spille fodbold :)
Sidste redigering: 12 år 8 måneder siden ved falle.

12 år 8 måneder siden #1487 af Vildfaren
Besvaret af Vildfaren på emne Tiltag til Madridista.dk
Kan vi ikke få Torben til at se på den indlæggene bliver registreret ?

Det er rigtig svært at referere til tidligere indlæg uden at citere. Der er jo numre på indlæggende, men da man kan se indlæg med nyeste først og med nyeste sidst, duer de ikke. Kan man finde en løsning med at låse indlægsnumrene, så tallene er de samme uanset om nyeste indlæg ligger først eller sidst.

Eller er der nogen andre, der har gode ideer til at gøre det nemmere for os?

Det kan godt være, at jeg ikke altid har ret, men jeg tager aldrig fejl...

12 år 8 måneder siden #1488 af M_linding
Besvaret af M_linding på emne Tiltag til Madridista.dk
Jeg kunne godt forestille mig, at jeg møder en del modstand på den her... Men jeg prøver alligevel;)

Jeg er ikke særlig glad for det nye tiltag, med at give karakterer til den enkelte spiller, efter hver kamp.

Både fordi - som "Redondo" også har nævnt - at det er for svært have spillet bedre end `OK´.

Men også fordi, at det er en forkert og klodset måde, at vurderer holdets og den enkelte spillers præstation.

Med dette system siger man jo faktisk, at det er totalt op til den enkelte spiller, om denne vil spille godt eller dårligt - Holdets niveau, eller bare den nærmeste medspiller har intet med det at gøre. Men fodbold er jo faktisk en holdsport, hvor alle aktører påvirker de andres spil.

Derfor vil det give bedre mening, synes jeg, hvis man gav holdet karakterer for forskellige elementer af spillet. Det kunne f.eks. være:

Genpres
Tilbageløb
Tempo i boldomgang
Løb uden bold
Opdækning på standardsituationer
Løb der bryder kæderne
osv......

Det vil være mere interessant, og mere fair overfor spillerne.

Det er satme nemt at give en angriber "1", når det faktisk var midtbanen som ikke fungerede. Eller "2" til målmanden, selvom han ikke blev beskyttet af sit forsvar.

Det er min ydmyge mening;)
Sidste redigering: 12 år 8 måneder siden ved M_linding.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, husager, JimmyBroe, rezamadridista, Jaken, MMM

Leveret af Kunena Forum