Tiltag til Madridista.dk
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
mortenj skrev: Det er mig fuldstændig ubegribeligt at folk skal fare sådan op i en spids over at Madridista.dk kommer med denne Osasuna-joke. Der er seriøst nogle personer der står med et alvorligt problem hvis de ikke bare kan kigge på Osasuna.dk banneret og tage det med et smil.
Jeg må indrømme at jeg var her ikke selv dengang joken opstod, men jeg tager det med et smil og whiner ikke over at en Real Madrid-side laver lidt sjov med at Barcelona har tabt point ---> Det er sgu da også det rivalisering handler om! Man skal kunne drille modpartens fans med at de har tabt point. Eller er verden fuldstændig blottet for lidt humor efterhånden? Jeg er decideret rystet.
Jeg kommer af en eller anden grund til at tænke på janteloven når jeg ser folk der whiner på den her måde - at ihhh og ååhh, nu må ikke have det sjovt, vi skal endelig ikke tro vi er noget.
Det er jo fuldstændig til grin.
Smid endelig Osasuna.dk banneret på forsiden næste gang de tager point fra Barca! Please!! :-)
Du kan være ganske rolig. Dette tiltag er kommet for at blive. Og bare mellem dig og mig: Jeg er fuldkommen enig med dig.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Siempre fiel
- Platin bruger
-
Siempre Madrid skrev:
mortenj skrev: Det er mig fuldstændig ubegribeligt at folk skal fare sådan op i en spids over at Madridista.dk kommer med denne Osasuna-joke. Der er seriøst nogle personer der står med et alvorligt problem hvis de ikke bare kan kigge på Osasuna.dk banneret og tage det med et smil.
Jeg må indrømme at jeg var her ikke selv dengang joken opstod, men jeg tager det med et smil og whiner ikke over at en Real Madrid-side laver lidt sjov med at Barcelona har tabt point ---> Det er sgu da også det rivalisering handler om! Man skal kunne drille modpartens fans med at de har tabt point. Eller er verden fuldstændig blottet for lidt humor efterhånden? Jeg er decideret rystet.
Jeg kommer af en eller anden grund til at tænke på janteloven når jeg ser folk der whiner på den her måde - at ihhh og ååhh, nu må ikke have det sjovt, vi skal endelig ikke tro vi er noget.
Det er jo fuldstændig til grin.
Smid endelig Osasuna.dk banneret på forsiden næste gang de tager point fra Barca! Please!! :-)
Du kan være ganske rolig. Dette tiltag er kommet for at blive. Og bare mellem dig og mig: Jeg er fuldkommen enig med dig.
Enig og enig - det er lidt uskyldige drillerier som vel ik burde udgøre noget som helst problem for nogen. Det er helt igennem komisk at nogle hidser sig op over det. Jeg tror ganske enkelt at der er nogen der føler de opfører sig mere "voksent" ved at angribe ethvert tiltag eller enhver bemærkning der ka ses som politisk ukorrekt.
Det minder mig om dem der, i hvert fald udadtil, mener det er skamfuldt at vinde på et ikke-eksisterende straffe og siger de hellere ville ha tabt - og dem som mener vi alle ska være helt knuste over hvis Messi blev skadet - "for vi vil jo ik vinde på ulige vilkår, det er der ingen ære i" og "man ka da ik glæde sig over at en modstander blir skadet". Hvis Messi blev skadet har jeg personligt ingen som helst problemer med at sige "utroligt synd for manden" med verdens største smil på læben ;-)
Siempre fiel skrev: Enig og enig - det er lidt uskyldige drillerier som vel ik burde udgøre noget som helst problem for nogen. Det er helt igennem komisk at nogle hidser sig op over det. Jeg tror ganske enkelt at der er nogen der føler de opfører sig mere "voksent" ved at angribe ethvert tiltag eller enhver bemærkning der ka ses som politisk ukorrekt.
Det minder mig om dem der, i hvert fald udadtil, mener det er skamfuldt at vinde på et ikke-eksisterende straffe og siger de hellere ville ha tabt - og dem som mener vi alle ska være helt knuste over hvis Messi blev skadet - "for vi vil jo ik vinde på ulige vilkår, det er der ingen ære i" og "man ka da ik glæde sig over at en modstander blir skadet". Hvis Messi blev skadet har jeg personligt ingen som helst problemer med at sige "utroligt synd for manden" med verdens største smil på læben ;-)
Det er bare SÅ uværdigt det der....;-P
Jeg er her stadig XOXO
JimmyBroe skrev:
Siempre fiel skrev: Enig og enig - det er lidt uskyldige drillerier som vel ik burde udgøre noget som helst problem for nogen. Det er helt igennem komisk at nogle hidser sig op over det. Jeg tror ganske enkelt at der er nogen der føler de opfører sig mere "voksent" ved at angribe ethvert tiltag eller enhver bemærkning der ka ses som politisk ukorrekt.
Der håber jeg så en del herinde er i den modsatte grøft end dig Fiel. At smile over andres skader er ikke min stil.
- Siempre fiel
- Platin bruger
-
asp3200 skrev:
JimmyBroe skrev:
Der håber jeg så en del herinde er i den modsatte grøft end dig Fiel. At smile over andres skader er ikke min stil.
Du ska så sandelig ha lov at ha den "stil". Jeg kender udmærket til den dér meget politisk korrekte holdning hvor man næsten ska sende et God Bedring-kort hvis en Barcaspiller bliver skadet og man ska nærmest ud og offentligt fordømme dommerstanden hvis den på "uværdig vis" koster Barca point - for "sådan vil vi ik vinde mesterskaber" og alt sådan noget i den stil. Nøjagtig ligesom der var flere der fordømte Pepe efter at han filmede sig til at straffe der reddede sejren til os i overtiden for nyligt - for "det er ik Real Madrid værdigt", nøjagtig ligesom "det er et umodent karaktertræk at ku glædes over en skade til ens værste modstander".
Jeg ka ik rigtig følge den "stil" hvor man er åh så politisk korrekt - nærmest hvor det forveksles med at være "voksen". Men det er self helt ok og fint at folk er forskellige. Dog forstår jeg ik at du "håber der er mange der er i den modsatte grøft" - ka ik helt fatte hvorfor det sku gøre nogen forskel for dig hvor mange der er politisk korrekte og hvor mange der ikke er. Så længe folk ik skriver "Fuckin Messi, dø dø dø - håber fanme dit knæ splintrer" osv osv, så generer det vel ik dig om folk er kede af en Messi-skade eller ej. Men det er bare min holdning - jeg er en voksen mand og ka sagtens finde ud af at sige "Nå, Messi er skadet - bare SÅ ærgerligt" til de af mine venner som af Barcafans - ligesom de ka finde ud af at drille mig, uden at vi er dårligere mennesker af den grund. Jeg tror bare vi er nogle der er i stand til at skelne mellem en skade i fodbold (et spil der handler om at vinde) og så de virkelige tragedier ude i verden som måske er knap så kosher at grine lidt af. Men hvis andre mener at det er mere voksent at excellere i politisk korrekthed, så ska de/I være velkomne :-)
Griner stadig højt for mig selv hver gang den dukker op :D:D
nogen jokes bliver bare ik gamle :D
Men fint du har det sådan. Bare sørgeligt at grine ad andre mht skade. Du er jo nok den første til at tude hvis Ronaldo skades i ½ år.
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Lad det være barnligt, politisk ukorrekt eller god humor: Madridista.dk vil også i fremtiden lægge Osasuna.dk-banneret på, når Barcelona sætter points til mod netop dem eller - Gud forbyde det - Real Madrids resultater bliver så elendige, at Pamplona-klubben kommer på linie med os.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Siempre Madrid skrev: Vores Osasuna-gimmick har bragt os vidt omkring og der kan vel knapt bringes mere nyt under solen.
Lad det være barnligt, politisk ukorrekt eller god humor: Madridista.dk vil også i fremtiden lægge Osasuna.dk-banneret på, når Barcelona sætter points til mod netop dem eller - Gud forbyde det - Real Madrids resultater bliver så elendige, at Pamplona-klubben kommer på linie med os.
Det er umuligt at mætte samtlige munde og lur mig om ikke, at madridista.dk ligeledes bringer andet "kontroversielt" i fremtiden. Det er i hvert fald disse ting, som skaber debatten!
- Siempre fiel
- Platin bruger
-
asp3200 skrev: Er også en voksen mand, og det har intet med politik at gøre. Ikke den form for politik jeg kender til.
Men fint du har det sådan. Bare sørgeligt at grine ad andre mht skade. Du er jo nok den første til at tude hvis Ronaldo skades i ½ år.
100% jeg går i tude-mode hvis Cristiano blir langtidsskadet - men det betyder da ikke at jeg ikke ka glædes over når vores værste modstander svækkes - det er jo faktisk lige netop den samme følelse der spiller ind.
Og som nævnt, du må hjertens gerne være ærgerlig, eller ikke glædes, over en Messi-skade, men sådan har jeg det bare slet ikke. Får han konstateret kræft er det jo en hel anden sag - men en fodboldrelateret skade som forhindrer ham i at spille og dermed svækker Barca - der løfter jeg blot min mojito og siger skål..
Men som Siempre Madrid lægger op til, så er der vist ingen grund til at tærske mere langhalm på det. Osasuna-resultatet var en lille gave - men dog en gave som undertegnede havde forudset, jvf. mine Madridista-tips ;-)
Siempre fiel skrev:
asp3200 skrev: Er også en voksen mand, og det har intet med politik at gøre. Ikke den form for politik jeg kender til.
100% jeg går i tude-mode hvis Cristiano blir langtidsskadet - men det betyder da ikke at jeg ikke ka glædes over når vores værste modstander svækkes - det er jo faktisk lige netop den samme følelse der spiller ind.
Og som nævnt, du må hjertens gerne være ærgerlig, eller ikke glædes, over en Messi-skade, men sådan har jeg det bare slet ikke. Får han konstateret kræft er det jo en hel anden sag - men en fodboldrelateret skade som forhindrer ham i at spille og dermed svækker Barca - der løfter jeg blot min mojito og siger skål..
Men som Siempre Madrid lægger op til, så er der vist ingen grund til at tærske mere langhalm på det. Osasuna-resultatet var en lille gave - men dog en gave som undertegnede havde forudset, jvf. mine Madridista-tips ;-)
Bare af nysgerrighed, var du også glad for Abidals kræft sygdom, da det jo også er en form for skade som svækker Barca. Kan så diskuteres om den er fodboldrelateret.
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
asp3200 skrev:
Siempre fiel skrev:
Bare af nysgerrighed, var du også glad for Abidals kræft sygdom, da det jo også er en form for skade som svækker Barca. Kan så diskuteres om den er fodboldrelateret.
"får han konstateret kræft er det jo en hel anden sag"
No solo soy perfecto, también soy Madridista