Tiltag til Madridista.dk
M_linding skrev: Derfor vil det give bedre mening, synes jeg, hvis man gav holdet karakterer for forskellige elementer af spillet. Det kunne f.eks. være:
Genpres
Tilbageløb
Tempo i boldomgang
Løb uden bold
Opdækning på standardsituationer
Løb der bryder kæderne
osv......
Det er en fremragende idé! Det åbner op for et langt større taktisk fokus og flere interessante diskussioner.
Where do I sign? :)
No soy sólo perfecto, soy Madridista también
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Realmadrid94
-
- Platin bruger
-
Angriber: førsteberøring, dribling, ''tilgengældighed'', genpres, afslutninger, attitude mm.
Midtbane: Førsteberørning, passing, aggressivitet, overblik, løbevillighed
Forsvar: Deltagelse i det offensive (back), opdækning, tackling og ''coolness''
Der er selvfølgelig mange flere ting som ansvar, løbemønster osv. Det er dog meget indviklet, i forhold til man ''bare'' lige skal bedømme efter hvordan man synes en person spillede. Tænk hvis man skulle bedømme alle spillere efter hvad deres egenskab er på holdet. :)
Dog er jeg uenig i dit Lopez eksempel. Det sidste mål var hans, og kun hans fejl. Han skal aldrig helt derud, hvis han ikke er 100% sikker på at vinde den. Hvis han var så sikker, så begik han en fejl alligevel :P
- rezamadridista
-
- Platin bruger
-
Det her er bare en idé jeg lige har fået.
Jeg tænkte på om skribenterne på den her side ikke kunne skrive sammen, hver gang en bruger har gået over stregen. Hvornår man har gået over stregen er op til skribenterne, men denne grænse skal gælde for alle.
Og når skribenterne så er blevet enige mht. en hvis bruger, så opretter man en afstemning for at se om brugerne også er enige med skribenterne og om den her bruger skal smides ud.
Jeg synes man burde have en form for system mht. dette problem, for det er ret ofte der kommer de her trollers. Også er det også rimelig nederen at nogen gode debatører holder en pause pga disse personer.
Et bud på hvad skribenterne kan kigge på er:
- Hvor stor en negativ effekt denne person har på forummets niveau.
- Hvor god personen er til at argumentere for sine holdninger (ender diskussionerne med denne persontit i flueknepperi osv.)
Btw, sig til hvis det er en lorte idé. Og hvis du er sej nok, som mig, så kom op med noget, fordi jeg tror vi har brug for nogle par idéer.
- Ingen svæver på banen som Zizou!
Mit forslag går ud på, at i har en sektion på hjemmesiden hvor man kan se hvem der er skadet, hvor lang tid den enkelte spiller er skadet samt hvilken slags skade der er tale om? Kan ikke huske om det har været her før, men det kunne være super fedt hvis man ikke skulle til at søge andetsteds for at finde den slags informationer.
Bare et forslag :-)
Hvad med, at når man er på forsiden og man trykker på Osasuna.dk, at man så kom ind til en forklaring på joken, da der er mange der misforstår den.
Det kunne være med lavede en "nyhed" om historien bag joken, og at når man så klikkede på Osasuna.dk, at man kom over til nyheden hvis du forstår.
SR4 skrev: Siempre
Hvad med, at når man er på forsiden og man trykker på Osasuna.dk, at man så kom ind til en forklaring på joken, da der er mange der misforstår den.
Det kunne være med lavede en "nyhed" om historien bag joken, og at når man så klikkede på Osasuna.dk, at man kom over til nyheden hvis du forstår.
Nej da kun de kvikke som fatter den.....
asp3200 skrev:
Det har jo intet med og gøre om man er kvik eller ej. Tag det som en "man skulle nok havde været der joke". Det var en joke som var tilbage for 6-8 år siden. Helt præcist husker jeg ikke, og derfor er der mange som ikke kender til den.
Kender man ikke til historien, så skal man jo ikke hidse sig op, og gå amok over det. Spørg dog indtil det i stedet for, hvis man er nysgerrig. Desværre har 5b overtaget forummet!
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Dios skrev:
asp3200 skrev:
Det har jo intet med og gøre om man er kvik eller ej. Tag det som en "man skulle nok havde været der joke". Det var en joke som var tilbage for 6-8 år siden. Helt præcist husker jeg ikke, og derfor er der mange som ikke kender til den.
Kender man ikke til historien, så skal man jo ikke hidse sig op, og gå amok over det. Spørg dog indtil det i stedet for, hvis man er nysgerrig. Desværre har 5b overtaget forummet!
Har skam været her i længere tid Dios. Historien bliver ikke sjovere med tiden, stadig plat og hoverende.
- raul7=kongen
-
- Moderator
-
Osasuna.dk 'åbnede' også i 2009, efter vi selv tabte til Pamplona-klubben. Det er en joke, den har kørt længe, folkene bag siden er i deres gode ret til at køre den videre, man skal trods alt huske at det er på frivillig basis og derfor skal vi også have det lidt sjovt i ny og næ. Var det hoverende og nedladende kørte Osasuna.dk kun når de tog points fra Barca, det viser historien at vi ikke gør og derfor er det helt forkert, når man siger det er en del af en smædekampagne mod katalanerne.
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
raul7=kongen skrev: Jeg gentager lige hvad jeg skrev i går.
Osasuna.dk 'åbnede' også i 2009, efter vi selv tabte til Pamplona-klubben. Det er en joke, den har kørt længe, folkene bag siden er i deres gode ret til at køre den videre, man skal trods alt huske at det er på frivillig basis og derfor skal vi også have det lidt sjovt i ny og næ. Var det hoverende og nedladende kørte Osasuna.dk kun når de tog points fra Barca, det viser historien at vi ikke gør og derfor er det helt forkert, når man siger det er en del af en smædekampagne mod katalanerne.
Og som tilføjelse: Joken omhandler udelukkende Osasuna. Havde et andet hold taget points fra Barcelona, var deres navn aldrig kommet på siden.
Lad dette være mit sidste ord i denne sag. Joken har kørt i mange år og den vil også blive brugt i fremtiden.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
asp3200 skrev:
Dios skrev:
asp3200 skrev:
Har skam været her i længere tid Dios. Historien bliver ikke sjovere med tiden, stadig plat og hoverende.
Jeg synes nu det er meget sjovt. Synes du ikke det er sjovt, så lad den da ligge ;)
Hovere eller ej, men hvad er der dog galt i og være hoverende? Jeg er ved og brække mig over al den ydmyghed folk pådutter alle.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Jeg må indrømme at jeg var her ikke selv dengang joken opstod, men jeg tager det med et smil og whiner ikke over at en Real Madrid-side laver lidt sjov med at Barcelona har tabt point ---> Det er sgu da også det rivalisering handler om! Man skal kunne drille modpartens fans med at de har tabt point. Eller er verden fuldstændig blottet for lidt humor efterhånden? Jeg er decideret rystet.
Jeg kommer af en eller anden grund til at tænke på janteloven når jeg ser folk der whiner på den her måde - at ihhh og ååhh, nu må ikke have det sjovt, vi skal endelig ikke tro vi er noget.
Det er jo fuldstændig til grin.
Smid endelig Osasuna.dk banneret på forsiden næste gang de tager point fra Barca! Please!! :-)