Tiltag til Madridista.dk
- Lassemadrid
- Gæst
-
asp3200 skrev:
Siempre fiel skrev:
asp3200 skrev: Er også en voksen mand, og det har intet med politik at gøre. Ikke den form for politik jeg kender til.
Men fint du har det sådan. Bare sørgeligt at grine ad andre mht skade. Du er jo nok den første til at tude hvis Ronaldo skades i ½ år.
100% jeg går i tude-mode hvis Cristiano blir langtidsskadet - men det betyder da ikke at jeg ikke ka glædes over når vores værste modstander svækkes - det er jo faktisk lige netop den samme følelse der spiller ind.
Og som nævnt, du må hjertens gerne være ærgerlig, eller ikke glædes, over en Messi-skade, men sådan har jeg det bare slet ikke. Får han konstateret kræft er det jo en hel anden sag - men en fodboldrelateret skade som forhindrer ham i at spille og dermed svækker Barca - der løfter jeg blot min mojito og siger skål..
Men som Siempre Madrid lægger op til, så er der vist ingen grund til at tærske mere langhalm på det. Osasuna-resultatet var en lille gave - men dog en gave som undertegnede havde forudset, jvf. mine Madridista-tips ;-)
Bare af nysgerrighed, var du også glad for Abidals kræft sygdom, da det jo også er en form for skade som svækker Barca. Kan så diskuteres om den er fodboldrelateret.
Prøv læs hans indlæg igen.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Så erstatter vi bare kræft med brækket ryg ( efter voldsom ryg tackling, nu når vi er ude i ekstremerne ) og fodbold invalid. Stadig skål og ned med mojitoen...?
- Lassemadrid
- Gæst
-
asp3200 skrev: Skrev spørgsmålet inden hans svar.
Så erstatter vi bare kræft med brækket ryg ( efter voldsom ryg tackling, nu når vi er ude i ekstremerne ) og fodbold invalid. Stadig skål og ned med mojitoen...?
Læs hans indlæg igen.
Det han mener, det er at, hvis Messi er ude i 3-4 uger, pga en forstrækning eller noget, så skal man skåle, det er det hans indlæg indikere ud fra det man læser.
Jeg tror da bestemt ikke Simpre fiel vil blive glad og skåle, hvis en fantastisk fodbold spiller som Messi, brækket ryggen og blev fodbold invalid.
- Lassemadrid
- Gæst
-
asp3200 skrev: Nu snakker jeg med ham og ikke dig, er bare nysgerrig nu. Intet ondt ment.
Jeg synes du burde læse hans indlæg igen, eller få nogen til at læse det højt op for dig, hvis du ikke kan læse ;)
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
asp3200 skrev: Nu snakker jeg med ham og ikke dig, er bare nysgerrig nu. Intet ondt ment.
Så tag den lige i vores privat-beskeder. Jeg gætter på, at interessen for emnet er støt faldende for de fleste.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
- falle
- Gæst
-
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
Det vil jeg da prøve at lade gå videre. Tak for dit indlæg!
- falle
- Gæst
-
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
falle skrev: Endelig sig til. Jeg laver masser af Madrid wallpapers :)
Nu er jeg berygtet for at tage hele armen, når man rækker en lillefinger, men hvis du mener det, så kunne det da være forrygende at få en stak Madridista.dk-wallpapers til vores brugere på enten vores Instagram-konto eller en oprettet underside på Madridista.dk til formålet. Hvad siger du til det?
- falle
- Gæst
-
Har du en mail jeg kan sende nogen til, så vil jeg sende nogle eksklusive madridista.dk wallpapers af sted :)