Tiltag til Madridista.dk

10 år 6 måneder siden #1465 af Elkrimi
Besvaret af Elkrimi på emne Tiltag til Madridista.dk
@ Oscar, dette er din stil! :

To styk udstående lyttelapper.
Et drenget smil.
Et ansigt med en meget firkantet facon.
En krop bygget af ren muskel.

... Er vild med denne stil - uden fordom!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 6 måneder siden #1466 af Jaken
Besvaret af Jaken på emne Tiltag til Madridista.dk

Steen skrev: Det lader til at besøgsrekorden blev slået i dag? 27517 besøgte siden i dag.


Og nu bliver den så lige revet i tusind stykker dagen efter: 35721 besøg på nuværende tidspunkt.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 6 måneder siden #1467 af Hala Madrid!
Besvaret af Hala Madrid! på emne Tiltag til Madridista.dk
Hvorfor er det, at vi ikke kan læse om Ramos', Øzils, Perezs, Arbeloas udtalelser om Øzil salget på madridista.dk?
Generelt har dækningen af salget været dårlig: Først nyheden om, at han skulle have afvist Arsenal og så den propaganda-lignende nyhed, om at Øzil skulle have sørget for sit eget salg og dermed indikere, at klubben ikke bør kritiseres. Nu hvor vi hører utilfredshed blandt vores spillere og hvor Real fans tørster efter udtalelser fra Øzil, Ramos, Casillas, Arbeloa og Perez, så har madridista.dk ikke slukke denne tørst mens andre medier har.

Jeg frensætter ikke noget krav her, da madridista.dk er en,gratis service for mig. Men som en der har fulgt madridista.dk lige siden, den, blev oprettet vil jeg gerne udtrykke bekymring for, at madridista.dk ikke bliver et ukritisk, overfladisk og ensidet medie, da dette ikke er det madridista.dk, jeg holder af og elsker at besøge.

Der har været flere,eksempler på sådan ensidethed eller useriøse artikler på det sidste, men jeg mener, at denne Øzil-affære er et primæreksempel
Sidste redigering: 10 år 6 måneder siden ved Hala Madrid!.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 6 måneder siden #1468 af Siempre Madrid
De kommer, de kommer. Vi har ikke nået dem.

Madridista.dk har bestemt ikke nogen intention om at tage nogens parti i diverse transfer-sager og selvfølgelig skal vi have historien om, at mange i Real Madrid-truppen er ærgerlige over Özils exit.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 6 måneder siden #1469 af raul7=kongen
Besvaret af raul7=kongen på emne Tiltag til Madridista.dk
Det skal i øvrigt understreges, at Madridista.dk med sine forskellige skribenter oftest repræsenterer flere holdninger.

I forbindelse med Mourinho-sagaen blev siden både kritiseret for at være anti- og pro-Mourinho, selvom sandheden er, at der var skribenter i begge lejre og nyhederne dækkede begge sider af sagen.

Derudover har vi ofte bragt særdeles kritiske røster mod ledelsen, tidligere hen har sågar Siempre Madrid selv stået bag kritiske nyheder.

Der er tale om et fritidsprojekt og vi gør alt vi kan for at dække alle sider af alle sager, men det er ikke altid muligt grundet tid. Derfor bør man, hvis man vil betegne sig som en af de mere hardcore fans, selvfølgelig også orientere sig hos andre medier end Madridista.dk. Vi gør vores bedste, men vi vil aldrig nå helt omkring. Det skal dog også pointeres, at vi ingen politisk interesse har i nogen form for konflikt, modsat de spanske medier, som oftest har en agenda med deres nyheder, hvilket bestemt gavner objektiviteten.
Følgende bruger(e) sagde tak: Siempre Madrid, MMM

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 6 måneder siden #1470 af Siempre Madrid

raul7=kongen skrev: tidligere hen har sågar Siempre Madrid selv stået bag kritiske nyheder.


Hehe, ja, tænk at man skulle opleve det ;-)

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • nocture
  • Gæst
  • Gæst
10 år 6 måneder siden #1471 af nocture
Besvaret af nocture på emne Tiltag til Madridista.dk
Nu ved jeg godt at I er lidt presset, men er det muligt at få en lille artikel med en fødselsdagshilsen til modric? =)
Jeg synes, at han er blomstret meget det sidste år og tror han kommer til at få en vigtig rolle ihvertfald.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 6 måneder siden #1472 af Real Madrid
Besvaret af Real Madrid på emne Tiltag til Madridista.dk

nocture skrev: Nu ved jeg godt at I er lidt presset, men er det muligt at få en lille artikel med en fødselsdagshilsen til modric? =)
Jeg synes, at han er blomstret meget det sidste år og tror han kommer til at få en vigtig rolle ihvertfald.


Enig han har været fantastisk i 2013 faktisk. Dog lidt "chokerende", han allerede er 28 år ikke just en fremtids løsning, som jeg egentlig havde gået og tænk :)

Forhåbentlig kan han dog blive en vigtig mand de næste 3-5 år :)

No solo soy perfecto, también soy Madridista

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 6 måneder siden #1473 af Raul 4 ever
Besvaret af Raul 4 ever på emne Tiltag til Madridista.dk

nocture skrev: Nu ved jeg godt at I er lidt presset, men er det muligt at få en lille artikel med en fødselsdagshilsen til modric? =)
Jeg synes, at han er blomstret meget det sidste år og tror han kommer til at få en vigtig rolle ihvertfald.


Hvad med at skrive den selv?

madridista.dk/index.php/1548-hjaelp-med-...dista-dk-endnu-bedre

Brug evt. artiklen fra realmadrid.com

www.realmadrid.com/cs/Satellite/en/Actua...c_turns_28_today.htm

God fornøjelse!
Følgende bruger(e) sagde tak: raul7=kongen

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 6 måneder siden #1474 af Jaken
Besvaret af Jaken på emne Tiltag til Madridista.dk
Jeg genindsætter lige 'Salix7's indlæg fra "Isco og Cristiano Ronaldo klar til kamp"-tråden:

Salix7 skrev: Jeg ved ikke om det bare er mig, men jeg synes det er rigtig trist, at en artikel som "Er du Danmarks bedste CL-manager?" bliver ved med at blive "spammet" på vores ellers dejlige hjemmeside!

Jeg bryder mig ikke om, når reklamer skal overtage områder af en hjemmeside, som bør omhandle spændende nyheder om den klub vi alle sammen elsker. Hvad der er endnu mere trist er, at der ikke en gang er lavet en "Diskuter denne artikel i forumet" i bunden af artiklen. Da det tvinger personer som mig til at skrive min besked til artiklen under en artikel, som slet ikke har noget med den at gøre! :(

Derfor vil jeg gerne undskylde for, at jeg skriver under denne artikel, men jeg føler ikke, at jeg har mulighed for at gøre andet - og samtidig ved jeg, at vi som brugere er blevet bedt om at komme med foreslag til, hvad vi synes der kan laves om på vores side. Dette er her med gjort :)


No soy sólo perfecto, soy Madridista también
Sidste redigering: 10 år 6 måneder siden ved Jaken.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 6 måneder siden #1475 af Siempre Madrid

Jaken skrev: Jeg genindsætter lige 'Salix7's indlæg fra "Isco og Cristiano Ronaldo klar til kamp"-tråden:

Salix7 skrev: Jeg ved ikke om det bare er mig, men jeg synes det er rigtig trist, at en artikel som "Er du Danmarks bedste CL-manager?" bliver ved med at blive "spammet" på vores ellers dejlige hjemmeside!

Jeg bryder mig ikke om, når reklamer skal overtage områder af en hjemmeside, som bør omhandle spændende nyheder om den klub vi alle sammen elsker. Hvad der er endnu mere trist er, at der ikke en gang er lavet en "Diskuter denne artikel i forumet" i bunden af artiklen. Da det tvinger personer som mig til at skrive min besked til artiklen under en artikel, som slet ikke har noget med den at gøre! :(

Derfor vil jeg gerne undskylde for, at jeg skriver under denne artikel, men jeg føler ikke, at jeg har mulighed for at gøre andet - og samtidig ved jeg, at vi som brugere er blevet bedt om at komme med foreslag til, hvad vi synes der kan laves om på vores side. Dette er her med gjort :)


Alternativet kunne have været brugerbetaling. Reklamen giver blandt andet den fordel at vi kan udlodde præmier i vores konkurrencer og lodtrækninger, men vi skal naturligvis nok respektere jer der ikke bryder jer om reklamerne og lade andre få glæde af præmierne.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 6 måneder siden #1476 af Jaken
Besvaret af Jaken på emne Tiltag til Madridista.dk

Siempre Madrid skrev: Alternativet kunne have været brugerbetaling. Reklamen giver blandt andet den fordel at vi kan udlodde præmier i vores konkurrencer og lodtrækninger, men vi skal naturligvis nok respektere jer der ikke bryder jer om reklamerne og lade andre få glæde af præmierne.


Jo, det er også forståeligt at reklamer er nødvendige. Det er ikke det. Det er mere det, om lige dén artikel/reklame ikke kunne blive rykket ud til siden i et afsnit eller andet, bare så den ikke "forstyrrer" nyheds-flowet. Den virker, for mig i hvert fald, lidt malplaceret.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también
Sidste redigering: 10 år 6 måneder siden ved Jaken.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce