Tiltag til Madridista.dk
Det er især når jeg navigerer på smartphone jeg savner den feature, men generelt er hele forumdelen sådan set fucked på smartphone :/
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
mortenj skrev: Er det muligt at se en liste over alle de nyheder der nogensinde er blevet skrevet på Madridista.dk - dette var i hvert fald muligt med det gamle design, men er det også muligt med det nye?
madridista.dk/arkiv.php
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
asp3200 skrev: Kunne være godt hvis man kunne se hvilke som giver en dårlig eller god karma. Ellers er det ubetydeligt og fjollet.
Enig, jeg synes at der er flere brugere herinde som får dårlig karma, selv om de ikke skriver noget forkert. Bare de skriver noget så simpelt som ''God nyhed'', så får de dårlig karma. Jeg tror at det vil sætte en stopper for det..
- Jack Daniels
- Gæst
-
asp3200 skrev: Kunne være godt hvis man kunne se hvilke som giver en dårlig eller god karma. Ellers er det ubetydeligt og fjollet.
Jeg har generelt ikke forstået idéen med karma-funktionen. Jeg synes egentligt, at det fungerede fint bare med 'tak' før - med eller uden tæller.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Har valgt at takke af på forum!
For mig virker funktionen i hvert fald helt forkert, man ender hurtigt i minus karma hvis man starter en diskussion.
- Rubæk
- Gæst
-
Enig. Det virker også som om at minusknappen langt hurtigere tages i brug end plusknappen. Eller også er vi allesammen som brugere bare rigtig forfærdelige! :)anes skrev: Må erklære mig som værende mod karma, synes jeg har holdt igen fra at skrive et par indlæg fordi man muligvis kunne kritisere en spiller som andre er vilde med og blive nedstemt i karma.
For mig virker funktionen i hvert fald helt forkert, man ender hurtigt i minus karma hvis man starter en diskussion.
Har valgt at takke af på forum!