Tiltag til Madridista.dk

12 år 10 måneder siden #1429 af Mathiaska
Besvaret af Mathiaska på emne Tiltag til Madridista.dk
Er det kun mig der desperat savner muligheden for, at komme direkte til madridista.dk forsiden, når man klikker på topbanneret under forum delen.
Det er især når jeg navigerer på smartphone jeg savner den feature, men generelt er hele forumdelen sådan set fucked på smartphone :/

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

12 år 10 måneder siden #1430 af Siempre Madrid

mortenj skrev: Er det muligt at se en liste over alle de nyheder der nogensinde er blevet skrevet på Madridista.dk - dette var i hvert fald muligt med det gamle design, men er det også muligt med det nye?

madridista.dk/arkiv.php

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Følgende bruger(e) sagde tak: mortenj, Hugol, MMM

12 år 10 måneder siden #1431 af asp3200
Besvaret af asp3200 på emne Tiltag til Madridista.dk
Kunne være godt hvis man kunne se hvilke som giver en dårlig eller god karma. Ellers er det ubetydeligt og fjollet.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, Steen

12 år 10 måneder siden #1432 af Steen
Besvaret af Steen på emne Tiltag til Madridista.dk

asp3200 skrev: Kunne være godt hvis man kunne se hvilke som giver en dårlig eller god karma. Ellers er det ubetydeligt og fjollet.

Enig, jeg synes at der er flere brugere herinde som får dårlig karma, selv om de ikke skriver noget forkert. Bare de skriver noget så simpelt som ''God nyhed'', så får de dårlig karma. Jeg tror at det vil sætte en stopper for det..

• Jack Daniels
  • Gæst
  • Gæst
12 år 10 måneder siden #1433 af Jack Daniels
Besvaret af Jack Daniels på emne Tiltag til Madridista.dk

asp3200 skrev: Kunne være godt hvis man kunne se hvilke som giver en dårlig eller god karma. Ellers er det ubetydeligt og fjollet.

Jeg har generelt ikke forstået idéen med karma-funktionen. Jeg synes egentligt, at det fungerede fint bare med 'tak' før - med eller uden tæller.

12 år 10 måneder siden #1434 af asp3200
Besvaret af asp3200 på emne Tiltag til Madridista.dk
Mig og hugol fører vist i minus, gad dog godt se hvem som ikke kan klare det man skriver. Men kunne jo også bare trykke minus ud for alle dem jeg ikke er enig med, godt nok mange minusser folk ville få så:)

12 år 10 måneder siden #1435 af Dios
Besvaret af Dios på emne Tiltag til Madridista.dk
Hvad skal der ske med, at man stadig ikke kan slette sine indlæg? Jeg har været et fjols idag, og dobbeltpostet et par indlæg, og det gør bare forummet mere uoverskueligt, når der er en masse indlæg, som ikke har betydning. Er der en grund til man ikke må slette sine indlæg hehe? Eller er det én af de mange tiltag som stadig er på listen? :)

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

12 år 10 måneder siden #1436 af Hugol
Besvaret af Hugol på emne Tiltag til Madridista.dk
Inden året er omme, så ligger jeg nok på minus 100 i karma. Slå den !

Har valgt at takke af på forum!

12 år 10 måneder siden #1437 af JesperA
Besvaret af JesperA på emne Tiltag til Madridista.dk
Jeg har givet Hugol + bare for at være på tværs :)

12 år 10 måneder siden #1438 af anes
Besvaret af anes på emne Tiltag til Madridista.dk
Må erklære mig som værende mod karma, synes jeg har holdt igen fra at skrive et par indlæg fordi man muligvis kunne kritisere en spiller som andre er vilde med og blive nedstemt i karma.
For mig virker funktionen i hvert fald helt forkert, man ender hurtigt i minus karma hvis man starter en diskussion.

• Rubæk
  • Gæst
  • Gæst
12 år 10 måneder siden #1439 af Rubæk
Besvaret af Rubæk på emne Tiltag til Madridista.dk

anes skrev: Må erklære mig som værende mod karma, synes jeg har holdt igen fra at skrive et par indlæg fordi man muligvis kunne kritisere en spiller som andre er vilde med og blive nedstemt i karma.
For mig virker funktionen i hvert fald helt forkert, man ender hurtigt i minus karma hvis man starter en diskussion.

Enig. Det virker også som om at minusknappen langt hurtigere tages i brug end plusknappen. Eller også er vi allesammen som brugere bare rigtig forfærdelige! :)

12 år 10 måneder siden #1440 af Hugol
Besvaret af Hugol på emne Tiltag til Madridista.dk
Det ville give lidt mere mening hvis den ik var anonym hvertfald, da man i så fald kan se om brugeren egentlig bare er ude på sætte den anden bruger i dårligt lys eller om der virkelig er noget om sagen.

Har valgt at takke af på forum!
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe

Leveret af Kunena Forum