Tiltag til Madridista.dk

1 måned 1 dag siden #1945 af Thomaskjensen
7) Knappen skal ikke være gemt for brugerne :) men bare hvor mange der "unliker"

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 måned 1 dag siden #1946 af nono
Besvaret af nono på emne Tiltag til Madridista.dk
Er jeg den eneste der har ondt i røven over Barcelonas transfervindue?

Raphinha, Pablo Torre, Christensen, Kessie og Lewandowski og, for mit vedkommende, uventet forlængelse af Dembele.

Nej jeg ville ikke bytte trup, men mod al forventning kommer Barcelona ekstremt forstærket ud af sommerens transfervindue. Lewandowski kan flytte bjerge for dem og pludselig kan vi risikere at de løber med mesterskabet. Det irriterer mig ærlig talt. Jeg troede hullet de lå i var for dybt til at tiltrække spillere af den kaliber. Det er sgu lidt for heldigt at en af verdens 5 bedste spillere randomly savner en ny udfordring og skifter til dem..

Ferran Torres-Lewandowski-Dembele
Kessie-Busquets-Pedri
Raphinha-Pique-Christensen-Mazraoui
Ter Stegen

Det er altså et stærkt udgangspunkt med spillere som Gavi, Fati og Aubameyang på bænken. 

Sidste redigering: 1 måned 1 dag siden ved nono.
Følgende bruger(e) sagde tak: JesperThomsen

4 uger 2 dage siden #1947 af Zyconith
Besvaret af Zyconith på emne Tiltag til Madridista.dk
​Skal vi ikke lave en Madridista.dk mini-liga inde på holdet.dk og dyste mod hinanden i løbet af efteråret? 

Hvis der er en med et guld hold kunne det være fedt hvis vedkommende ville oprette en turnering.

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos

• 9eren
  • 9eren's profilbillede
  • Bandlyst
  • Bandlyst
  • Real Madrid er en livsstil, Spanien og Madrid er mit hjem
4 uger 2 dage siden #1948 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Tiltag til Madridista.dk
Jeg er frisk. Jeg kan godt lave et guldhold men er det ikke madridista dk der skal være ansvarshaver på gruppen?

vinderen kan komme i Madridista dk podcast ;-)

Madridista desde 1989
Ønskeliste: Antony, Endrick
Sidste redigering: 4 uger 2 dage siden ved 9eren.
Følgende bruger(e) sagde tak: Zyconith, The European Super League

2 uger 18 timer siden #1949 af Administrationen

9eren post=151807 skrev: Med udspring af debatten fra sjov og spas tråden som blev fuldstændig misfortolket og set som et angreb på siden, fremfor et humoristisk indslag, så har jeg følgende at sige:

Jeg selv har siden midt 90erne brugt en helveds masse kræfter på godt og ondt, for denne side og 3-4 andre på at få skabt et fællesskab i DK med fokus på Real Madrid. Jeg har været med til at støtte op om Fanklubben der desværre stoppede og den største succes var at få talt de engelske fanklubber i DK til at åbne op for Fancup, ved at gøre den international. Jeg har stor respekt for det arbejde der er blevet lagt, selvom nogle vil gøre alt for at få det til at se ud, som om det er mig der er den dumme og jeg aldrig gør noget for at få tingene til at lykkes og kun kritiserer. Der bliver altid talt om frivilligt arbejde med mere, som om man ikke aner hvad det er. Jeg der trods alt ligger mere end 10 timer om ugen i at træne fodbold hold og har gjort det i snart 6 år uden at få en cent for det.

Og da der så blev nævnt at der er igang med at blive arbejdet på en ny side, kan det være at jeg som bruger af denne side kan finde lidt ny mening i at være her.

Så denne her er henvendt til jer andre brugere, for jeg kan kun kaste bolde i luften som jeg ikke selv må få lov at gribe.

Kunne det være fedt med nogle af disse tiltag på det nye site?

1) Chatten genåbnes fordi mange faktisk kommunikere under kamp på debatten under optakt indslag. Det gør det rodet at se på og man får ikke set det hele eller taget en god snak.

2) Det skal være muligt at stemme mere. Stemme på månedens debat oplæg, månedens bruger og månedens spiller bare ved at klikke.

3) Flere konkurrencer med præmie betalt af brugerne men madridista dk styrer økonomien og deltagerne. Man smider i en pulje til en trøje og så skal der være en form for konkurrence mellem 3-6 gange om året. Max beløb på 100kr kan indbetales af deltagerne.

4) Podcast. Brugerne skal være mere involveret og Madridista kan trække månedens bruger i studiet som er kåret af brugerne selv her på forum.

5) Nyhederne skal fortsætte som de er. Men måske med mere fokus på de bagved liggende ting der sker omkring stadion og træningerne og tilbage til skribentens holdninger?

6) Mulighed for at gøre mere ud af sin egen brugerprofil med informationer, billeder/film fra ture, informationer om sig selv. Lidt en form for Facebook profil.

7) Mulighed for brugerne at bruge forsiden til at klikke. Stemme på kampens resultat, første målscorer, kampens spiller. Lave hashtags med onliners der kommer op på madridista dks forside. Det skal selvfølgelig være med god tone og fede/sjove kommentarer. Det skal kunne indsendes og lægges op live. Mere live generelt på forsiden.

8) Flere billeder fra kamp arrangementer og evt interviews fra dem til Madridista dk.

​Dine forslag er set. Kommentarer:

1) Chatten bliver som udgangspunkt ikke genindført. Den blev stort set ikke brugt sidst den var oppe, så med mindre der kommer et ramaskrig fra en flok brugere om at den skal finde vej til siden igen, så bliver det ikke til noget.

2) Afstemninger er en af de ting, som vi vil arbejde med. Det bliver dog ikke månedens bruger, men derimod Real Madrid-relevante ting. Månedens spiller har vi stort set allerede i vores karaktergivning.

3) Vi vil gerne have flere konkurrencer med præmier. Vi skal dog se, om der er en seriøs samarbejdspartner, som vil være behjælpelig med præmier.

4) Vi vil gerne i en eller anden udstrækning have brugerne involveret omkring podcasten, men som svaret i 2eren, så bliver der ikke noget Månedens bruger.

5) Vi vil gerne favne Real Madrid bredt, men vores fokus vil ligge på førsteholdet, La Fábrica og Femenino. Vi lægger dog ofte billeder og historier op om eksempelvis stadionbyggeriet på Facebook og skal også nok fortælle mere i nyhederne om det.

6) Her vil vi nok heller ikke lægge det store fokus. 

7) God ide at lægge konkurrencer på forsiden, så de bliver mere synlige og måske kan lokke flere med. Oneliners arbejder vi ikke videre med.

8) Vi vil meget gerne bringe flere billeder fra arrangementerne, men da skribenterne sjældent deltager, er opfordringen hermed givet videre til brugerne. Send endelig billeder til os.
Følgende bruger(e) sagde tak: 9eren

• 9eren
  • 9eren's profilbillede
  • Bandlyst
  • Bandlyst
  • Real Madrid er en livsstil, Spanien og Madrid er mit hjem
2 uger 17 timer siden #1950 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Tiltag til Madridista.dk
Tak for det fine svar. Det var faktisk super at jeg fik feedback på denne.

Kan godt forstå jeres beslutninger udfra de ideer jeg har op. Er dog skuffet over chatten ikke er en mulighed selvom jeg er enig i, at den blev brugt alt for lidt sidste gang.

Jeg håber I finder en anden løsning ift at få brugerne involveret i podcasten, enten ved de er med engang i mellem eller bliver inkluderet på en anden sjov vis. Jeg skal nok love at være mere aktiv ift at lytte til dem, nu er tiden der også igen til det.

Jeg er dog stadig interesseret i, at man som bruger har nogle flere funktioner at gøre godt med på forsiden. Jeg er dog ved at løbe tør for ideer.

Ift at der blev nævnt i skal have en ny side, er det under opstart og må vi hører noget om det ift hvilke tanker I har.

Madridista desde 1989
Ønskeliste: Antony, Endrick

6 dage 14 timer siden #1951 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Tiltag til Madridista.dk

Zyconith post=152072 skrev: ​Skal vi ikke lave en Madridista.dk mini-liga inde på holdet.dk og dyste mod hinanden i løbet af efteråret? 

Hvis der er en med et guld hold kunne det være fedt hvis vedkommende ville oprette en turnering.

​Jeg har oprettet en mini-liga. 

Navn: Madridista.dk
Kode: GrandeArbeloa

ALLE kan være med. Om der kommer en præmie på højkant afhænger i overvejende grad af, hvor tæt JEG kommer på sejren. Take it or leave it ;-)
Følgende bruger(e) sagde tak: 9eren

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.