Tiltag til Madridista.dk

17 år 1 måned siden #577 af DarioGomez
Besvaret af DarioGomez på emne Tiltag til Madridista.dk
Ja Peter - så lykkedes det sgu - vi blev enige! Hvem skulle have troet det? :)

For niveauet har været dalende, ikke bare lidt, men med en større kraft end et AirFrance fly ud for Brasiliens kyst! Men hvad søren gør vi så?

På den ene side glæder det mig selvsagt meget, at madridista.dk har et flot antal besøgende. Men omvendt kræver det ikke den store web-eksamen at konkludere, at det nok skyldes Real Madrids to seneste indkøb!

De rutinerede kræfter - som bl.a. Peter og jeg selv - har to valg. Vi kan vælge at trække os væk fra forum i et stykke tid, eller vi kan forsøge at ignorere de yngre kræfter i debatterne.

Hvad I andre gør, må I selv om, men jeg bliver og håber på, at de mest åndsfraværende forlader forum indenfor den nærmest fremtid!

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• jabac
  • Gæst
  • Gæst
17 år 1 måned siden #578 af jabac
Besvaret af jabac på emne Tiltag til Madridista.dk
Ikke uenig med peter1904 om det lave niveau som sådan hvis nogle skulle tro dette. Det er jo ikke første gang vi har haft perioder med dårlig debat. Det er jo derfor der er en stram op tråd. Jeg finder det bare svært at tage ham seriøst når han selv er med til at sætte det lave niveau ved at bruge 12 indlæg i træk på at gøre grin med mr madridista. Samtidig bunder kritikken i noget som er kortvarigt og derfor ligegyldigt at tage op.

<font color=7A0000>*INDLÆG ER RETTET AF BRUGER</font>

• madsling
  • Gæst
  • Gæst
17 år 1 måned siden #579 af madsling
Besvaret af madsling på emne Tiltag til Madridista.dk
Jeg synes ærlig talt at I lyder en smule selvfede og er en smule selvhøjtidlige.

Peter 1904: &quot;Nå, det er jo ikke noget nyt, at medløbere kommer frem, når tingene flasker sig, og navne som Cr. Ronaldo og Kaká tiltrækker fans, som fluer tiltrækkes af en ....&quot;

Fint du selv synes du er smadder dygtig og &quot;læst igennem linjerne&quot; en bedre fan og skarpere analytiker, men sådan, som du skriver, er hverken sjovt eller sarkastisk...Du er bare dum at høre på!

Jeg synes det er fedt det vælter med fans, endelig noget fremgang på front for Real Madrid - whatever the reason is - senere når begejstringen har lagt sig, hænger nogen sikkert ved og bliver &quot;gode nok fans&quot; i dine øjne og hvem ved &quot;gode nok&quot; debatører.

17 år 1 måned siden #580 af Elkrimi
Besvaret af Elkrimi på emne Tiltag til Madridista.dk
Madsling, du må jo respektere mandens holdning. Der er jo masser af sandhed i det, medløberfansene strømmer til for tiden, på samme måde som tilbage i tiden da Beckham kom til klubben.

Som jeg ser det, kan man jo håbe på at de nye brugere, som måske ikke har et så stærkt bånd til klubben - endnu - lærer af de ellers saglige debatter her på forummet, hvor indlæggene bliver overvejet før man bare poster. Man kunne håbe på, at størstedelen lige tager fingeren på pulsen i fremtiden, før det ene indlæg bliver smidt op efter det andet.

Den &quot;rigtige&quot; fremgang kommer først når sejrene kommer i hus. Perez har stadig masser af tid til at fucke det op, selvom det virker som om de denne gang har fat i den lange ende.

*Edited

17 år 1 måned siden #581 af Raul 4 ever
Besvaret af Raul 4 ever på emne Tiltag til Madridista.dk
Jeg er helt enig i kvaliteten af indlæggene er faldet meget - og at det er et problem hvis det fortsætter. Jeg tror og håber dog at problemet vil gå væk med tiden og at nogle af de nye brugere, der kommer med kvalificerede indlæg forhåbentlig hænger ved. Sker dette ikke håber jeg at Siempre Madrid vil træde til med lidt hårere administrering af forummet.

&quot;Et andet forslag kunne være, at man opnår farve ved X-antal indlæg - der er dog også væsentlige mangler ved dette. Et sidste forslag kunne være, at madridista.dk tog magten og bestemte hvem der vil være kvalificerede til en sådan farve. Udemokratisk, men måske en nødvendighed?&quot;

Skulle sådan noget indføres skulle det helt klart være et rating system, hvor de andre brugere kunne give en pil op eller ned til de forskellige indlæg (som på youtube). Brugere og indlæg med mange minusser kunne man så springe over og den vedkommende bruger ville måske kunne fatte pointen, hvis der er 10 brugere der viser deres utilfredshed.

17 år 1 måned siden #582 af raul7=kongen
Besvaret af raul7=kongen på emne Tiltag til Madridista.dk
Det er vist tydeligt for de fleste, at niveauet er dalet væsentligt over den seneste uge, det er bestemt en skam, da dette for mig at se altid har været et forum, som har glimret ved sin saglighed.

Men mon ikke det henover sommeren vil blive ændret. I første omgang vælger jeg at glæde mig over tilgangen, og så ignorere de mest meningsløse indlæg. Ingen har vel talt om nogle er mere fans end andre, men langt de fleste af os som har været her stabilt over de seneste par sæsoner, har vel netop været her pga. høj saglighed og ikke blot, &quot;jeg elsker Real Madrid, de er de bedste, Perez er fantastisk og Ronaldo er den bedste&quot;-indlæg. Tværtimod er vi her for at debattere ting helt ned til detaljen, fordi det er interessant, det er der tingene bliver afgjort og netop der er det fedt med et måske andet syn end ens eget.

Jeg er sq meget enig med Elkrimi, Peter og DarioGomez, omvendt er jeg også ret sikker på tingene vender tilbage til deres vante tilstand, når Perez har overstået den støre oprustning. Til august når det hele bliver hverdag, skal vi nok få rigeligt tid til at debattere igen, og lad os håbe der er et par nye brugere som har lyst til at byde ind til den tid, med en masse sagligt!

• madsling
  • Gæst
  • Gæst
17 år 1 måned siden #583 af madsling
Besvaret af madsling på emne Tiltag til Madridista.dk
Jamen jeg respekterer da også hans holdning, synes bare han fremstår selvglad og nedgører andre mennesker.

&quot;Som jeg ser det, kan man jo håbe på at de nye brugere, som måske ikke har et så stærkt bånd til klubben - endnu - lærer af de ellers saglige debatter her på forummet, hvor indlæggene bliver overvejet før man bare poster. Man kunne håbe på, at størstedelen lige tager fingeren på pulsen i fremtiden, før det ene indlæg bliver smidt op efter det andet.&quot;

Enig, men det kommer jo helt automatisk når begejstringen har lagt sig. Enten forsvinder folk, eller også deltager de i debatten, på lige fod med andre debattører om presserende debatter.

• cederstrom
  • Gæst
  • Gæst
17 år 1 måned siden #584 af cederstrom
Besvaret af cederstrom på emne Tiltag til Madridista.dk
Gud hvor hader jeg det ord medløberfans. Hvorfor er der nogen fans der mener de er bedre end andre fans? og straks skal mene at alle nye fans er medløber fans?

Jeg syntes alle nye fans er en gave, de gør det lige netop muligt for Real Madrid at købe store spillere og tjene pengene hjem igen. Kom der ingen nye fans, ville det overhovedet ikke kunne betale sig at købe de store stjerner. Jeg klapper i mine hænder hvergang der kommer en ny fan ;)

17 år 1 måned siden #585 af sorengandersen
Ja, det er helt rigtigt. Jeg er bare pisse træt af &quot;fans&quot; der kommer frem af buskene når det køre for holdet. Det skete Barca kom frem igen, det skete med Man u og det sker nok også med Real nu. Jeg personligt holdet med mit hold altid - om de vinder eller ej - og er ik bange for at vise det i de dårlige perioder. Det er helt fint for klubberne og sporten, at der kommer nye fans, men de skal skulle holde sig til holdet og ik bare forsvinde eller skifte hold, som jeg også har oplevet bare fordi et andet hold spiller bedst i øjeblikket.

• TICO^
  • Gæst
  • Gæst
17 år 1 måned siden #586 af TICO^
Besvaret af TICO^ på emne Tiltag til Madridista.dk
Én ting er at få NYE fans, en anden ting er, at få de gamle-fans tilbage :D ..

Nye fans er selvfølgelig velkommen, men fans der skrider deres vej når det går dårligt og kommer tilbage igen når det går godt kan godt blive ved med at være væk efter min mening.

Og selvfølgelig er alle fans &quot;lige gode&quot;, men som jeg lige har skrevet kan TIDLIGERE fans godt blive væk

• muddi
  • Gæst
  • Gæst
17 år 1 måned siden #587 af muddi
Besvaret af muddi på emne Tiltag til Madridista.dk

<font color=7A0000>*INDLÆG ER SLETTET AF BRUGER ELLER ADMIN
</font>

17 år 1 måned siden #588 af Siempre Madrid
Tråden bevæger sig væk fra sit egentlige emne, så måske skal vi stoppe diskussionen her.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

Leveret af Kunena Forum