Tiltag til Madridista.dk
- muddi
- Gæst
-
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Torben
- Gæst
-
Mulighed for at stemme indlæg op eller ned, og så kan den enkelte bruger indstille på sin profil om indlæg med "for lav score" skal klappes sammen så de dermed er nemmere at ignorere.
Evt. en personlig "ignore liste" så indlæg skrevet af en bestemt bruger altid er klappet sammen.
Mulighed for at se hvornår folk er blevet oprettet som brugere på forumet. (Vi har ikke denne information i dag, men vi kan sikkert "nøjes" med at benytte datoen for en brugers første indlæg som oprettelsesdato for de "gamle" forumbrugere.)
- sorengandersen
- Senior bruger
-
- IkerC
- Gæst
-
Jeg kan huske jeg har set det her forslag før, men ved ikke hvor langt det kom. Men hvad med, man kunne kommentere nyhederne på forsiden? Det ville være et fedt tiltag efter min mening. Ved selvfølgelig ikke hvor svært det er at lave om, men tror det vil være godt :)
- ajakob
- Gæst
-
Nu er tidspunktet for oprettelsen af brugeren jo ikke lig med brugerens debatniveau. Selvfølgelig kan det tjene til at sortere fra i disse tider, men ellers er det i det væsentligtste overflødigt.
- jabac
- Gæst
-
Jeg glemmer ikke selv dengang at jeg blev oprettet som mit tidligere brugernavn madrid. Det var under kampen Real Madrid-Real Sociedad som vi vandt 2-1 på 7 minutter. Da Zidane garner opretter jeg mit første indlæg 2-1 hvor jeg jubler og jubler og havde håbet på en god snak om kampen. Istedet møder jeg kedelige og vrede brugere over jeg har oprettet en tråd der bare fylder og ikke nogen mening har for hele forummet.
Men hvor i alverden skulle jeg og andre vide fra hvordan det foregår når der ingen retningslinier eller brochure er over forummet. Det var første gang jeg blev en del af et debat forum. Havde jeg nu kaldt mig Zidane eller Ronaldo dengang var der så nogle der kunne mene at jeg var en medløber fan og synes at nu er niveauet dalet!! Ville jeg måske gå ind og juble på samme måde om Cristiano og Kaka hvis jeg var ny bruger idag. Jeg har været fan siden 89 og ville blive temlig muggen hvis nogle kaldte mig medløber fan.
Det er helt hen i vejret denne kritik som er der ligenu, for det handler vel mere om hvordan forummet er bygget op. Hvis vi vil undgå disse intetsigende kommentarer kan man fører en brochure med retningslinier og hvordan man bruger forummet. Der er for eksempel ingen mulighed for at vide at man kan skrive om sig selv under sin brugerprofil ved at trykke på sit navn. Der blev oprettet en tråd fornyelig som går ud på at fortælle om sig selv fordi denne manglende viden præger de nye brugere. Madridista.dk kunne også oprette tråde selv som ikke kan slettes men som dækker et bredt område.
Det er sgu strukturen der skal ændres og det har intet med medløber fans at gøre. Vi vil altid opnå en masse nye brugere når store stjerner kommer til eller når titlerne hives hjem. Sådan er fodboldkulturen.
Angående lav standard på forummet så er der vist ingen der kan sige sig fri fra intetsigende indlæg. HELLER IKKE MIG ELLER PETER1904.
Man ville aldrig kunne undgå intetsigende indlæg men det kan formindskes med retningslinier og en brochure.
Forslag til madridista: brochure over forum som folk kan læse og måske en ændring så madridista.dk står for opretning af tråde.
Kamaldo.
Det har noget med forummet at gøre. For et stykke tid siden skrev jeg noget der fik madridista.dk til at ligne kaos.
<font color=7A0000>*INDLÆG ER RETTET AF BRUGER</font>
- raul7=kongen
-
- Moderator
-
Det er når folk starter deres indlæg med et langt link.. Hint til folket: Benyt tinyurl.com
@jabac.
Det rammer temmelig meget forbi din historie, jeg tror ikke nogle herinde er i tvivl om der er en masse rigtige fans iblandt. Vi snakker blot om hvordan det er noget bittert at niveauet falder, hvilket det tydeligvis har gjort. Jeg synes dit indlæg er en masse snak, rundt om noget som egentlig allerede er nævnt.
Men igen, tråden bevæger sig væk fra sit emne.
<font color=7A0000>*INDLÆG ER RETTET AF BRUGER</font>
- ajakob
- Gæst
-
Et sådant katalog blevet oprettet, og kan findes her: www.madridista.dk/main/forum/vis_traad.asp?x=x&indlaeg_id=12879
Når det så er sagt, så er det selvfølgelig noget man selv skal lede efter, og for nye bruger måske kan være svær at finde, da tråden ofte "gemmer" sig nederst, da der selvsagt ikke bliver skrevet så mange indlæg i den. Dernæst må det anses som yderst tvivlsomt, hvor mange der egentlig læser disse retningslinier, og dette vil jeg tro er gældende, selv om man skulle accepterer disse i forbindelse med sin indmeldming. Som før nævnt er der, heller ikke nogen, der læser licensaftalen for brug af Windows eller brugermanualen til sin nye computer! Så det er utopi at tro, at det vil hjælp specielt meget. Se bare på bold.dk...
- jabac
- Gæst
-
Denne tråd du henviser i består også af diskussioner om folks lave niveau og hvis der har været nogle ting som man er utilfredse med. Og du kan ikke forvente at folk vil læse tråden. Desuden er overskriften ikke ens med pointen i indlægget.
Og spørgsmålet er også om man ikke skal ændre lidt i det der er skrevet.
Kongen
Eftersom jeg har tiltag til hvordan vi kan forbedre kvaliteten på forummet via madridista så er vi så tæt på trådens emne da det jo er tiltag til madridista.. Der er nogle som ønsker et højere niveau eller at de nye brugere lige stikker en finger i jorden. Og som Torben jo gør har han læst indlæggende igennem og har fundet frem til nogle mulige løsninger. De er sikkert allerede nævnt men hvis man ikke ændre på forummets struktur må man jo også tage de konsekvenser engang imellem.. Det fører til en debat som ikke har en egentlig betydning og en masse unødvendige tråde.
- ajakob
- Gæst
-
Jamen det er jeg da ikke uenig i. Min pointe er, at uanset hvor mange og hvor du placerer sådanne tråde, så bliver de i langt de fleste tilfælde ikke læst og er derfor mere eller mindre overflødige, medmindre man bruger dem til at "straffe" efter.
- jabac
- Gæst
-
<font color=7A0000>*INDLÆG ER SLETTET AF BRUGER ELLER ADMIN
</font>