Tiltag til Madridista.dk
- Benja
- Gæst
-
Hahaha.. et festligt indslag..!!
Jeg skal hverken gøre mig til censor, smagsdommer eller noget andet.. Og den med Qualified posters lukkede jeg lidt selv..!! men ok ;-)
Er ked af hvis jeg har stødt nogen ved at komme med alternativer/ideer, til hvad man kan gøre for at beholde nogle af dem som har været med til at højne standarten på forummet..
Jeg ville ihvertfald være ked at at undvære nogle af de folk som jeg tidligere har nævnt og dig selv Pena, fordi de synes niveauet er for lavt.
Jeg har desværre ikke facit til hvordan man kan gøre dette rent praktisk, da jeg er en nørd til den slags, mit bedste bud, var at kommme med nogle eksempler på hvordan man gør andre steder.. at det så ikke kan bruges, jamen det er jo bare sådan det er..!!
<font color=7A0000>*INDLÆG ER RETTET AF BRUGER</font>
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Jeg er bestemt ikke imod, at brugerne her interessere sig for at udvikle forummet, det kan kun påskønnes. Derfor har jeg intet, som sådan, imod dine ideer, men Qualified-ideen var at skyde langt over målet.
Og jo den seneste tid har forummet fået mange nye ansigter, og det er som sådan positivt, men man kan nogle gange tænke om nogle af disse kender ordsproget " har man intet klogt at tilføje, så afhold dig fra at taste!" (Det var vist et Pena1992 ordsprog, ala "sidder du inde i glashuset, så kast ikke med sten" >:D)
Vi skal straks have ryddet ud i Bold.dk Fora tendenserne, og tilbage på sporet, men det er i høj grad brugernes egen store opgave.
@624
Jeg havde ikke forventet andet .)
"No soy sólo perfecto, soy Madridista también"
- jabac
- Gæst
-
Spøg til side.. jeg har oprettet mig selv og vil snart købe en Kaka trøje som en gave til mig selv efter min bestået eksamen.
- Sebber
- Gæst
-
Vidste ikke du var fremmer? Er du nogensinde på stadion?
- jabac
- Gæst
-
Har været Fremmer siden fødsel og har spillet sammen med jesper h som lige er rykket til AB og Thomas Krause i ungdomstiden... 8-13 år.
Her gik begyndte forskellen på niveauet at sætte ind.. jeg blev evig 2 holdsspiller og til sidst endte jeg på 4 holdet i serie 6 hos odense bonvenner..
Men ja kommer meget på stadion og har også været i Dalum og se en kamp engang.
Men lad os tage den i chat forummet... Det har jo ikke så meget med Real Madrid at gøre.
- madssp
- Gæst
-
Til den tidligere debat vedr. det dalende niveauet i forummet, må jeg se mig enig i Benjas indlæg. Det er en naturlig tilgang, når man har præsteret så store handler, på så relativt kort tid. Ligeledes ville jeg heller ikke blive overrasket, hvis vi ser flere falde fra i løbet af sommeren, når den første ro lægger sig over klubben og dens ageren på transfermarkedet.
En "Qualified" løsning, som er blevet nævnt, er i hvert fald ikke løsningen på problemet.
Mig bekendt Siempre, så findes der vist faktisk allerede nogle retningslinjer her på sitet? Det ligger i emnet "Stram op!" og er udarbejdet af Puskas. Det er faktisk en post af høj klasse - hvad ligger der i vejen for at bruge den?
Som et tiltag kunne det måske være muligt at korte den ned, og pr. automatisk smide den forkortede version ind i "svar/kommentar-boksen" - altså når brugeren vælger at svare på en post, og inden han kan skrive. På den måde burde det da være klart for en hver hvordan dagsformen (:D) skal være på dette forum. I hvert fald vil der ikke længere være nogen undskyldning for hvis en bruger irettesættes over niveauet.
For lige at vende tilbage til Benja, så vil jeg også godt lige påpege hvor irriterende det er f.eks. at læse rygtebørsen disse dage, hvor de samme emner bliver diskuteret på kryds og tværs, og det med indlæg uden egentlig kvalitet - og jeg skal da gerne indrømme, at jeg selv har bidraget, f.eks. med min kritik af vores kære Brian H. :). Jeg har taget mig selv i af flere omgange, at scrolle ned gennem hvert enkelt topic i håb om at finde noget grønt (bestyrelse) eller noget rødt (jabac :)) i den venstre side af kommentarfeltet. Ofte skuffet.
- Tilføjelse: Holdopstillingen 2009/10 må vel faktisk siges at være værst :)
My 5 cent.
<font color=7A0000>*INDLÆG ER RETTET AF BRUGER</font>
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Min modkritik går mere på, at man dels vil opdele brugerne i A- og B-personer eller helt udelukke en hel gruppe fra at bruge forum.
Vel kommer der en masse Real Madrid-fans til i disse dage. Men skal de være dårligere fans, blot fordi de er fulgt med Kaká eller Cristiano Ronaldo til Real Madrid? Hvordan blev vi selv fans i sin tid?
Naturligvis er det trættende på forum at læse "Jeg håber, at David Villa kommer" eller "Zlatan må ikke komme, for han er arrogant". Vi har alle et ansvar for, at Madridista.dk´s forum bliver Danmarks bedste og forhåbentlig vil husreglerne sætte nogle tanker igang hos folk, så man lige tænker sig om, inden man trykker på opret-knappen.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
- jabac
- Gæst
-
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
<font color=7A0000>*INDLÆG ER SLETTET AF BRUGER ELLER ADMIN
</font>
- Raul 4 ever
-
- Platin bruger
-
I stedet kunne alle brugere rate de enkelte indlæg som enten:
*Relevant
*Informativ
*Irrelevant
Dette skulle gerne få brugerne til at tænke over om ens indlæg kan puttes ind i en af de to første kategorier. Og hvis det ikke kan det måske lade være med at trykke opret. I retningslinjerne skulle det så fremhæves, at dette er et DEBAT forum, og indlæg på forummet skal høre under en af de første kategorier. Samtidig skal det minde brugere om at deres indlæg ikke er relevante, når andre brugere markerer indlægget som irrelevant.
Hvis man vil kan man så på en eller anden måde markere brugere, der har fået et vist antal positve tilbagemeldinger på deres indlæg. Jeg hælder dog mest til ikke at anvende dette, da jeg ikke mener der er nogle brugere der er bedre end andre - der er kun nogle indlæg der er bedre end andre.
Sjov og spas tråden kan holdes uden for, informativ og relevant kan slåes sammen osv. men vil ikke komme nærmere ind på detaljerne, hvis det ikke er noget man vil anvende alligevel.
Inspirationen er fundet her:
newz.dk/kingston-lancerer-foerste-128-gb-usb-noegle#new
Synes det gør det nemt at udvælge hvilke indlæg der er værd at læse.
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
Den vil bestemt indgå i overvejelserne.
- madssp
- Gæst
-
Hvis #633 var et svar til Jabac i #632, var det af høj klasse :)
Men for lige at følge op, så går jeg netop ikke ind for de tidligere forslag der har været - altså fremsat af Benja, selvom jeg er enig i hans syn på sagen.
Og selvfølgelig skal der være plads til nye fans. Det er da intet mindre end kanon hvis Real Madrid formår at samle lidt fanbase her i Danmark - specielt i disse tider hvor alle mere eller mindre er Barca-fans :)
Everybody likes a winner - og Real Madrid ser farlige ud næste sæson, allerede nu.
Kanon forslag af Raul 4 Ever, som jeg roligt kan bakke op omkring.
Noget helt andet jeg gerne vil efterlyse er noget topicstyring.
Det er trods alt et noget uoverskueligt forum - sammenlignet med andre - dermed ikke sagt at det er dårligt! Men burde oprettelsen af diverse topics ikke håndteres af admins, eller i så fald opdele de forskellige topics i kategorier, for nemhedens skyld?
Det kunne f.eks. være "Transfers", "Cantaneros", "Stab" osv., og derefter lade efterfølgende topics indgå som bi-topics under de forskellige kategorier. Det ville i hvert fald - tror jeg - gøre forummet langt mere overskueligt. Specielt i kraft af den frihed den enkelte bruger har.
Geniale topics som f.eks. Madridismo med det helt fantastiske indlæg af Bo, og et faktisk sjovt topic som burde have været langt mere kommenteret som Husker du.. går jo helt i glemmebogen.
Ingen læser de topics der findes lidt længere nede på forummet.