Tiltag til Madridista.dk

17 år 1 måned siden #601 af kamaldo
Besvaret af kamaldo på emne Tiltag til Madridista.dk
@ king kong

kan ma ikke gøre noget så det ikke sker... ja det er nok egentligt et spørgsmål til torben tror jeg hehe...

@ debatten om katalog/brochure til opførsel

jeg kan godt følge jer i at niveauet er dalet, men tror i virkelig at dem der "debattere" uden niveau læser sådan noget...

jeg tror det er de færreste der læser det, ligesom de færreste rent faktisk læser betingelserne de acceptere når de installer windows m. m.

ikke sagt at det er en direkte dårlig ide, men jeg tror i bliver skuffet hvis i virkelig tror at folk læser det...
måske er det bare mig der bliver positivt overrasket..

jeg ville hellere foreslå at man ændre lidt i nogle rettigheder, til hvem der kan oprette tråde... mener også at en af de ting vi blev "lovet" til det nye forums var nogle admins som skulle kunne have nogle extra rettigheder, og det burde være dem der kunne oprette nye tråde, og slette indlæg... det er nemlig de 2 funktioner som jeg er blevet irriteret over er tilgængelige for os normale dødelige...

hvem der skal være admin vil jeg lade siempre madrid tage i samråd med guti;D

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• jabac
  • Gæst
  • Gæst
17 år 1 måned siden #602 af jabac
Besvaret af jabac på emne Tiltag til Madridista.dk
Mit forslag er heller ikke at placere tråden i selve forummet men som et link inden man melder sig ind. Det er ikke sikkert de vil blive læst der men så er man også selvforskyldt hvis en tråd bliver slettet eller man bliver smidt ud når man ikke følger reglerne.

• Peter 1904
  • Gæst
  • Gæst
17 år 1 måned siden #603 af Peter 1904
Besvaret af Peter 1904 på emne Tiltag til Madridista.dk
@ Jabac

Du har mange gode forslag til, hvordan man ændrer strukturen på forummet, hvormed forummet utvivlsomt vil blive bedre. Og jeg er sikker på, at hvis du fik til opgave - det interesserer dig jo åbenbart, at bidrage med nogle yderligere tiltag, vil du ramme plet med de fleste.

For min del ændrer det dog ikke synderligt.

Niveauet er stadig meget lavt, hvilket kun sporadisk har noget at gøre med, hvem der kan oprette tråde, åbningslink o.s.v.. For den er jo også gal i de etablerede tråde, der altid har været og har sine naturlige positioner på forummet.

Der er grundlæggende 2 ting galt, og ingen af dem kan man ændre alverden ved :

1 : De nye brugere kommer med et lavere niveau og/eller en opdragelse fra andre foras, som ikke stemmer overens med dette fora.

2 : Mange af de etablerede brugere er helt eller delvist faldet fra over de seneste 2 år ( Siempre Fiel, Redando, Pichichi, Pena 1992, Puskas, Bodamgaard, Bjarke 89, Lavdrim, Hijo del Rey, Figo 7 m.fl. ). Nogle skriver selvfølgelig stadig, men hyppigheden er aftaget betydeligt, hvilket naturligvis er forståeligt, da livet jo ændrer sig og priorieterne bliver anderledes - i mine øjne bidrager Siempre Madrid heller ikke med så meget mere.

Man kan lave alle mulige formmæssige ændringer på forummet, men kvaliteten tabes på et sted, hvor man ikke rigtig kan sætte ind. Sådan er det, og det er kun naturligt.

<font color=7A0000>*INDLÆG ER RETTET AF BRUGER</font>

• jabac
  • Gæst
  • Gæst
17 år 1 måned siden #604 af jabac
Peter1904
Dette indlæg er jeg såment meget enig i. Og ja desværre er mange af disse brugere faldet fra men det var nu før vores nyindkøb af kaka og Cristiano. Ikke så vigtigt.

Men det er jo kun her at dig og de andre brugere som du nævner kan være med til at sætte standarden. I kan jo med jeres lange velskrevet debatter være med til at løfte niveauet. Der er skam ikke rigtig noget at gøre ved at niveauet er så lavt så. Men man må jo også tænkte madridista.dk som helhed der sikkert har den politik at der skal være plads til alle så længe det de skriver omhandler Real Madrid og ikke ender ud i diskussioner om hvem der er verdens bedste.

Den eneste ide jeg har til dette er at forummet kun vil blive muligt for fanklubbens medlemmer så man undgår de personer som kun kommer herind af useriøse årsager. Denne ide vil dog aldrig blive godtaget!!

• Torben
  • Gæst
  • Gæst
17 år 1 måned siden #605 af Torben
Besvaret af Torben på emne Tiltag til Madridista.dk
@jabac: Det er jo så det vi har fanklub-trådene til. Der er det kun fanklubmedlemmer der kan skrive, men alle har adgang til at læse...

• jabac
  • Gæst
  • Gæst
17 år 1 måned siden #606 af jabac
Torben.
Ja men her bliver der jo kun diskuteret fanklub og egentlig er der ikke særlig mange der siger noget derinde.

Men jeg tænkte for hele debat forummet.

Jeg har jo en holdning som er at madridista.dk og fanklubben kun skal være for medlemmer og slås sammen, men det er slet ikke en diskussion jeg vil ind i for jeg ved at mange vil være imod og den vil nok aldrig komme på tale.

• Torben
  • Gæst
  • Gæst
17 år 1 måned siden #607 af Torben
Besvaret af Torben på emne Tiltag til Madridista.dk
@jabac
Det &quot;lukkede&quot; fanklubforum, fungerer præcist ligesom det åbne debatforum. Dvs. du kan åbne nye tråde og lave den debat du ønsker, men være sikker på at det kun er fanklubmedlemmer der kan debattere med dig.

Jeg kan ikke se hvilken forskel det vil gøre at lukke debatforumet helt af? Det vil blot gøre fanklubforumet overflødigt...

• jabac
  • Gæst
  • Gæst
17 år 1 måned siden #608 af jabac
@Torben
Først og fremmest vil man med et lukket madridista.dk smeltet sammen med fanklubben få ET samlingsted for alle inkarneret madridistas. Man vil lukke de brugere ude som kun er kommet ind for hyggens skyld og som ikke debatere 100% seriøst. Jeg skal ikke være den der afgører hvem der er det men det er hvertfald det debatten er startet op om.

Har man et samlet sted for medlemmer hvor ikke medlemmer kun kan kigge og ikke skrive vil man altså forhåbentlig højne debattens niveau. For hvem gider at melde sig ind i en fanklub hvis man ikke er madridista eller kun er med fordi man kan lide kaka eller cristiano.

Selvf vil det betyde nogle ændringer igen på forummet. Men man kan stadig have det delt op i to så det ene forum er kun til debat om Real Madrids, holdopstillinger, taktik, rygtebørs med mere. Den anden er kun til fanklub forum som det plejer med: arrangementer, konkurrencer osv.

Jeg har hele tiden set at det er bedst hvis fanklubben og Madridista slår sig sammen og kun har medlemmer som aktive på forums. Det gjorde jeg også før at fanklubben opstod i den gamle fanklub under mads sparholt. Jeg gjorde det også før vi blev en officiel fanklub.

Javel vi vil måske miste nogle stykker på forum men de madrid fans som er seriøse vil forhåbentlig nok melde sig ind.

Er det i øvrigt ikke sådan også at norges real madrid fanklub kører??

Alt hvad der hedder nyheder kan være offentligt på madridista.dk mens resten skal man være medlem af fanklubben for at se. Det var sådan min tanke var og sådan vil jeg altid gerne ha det skulle være.

17 år 1 måned siden #609 af sorengandersen
Jeg synes det er en god idé. Alle kan komme ind og læse, mens det kun er dem der er rigtig interessede der kan skrive. Og som du selv siger, så vil dem der kun er her pga. Kaka og Ronaldo nok ikke melde sig ind og begynde og skrive.

• jabac
  • Gæst
  • Gæst
17 år 1 måned siden #610 af jabac
Sørengandersen
Der er mange årsager til at madridista.dk og fanklubben bør smeltes sammen til en samlet side. Og det med forummet er en af dem men det handler også om mange andre ting der kan gøre det noget nemmere for os alle.

17 år 1 måned siden #611 af Siempre Madrid
Lad os få en ting på det rene:

Madridista.dk og Real Madrid Fanklub DK smelter aldrig sammen. Førstnævnte stiller sig gerne til rådighed som en hjælp til hvervningen af medlemmer til fanklubben og det er den måde, at samarbejdet fungerer på.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

• jabac
  • Gæst
  • Gæst
17 år 1 måned siden #612 af jabac
Det lagde jeg også ud med at sige med det samme at det aldrig vil blive en mulighed. Men jeg kan se mange flere fordele end ulemper ved det.

Leveret af Kunena Forum