Champions League

13 år 9 måneder siden #133 af M_linding
Besvaret af M_linding på emne Champions League
Jeg har ikke TV2 Sport:)

Men det er selvfølgelig ComX' skyld, og ikke Viasats.

Men det kan stadig provokere mig lidt, at kanalen med førsteret vælger Real Madrid - Dortmund fra....
Emnet er blevet låst.
13 år 9 måneder siden #134 af Kassow-Rossing
Besvaret af Kassow-Rossing på emne Champions League
Jeg glæder mig til at høre studiefolket brokke sig lidt engang imellem over at de skal vise de to ligegyldige hold frem for de to førende hold i puljen :) Det kommer usandsynligt sikkert til at blive nævnt bare én gang.

Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
Emnet er blevet låst.
13 år 9 måneder siden #135 af El_Juan
Besvaret af El_Juan på emne Champions League
Et middelmådigt Real Madrid. Nu må de immervæk se at hanke op. Det næste bliver vel, at Toril ligeledes skal have skylden for den måde førsteholdet spiller på.

Hvor er sulten, skarpheden, gejsten, viljen og aggressiviteten? De ligner en flok fabriksarbejdere, der mildt sagt ikke gider deres arbejde.

<font color=7A0000>*INDLÆG ER RETTET AF BRUGER</font>
Emnet er blevet låst.
13 år 9 måneder siden #136 af M_linding
Besvaret af M_linding på emne Champions League
Enig El_Juan

Og så er jeg typen, som ikke kan finde glæde ved at gå videre på en 2. plads. Det kan ikke bruges. (Groft sagt)

Hvis Real Madrid skal vinde CL, skal det være fordi at de viser deres sande klasse, og er de bedste. En CL-sejr, som den Chelsea lavede sidste år, er simpelthen for ligegyldig.

Jeg bliver rasende, hvis de næste to kampe ikke giver 6 point, og LANGT bedre spil. Ligeledes med skarpheden i felterne, det er jo som at se Brøndby!

Jeg har aldrig troet, at jeg kunne savne Coentrao så meget. Men en VB er godt nok savnet!:)

Emnet er blevet låst.
  • lavivareal
  • Gæst
  • Gæst
13 år 9 måneder siden #137 af lavivareal
Besvaret af lavivareal på emne Champions League
Jeg er fint tilfreds hvis vi går videre som nr. 2 og vinder CL
Emnet er blevet låst.
13 år 9 måneder siden #138 af Real Madrid
Besvaret af Real Madrid på emne Champions League
Du siger selv det vigtigste i min optik. 'Sulten'

Stod det til mit, så ryger Kaka, Carvalho, Pepe, Arbeloa, Essien til sommer.

ALLE 4-5 spillere skal erstattes af unge sultne og dynamiske spillere. Arbeloa er skræmmende ringe, og har i min optik ikke Real klasse mere, i det hele taget, så sys jeg, at vi er pinligt og svagt svækket i forsvaret. Går vi ud fra, at Real Madrid skal være det bedst spillende fodbold hold i verdenen, så går det ikke vi har en midterforsvar (Pepe), der loser bolden op i hver eneste kamp, Varane derimod er så cool i hans spil, og havde du spurgt en neutrol seere, der ikke har forstand på fodbold, så tror jeg 10 ud af 10 ville tror Varane var den gamle rutineret og Pepe den unge og naive. Jeg savner en højre der kan tilføje en ekstra dimension i det offensive spil, og jeg savner en klasse wingspiller, når det ikke lige fungerer for Ronaldo og di Maria. Måske Jesé kan blive den mand i næste sæson. Savner også en rigtig klassespiller ala Khedira eller- og Alonso, så vi ikke er så uhyggeligt svækket, når den ene eller begge ikke kan spille.

Kort sagt....

Ind:
1. Ung, teknisk, sulten, offensiv og dynamisk højre back
2. En- eller flere teknisk stærke midterforsvarer
3. Ung, teknisk, sulten, dynamisk to-vejs-spiller
4. Ung, teknisk, sulten, hurtig og dynamisk wing

Ud:
1. Gammel, klodset, defensiv, langsom højre back
2. Ud med til tider syg, boldmongol, naiv, utilregnelig midterforsvar
3. Ud med resten af midterforsvaret, der ikke tæller Ramos og Varane
4. Ud med gammel, langsom, defensiv central midtbanespiller
5. Ud med gammel, halvlangsom, uinspirerende, flop, offensiv midtbanespiller

Håber på et 'lille' generationsskifte til sommer.

No solo soy perfecto, también soy Madridista
Emnet er blevet låst.
13 år 9 måneder siden #139 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Champions League
Titlerne afgøres i foråret.

Det var kun godt i anden halvleg i aften, hvor organisationen kom på plads, men lad det være en lærestreg for dem, som konstant råber op om, at Real Madrid skal stille ekstremt offensivt. Der skal altså være balance i tingene.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Emnet er blevet låst.
13 år 9 måneder siden #140 af madrid2000
Besvaret af madrid2000 på emne Champions League

<font color=7A0000>*INDLÆG ER SLETTET AF BRUGER ELLER ADMIN
</font>
Emnet er blevet låst.
13 år 9 måneder siden #141 af El_Juan
Besvaret af El_Juan på emne Champions League
I bund og grund er det jo ikke godt nok.

Man taber samlet 4-3 til et af de yngste hold i turneringen. Om end det er en stærk og værdig modstander, så er det ikke godkendt. Jeg kunne faktisk bedre lide præstationen i den første kamp. Det var mere kontrollerende.

Det er i øvrigt ironisk, at man hylder Mourinho for sine ændringer i pausen i aftenens kamp, når han begik en taktisk brøler fra kampens start. Klopp vandt det taktiske slag set over de to kampe. Selvom det var marginaler, der afgjorde kampene.

Det bliver heller ikke bedre af, at man kun spiller på halv blus mod Zaragoza. 4-0 var på ingen måde det retmæssige billede af den kamp. Især i anden halvleg var det ligeledes et middelmådigt Real Madrid. Tankerne var tydeligvis på kampen i dag - og så går man i dag ud og leverer sådan en præstation.

Det er bekymrende, at holdet ikke løfter sig. På Mallorca var det heller ikke kønt. En tilfældighed sætter holdet i gang og så falder modstanderen ellers fuldstændig sammen - og det var ikke Real Madrids fortjeneste.

Helhedsindtrykket lige nu er bare lunkent. De skal se og komme op i gear nu. Dette Real Madrid-hold er LANGT fra det Real Madrid-hold vi så i forrige sæson. Det endda til trods for, at holdet er stort set uændret. Så kan man argumentere for de hvorvidt skaderne spiller ind, men man har alligevel så bred en trup, at det ikke bør spille nogen rolle.
Emnet er blevet låst.
13 år 9 måneder siden #142 af Real Madrid
Besvaret af Real Madrid på emne Champions League
@ madrid2000

skru lige ned for charmen, og det gælder ikke bare nu, men også fra tidligere og for fremtiden. Du er virkelig primitiv og aggressiv at følge herinde.

Hvis du ikke er enig med mig, så kom med et modent svar i stedet, og argumenter for, hvorfor Kaka, Carvalho, Pepe, Arbeloa, Essien har en fremtid i klubben. Ja, Essien spiller en god kamp, måske den første rigtig gode de seneste to-tre år, det gør ham ikke til den spiller han var engang. Ja, Pepe scorede ét mål, men svigtede/svigter optil flere gange holder i presset situationer. Det er ikke Real Madrid værdi, at sparke bolden af helveds til 3 ud af 5 gange i hver kamp.

Den eneste faktorer jeg ser ud at skide, er Real Madrid, der er 8 point bagud i ligaen, spiller dårligt fodbold og var tæt på at tabe for anden kamp i træk i Champions League.

Kan godt være du er uenig i, at sulten ikk mangler på holdet, men prøv at at spænd hjelmen til næste gang, og jeg ville klart anbefale dig at slette dit tidligere indlæg.

No solo soy perfecto, también soy Madridista
Emnet er blevet låst.
13 år 9 måneder siden #143 af madrid2000
Indrømmet at første halveg blev sovet igennem, men vi viser da i den grad sult i anden halveg som vi styrede totalt og pressede tyskerne helt i bund. Havde vi haft lidt held med os kunne vi også have snuppet 3 point idag.

Ingen tvivl om vi gerne så vores conterano fra Liverkusen komme tilbage eller en anden ung dynamisk back, men det betyder slet ikke et farvel til Arbeloa. Han har været bundsolid defensivt når vi har mødt de store hold og har i sin tid gjord det udemærket i madrid. Jeg fatter ikke snakken om hans afgang fordi han ikke kan drible som Marcelo.

Kaka gjorde fint i de få minutter idag, men det holder ikke i længden, han skal enten have mere spilletid eller smutte.

Essien spillede IMO. sin bedste halveg idag. Han er på vej tilbage og er en rigtig god aflaster for Khedira/Alonso. Han har gjord det ret godt på sin ønske position og jeg regner med Mou køber ham.

Calvalho og Albiol skal væk og istedet købes endnu en ung FC eller ryk en ung talent op.

Emnet er blevet låst.
13 år 9 måneder siden #144 af madrid2000

<font color=7A0000>*INDLÆG ER SLETTET AF BRUGER ELLER ADMIN
</font>
Emnet er blevet låst.
Leveret af Kunena Forum