Champions League

13 år 9 måneder siden #157 af JesperA
Besvaret af JesperA på emne Champions League
Ramos og Alonso-advarsler er vel snarere reglen end undtagelsen, synes altid de to formår at komme i dommerens bog :)

Resultatet er jeg fint tilfreds med, men at City konstant går hårdt til Ronaldo uden konsekvenser, og samtidig i høj grad selv bliver beskyttet, det synes jeg er en anelse klamt at se på. Straffesparket taler for sig selv, der er ikke skyggen af straffe hvis man spørger mig, og da i særdeleshed ikke rødt kort. Jeg mindes faktisk ikke en eneste marginal kendelse fra kampen der går Reals vej, og jeg synes også Arbeloas første advarsel er tynd.
Emnet er blevet låst.
13 år 9 måneder siden #158 af Dios
Besvaret af Dios på emne Champions League
Drømmescenariet er Mourinho er fyret imorgen. Han er da sikkert en meget god træner, men Real Madrid er for nemme og slå. Jeg tror simpelthen ikke på han kan vinde Chl med Madrid. Hans taktik er baseret på kontrabold, og det er da også fint nok. Men vores forsvar er jo ikke godt nok til det. Vi kan ikke skærme af for modstanderen i 90 min. Uden og inkassere et mål, og det er nøglen til sejr i Chl.

Mange kritisere Arbeloa, men forhelvede hvor er han da også selv uden om det. Han bliver straffet på hans mange klodsede frispark.

Coentrao er måske Benfica's bedste salg i mange år. Tænk jeg gik og var halv nervøs, for at han ville slå Marcelo af før han var blevet købt. 230 millioner kroner er mange penge for ham, og må nok erkende det er noget skuffende.

Holdet gør det jo fint nok, men håber snart på en træner som vil myrde modstanderen, og ikke er tilfreds med og fedte en 1-0 sejr hjem, eller en halv kedelig uafgjort. Vi er stillet utrolig dårligt nu, og hvem kan huske de seneste mange gange vi er havnet som 2'er i gruppespillet.
Vi var så meget bedre end City i første halveg, men alligevel vil vi hellere afvente. Kommer aldrig til og forstå den tankegang.

David Silva man off the match. Var bare fantastisk idag.

Og en uhørt ringe dommerpræstation. Det er jo lige til og græde over. Linjen igennem hele kampen var nærmest ikke tilstede, og han valgte og bringe sig selv i fokus konstant. Elendigt!.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Emnet er blevet låst.
  • Spectator
  • Gæst
  • Gæst
13 år 9 måneder siden #159 af Spectator
Besvaret af Spectator på emne Champions League
Lad mig starte med Luna Christofi:

Jeg brækker mig. Hun er gennemført elendig reporter, og bliver ved med at svine Real, tale om stridigheder og Ronaldo på vej væk.

Hun skal holde sin mund og smutte ud af stadion. Det er langt fra første gang hun laver det nummer.

Arbeloa koster et mål, som ikke var berettiget. Der var ikke straffe!
Jeg fik også konstateret at City spiller kujonbold, i første halvleg og det er det der gør at de ikke engang er i top 10 over de bedste hold i verden.

Real går ind med for dårlig indstilling i anden halvleg men ellers en godkendt indsats og Casillas fik lige lukket munden på os alle sammen. Verdens bedste. Joe Hart kommer aldrig derop.
Emnet er blevet låst.
  • Beckham-Boy
  • Gæst
  • Gæst
13 år 9 måneder siden #160 af Beckham-Boy
Besvaret af Beckham-Boy på emne Champions League
Mon ikke også nogle af de forsvarsspillere - uanset ens holdning til Mous spillesytem - trænger til lidt konkurrence? Arbeloa finder jeg relativ stabil, men hvad med at få en yngre konkurrent? Mattia De Sciglio, hvis jeg må drømme en smule. Det samme kunne i øvrigt også bruges om Pepe; måske lade Varane få lidt mere spilletid på bekostning af ham?
Emnet er blevet låst.
13 år 9 måneder siden #161 af M_linding
Besvaret af M_linding på emne Champions League
Dios:

"Vi var så meget bedre end City i første halveg, men alligevel vil vi hellere afvente. Kommer aldrig til og forstå den tankegang."

Det er præcis hvad jeg tænker... Så dumt...
Emnet er blevet låst.
13 år 9 måneder siden #162 af Halamadrid1411
Besvaret af Halamadrid1411 på emne Champions League

Nu har Mourinho selv været ude at sige at det ikke er godt at holdet topper så tidligt i Champions League, mon ikke dagens præstationen har noget med det at gøre? Og præstation var ikke så ringe, som du får den til at lyde... Tværtimod synes jeg den var ganske kontrollerende.

Etihad Stadium er ikke noget nemt sted at spille. City er jo forsvarende engelske mestre for fanden. Real Madrid kontrollerede første halveg, og burde ha' været foran med mindst 2 mål.
Anden halveg spiller City bedst, da Real trækker sig lidt tilbage. City er dog meget sjældent farlige.
De får så et meget meget tyndt straffe som de scorer på, samtidig med at Real får en mand vist ud. Derefter kører Real den stille og roligt hjem, hvor City ikke på noget tidspunkt formår at blive farlige.

Real er videre, uden på nogen måde at have toppet. Jeg er en ganske tilfreds mand.
Jeg synes at du gang på gang maler fanden på væggen. Selv efter vores 1-2 sejr på Camp Nou kunne du ikke lade vær med at lufte en smule utilfredshed ud. Hver gang jeg efter en kamp kigger forbi siden for at læse folks meninger, ved jeg bare at der er brok fra din side. Jeg er endnu ikke blevet overrasket på det punkt. Og det er uanset om vores helte lige har hentet en sejr 1-2 på Camp Nou.

Lur mig om ikke Real viser meget, meget bedre spil i knockout fasen.
Mvh Samir Sejdi.
Emnet er blevet låst.
13 år 9 måneder siden #163 af El_Juan
Besvaret af El_Juan på emne Champions League
#164: Spectator

Du kan ikke rigtig klandre hende for at spille med på den. Det er trods alt en god historie og det ikke ligefrem hende selv, som har fundet på historien. Og der er til dels noget sandt i det hun siger. I bund og grund handler det om, at Cristiano gerne vil have en ny og forbedret kontrakt. Det er i lyset af det, at rygterne om andre klubber bliver sat i gang, ikke mindst for at presse Real Madrid i kontraktforhandlingerne. Hvis det var lettere end som så, så havde han nok allerede skrevet under på en ny kontrakt.

Men hvem kan egentlig betale det Cristiano Ronaldo koster? Både i transfersum og lønomkostninger. I den forstand er det logisk, at nævne Paris Saint-Germain og Manchester City. Jeg tvivler dog på, at end de to klubber - trods de mange oliepenge i ryggen - kan købe ham.

... og hvad José Mourinho angår, så vil han - igen, igen - have mere magt og indflydelse i klubben, hvorfor rygterne om han heller ikke er særlig overraskende. Det plejer gerne at være ved denne tid på året, at han bliver rygtet væk. Sådan har det været de sidste to sæsoner, om end rygterne og snakken har kulmineret i januar måned, så bare vent og se!

<font color=7A0000>*INDLÆG ER RETTET AF BRUGER</font>
Emnet er blevet låst.
13 år 9 måneder siden #164 af ZizouMo
Besvaret af ZizouMo på emne Champions League
Fantastisk første halvleg af Real og det gælder over hele linjen. Vi formår at vinde 2. boldene og presser konstant boldholderen. Samtidig skaber vi de nødvendige chancer til at få scoret minimum 3 mål, hvilket ville have lukket kampen. Ronaldos friløber og Khediras friløber er to af mange.

I anden halvleg går Real lidt tilbage og overlader spillet til Shity, der i samarbejde med dommeren kommer tilbage i kampen.

# Dios

Jeg synes det synd for Arbeloa der lukkede alt på den højreside. Der var ikke straffe, men det blev dømt. Rødt kort var der heller ikke.
Pepe spillede også en god kamp og det gjorde hele holdet generelt også.

Di maria som mange af kritisere var igen manden bag vores mål, og jeg er glad for at Mourinho lyttede til mig og valgte ham, som en af de 11 startere.

Hvis alle stillinger slutter som de er lige nu, så kan vi ende med at møde:
Fc Porto
Schalke 04
Shakter Donetsk
Bayern Munchen
Manchester United

Her ville Bayern og Man u være de sværeste hold vi kunne møde.

Dortmund på 1. pladsen kan til gengæld ende med at møde:
PSG
Arsenal
Ac Milan
Juventus/Chelsea
Valencia/Bayern
Benfica/Celtic
Galatasaray/Cluj

Så Mr. Dios, hvad foretrækker du 1. pladsen eller 2.?

No soy sólo perfecto, soy Madridista también.
Emnet er blevet låst.
  • UltimateCR7
  • Gæst
  • Gæst
13 år 9 måneder siden #165 af UltimateCR7
Besvaret af UltimateCR7 på emne Champions League
Marca.com:
&quot;Only Cristiano's selfishness prevented even higher praise for Real Madrid's first-half performance.&quot;

Hvad fanden sker der? Er de dumme eller hvad?
www.marca.com/2012/11/22/en/football/rea...drid/1353540243.html

Emnet er blevet låst.
13 år 9 måneder siden #166 af Kassow-Rossing
Besvaret af Kassow-Rossing på emne Champions League
Godt indlæg El_Juan

Dios jeg er ikke enig i MotM var David Silva. Han var kun god i anden halvleg og selv i anden halvleg var Ronaldo bedre end ham.

Derudover skal vi være glade for at Real Madrid købte den portugisiske højre back, fordi han er en helt anden type end Marcelo, og det er noget holdet har brug for engang imellem. Meget smart køb selvom prisen var ret høj.

Og så lige en note til mig selv: di Maria spillede en god kamp.

Hehe og hvor vildt var det at se Mourinho indskifte to centrale forsvarsspillere for to offensive? :D

Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
Emnet er blevet låst.
  • Storken
  • Gæst
  • Gæst
13 år 9 måneder siden #167 af Storken
Besvaret af Storken på emne Champions League
@ZizouMo

Det er trods alt usandsynligt, at stillingen ender med at ligne den nuværende.

Holdene Real Madrid kan løbe ind i, hvis man er realistisk:
PSG (burde vinde hjemme mod Porto)
Schalke (står bedre stillet end Arsenal)
Shakhtar Donetsk (skal bare undgå nederlag hjemme mod Juventus)
Bayern München (mindre sensation, hvis de ikke slår BATE hjemme)
Manchester United

Hvis de fik en 1. plads
Porto
Arsenal
Milan
Juventus (muligvis Chelsea)
Celtic (Benfica får det svært)
Galatasaray (muligvis Cluj)

Manchester United og Bayern München er skrækmodstandere i en 1/8-dels finale. PSG og Shakhtar Donetsk er begge jokere i kampen om Champions League trofæet, men Real Madrid er lige niveauet over. Schalke er en overkommelig modstander.

Hvis de var blevet nummer 1 var den eneste rigtige trussel Juventus, hvor Arsenal er lidt af en outsider. Milan og Porto må anses som lette modstandere, når man ser på deres nuværende niveau. Celtic og Galatasaray er decideret walk-overs på trods af to svære udebaner.

Der er ingen tvivl om, at 1. pladsen er at foretrække. Der er 40% chance for at Real Madrid løber ind i en meget ubehagelig modstander med den nuværende 2. plads. Man skal heller ikke undervurdere betydningen af hjemmebanefordel i sidste kamp.

Mvh
Anders
Emnet er blevet låst.
13 år 9 måneder siden #168 af ZizouMo
Besvaret af ZizouMo på emne Champions League
Lad os nu se hvordan det ender, for der er jo chance for at både Juventus og Bayern ender på en 2. plads og så kan vi heller ikke møde dem.

Under alle omstændigheder, så foretrækker jeg et møde med Manchester United, fremfor et møde med Juventus/Chelsea og PSG.

#11: Rubæk

&quot;Men spændende bliver det at se Hummels og Götze blive smidt i bassinets dybe ende og se hvordan de klarer sig.&quot;

De klarede det sku meget godt ;-)

No soy sólo perfecto, soy Madridista también.
Emnet er blevet låst.
Leveret af Kunena Forum