Champions League

13 år 9 måneder siden #145 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Champions League
Brugeren Real Madrids eneste brøde består nu i, at hans indlæg ikke rigtig hører til i denne tråd. Man kan være enig eller uenig i hans forslag. Er man det sidste, kan man enten helt undlade at svare på det eller argumentere på ordentlig vis.

Det gjorde du ikke, Madrid2000, så skru lige ned ;-)

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Emnet er blevet låst.
13 år 9 måneder siden #146 af Real Madrid
Besvaret af Real Madrid på emne Champions League
@ madrid2000

Se det var bedre ;) og faktisk er vi jo ikke så forfærdeligt uenige!

Alle omkring mig ved, at jeg har været stor fan af Essien siden Lyon-tiden, og faktisk var han den spiller jeg så op til, da jeg selv spillede bold. KAN Essien finde tilbage til hans gamle niveau, så er han lige præcis den spiller, som jeg ønsker i klubben, og jeg må indrømme, at jeg virkelig krydser fingre for, at i dag ikke var en engangs forstilling.

Jeg ville inderst inde også begræde et salg af Arbeloa pga. hans attitude, og fordi han er Spanier og Canterano, men men men når man lige tager de farvet briller af, så er han i mine øjne bare ikke Real Madrid materiale. Han deler ikke op til nogle af de (åbenbart) høje krav, jeg har til en moderne forsvarsspiller i dag.

... og når ja, han er da en fin backup at have, men det at han er bundsolid og OK defensiv, er bare ikke nok for mig. Når man ser Barca, der fint fungerer med Alves og Alba på hver sin back, og kan se hvilken ekstra dimension de giver holdet, så kan jeg ikke lader vær med at håbe, at vi til sommer finde den rigtige profil til vores højre back.

No solo soy perfecto, también soy Madridista
Emnet er blevet låst.
13 år 9 måneder siden #147 af Dios
Besvaret af Dios på emne Champions League

<font color=7A0000>*INDLÆG ER SLETTET AF BRUGER ELLER ADMIN
</font>

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Emnet er blevet låst.
13 år 9 måneder siden #148 af Lars1991
Besvaret af Lars1991 på emne Champions League
Forstår ikke folk er så sure over spillet, det må jeg indrømme. I første halvleg spiller vi ikke særlig godt, og de får en del chancer men det gør vi satme da også, og udover deres mål til 2-1 har vi jo de klart største chancer. I anden halvleg er det spil til et mål udover 10-15 min midt i halvlegen.

Mangler sult? Agressivitet? Jeg synes da NETOP det er det vi ser i denne kamp, jeg kan slet ikke forstå jer. Essien var fremragende og det lover godt for fremtiden. Ja han har været mindre prangende i andre kampe, men lad ham da lige komme i kampform. Og hadet til Arbeloa må jeg gang på gang stille mig helt uforstående overfor.
Emnet er blevet låst.
13 år 9 måneder siden #149 af Raul-Madrid
Besvaret af Raul-Madrid på emne Champions League
Slap nu lige af alle sammen,det sygt hvordan folk kan glemme at vi har omkring 5-6 skader i startopstillingen... slap nu af DORTMUND er jo ikke et let hold man.....

Ps.

KLASSE KOMMENTAR AF MOU...

Hvis vi slutter som nummer to, er det et problem for dem som slutter som nummer et..

Det fandme osse sådan jeg ser på det...

RAUL!!!!
Emnet er blevet låst.
13 år 9 måneder siden #150 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Champions League
Ret beset var det vel ikke uden tre spillere? Marcelo, Khedira og Benzema.

Herudover blærer vi os altid med, at vi har verdens bredeste trup, men så skal den vel også kunne klare, at vi mangler et par stykker.

Grunden til den uafgjorte var ikke skader til et par nøglespillere, men derimod at Real Madrid af den ene eller den anden grund, skulle bruge en halvleg på at finde ud af, at det var alvor og at Dortmund var kommet til Madrid for at spille sin chance.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Emnet er blevet låst.
13 år 9 måneder siden #151 af Dios
Besvaret af Dios på emne Champions League
#153: Lars1991.

Kan du ikke se det ikke går i længden? Nuvel, skaber vi altid 3-4 chancer på hjemmebane, men det giver vi også væk i modsatte ende, og det bliver straffet imod bedre mandskaber som vi så det igår. 2-2 på hjemmebane er jo helt og aldeles uacceptabelt, i den forstand, at det giver os et katastrofalt udgangspunkt. Nu var det heldigvis for os kun en kamp i gruppespillet, men vores chance for selv og afgøre gruppen og slutte som nr. 1 er væk.

#155: Siempre Madrid.

Jeg tror ikke på at spillerne ikke var bevidste om, at Dortmund ville komme og udfordre Real Madrid. Vi blev simpelthen overmatchet i alle spillets facetter, og det er ren og skær dygtighed fra Dortmund's side af.
Grunden til vi kunne lægge det ekstreme pres på deres bagkæde, var jo fordi vi spillede henover deres presspil. Noget som i min optik ikke er godt nok, men motiveret det tror jeg Real Madrid spillerne var.
Dortmund var simpelthen bare for gode.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Emnet er blevet låst.
13 år 9 måneder siden #152 af JesperA
Besvaret af JesperA på emne Champions League
Truppen mod Manchester:

REAL MADRID SELECTION:
Goalkeepers: Casillas, Adán y Jesús.
Defenders: Varane, Arbeloa, Albiol, Coentrão, Ramos, Pepe y Nacho.
Midfielders: Khedira, Kaká, Xabi Alonso, Modric, Di María, Callejón, Özil y Cheryshev.
Forwards: Cristiano Ronaldo y Benzema.

Essien og Higuaín er ikke i truppen, men Denis og Nacho er taget med.

Jeg tror det bliver den klassiske
Benzema
Ronaldo - Özil - Di Maria
Alonso
Khedira
Coentrao-Pepe-Ramos-Arbeloa
Casillas
Emnet er blevet låst.
13 år 9 måneder siden #153 af Kristian S
Besvaret af Kristian S på emne Champions League
@Dios,

Vi blev da langt fra overmatchet af Dortmund i anden halvleg hvor vi jo nærmest konstant befæstede deres målfelt, var ren og skær held at de ikke gik hen og tabte den kamp til sidst.
Emnet er blevet låst.
13 år 9 måneder siden #154 af Kassow-Rossing
Besvaret af Kassow-Rossing på emne Champions League
Enig med Kristian og jeg tror også på den opstilling, men jeg kunne godt forestille mig et &quot;twist&quot; i form af Modric i stedet for Özil.

Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
Emnet er blevet låst.
13 år 9 måneder siden #155 af JesperA
Besvaret af JesperA på emne Champions League
Godt set Kassow
Emnet er blevet låst.
  • Raúl 7
  • Gæst
  • Gæst
13 år 9 måneder siden #156 af Raúl 7
Besvaret af Raúl 7 på emne Champions League
Wowser for en dommerpræstation.
Emnet er blevet låst.