Champions League

• Storken
  • Gæst
  • Gæst
13 år 9 måneder siden #169 af Storken
Besvaret af Storken på emne Champions League
@ZizouMo

Intet ligger fast, men min pointe var, at som det ser ud nu, så er det en fordel at være 1´er. Meget kan selvfølgelig nå at ændre sig, og BATE kan godt slå Bayern på Allianz Arena på en god dag :D

Det er dog ikke verdens undergang at blive 2´er og Real Madrid vil med al sandsynlighed nå kvart-finalen uanset.

Götze er simpelthen fantastisk. Selv som 18-årig var han dominerende på det mandskab der vandt Bundesligaen. Når Real Madrid med tiden indser, at Modrics pasninger ikke passer ind i kongeklubben, så vil mange nok kigge mod Götze. Han har talentet til at udfordre Özil på både landsholdet og i Real Madrid. Alternativet er selvfølgelig at han omskoles til wing. En ting er dog sikkert. Han går en stor fremtid i møde.

Mvh
Anders
Emnet er blevet låst.
13 år 9 måneder siden #170 af Kassow-Rossing
Besvaret af Kassow-Rossing på emne Champions League
Anders der er så meget du ikke forstår. Men du kommer også fra en klub, hvor succes ikke er noget man oplever hver sæson. Du skal bare vide, at Real Madrid er ikke Barcelona.

"Manchester United og Bayern München er skrækmodstandere i en 1/8-dels finale. PSG og Shakhtar Donetsk er begge jokere i kampen om Champions League trofæet, men Real Madrid er lige niveauet over. Schalke er en overkommelig modstander."

Der findes ikke en skrækmodstander eftersom Real Madrid er niveauet over både ManU og Bayern München. Derudover så er det lidt besynderligt at du nævner at Real Madrid "er lige niveauet over" klubber som PSG og Shaktar, når Real Madrid "lige er niveauet" over Barcelona, der er to niveauer over de to nævnte klubber. Og ja Schalke er en overkommelig modstander.

"Götze er simpelthen fantastisk. Selv som 18-årig var han dominerende på det mandskab der vandt Bundesligaen. Når Real Madrid med tiden indser, at Modrics pasninger ikke passer ind i kongeklubben, så vil mange nok kigge mod Götze. Han har talentet til at udfordre Özil på både landsholdet og i Real Madrid. Alternativet er selvfølgelig at han omskoles til wing. En ting er dog sikkert. Han går en stor fremtid i møde."

Jeg forstår ikke hvad der sker i dit hovede, men nogle gange så skyder du altså dig selv i foden og det er pinligt at se på. Hvorfor skulle Real Madrid "med tiden indse(r)" at Modrics pasninger ikke passer ind i kongeklubben? Har du et godt argument eller vil du bare snakke pladder? Indtil videre har Modric positivt overrasket som en af ligaens bedste midtbanespillere. Og ja Götze har talentet og går formentlig en stor fremtid i møde, men om han slår Özil af på Real Madrids hold eller det tyske landshold, vides ikke. Jeg er enig i, at han kan udfordre ham, selvom han ikke har Özil-niveau (endnu).

Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
Emnet er blevet låst.
13 år 9 måneder siden #171 af Dios
Besvaret af Dios på emne Champions League
#166: M_linding.

Det er på grænsen til og være sørgeligt. Vi så det også i de 2 sidste opgør imod Barca.

#167: Halamadrid1411.

Holdet skal heller ikke toppe, men være overbevisende. De sidste kampe er ikke vigtigere end de første. For fejler du i de første, er de sidste kampe som regel ligegyldige. Det handler om og finde den gyldne mellemvej. Første halvleg var kontrollerende, men mere kontrolleret var det heller ikke, da City sad på hele anden halvleg. Synes det er så tamt, at man gang på gang skal sidde og være nervøs for om vi nu spiller uafgjort eller taber. City var elendige og pinlige i første halvleg, og Real spillede på halvt plus. Alligevel fører vi kun 1-0, selvom vi reelt set burde lukke kampen.

Jeg er utrolig skeptisk og utilfreds med spillet, ja. Ikke så meget resultaterne. Jeg var ovenud tilfreds med 1-2 sejren, men spillet var jeg langtfra imponeret over.
Der er tydeligvis kommet en generation af Real Madrid fans, som lovpriser titler før spil. Og det ses klart med støtten til Mourinho. Der var engang hvor Real Madrid fyrede trænere som havde vundet mesterskabet og Chl titler, fordi det ikke blev vundet overlegent. Den generation tilhører jeg. Faktisk ikke helt sandt, da jeg også var fan før det, men prestige og overlegenhed betød faktisk ligeså meget som titler dengang.
Det første folk tænkte på når der blev sagt Bernabeú for 10-15 år siden, var hvide servietter, eller noget hvidt der kunne viftes med. Jeg er egentlig fint tilfreds med publikum støtter deres hold mere. Det har måske også igen noget og gøre med de generationer der nu engang er. Men noget jeg altid har elsket ved Real Madrid, det er intet er godt nok før det er overlegent.
Så kan det godt være nogle er utilfredse med jeg altid taler om gamle dage, og ihh og åhh. Det vil jeg egentlig skide på. For det ændre ikke mine holdninger til spillet.

Sjovt du siger det. For jeg roste jo netop den måde holdet spillet på imod Bilbao. Der skal ikke så meget til for og gøre mig glad. Problemet er bare, at Mourinho's stil er kilometer langt fra min stil, og hvad jeg synes er fantastisk.
Og når du siger meget bedre spil i knock out fasen, så kommer jeg nok til og skuffe dig igen :).

#169: ZizouMo.

Ville du synes der var straffe hvis vi fik det? Måske noget naivt af mig og spørge, da svaret forhåbentlig kun kan være nej. Men der er kontakt, og han giver dommeren mulighed for og dømme det. At jeg synes han skal rejse sig op, og drop prinsesse attituden er noget andet. Arbeloa giver igen dommeren muligheden, og hans første gule kort er jo hjernedødt dumt. Dømmer han straffe er der også rødt, længere er den ikke.

Som Storken er inde på, så kan du ikke opstille det sådan der. Men kan fortælle dig der kun er 3 rigtige hold jeg frygter, og betragter som bedre eller ligeså gode som os.
Bayern, Juve og Barca. Og i den rækkefølge. Bayern beviste for mig sidste år, at de var et bedre hold end os. Det blev afgjort på marginaler, men eksperter verden over var enige om, at det var de rigtige vindere af det opgør. De er yderst farlige, og kan på alle dage slå os, ligeså vel som vi også kan slå dem, men i og med de slog os sidste år, så må de vel betragtes som bedre end os.
Juve er måske det hold jeg frygter mest. Ingen ved hvor man har dem, og vores historie imod dem skræmmer mig mer end noget andet. Jeg hader det hold, og de spiller altid bedre end os. På en eller anden måde er de os altid overlegende.
Barca er som vi kender dem. Altid farlige og kan også slå os på alle dage, ligeså vel som vi kan slå dem. Jo mere vi spiller imod dem, desto mindre "nervøs" er jeg for at møde dem. Men vi kender dem, og på en god dag (for dem) vinder de nemt 5-0.

Også er der hold som Man Utd og Chelsea som altid skal betragtes som favoritter, men pt. Finder jeg Real bedre.
Så for at besvarer dit spørgsmål, så vil jeg helst ende som 1'er. Er sikker på Juve ender som nr. 1, og det samme gør sig gældende med Bayern. Ergo er mine 3 mest frygtede hold ude af spil.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Emnet er blevet låst.
13 år 9 måneder siden #172 af HHB65
Besvaret af HHB65 på emne Champions League
#Kassow-Rossing

Nu er jeg sku nød til at skrive min mening om dig og dine kommentarer/holdninger.

Du skriver til Storken

"Anders der er så meget du ikke forstår. Men du kommer også fra en klub, hvor succes ikke er noget man oplever hver sæson. Du skal bare vide, at Real Madrid er ikke Barcelona".

Du siger ofte at personer skyder sig selv i foden, er pinlige eller mangler facts når du gang på gang selv kommer med udtagelser, hvor du ikke selv har hold i dine udtagelser (husker tydeligt dit glimrende indlæg tidligere og tilskuerantallet i Real Madrid og Barcelona de sidste sæsoner)

Jeg bevæger mig normalt på udenlandske Real Forums, men da jeg oprettede mig herinde var det i håb om en kvalificeret debat/sparring med danske Real-fans.
Desværre er der et par stykker, men især dig i spidsen der ødelægger det totalt.
Jeg bliver sikkert banned eller lignende fra forum efter dette, men hellere det end sidde og læse indlæg gang på gang der ødelægger forum totalt.

<font color=7A0000>*INDLÆG ER RETTET AF BRUGER</font>

Emnet er blevet låst.
13 år 9 måneder siden #173 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Champions League
Ja, det der finder vi os ikke i, HHB, så farvel til dig ;-)

Nej, der er lidt højere til loftet hos os, så du ryger naturligvis ikke på sådan et indlæg.

Jeg hæfter mig ved, at du søger kvalificeret sparring/debat og her vil jeg da opfordre dig (og andre) til at søge diskussionen hos dem, som man mener at kunne få en seriøs diskussion med og simpelthen ignorere indlæg, hvor man kan se, at her er der ikke noget at hente.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Emnet er blevet låst.
13 år 9 måneder siden #174 af raul7=kongen
Besvaret af raul7=kongen på emne Champions League
@177.

Du bliver ikket bannet for dig indlæg. Du har dog lige skrevet et indlæg, hvor du retter en direkte personlig kritik imod en anden bruger igennem adskillige linjer. Det uden reelt at komme med argumenter, bidrage positivt eller på anden måde komme nogen vegne.

Hvis vi skal have hævet niveauet - noget alle var enige om for få dage siden - så kræver det, at man spørger sig selv før hvert eneste indlæg. &quot;Bidrager dette med noget positivt?&quot; Det er ikke sværere end det.

God weekend!
Emnet er blevet låst.
13 år 9 måneder siden #175 af Kassow-Rossing
HHB65: &quot;Du siger ofte at personer skyder sig selv i foden, er pinlige eller mangler facts når du gang på gang selv kommer med udtagelser, hvor du ikke selv har hold i dine udtagelser (husker tydeligt dit glimrende indlæg tidligere og tilskuerantallet i Real Madrid og Barcelona de sidste sæsoner)

Jeg bevæger mig normalt på udenlandske Real Forums, men da jeg oprettede mig herinde var det i håb om en kvalificeret debat/sparring med danske Real-fans.
Desværre er der et par stykker, men især dig i spidsen der ødelægger det totalt.
Jeg bliver sikkert banned eller lignende fra forum efter dette, men hellere det end sidde og læse indlæg gang på gang der ødelægger forum totalt.&quot;

Jeg tror bestemt ikke du kan blive bannet for at forsøge at sætte mig på plads(!!) Så ville jeg være blevet bannet flere gange for at være efter Jan, jj, El_Juan. Og jeg sætter pris på dit indlæg.

Jeg havde min info angående stadiontilskuere fra siden her.

Hvis du synes jeg ødelægger forummet for dig, skal jeg nok tænke over hvordan jeg skriver til Storken fra nu af. Der skal være plads til os alle.

Emnet er blevet låst.
13 år 9 måneder siden #176 af HHB65

Vil prøve i fremtiden at se helt bort fra de indlæg som du siger. JEg er på arbejde og har derfor ikke tid til at finde alle eksempler, men har virkelig følt at især Kassow har kommet med direkte angreb på andres argumenter mv. uden selv at have hold i meget af de påstande han skriver.

Ville gerne have sat flere eksempler ind, men pt har jeg ikke tid til at kigge tråde igennem pga. jeg er på arbejde.

Og ja man kan nok alle hæve niveauet. Tror bare bægeret flød over, for jeg vil sku gerne bytte de sidste 10 års titler ud med dem de har fået i Barcelona, og derfor synes jeg den var fuldstændig malplaceret den kommentar til Storken.

Emnet er blevet låst.
13 år 9 måneder siden #177 af HHB65

Respekt for dit indlæg. No hard feelings.

Tror vi begge bare brændende ønsker det bedste for klubben. Så lad os hpbe på en svær Levante kamp i weekenden for Barca og kun 5 points forskel.

Jeg kan jo selv starte med at blive bedre en gang imellem til at skrive mine meninger i stedet for at hidse mig op som her.
Emnet er blevet låst.
  • Storken
  • Gæst
  • Gæst
13 år 9 måneder siden #178 af Storken
Besvaret af Storken på emne Champions League

<font color=7A0000>*INDLÆG ER SLETTET AF BRUGER ELLER ADMIN
</font>
Emnet er blevet låst.
13 år 9 måneder siden #179 af Kassow-Rossing

<font color=7A0000>*INDLÆG ER SLETTET AF BRUGER ELLER ADMIN
</font>

Emnet er blevet låst.
13 år 9 måneder siden #180 af ZizouMo
Besvaret af ZizouMo på emne Champions League
Real Madrid er videre sammen med alle de andre spanske hold. To engelske hold er videre. Alle tyske hold er videre som 1´etere!!

Dem kan Real Madrid møde:

Paris SG, Schalke 04, Juventus, Bayern Munchen og Manchester United.

Første pladsen ville have givet os følgende modstandere:

Fc porto, Arsenal, Ac milan, Shakter Donetsk, Celtic og Galatasaray.

Schalke, Man U og Paris er mine favorit modstandere. Bayern er ubesejret i 10 chl kampe og ser farlige ud.

Juventus har et fantastisk defensiv, der vil give os store problemer.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también.
Emnet er blevet låst.
Leveret af Kunena Forum