Champions League

• Raúl 7
  • Gæst
  • Gæst
13 år 6 måneder siden #217 af Raúl 7
Besvaret af Raúl 7 på emne Champions League
Endnu en gang er vi ikke skarpe nok. Det er det samme når vi spiller hjemme mod Barca. Vi havde kraftedeme 30 skud på mål. Nå, vi har før scoret mange mål på Old Trafford. Det kan sagtens lade sig gøre igen.
Emnet er blevet låst.
13 år 6 måneder siden #218 af Hugol
Besvaret af Hugol på emne Champions League
Uanset om vi vinder i Manchester eller ej, så er Mourinho ikke den rette træner til at fører Real Madrid frem til et CHL trofæ. Man U var seriøst pisse ringe idag, og vi har gevaldige problemer med at kombinerer os ordentligt igennem. Holdet og stadion skal ha mega ros for deres fight og vilje idag, men Mourinho er igen dagens taber,!

Har valgt at takke af på forum!
Følgende bruger(e) sagde tak: Henrik--
Emnet er blevet låst.
13 år 6 måneder siden #219 af Dios
Besvaret af Dios på emne Champions League
Det er bare langt fra at være godt nok. Den eneste måde vi kan spille fodbold på, er åbenbart når vi parkere bussen, og satser på de andre fejler, så vi kan score et kontra mål.
Jeg var egentlig rigtig godt tilfreds med måden vi prøvede på og spille fodbold på, men nu forstår jeg bedre hvorfor Mourinho, er så glad for at spille kontra. Ikke at det på nogen måde er en god ting, men vi mangler i den grad en træner som tænker offensivt.

Vi har altid sejlet defensivt, men vi vandt på vores offensiv, og princippet vi scorer flere mål end modstanderne. Og det er vi tydeligvis ikke i stand til, og derfor vinder vi heller ikke Chl.

Coentrao spillede endelig en god kamp. Han viste, at når han endelig fokuserede på og spille fodbold, så er han faktisk en god fodboldspiller. Ramos sejler igen igen. Enten er det Pepé ellers er det Ramos. Det er snart tradition, at 1 af de 2 skal koste et mål imod bedre modstandere.

Özil skal til skudtræning. Ikke fordi han er dårlig til det, men fordi han render forvirret rundt, og har et for godt overblik. Desværre for ham, så lykkedes det ikke altid.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: Jaken
Emnet er blevet låst.
13 år 6 måneder siden #220 af M_linding
Besvaret af M_linding på emne Champions League
Er jeg virkelig den eneste, som synes at Mourinho laver en KÆMPE fejl i pausen?

Hvorfor pokker skulle Ronaldo spille centralt lige pludselig?.... Inden pausen spillede Ronaldo en kongekamp, kronet med det flotte mål... Han skabte konstant plads for de andre, og var farlig (direkte eller indirekte) fra alle sider.

Det offensive spil mister gnisten i 2. halvleg, og det sker af flere grunde. Men en af disse grunde var helt sikkert, at Ronaldo lå inde i midten, og var nemmere at lukke ned. Desuden var han ikke længere en fare via langskud.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, Lars1991, Jarlens, MMM
Emnet er blevet låst.
13 år 6 måneder siden #221 af ZizouMo
Besvaret af ZizouMo på emne Champions League

M_linding skrev: Er jeg virkelig den eneste, som synes at Mourinho laver en KÆMPE fejl i pausen?

Hvorfor pokker skulle Ronaldo spille centralt lige pludselig?.... Inden pausen spillede Ronaldo en kongekamp, kronet med det flotte mål... Han skabte konstant plads for de andre, og var farlig (direkte eller indirekte) fra alle sider.

Det offensive spil mister gnisten i 2. halvleg, og det sker af flere grunde. Men en af disse grunde var helt sikkert, at Ronaldo lå inde i midten, og var nemmere at lukke ned. Desuden var han ikke længere en fare via langskud.

Helt og aldeles enig. Og man skal huske at Rafael allerede havde fået et gult kort, og han plejer altid at dumme sig. Ellers forstår jeg ikke helt indskiftning af Pepe. Jeg havde hellere set en sulten Kaka der gjorde det godt i weekenden.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también.
Emnet er blevet låst.
  • VikingenHagbard
  • Gæst
  • Gæst
13 år 6 måneder siden #222 af VikingenHagbard
Besvaret af VikingenHagbard på emne Champions League

M_linding skrev: Er jeg virkelig den eneste, som synes at Mourinho laver en KÆMPE fejl i pausen?

FIFA taktikken virker dog ikke i det virkelige liv.
Emnet er blevet låst.
  • Ramses
  • Gæst
  • Gæst
13 år 6 måneder siden #223 af Ramses
Besvaret af Ramses på emne Champions League
Hvorfor spiller vi ikke som Bayern? Er det mig eller spiller de virkelig godt?
Emnet er blevet låst.
13 år 6 måneder siden #224 af Realmadrid94
Besvaret af Realmadrid94 på emne Champions League
Bayern spiller fantastisk. Spillede jo også godt mod os! Specielt i Tyskland. I dag mod Arsenal var det vel Ok, et ringe hold man har i dem efterhånden. Wilshere beviser dog ENDNU engang hvorfor han skal til Real :D gotta love him! Jeg bliver simpelthen så ked af det hvis han ryger til den katalanske klub..!

On Topic:
Er det med vilje mourinho har middelmådige præstationer på hjemmebane for så at angribe på udebane i knockout kampe?.. Det er utroligt kujon-agtigt. Sad og så klip af RM - FCB i CHL semifinalerne.. Nøj hvor er det pinligt :) på Bernabeu? Defensivt?

En kamp med Altintop på backen?.. Det utroligt han har fået lov at sidde så længe.. Jeg håbede virkelig han kunne være en offensiv træner da man hentede ham.. :(

Måske er der nogle der vil være uenige i dette: Mourinho havde et OK Inter hold dengang. Hvordan kunne han vinde ChL dengang? Med Inter! Hvordan kunne han med Porto! Jeg undrer mig over det ret tit. Hvad er det han gør ved spillerne? Hvorfor kalder en 30-årig mand som Essien ham for Daddy? Hvad gik galt i RM? Han havde alt i verdens største klub! Han fik tid af Perez til at opbygge det største nogensinde! Han fik ligefrem en manager-rolle i RM. Han bestemte indkøb. Han har Ronaldo, Øzil, Ramos, Alnso og Casillas på sit hold. Hvorfor kan han ikke vinde?

Det er for vildt, hvad han kunne gøre det med småklubber. Undskyld sproget, men på daværende tidspunkt var Porto ikke et ChL mesterhold fra starten af, det var Chelsea eller Inter heller ikke. Hos Real Madrid havde han favoritværdigheden, men levede ikke op til den.

Sorry hvis min struktur er en lille smule underlig, men burde sove :P
Emnet er blevet låst.
  • Juanito
  • Gæst
  • Gæst
13 år 6 måneder siden #225 af Juanito
Besvaret af Juanito på emne Champions League
Emnet er blevet låst.
13 år 6 måneder siden #226 af M_linding
Besvaret af M_linding på emne Champions League
Nu ved jeg, hvem jeg gerne vil trække i CL..;

PSG!

Gode muligheder for at slå dem, og samtidig kan man så tæske en flok pengegriske tåber, som spilder deres talent i en finans-boble.... Skønt;)
Emnet er blevet låst.
13 år 6 måneder siden #227 af BBB
Besvaret af BBB på emne Champions League

M_linding skrev: Nu ved jeg, hvem jeg gerne vil trække i CL..;

PSG!

Gode muligheder for at slå dem, og samtidig kan man så tæske en flok pengegriske tåber, som spilder deres talent i en finans-boble.... Skønt;)

Personligt vil jeg, naturligvis, elske at slå Zlatan ud, men Porto/Malaga, Milan (hvis de går videre), eller Schalke/Galatasaray vil jeg hellere møde. Milan fordi de har slået Barca. Alle de andre fordi de er hvor jeg ser størst mulighed for at cleare nogle karantæner.
Emnet er blevet låst.
Leveret af Kunena Forum