Mulige indkøb til næste sæson (16/17)

• Bobonation
  • Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
10 år 8 måneder siden #1 af Bobonation
Mulige indkøb til næste sæson (16/17) blev oprettet af Bobonation
Hvor mange herinde synes, at det kunne være interessant med et køb af vores egen Marcos Alonso fra Fiorentina som alternativ på VB positionen?

Har set nogle kampe med Fiorentina det seneste halvandet år og synes bestemt, at han virker til at være en stabil forsvarsspiller med gode evner i det fremadrettede spil.

Og så er det kun et plus at han er af egn avl :)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 8 måneder siden #2 af Siempre Madrid
Nej tak til alle Canteranos i den italienske liga, bortset fra Calle.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

10 år 7 måneder siden #3 af LasseRMD
Leicester er sindssyge! Hatten af for dem.

Vardy, Mahrez & Ranieri til Real næste sæson ;-)

10 år 7 måneder siden #4 af asp3200
De gea - Man united - målmand
De sciglio - Milan - venstreback
Hazard - Chelsea - offensiv wing
Lewandowski - Bayern - angriber

Sælg Bale, Ronaldo og evt benzema afhængig om ham ender i fængsel. Få mere ud af James, Isco og Kovacic.

Få en ordentlig træner som ikke er Perez hånddukke

• JJ-86
  • Gæst
  • Gæst
10 år 7 måneder siden #5 af JJ-86
Besvaret af JJ-86 på emne Mulige indkøb til næste sæson (16/17)

asp3200 skrev: De gea - Man united - målmand

Sælg Bale, Ronaldo og evt benzema afhængig om ham ender i fængsel. Få mere ud af James, Isco og Kovacic.

De Gea, vil jeg også gerne have, fordi han er fremtiden for Spaniens landshold og fra Spanien.
De Sciglio ved jeg ikke, da jeg ikke har fuldt med AC Milans kampe denne sæson. Men hvad med en spanier - så som Azpilicueta fra Chelsea eller Moreno fra Liverpool? Er de dårligere end De Sciglio?

Er Hazard ikke overvurderet? Det er så en anden sag om han vil blive bedre med Real Madrid kollegaer rundt om sig og vores spillestil. Jeg vil frygte en Bale 2.0.
Lewandowski er kun velkommen hvis Benz ryger ;)

10 år 7 måneder siden #6 af Petroleum
Min tilbagevendende tanke er at vi bliver nødt til at holde på Isco. Han er den nye Zidane.

Der går nogle rygter at man vil bytte James for at få fat i Hazard, vil jeg mener kun kan gå for langsomt! på den måde får vi plads til Isco og kan komme af med Cristiano. Ud med Cristiano og brug pengene på et eller andet sjovt.... Måske at give Gareth Bale gratis væk?
På den måde vi spiller lige pt er det kun indlæg på indlæg, hvilket er vanvittigt med så mange dygtige boldspillere. Måske fordi Cristiano leger angriber hele tiden og at han ikke kan score på andet end hovedet...
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

10 år 7 måneder siden #7 af asp3200

JJ-86 skrev:

De Gea, vil jeg også gerne have, fordi han er fremtiden for Spaniens landshold og fra Spanien.
De Sciglio ved jeg ikke, da jeg ikke har fuldt med AC Milans kampe denne sæson. Men hvad med en spanier - så som Azpilicueta fra Chelsea eller Moreno fra Liverpool? Er de dårligere end De Sciglio?

Er Hazard ikke overvurderet? Det er så en anden sag om han vil blive bedre med Real Madrid kollegaer rundt om sig og vores spillestil. Jeg vil frygte en Bale 2.0.

Azpilicueta smutter ikke fra Chelsea. Moreno er for svag men måske billig. De Sciglio er fremtiden, han har godt nok været lidt skadet, men han er fænomenal defensiv og offensiv overlab kan han også, han er ingen Marcelo offensivt men tilgengæld top 5 defensiv som I også vil se på Italiens landshold under EM.

Hazard og Lewandowski er også ment hvis to ud af de tre bliver solgt, altså ronaldo, bale, benzema. Jeg vil helst gerne have penge hjem så de køb finansieres.
Sidste redigering: 10 år 7 måneder siden ved asp3200.
Følgende bruger(e) sagde tak: JJ-86

• JJ-86
  • Gæst
  • Gæst
10 år 7 måneder siden #8 af JJ-86
Besvaret af JJ-86 på emne Mulige indkøb til næste sæson (16/17)

asp3200 skrev:

JJ-86 skrev:

Azpilicueta smutter ikke fra Chelsea. Moreno er for svag men måske billig. De Sciglio er fremtiden, han har godt nok været lidt skadet, men han er fænomenal defensiv og offensiv overlab kan han også, han er ingen Marcelo offensivt men tilgengæld top 5 defensiv som I også vil se på Italiens landshold under EM.

Hazard og Lewandowski er også ment hvis to ud af de tre bliver solgt, altså ronaldo, bale, benzema. Jeg vil helst gerne have penge hjem så de køb finansieres.

Måske en god ide at byde og købe De Sciglio FØR han brillerer til EM, da man måske kan undgå at prisen ikke bliver sat yderligere op og at man undgår at kæmpe med andre klubber om ham.
Men EM bliver rigtig spændende i forhold til fremtidig køb af spillere, og hvem der kommer til at stråle til EM :)

10 år 7 måneder siden #9 af Dios

asp3200 skrev:

JJ-86 skrev:

Det er bare sjovt, at stort set alle Milan fans vil af med De Sciglio og mener han er overvurderet :D Han er nemlig fantastisk overvurderet og kommer med minimalt offensivt. Jeg hørte en Milan fan kalde ham den nye Arbeloa. Og så er han det man ikke må være i Real Madrid, meget skadet. Han fik hypen i Fm, men han har virkelig ikke kunne leve op til den hype. Han kæmper hårdt om pladsen med Antonelli. Det synes jeg alligevel siger det hele.
Han er stabil defensivt, men har vi ikke prøvet en sådan back nok? Jeg er ihvertfald langtfra fan :) Men det kommer vel ikke bag på dig :D

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: Lars1991

10 år 7 måneder siden #10 af asp3200
Tror man lige skal give ham kredit, han har været meget skadet jo. Min favorit er Alaba, men nok desværre umuligt.

10 år 7 måneder siden #11 af Dios

asp3200 skrev: Tror man lige skal give ham kredit, han har været meget skadet jo. Min favorit er Alaba, men nok desværre umuligt.

Han har spillet 12 kampe denne sæson? Han sad ude i 2-3 kampe, og har været tilbage i et godt stykke tid nu. Men hvorfor kan hans skade bruges som undskyldning, men ikke vores egne 20 styks? :)

Min favorit er Marcelo, som endelig har fundet det gode spil frem igen.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

10 år 7 måneder siden #12 af asp3200

Dios skrev:

asp3200 skrev: Tror man lige skal give ham kredit, han har været meget skadet jo. Min favorit er Alaba, men nok desværre umuligt.

Han har spillet 12 kampe denne sæson? Han sad ude i 2-3 kampe, og har været tilbage i et godt stykke tid nu. Men hvorfor kan hans skade bruges som undskyldning, men ikke vores egne 20 styks? :)

Min favorit er Marcelo, som endelig har fundet det gode spil frem igen.

Er ligeglad med vores skader. Jeg snakker backup til marcelo og der passer de sciglio fint ind. Vi har ingen andre venstrebacks, arbeloa er en klovn.

Leveret af Kunena Forum