Mulige indkøb til næste sæson (16/17)
Dios skrev:
BBB skrev:
Dios skrev:
BBB skrev:
Pelle skrev: Hazard kommer. Ronaldo skal afsted. Det kommer til at gøre så mange gode ting for vores spil.
Jeg vil være ærgerlig over at få en spiller, som ikke kan præstere, hvis han er uenig med træneren. Divaer findes der rigeligt af i Madrid.
Lad os betegne Chelsea som en storklub for en kort stund. For har Mourinho egentlig så potentialet til at lede en storklub? Indtil videre har han været oppe og toppes med stort set alle spillere i Chelsea og Real Madrid. Det er jo næsten umuligt ikke at komme op og skændes med Mourinho når han har taget hul på sæson 3 i en storklub. Det må simpelthen være en konsekvens af hans opførsel, for det er nu anden gang i træk, at han er uvenner med hele spillertruppen og holdet er i total opløsning.
Hvis man vælger at fyre en mand, som får politikkernes eftervederlag til at ligne håndøre, så er der jo noget fuldstændig galt med manden. Det er nemt og give samtlige 15-20 spillere skylden for ikke at præstere under en træner, men måske skal man bare kigge den anden vej. Mourinho tager vanvittige midler i brug, og det ser man simpelthen konsekvensen af hvergang han træner en storklub.
Vi havde spillere i Madrid, som præsterede mindre end optimalt, men Hazard har jo været helt væk.
Helt enig.
Der er bare for mange fingre der peger mod Mourinho i mine øjne. Havde Hazard været den eneste spiller som spillede virkelig under niveau, så ville jeg kunne forstå det. Problemet er bare, at det er stort set alle Chelsea spillerne, og i Real Madrid var det måske ikke så slemt på banen som i Chelsea, men til gengæld var det forfærdeligt uden for banen.
Jeg er bare heller ikke sikker på, at Chelsea havde fået de 3 point idag med Mourinho siddende som træner.
Uanset hvor horribel Mourinho måske/måske ikke har været overfor spillerne, så kan jeg simpelthen ikke tage det seriøst, at Hazard bliver slået op som erstatning for Ronaldo, når han har scoret 1 mål og lavet 2 assists på 16 ligakampe under Mourinho + 1 ligakamp uden Mourinho. Selv da Ronaldo og nogle af lederne på holdet havde problemer med Mourinho, så knaldede han stadig bolde ind, så jeg formoder, at der er en forskel på, hvor professionelle de to er. I alt er han på 23 kampe i denne sæson iflg. Chelseas egen hjemmeside.
Han har vist også brændt to straffespark, så han har haft mulighed for at score mål.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
BBB skrev:
Dios skrev:
BBB skrev:
Dios skrev:
BBB skrev:
Pelle skrev: Hazard kommer. Ronaldo skal afsted. Det kommer til at gøre så mange gode ting for vores spil.
Jeg vil være ærgerlig over at få en spiller, som ikke kan præstere, hvis han er uenig med træneren. Divaer findes der rigeligt af i Madrid.
Lad os betegne Chelsea som en storklub for en kort stund. For har Mourinho egentlig så potentialet til at lede en storklub? Indtil videre har han været oppe og toppes med stort set alle spillere i Chelsea og Real Madrid. Det er jo næsten umuligt ikke at komme op og skændes med Mourinho når han har taget hul på sæson 3 i en storklub. Det må simpelthen være en konsekvens af hans opførsel, for det er nu anden gang i træk, at han er uvenner med hele spillertruppen og holdet er i total opløsning.
Hvis man vælger at fyre en mand, som får politikkernes eftervederlag til at ligne håndøre, så er der jo noget fuldstændig galt med manden. Det er nemt og give samtlige 15-20 spillere skylden for ikke at præstere under en træner, men måske skal man bare kigge den anden vej. Mourinho tager vanvittige midler i brug, og det ser man simpelthen konsekvensen af hvergang han træner en storklub.
Vi havde spillere i Madrid, som præsterede mindre end optimalt, men Hazard har jo været helt væk.
Helt enig.
Der er bare for mange fingre der peger mod Mourinho i mine øjne. Havde Hazard været den eneste spiller som spillede virkelig under niveau, så ville jeg kunne forstå det. Problemet er bare, at det er stort set alle Chelsea spillerne, og i Real Madrid var det måske ikke så slemt på banen som i Chelsea, men til gengæld var det forfærdeligt uden for banen.
Jeg er bare heller ikke sikker på, at Chelsea havde fået de 3 point idag med Mourinho siddende som træner.
Uanset hvor horribel Mourinho måske/måske ikke har været overfor spillerne, så kan jeg simpelthen ikke tage det seriøst, at Hazard bliver slået op som erstatning for Ronaldo, når han har scoret 1 mål og lavet 2 assists på 16 ligakampe under Mourinho + 1 ligakamp uden Mourinho. Selv da Ronaldo og nogle af lederne på holdet havde problemer med Mourinho, så knaldede han stadig bolde ind, så jeg formoder, at der er en forskel på, hvor professionelle de to er. I alt er han på 23 kampe i denne sæson iflg. Chelseas egen hjemmeside.
Han har vist også brændt to straffespark, så han har haft mulighed for at score mål.
Alternativet lige pt. er Bale, så jeg tager chancen ;D
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Dios skrev: Alternativet lige pt. er Bale, så jeg tager chancen ;D
Nu var det ikke Bale, men Ronaldo der skulle sælges. Nu har du Bale og Hazard, som begge gerne vil spille i venstre side, og ingen af dem præsterer fantastisk i øjeblikket :-D
Dios skrev: Jeg synes egentlig ikke den ene udelukker den anden af Hazard og Mahrez. Nu ved jeg godt det er usandsynligt, at vi både skiller os af med Ronaldo og Bale til sommer, men hvis det skete, så kunne man jo sagtens erstatte dem med Hazard og Mahrez. Det vil nok også bane vejen for Jesé som ingen vel rigtig tror på længere desværre.
Jeg tror også det er usandsynligt at både Bale og Ronaldo ryger men det ville være det eneste rigtige. Når det er gjort, så tror jeg, at Reus ville passe bedre ind på venstre side end Hazard. Det ville jo være helt fantastisk hvis vi kom til at se en genforening af Reus og Lewandowski som Reals angrebsduo fra næste år.
BBB skrev:
Dios skrev: Alternativet lige pt. er Bale, så jeg tager chancen ;D
Nu var det ikke Bale, men Ronaldo der skulle sælges. Nu har du Bale og Hazard, som begge gerne vil spille i venstre side, og ingen af dem præsterer fantastisk i øjeblikket :-D
Nu mente jeg alternativet til at tage overfor Ronaldo vil være Bale, så derfor vil jeg tage chancen med en dårligt spillende Hazard :)
Jeg synes virkelig at det er et problem med Hazard, at der er så lidt slutprodukt i meget af det han laver. Selv når han er i storform.
Når Ronaldo på et tidspunkt skal erstattes, tror jeg at det vigtigt at man tænker over, hvor målene skal komme fra... Jeg siger ikke at det bliver en kæmpe udfordring. For både James, Bale og Benzema kan score mål (dog ikke som Ronaldo, selvfølgelig). Men jeg tror at man skal have det med i overvejelserne.
Jeg har en idé om, at Reus har mere at byde ind med end Hazard. Selvom Reus' personlighed til gengæld kan blive et problem...
M_linding skrev: Men Bale har da trods alt noget, som Hazard i den grad mangler: noget målfarlighed!
Jeg synes virkelig at det er et problem med Hazard, at der er så lidt slutprodukt i meget af det han laver. Selv når han er i storform.
Når Ronaldo på et tidspunkt skal erstattes, tror jeg at det vigtigt at man tænker over, hvor målene skal komme fra... Jeg siger ikke at det bliver en kæmpe udfordring. For både James, Bale og Benzema kan score mål (dog ikke som Ronaldo, selvfølgelig). Men jeg tror at man skal have det med i overvejelserne.
Jeg har en idé om, at Reus har mere at byde ind med end Hazard. Selvom Reus' personlighed til gengæld kan blive et problem...
Hvis man uden Ronaldo begynder at spille som et hold, fordi spillet ikke nødvendigvis skal gå igennem hans fødder, så skal målene jo nok komme. Det er samme sang som altid. Problemet med argumentet er bare, at alle andre hold sagtens kan score og vinde. Jeg kan godt følge argumentet i de store kampe, da vi trods alt nok vil mangle lidt kvalitet. Ronaldo's mange mål skyldes jo også de absurd mange, men ligegyldige hattricks. Det er jo ikke de mål vi vil mangle, og Ronaldo har jo på ingen måder været afgørende i halvanden sæson imod de store hold. På stående fod husker jeg kun Sevilla sidste sæson, ellers har det været utrolig mange mål imod de lidt dårligere mandskaber.
Kan Hazard holde Benzema omkring boksen, så vil jeg ikke frygte for de mange "ligegyldige" mål Ronaldo scorer. Kan vi derimod også få gang i vores højreside, så er vi jo ligepludselig godt stillet igen.
Jeg tror alle kender min kærlighed til Reus, men hans skadehistorik er virkelig skræmmende. 3 kampe på banen betyder oftest 3 kampe udenfor banen.
Bale's statistikker er også pæne, og det nød Carsten Werge og Peter Kjær også godt af under dagens kamp, men det nytter bare ikke at have en spiller på holdet være så anonym i 90% af holdets kampe. Det er jo ikke fordi man sidder af følelsen af, at Bale nu vil blomstre. For ligesom holdet, så "blomstrede" han jo først, da der ingen var til at dække ham op.
Bale beviser bare, at det er nemt og assistere og lave mål i La Liga :D Jeg tør ihvertfald godt at lave et væddemål om, at Hazard vil gøre det ligeså godt statistisk set som Bale i 1. sæson. Forskellen vil bare være, at Hazard fortsætter, hvor Bale kun har skuffet siden.
Den mangel på målfarlighed som jeg frygter, lider vi allerede under nu. Ronaldo har aldrig rigtigt fundet sig selv, efter alt det der skete i januar 2015, og det har kostet. Derfor føler jeg allerede at jeg kan se for mig, hvor tamt det kan blive med en masse fin teknink og boldbehandling fra Benzema, Hazard, James og Isco, men uden dræberinstinkt.
Hvis vi så forestiller os at man erstatter Ronaldo med Hazard, så ser det lidt for ufarligt ud IMO. Og så er jeg meget uenig i, at det er Ronaldo der ene mand er udslagsgivvende for, om man spiller som et hold. Jeg kan se holdmæssige problemer i alle kæderne, og jeg tror at disse starter uden for banen. Man kan sagtens spille fremragende som et hold med en type som Ronaldo på banen - hvilket jeg også synes at vi har set rigtig mange gange.
Og må jeg ikke lige minde om, at selvom jeg også mener at Bale er et fejlkøb, så scorede han faktisk også mange mål i PL. Så den der med, at "det er La Ligas skyld" holder ikke helt. Hvis Bale får mere frihed og selvtillid så bliver han også bedre.
Den eneste oplagte kandidat , som jeg kender til, er fortsat Neymar... Desværre. Jeg er næsten fristet til at tænke, at man skal overveje at satse på den skrøbelige Aguero. Jeg vil gerne have Hazard i stedet for Bale, hvis man erstatter Ronaldo med en målfarlig spiller.
Sidste år lavede han 14 mål i PRL. Bale lavede 13 - Benzema lavede 15. Chelsea scorede 71 mål - Real Madrid 118. Vi har jo ikke med en Sterling at gøre.
Når det så er sagt, så er han også stadig ung, og han kan jo stadig bygge helt vildt meget på sit spil. Lad mig minde om, at Ronaldo scorede 18 mål i 33 kampe i PRL sæsonen, før han kom til Real Madrid. I Real Madrid startede han med 26 mål i 29 kampen, og så er resten vist historie.
Hazard er en gudsbenådet fodboldspiller, og det er jo decideret blasfemi, at en bruger næsten ønsker Mahrez mere end ham - jesus christ. Hazard er - hvis han kan finde den form, han har haft de sidste par sæsoner - en af de bedste driblere i verden, og han har da uden tvivl et potentiale til at blive en af de ALLERstørste inden for det næste par år. I Real Madrid ville Hazard spille på et hold, der vil spille fodbold, med bedre fodboldspillere omkring sig, der kan sætte ham op. Hvis Hazard kommer til Real, så er jeg ret overbevist om, at han sagtens går direkte ind og står for en 15-20 sæsonmål.
Men mangler vi egentlig mål? Jeg er godt klar over, at 8 mål imod Villarreal havde gjort underværker, men overordnet set, så er mål faktisk min mindste bekymring. Jeg vil slagte vores hellige køer, fordi jeg mener det er her vi mister point. Vi kan sagtens spille flot fodbold med Ronaldo på banen, men han gør måske også de andre dårligere, fordi de så får mindre frihed? Man ser det jo også lidt i Barcelona når Messi er ude.
Jeg tror stadig ikke på Bale vil blomstre uanset hvor han er på banen, og hvilken rolle han har. Det er samme historie som med Kaká, som jeg ser det. Fejlcastet, og længere er den ikke. Bale scorede mange mål i hans sidste sæson, men hvor mange har efterhånden ikke gjort det i 1 sæson? britiske spillere er jo næsten værre end brasilianske. Der er ingen tvivl om Bale's evner. De er bare begrænset i spansk fodbold.
For at uddybe den med Ronaldo, så handler det også om, at spillerne automatisk søger ham i stedet for de bedste løsninger. Benzema er jo et glimrende eksempel på det. Mange gange, så spiller et hold bare bedst når alle kan være sig selv, og det vil jeg virkelig gerne se uden Ronaldo.
Tror du virkelig ikke, at en trio med Hazard, Benzema og James ville lave nok kasser? De vil ikke løse vores problemer alene, da problemer er langt større end det. Vores største udfordring er bare stadig at spille i små rum og komme til chancer ved kompakte kæder. Det problem ville de løse.
Neymar var ønsketænkning, men det var han jo allerede før han endte i Barca.
Hazard er en gudsbenådet fodboldspiller, og det er jo decideret blasfemi, at en bruger næsten ønsker Mahrez mere end ham - jesus christ.
Hvis vi nu engang lader være med at tænke på statistikkerne, selvom de mildest talt heller ikke taler for Hazard, men bare det generelle spil, så har Hazard jo været en komplet joke. Hvorfor skulle Real Madrid nogensinde satse på en spiller, som åbenbart kan blive så pigesur på en manager, at han ikke engang gider at spille, eller bare virker som en som totalt har mistet lysten til at spille.
Hvordan er det at Willian stadig formår at spille godt under Mourinho, selvom han også lider under Mourinhos defensive indstilling til spillet? Resten af truppen er jo en komplet joke - man har den galoperende hest Matić, en fucking John Terry som er totalt brændt ud, og en Fàbregas som er piv hamrende elendig, så kan man altså ikke forvente super meget.
Jeg vil ikke sidde her og tvivle på Hazards potentiale, da det er enormt, men spørgsmålet er så om han kan indfri dette potentiale, jeg er blevet i tvivl. Derfor vil jeg hellere hente en Mahrez, sådan som situationen ser ud nu, som tydeligvis godt kan lide at spille fodbold og som har noget på hjertet, istedet for at hente en Hazard og når han så bliver en falliterklæring - ligesom Bale, så skal vi sidde her og fortælle hinanden, at vi skal huske på, at han spillede en god omgang bold i sæsonen 2014/2015.
Florentino Pérez
Jeg vil ikke sidde her og tvivle på Hazards potentiale, da det er enormt, men spørgsmålet er så om han kan indfri dette potentiale, jeg er blevet i tvivl. Derfor vil jeg hellere hente en Mahrez, sådan som situationen ser ud nu, som tydeligvis godt kan lide at spille fodbold og som har noget på hjertet, istedet for at hente en Hazard og når han så bliver en falliterklæring - ligesom Bale, så skal vi sidde her og fortælle hinanden, at vi skal huske på, at han spillede en god omgang bold i sæsonen 2014/2015.
Og hvad sker der så når Mahrez får jordforbindelse igen? Så hænger vi måske på den nye Faubert. Alle kan præstere godt i 1 sæson. Det er Sneijder, Bale etc. da det bedste eksempel på. Jeg er også fan af Mahrez, men han har intet bevist på den store scene endnu, ej heller på den lange bane endnu. 24 år og man hørte først om ham for 3 måneder siden. Hazard derimod har vist fremragende spil i mange år, hvis vi ser bort fra denne sæson.
Hvis vi skal se på spillere som lider under Mourinho i Real Madrid tiden, så var der ikke mange spillere som ville være her endnu. Hvis man som fan kan blive så pigefornærmet på en træner som der bliver givet udtryk for herinde, så prøv at spil under en træner man ikke kan med. Det er jo hyklerisk!