Mulige indkøb til næste sæson (16/17)
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
"Maybe they hate me because I'm too good."
Pelle skrev: Apropos Coentrao. Er der nogle, der ved hvordan det går ham i det franske? Klarer han sig godt eller er han ligeså skadet, som han var hos os?
Han blev skadet imod Bastia tidligere på måneden og har ikke spillet siden.
I de få kampe jeg har set, virkede han til at være en vigtig spiller på holdet og bliver brugt på venstre back og kant.
Han lignede sig selv fra Benfica dagene, og de kampe for Portugal og RM, hvor ham og Ronaldo har overrendt venstresiden med det ene angreb efter det andet.
I min optik egner han sig stadig som en fin venstreback for RM.
"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
Det vil være dem bedste signing, som vi overhovedet kan lave. Giv ham noget ansvar, så skal vi nok få det her vendt!
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Monchi sagde klart nej i sommers og forlængede sin kontrakt med Sevilla.Gåser skrev: Der går rygter om, at Perez vil hente monchi som sportsdirekør fra Sevilla.
Det vil være dem bedste signing, som vi overhovedet kan lave. Giv ham noget ansvar, så skal vi nok få det her vendt!
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
15 kampe, 13 mål og 7 assist i Premier League - selv hvis man ikke vælger at fokusere på denne flotte statistik, så er han stadig en fuldstændig vanvittig fodboldspiller. Teknisk vidunder, kan score mål, god i kombinationsspillet samt de små rum, også kan han så sandeligt også sætte andre op til at score. Der bliver hvisket rundt i hjørnerne, at man skal hente Eden Hazard til sommer (som har skuffet fælt indtil videre i denne sæson), men jeg hælder klart mere til Riyad Mahrez.
Ja det er første sæson jeg følger ham, men det er så let at skelne mellem kvalitet og kvantitet, når man se på fodboldspillernes touch på bolden når de modtager den, samt den måde de bevæger sig på med bolden.
Florentino Pérez
Sahinovic skrev: Jeg er godt nok blevet voldsomt imponeret over Riyad Mahrez.
15 kampe, 13 mål og 7 assist i Premier League - selv hvis man ikke vælger at fokusere på denne flotte statistik, så er han stadig en fuldstændig vanvittig fodboldspiller. Teknisk vidunder, kan score mål, god i kombinationsspillet samt de små rum, også kan han så sandeligt også sætte andre op til at score. Der bliver hvisket rundt i hjørnerne, at man skal hente Eden Hazard til sommer (som har skuffet fælt indtil videre i denne sæson), men jeg hælder klart mere til Riyad Mahrez.
Ja det er første sæson jeg følger ham, men det er så let at skelne mellem kvalitet og kvantitet, når man se på fodboldspillernes touch på bolden når de modtager den, samt den måde de bevæger sig på med bolden.
Jeg er helt enig. Og så er han kun 24 år. Han er et teknisk vidunder!
Men jeg vil nu hellere foretrække Hazard, hans potentiale er større, og jeg spår ham til at blomstre resten af sæsonen efter Mourinhos fyring. Sammen med resten af Chelsea mandskabet i øvrigt.
Hazard kommer. Ronaldo skal afsted. Det kommer til at gøre så mange gode ting for vores spil.
Men godt spottet med Mahrez, han gør det virkelig godt for tiden. Jeg er spændt på, hvornår Leicester bliver menneskelige igen.
"Maybe they hate me because I'm too good."
Pelle skrev: Hazard kommer. Ronaldo skal afsted. Det kommer til at gøre så mange gode ting for vores spil.
Jeg vil være ærgerlig over at få en spiller, som ikke kan præstere, hvis han er uenig med træneren. Divaer findes der rigeligt af i Madrid.
BBB skrev:
Pelle skrev: Hazard kommer. Ronaldo skal afsted. Det kommer til at gøre så mange gode ting for vores spil.
Jeg vil være ærgerlig over at få en spiller, som ikke kan præstere, hvis han er uenig med træneren. Divaer findes der rigeligt af i Madrid.
Lad os betegne Chelsea som en storklub for en kort stund. For har Mourinho egentlig så potentialet til at lede en storklub? Indtil videre har han været oppe og toppes med stort set alle spillere i Chelsea og Real Madrid. Det er jo næsten umuligt ikke at komme op og skændes med Mourinho når han har taget hul på sæson 3 i en storklub. Det må simpelthen være en konsekvens af hans opførsel, for det er nu anden gang i træk, at han er uvenner med hele spillertruppen og holdet er i total opløsning.
Hvis man vælger at fyre en mand, som får politikkernes eftervederlag til at ligne håndøre, så er der jo noget fuldstændig galt med manden. Det er nemt og give samtlige 15-20 spillere skylden for ikke at præstere under en træner, men måske skal man bare kigge den anden vej. Mourinho tager vanvittige midler i brug, og det ser man simpelthen konsekvensen af hvergang han træner en storklub.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Dios skrev:
BBB skrev:
Lad os betegne Chelsea som en storklub for en kort stund. For har Mourinho egentlig så potentialet til at lede en storklub? Indtil videre har han været oppe og toppes med stort set alle spillere i Chelsea og Real Madrid. Det er jo næsten umuligt ikke at komme op og skændes med Mourinho når han har taget hul på sæson 3 i en storklub. Det må simpelthen være en konsekvens af hans opførsel, for det er nu anden gang i træk, at han er uvenner med hele spillertruppen og holdet er i total opløsning.
Hvis man vælger at fyre en mand, som får politikkernes eftervederlag til at ligne håndøre, så er der jo noget fuldstændig galt med manden. Det er nemt og give samtlige 15-20 spillere skylden for ikke at præstere under en træner, men måske skal man bare kigge den anden vej. Mourinho tager vanvittige midler i brug, og det ser man simpelthen konsekvensen af hvergang han træner en storklub.
Vi havde spillere i Madrid, som præsterede mindre end optimalt, men Hazard har jo været helt væk.
BBB skrev:
Dios skrev:
BBB skrev:
Vi havde spillere i Madrid, som præsterede mindre end optimalt, men Hazard har jo været helt væk.
Helt enig.
Der er bare for mange fingre der peger mod Mourinho i mine øjne. Havde Hazard været den eneste spiller som spillede virkelig under niveau, så ville jeg kunne forstå det. Problemet er bare, at det er stort set alle Chelsea spillerne, og i Real Madrid var det måske ikke så slemt på banen som i Chelsea, men til gengæld var det forfærdeligt uden for banen.
Jeg er bare heller ikke sikker på, at Chelsea havde fået de 3 point idag med Mourinho siddende som træner.
Hazard er jeg ikke i tvivl om ville passe perfekt på vores venstrekant, men er mere bange for at Mahrez er den "nye" Taarabt. Type mæssigt minder de jo utrolig meget om hinanden, og det gør deres karriere egentlig også indtil videre. Jeg er også helt solgt når jeg ser Mahrez spille. Jeg tør bare ikke sætte min lid til ham, og slet ikke hvis det er i stedet for Ronaldo.
En offensiv bestående af James, Hazard, Benzema, Mahrez, Lucas og en reserve for Benzema er meget tiltalende, hvis du spørger mig. Dertil kan Isco også nævnes, men jeg håber man rykker ham længere tilbage på banen, og specielt når vi ikke har 10'er rollen. Derfor er jeg også bange for at Asensio ikke vil sprudle i Real Madrid, selvom han selvfølgelig skal have chancen til sommer.