Mulige indkøb til næste sæson (16/17)

10 år 7 måneder siden #73 af Neye

Dios skrev:

Neye skrev: Hvorfor ikke øverste hylde og så hente Hummels

Fordi vi allerede har Ramos og Varane i truppen. Ramos er ikke den bedste forsvarspiller, men han er stadig i blandt de bedste i verden. Skal man så sælge Ramos, eller hvordan havde du tænkt dig?

Jeg er helt klart med både asp og Gåser her. Det er også vigtigt at vi nu snart giver Varane noget fast form for fodbold, så han kan tage skridtet videre op, og ikke kun have verdens største potentiale.

3 centerbacker af den kaliber er et "must" for en klub som Real Madrid. Ramos og Hummels (Hummels bedre end Ramos og helt uden hjerneblødninger) er der og Varane er der snart. Der bliver masser af spilletid til Varane, Ja faktisk tror jeg Hummels og Varane ville være et perfekt match og måske udrangere Ramos men det er bare en antagelse af mine. Det skal man se ske.

Og så ja, det ville også lukke op for den formation vi før har debatteret, med 3 forsvarsspillere. Altså øge vores muligheder for variation men lad os ikke gentage den debat her.
Sidste redigering: 10 år 7 måneder siden ved Neye.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 7 måneder siden #74 af Dios

Neye skrev:

Dios skrev:

Neye skrev: Hvorfor ikke øverste hylde og så hente Hummels

Fordi vi allerede har Ramos og Varane i truppen. Ramos er ikke den bedste forsvarspiller, men han er stadig i blandt de bedste i verden. Skal man så sælge Ramos, eller hvordan havde du tænkt dig?

Jeg er helt klart med både asp og Gåser her. Det er også vigtigt at vi nu snart giver Varane noget fast form for fodbold, så han kan tage skridtet videre op, og ikke kun have verdens største potentiale.

3 centerbacker af den kaliber er et "must" for en klub som Real Madrid. Ramos og Hummels (Hummels bedre end Ramos og helt uden hjerneblødninger) er der og Varane er der snart. Der bliver masser af spilletid til Varane, Ja faktisk tror jeg Hummels og Varane ville være et perfekt match og måske udrangere Ramos men det er bare en antagelse af mine. Det skal man se ske.

Og så ja, det ville også lukke op for den formation vi før har debatteret, med 3 forsvarsspillere. Altså øge vores muligheder for variation men lad os ikke gentage den debat her.

Haha glem det :D

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

10 år 7 måneder siden #75 af Pelle
Neye for sidste gang. Variation er IKKE udskiftning af 15-16 spillere fra allerøverste hylde. Det er så FM-agtig en tankegang, det der.
Det vil aldrig ske. Både Ramos, Varane og Hummels ville kræve at spille hver gang, hvis deres fysik tillader det. Det samme gælder på alle andre positioner.

Og du mener vel forhåbentlig ikke det her med en 3-5-2, hvor vores backs skyder op og agerer kanter, vel?

"Maybe they hate me because I'm too good."

10 år 7 måneder siden #76 af Neye

Pelle skrev: Neye for sidste gang. Variation er IKKE udskiftning af 15-16 spillere fra allerøverste hylde. Det er så FM-agtig en tankegang, det der.
Det vil aldrig ske. Både Ramos, Varane og Hummels ville kræve at spille hver gang, hvis deres fysik tillader det. Det samme gælder på alle andre positioner.

Og du mener vel forhåbentlig ikke det her med en 3-5-2, hvor vores backs skyder op og agerer kanter, vel?

Gu mener jeg, at vi med succes kan anvender 3-5-2

Og jeg mener det er høje tid, at vi vender blikket mod defensiven frem for offensiven, hvis der skal købes ind.

Og så går jeg ind for rotatiionssystemer, så vi kan have en bredere trup frm for den rigide kultur der hersker nu, hvor de dyreste skal spille hver gang, hvis ikke de et skadet.

10 år 7 måneder siden #77 af flaeng86
Hvad siger folket til et evt køb af sturridge, som back up for Benz.
Han klare tydeligvis ik at spille alle kampe og som back up kan man få det optimale ud af ham. Holde ham skades fri og bruge ham når Benz trænger pause, plus han er en fantastisk fodbold spiller. I min mening, er han den perfekte backup :)

10 år 7 måneder siden #78 af Roesen7

flaeng86 skrev: Hvad siger folket til et evt køb af sturridge, som back up for Benz.
Han klare tydeligvis ik at spille alle kampe og som back up kan man få det optimale ud af ham. Holde ham skades fri og bruge ham når Benz trænger pause, plus han er en fantastisk fodbold spiller. I min mening, er han den perfekte backup :)

En back up der sikkert er skadet, når der er behov for ham? Jeg siger nej, selvom jeg godt kan følge din tankegang.
Rodrigo, Paco Alcacer, Morata ville jeg vælge.

No soy Madridista de corazón, porque el corazón un dia para. Soy Madridista de alma, porque el alma es eterna.
Følgende bruger(e) sagde tak: Zyconith

10 år 6 måneder siden #79 af flaeng86
Er enig i at det med skaderne er lidt dristigt, men når han bliver klar i Liverpool , så spiller han jo alle minutter, og det vil han undgå i Madrid. Så længe han er back up og bliver brugt korrekt. Tror godt han ved at han ik kan holde til 90 minutter hver gang, og at han faktisk kan affinde sig med at være back up, så længe han får lidt minutter i benene.
De du nævner er rigtig fine bud, men tvivler på de vil til Madrid og være back up..
Det handler om at finde en der kan acceptere at være back up, hvilket jeg tror sturridge kan .. Og Liverpool vil sælge ham til omkring 200 mil, og det tror jeg er billigere end de andre du nævner, da de er direkte konkurrent til Madrid :)

10 år 6 måneder siden #80 af Roesen7

flaeng86 skrev: Er enig i at det med skaderne er lidt dristigt, men når han bliver klar i Liverpool , så spiller han jo alle minutter, og det vil han undgå i Madrid. Så længe han er back up og bliver brugt korrekt. Tror godt han ved at han ik kan holde til 90 minutter hver gang, og at han faktisk kan affinde sig med at være back up, så længe han får lidt minutter i benene.
De du nævner er rigtig fine bud, men tvivler på de vil til Madrid og være back up..
Det handler om at finde en der kan acceptere at være back up, hvilket jeg tror sturridge kan .. Og Liverpool vil sælge ham til omkring 200 mil, og det tror jeg er billigere end de andre du nævner, da de er direkte konkurrent til Madrid :)

Må ærligt indrømme at jeg tvivler på han vil finde sig i at være back up. En ting er han kan leve med at blive sparet og misse en del kampe når han er så skadet som han er, men i dit scenarie begynder han jo at holde sig skadesfri også tror jeg han vil forlange fast spilletid. Det er trods alt en engelsk landsholdsangriber vi snakker om.

Tja, tror nu prisen vil være omkring 200 for dem jeg nævner. Morata har vi jo sågar en tilbagekøbsklausul på, som udløber til sommer.
Ellers har vi jo vores egen Mayoral, som var giftig ved U/19 EM i sommers og som Zidane har udtrykt stor begejstring for. Det kan virke som utopi, men måske at vi med Zidane som træner vil se flere Castilla spillere få førsteholdschancen. Han kender i hvert fald spillerne.

No soy Madridista de corazón, porque el corazón un dia para. Soy Madridista de alma, porque el alma es eterna.

10 år 6 måneder siden #81 af Gribben
Sælges til sommer:
Keylor
Arbeloa
Denis
Ronaldo
Købes til sommer:
De Gea
Moreno
Alexis Sanchez

Dette ville give et transferbudget på omtrent nul og bør endda være relativt nemt at arrangere. Ronaldo og Keylor til United og De Gea plus omkring 40 millioner Euro den anden vej. De 40 millioner sender man så til Arsenal for Alexis. Denis kan vel cirka byttes for Moreno i Liverpool, der tidligere har været interesseret i Denis og Arbeloa gives jo nok væk gratis.

Midterforsvaret skal der ikke pilles ved på nuværende tidspunkt. Det har ganske vist set svagt ud ved flere lejligheder, men jeg har manglende tiltro til målmanden og manglende dirigering/organisation fra samme under mistanke for at være en stor del af skylden. Keylor er en god målmand primært pga sine shotstopper egenskaber. Ikke så meget fordi han giver sikkerhed i forsvaret har jeg indtrykket af. Det er jeg ret sikker på vil ændre sig ved køb af De Gea.
Fordelen ved et bytte mellem Denis og Moreno giver næsten sig selv og det gør nødvendigheden af et salg af Ronaldo også, eller det er i hvert fald blevet gennemdiskuteret her på siden. Til gengæld kan jeg ikke forstå, hvorfor Alexis ikke bliver nævnt oftere som mulig erstatning. Måske fordi vi alle har lært at hade ham fra hans tid i Barcelona? Han ville ellers være utroligt velegnet både pga sin målfarlighed og arbejdsiver og fordi han både kan spille i højre side og centralt, så han kan fungere som back up for to pladser, eller eventuelt som fast højre wing, hvis han gør det godt nok.

Det største problem næste sæson bliver næsten, hvad der skal gøres med talenterne. Her tænker jeg primært på Jese og Asensio. Ved et salg af Ronaldo og Denis vil Jese blive endnu vigtigere som back up til Bale på venstrekanten og måske også som angriber til Benz. På den anden side er det jo ikke fremmende for hans spil at blive ved med at være andetvalg. Jeg håber dog, at han bliver mindst en sæson endnu. Asensio er jo fristende at hente tilbage, men jeg mener, at det vil være for tidligt. Han bør vente et år endnu så længe vi har som mange spillere til hans position. Om halvandet år kan det være at Modric er ved at være for gammel, og så kan hans chance vise sig.
Sidste redigering: 10 år 6 måneder siden ved Gribben.

10 år 6 måneder siden #82 af flaeng86
Ja det ik sikkert sturridge finder sig i backup rollen, men kunne godt forestille mig han kunne acceptere det. Chancen for at spille i Madrid og mod gode hold og vinde noget stort, tror jeg alle hungre efter.
Morate vil jeg ik ha hjem, der vil være synd for ham. Igen at komme til Madrid og bliver back up.
Men jeg håber inderligt de får en backup til Benz, da jeg ik syntes Ronaldo er naturlig angriber, han arb ik hårdt nok og er ik i den bedste mål form. Håber han får lidt tur i den igen :)

10 år 6 måneder siden #83 af Raul7-2880
www.tv3sport.dk/fodbold/nyheder/roberto-...al-vil-hente-neymar/

Hvis Perez og Co. henter Neymar, tilgiver jeg præsidenten for alt!
Iøvrigt fortjener Navas at få endnu en sæson, samtidige med at vi holder øje med Milans 16 ÅRIGE GianLuigi Donnarumma. Hvis han forsætter sin udvikling og vi køber ham, vil målmandsposten ikke være et problem de næste to årtier.

10 år 6 måneder siden #84 af Siempre Madrid

Raul7-2880 skrev: www.tv3sport.dk/fodbold/nyheder/roberto-...al-vil-hente-neymar/

Hvis Perez og Co. henter Neymar, tilgiver jeg præsidenten for alt!
Iøvrigt fortjener Navas at få endnu en sæson, samtidige med at vi holder øje med Milans 16 ÅRIGE GianLuigi Donnarumma. Hvis han forsætter sin udvikling og vi køber ham, vil målmandsposten ikke være et problem de næste to årtier.

Hvor havde det bare pyntet på det interview, hvis man lige havde fået indføjet, at Roberto Carlos grinte da han fortalte, at han ville hjælpe med at hente Neymar.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

Leveret af Kunena Forum