Mulige indkøb til næste sæson (16/17)
asp3200 skrev: De Sciglio er fremtiden, han har godt nok været lidt skadet, men han er fænomenal defensiv og offensiv overlab kan han også, han er ingen Marcelo offensivt men tilgengæld top 5 defensiv som I også vil se på Italiens landshold under EM.
Nu kan Marcelo heldigvis det hele, men hvad fanden skal vi med en back, som ikke kan noget offensivt? Vi er jo notorisk dårlige til at skabe spillet, når vores backs hedder Danilo/Arbeloa. Vi vinder jo alligevel ikke kampe, når vi prøver at parkere det hele :-D
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Johnson
- Gæst
-
Ind: en fodboldinteresseret
- Brylle
- Gæst
-
Nacho Nacho Nachoasp3200 skrev:
Dios skrev:
asp3200 skrev: Tror man lige skal give ham kredit, han har været meget skadet jo. Min favorit er Alaba, men nok desværre umuligt.
Han har spillet 12 kampe denne sæson? Han sad ude i 2-3 kampe, og har været tilbage i et godt stykke tid nu. Men hvorfor kan hans skade bruges som undskyldning, men ikke vores egne 20 styks? :)
Min favorit er Marcelo, som endelig har fundet det gode spil frem igen.
Er ligeglad med vores skader. Jeg snakker backup til marcelo og der passer de sciglio fint ind. Vi har ingen andre venstrebacks, arbeloa er en klovn.
- Raúl 7
- Gæst
-
asp3200 skrev:
JJ-86 skrev:
asp3200 skrev: De gea - Man united - målmand
De sciglio - Milan - venstreback
Hazard - Chelsea - offensiv wing
Lewandowski - Bayern - angriber
Sælg Bale, Ronaldo og evt benzema afhængig om ham ender i fængsel. Få mere ud af James, Isco og Kovacic.
Få en ordentlig træner som ikke er Perez hånddukke
De Gea, vil jeg også gerne have, fordi han er fremtiden for Spaniens landshold og fra Spanien.
De Sciglio ved jeg ikke, da jeg ikke har fuldt med AC Milans kampe denne sæson. Men hvad med en spanier - så som Azpilicueta fra Chelsea eller Moreno fra Liverpool? Er de dårligere end De Sciglio?
Er Hazard ikke overvurderet? Det er så en anden sag om han vil blive bedre med Real Madrid kollegaer rundt om sig og vores spillestil. Jeg vil frygte en Bale 2.0.
Lewandowski er kun velkommen hvis Benz ryger ;)
Azpilicueta smutter ikke fra Chelsea. Moreno er for svag men måske billig. De Sciglio er fremtiden, han har godt nok været lidt skadet, men han er fænomenal defensiv og offensiv overlab kan han også, han er ingen Marcelo offensivt men tilgengæld top 5 defensiv som I også vil se på Italiens landshold under EM.
Hazard og Lewandowski er også ment hvis to ud af de tre bliver solgt, altså ronaldo, bale, benzema. Jeg vil helst gerne have penge hjem så de køb finansieres.
Hvorfor sku' Azpilicueta ikke ville forlade Chelsea? Det kører dårligt for dem. Der kommer sikkert en mindre udrensning til sommer. Han kan få chancen for at komme hjem til Spanien.
- Brylle
- Gæst
-
Han spiller fast i Chelski. Og hvorfor skulle det lokke at komme hjem til Spanien? Jeg har ikke hørt noget om, at han ikke trives i London?Raúl 7 skrev:
asp3200 skrev:
JJ-86 skrev:
asp3200 skrev: De gea - Man united - målmand
De sciglio - Milan - venstreback
Hazard - Chelsea - offensiv wing
Lewandowski - Bayern - angriber
Sælg Bale, Ronaldo og evt benzema afhængig om ham ender i fængsel. Få mere ud af James, Isco og Kovacic.
Få en ordentlig træner som ikke er Perez hånddukke
De Gea, vil jeg også gerne have, fordi han er fremtiden for Spaniens landshold og fra Spanien.
De Sciglio ved jeg ikke, da jeg ikke har fuldt med AC Milans kampe denne sæson. Men hvad med en spanier - så som Azpilicueta fra Chelsea eller Moreno fra Liverpool? Er de dårligere end De Sciglio?
Er Hazard ikke overvurderet? Det er så en anden sag om han vil blive bedre med Real Madrid kollegaer rundt om sig og vores spillestil. Jeg vil frygte en Bale 2.0.
Lewandowski er kun velkommen hvis Benz ryger ;)
Azpilicueta smutter ikke fra Chelsea. Moreno er for svag men måske billig. De Sciglio er fremtiden, han har godt nok været lidt skadet, men han er fænomenal defensiv og offensiv overlab kan han også, han er ingen Marcelo offensivt men tilgengæld top 5 defensiv som I også vil se på Italiens landshold under EM.
Hazard og Lewandowski er også ment hvis to ud af de tre bliver solgt, altså ronaldo, bale, benzema. Jeg vil helst gerne have penge hjem så de køb finansieres.
Hvorfor sku' Azpilicueta ikke ville forlade Chelsea? Det kører dårligt for dem. Der kommer sikkert en mindre udrensning til sommer. Han kan få chancen for at komme hjem til Spanien.
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
Ud: Navas, Arbeloa, Denis, Ronaldo,
De Gea
Carvajal Varane Ramos Marcelo
Kroos Modric Pogba
James Benzema Bale
Reserve:
Casilla
Danilo Pepe Nacho Moreno
Isco Kovacic Casemiro
Lucas Jesé Asensio
No solo soy perfecto, también soy Madridista
asp3200 skrev:
Dios skrev:
asp3200 skrev: Tror man lige skal give ham kredit, han har været meget skadet jo. Min favorit er Alaba, men nok desværre umuligt.
Han har spillet 12 kampe denne sæson? Han sad ude i 2-3 kampe, og har været tilbage i et godt stykke tid nu. Men hvorfor kan hans skade bruges som undskyldning, men ikke vores egne 20 styks? :)
Er ligeglad med vores skader. Jeg snakker backup til marcelo og der passer de sciglio fint ind. Vi har ingen andre venstrebacks, arbeloa er en klovn.
Du tænker vel ikke Alaba som reserve for Marcelo, eller omvendt vel? :)
De Sciglio er bare ikke meget bedre end Arbeloa offensivt, og egentlig synes jeg BBB skriver svaret. Er det defensivt du mener Moreno er svag, eller over hele banen?
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Dios skrev:
asp3200 skrev:
Dios skrev:
Du tænker vel ikke Alaba som reserve for Marcelo, eller omvendt vel? :)
De Sciglio er bare ikke meget bedre end Arbeloa offensivt, og egentlig synes jeg BBB skriver svaret. Er det defensivt du mener Moreno er svag, eller over hele banen?
Alaba ville være som foran Marcelo og til konkurrence mellem de to. Vil slet ikke kommentere på Arbeloa, skændsel.
Moreno er bare generelt svag over hele linjen;)
Alaba ville være som foran Marcelo og til konkurrence mellem de to. Vil slet ikke kommentere på Arbeloa, skændsel.
Jeg er bare ikke fan af at have 2 af de bedste backs til at konkurrere med hinanden. Jeg vil gå så langt og sige, at det er de 2 absolut bedste vb'er i verden. Jeg ser det bare ikke som holdbart.
Nu skulle du jo også forholde dig til De Sciglio og ikke Arbeloa ;D Hvor mange kampe har du egentlig set med henholdsvis De Sciglio og Moreno? Er bare nysgerrig :)
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Dios skrev: asp3200 skrev:
Jeg er bare ikke fan af at have 2 af de bedste backs til at konkurrere med hinanden. Jeg vil gå så langt og sige, at det er de 2 absolut bedste vb'er i verden. Jeg ser det bare ikke som holdbart.
Nu skulle du jo også forholde dig til De Sciglio og ikke Arbeloa ;D Hvor mange kampe har du egentlig set med henholdsvis De Sciglio og Moreno? Er bare nysgerrig :)
Jeg har nok set 6-7 i år med ham efter skaden og lidt flere inden da han var på landsholdet, ellers kun kampen mod Belgien. Han er stabil og god backup til marcelo + hans alder er med ham. Det med nacho som BBB spammer med er fint nok, men han er ikke venstre back, han er en nødløsning.
Moreno har samlet støv på liverpools bænk og vil fortsætte med det.
- Raul7-2880
- Platin bruger
-
Bernat, Rodriguez eller Gaya.
Raul7-2880 skrev: Hverken Moreno eller De Sciglio er gode nok til at udfordre Marcelo - imodsætning til Coentrao eller følgende spillere:
Bernat, Rodriguez eller Gaya.
Bernat og Gaya ville være et glimrende bud der endda fra tid til anden ville kunne skubbe Marcelo af pinden, hvis formen er på toppen mens jeg tror Rodriguez er for god som 2. violin