Rygtebørsen XVIII
Jeg synes dog at den her "Özil-debat" er lidt ude i hampen. Hugol har altså ikke decideret krævet et salg af Özil, men kun sagt at hvis et tilpas stort beløb bliver lagt, så kunne man godt overveje det, når nu de mulige erstatninger kunne hedde Isco og/eller Mata. Det synes jeg ikke er så skandaløst et udsagn som det bliver gjort til.
Dios skrev:
Hugol skrev: Selvf kan man gøre ham ansvarlig når han ikke engang kan scorer fra 4 meters afstand på to kæmpe chancer.
Ligesom det også er Ronaldo's skyld vi røg ud til Bayern. Han kunne jo bare havet scoret på det straffe.
Eller endnu bedre, jeg synes det er Casillas skyld. Fandme for tyndt han kun redder 2 straffespark!
Aaaarh Dios, det synes jeg ikke er en ordentlig sammenligning. Om man vil det eller ej, så kostede især Özil os sejren i Copa del Rey-finalen. I Dortmund-kampen var der flere syndere, men at brænde SÅ store og SÅ mange chancer som Özil gjorde mod Atletico, det vil jeg altså betegne som at være skyld i et nederlag.
Dermed ikke sagt, at det på nogen måde er nok til at berettige et salg, men det har altså altid været et punkt hvor Özil har seriøse mangler. Så når Hugol, ret groft sagt, siger at han "blot kan aflevere", så er der lidt om snakken - han er ingen skudtrussel og det kan næppe diskuteres at det ville være fordelagtigt hvis han også besad den del af spillet.
Heldigvis er der stadig masser af tid for ham, at forbedre sig på det punkt, og heldigvis er han velsignet med et fremragende overblik og nogle afleveringer to boot!
No soy sólo perfecto, soy Madridista también
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Har valgt at takke af på forum!
- Paulochichon
- Gæst
-
Perez: "Vi ophæver kontrakten, og når du så ankommer til Chelsea sætter du Mata tilsalg, så vi kan købe ham?"
- Det kunne fandme være både nice og snedigt!
- Realmadrid94
-
- Platin bruger
-
- Realmadrid94
-
- Platin bruger
-
Nogle som kommer på chatten?
Håber han bliver sammen med Benzema.
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
Realmadrid94 skrev: Higuain er brandvarm mod Columbia! Hold da kæft :D
Rødt kort??
Kan du fortælle hvad han gjorde, kan se Zapater også har fået lige deromkring, var det et sammenstød?
No solo soy perfecto, también soy Madridista
- Realmadrid94
-
- Platin bruger
-
Real Madrid skrev:
Realmadrid94 skrev: Higuain er brandvarm mod Columbia! Hold da kæft :D
Rødt kort??
Kan du fortælle hvad han gjorde, kan se Zapater også har fået lige deromkring, var det et sammenstød?
Jep, bolden bliver skærmet af, men Higuain jagter bolden videre, hvorefter han tilfældigvis rammer målmanden som så vinder en Oscar for bedste kvindelige præstation. Herefter samles Columbia spillerne rundt om Higuain også kan du vel gætte dig til resten :D
Det virkede dog som om, at Higuain ikke skulle have haft en udvisning, men dommeren havde åbenbart ''set''(Ingen så det, først efter 3-4 replays lagde kommentatoren mærke til det), at Higuain havde sparket ud efter modstanderen, hvorefter han tildeler et rødt kort til den kære argentiner, som altså mistede besindelsen. Ærgerligt, for jeg er 100 % sikker på, at han havde scoret :(
Hugol skrev: Der spekuleres i om Zidane og Perez vil ha enten Mata eller Isco. Jeg fortrækker dem begge. Vil mene der er plads til begge spillere i Real Madrid, men det kræver så også at Kaka bliver solgt eller Özil får kanten.
ved ikke lige hvor du har det fra, men begge spillere er ikke i nærheden af Madrid. Isco var, men ligner skifte til city. Mata skal ingen steder.
asp3200 skrev: Velkommen til Bale. 87 mil.
Trist.
Jeg synes, at prisen er ALT for høj... I modsætning til Ronaldo, regner jeg nemlig ikke med, at Bale er lige så stort et brand.
asp3200 skrev:
Hugol skrev: Der spekuleres i om Zidane og Perez vil ha enten Mata eller Isco. Jeg fortrækker dem begge. Vil mene der er plads til begge spillere i Real Madrid, men det kræver så også at Kaka bliver solgt eller Özil får kanten.
ved ikke lige hvor du har det fra, men begge spillere er ikke i nærheden af Madrid. Isco var, men ligner skifte til city. Mata skal ingen steder.
Har det fra Defensacentral. Jeg håber på begge, men en af dem ville også tilfredsstille min sult.
Asp3200.
Intet er offentliggjort eller har jeg ikke fanget nyheden ?