Rygtebørsen XVIII
M_linding skrev:
asp3200 skrev: Velkommen til Bale. 87 mil.
Trist.
Jeg synes, at prisen er ALT for høj... I modsætning til Ronaldo, regner jeg nemlig ikke med, at Bale er lige så stort et brand.
intet du kan gøre ved det, prøv og nyd ham. Tror hans markedsværdi og hans person vil give meget.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- rezamadridista
-
- Platin bruger
-
- Ingen svæver på banen som Zizou!
Det er da heller ikke bekræftet at Bale er købt !
Har valgt at takke af på forum!
- rezamadridista
-
- Platin bruger
-
Hugol skrev: Jesé kan spille begge sider, samt angriber. Der er masser af muligheder til ham.
Ja det er rigtigt nok, men hvem er det lige der er på den anden side? Ronaldo, ham ser man ikke så tit på bænken. Og Benzema har Morata som erstatning, hvis man ikke køber en ny angriber. Jesé får spilletid, hele truppen får spilletid, men det er minimalt. Jeg havde bare glædet mig til at han fik meget....
Og mht Bale, så er den da næsten sikker, tror bare man mangler underskriften. Ingen siger nej til 90 mil euro for en 23 årig spiller..
- Ingen svæver på banen som Zizou!
Di maria bliver solgt. Perez skal have penge tilbage i kassen.
rezamadridista skrev:
Hugol skrev: Jesé kan spille begge sider, samt angriber. Der er masser af muligheder til ham.
Ja det er rigtigt nok, men hvem er det lige der er på den anden side? Ronaldo, ham ser man ikke så tit på bænken. Og Benzema har Morata som erstatning, hvis man ikke køber en ny angriber. Jesé får spilletid, hele truppen får spilletid, men det er minimalt. Jeg havde bare glædet mig til at han fik meget....
Og mht Bale, så er den da næsten sikker, tror bare man mangler underskriften. Ingen siger nej til 90 mil euro for en 23 årig spiller..
Det kommer jo også an på hvilket system vi kommer til at spille. Jesé kan også spille angriber, og det er jo allerede udtalt af Zidane at Jesé er her for at blive.
- Real Madrid 7
-
- Platin bruger
-
rezamadridista skrev: Bale = Minimum spilletid til Jesé... Man betaler ikke 90 euro for en spiller for at han skal konkurrere om højre wing. Bale bliver fast del af start 11'eren, ligesom Ronaldo er. Di Maria har også udtalt at han gerne vil blive, hvis Di Maria ikke bliver solgt, så smutter Jesé næste sæson.
jese skifter ikke og hvis di maria bliver solgt så er der plads til både jese og bale og så har vi ikke higuen og jese kan godt spille som en angriber så jeg er sikker på han bliver han er ung og talentful
- Real Madrid 7
-
- Platin bruger
-
Petroleum skrev: Hvis bale bliver købt til det forbandede høje beløb, er det så vores sidste indkøb denne sommer selvom higuain og di maria ryger?
har du glemt kaka contrao og callejon og måske arbeloa
- Brylle
- Gæst
-
Tror du selv, at Bale bliver skiftet en del ud hvis han kommer godt i gang og præsterer uge efter uge som det er forventet?Real Madrid 7 skrev:
rezamadridista skrev: Bale = Minimum spilletid til Jesé... Man betaler ikke 90 euro for en spiller for at han skal konkurrere om højre wing. Bale bliver fast del af start 11'eren, ligesom Ronaldo er. Di Maria har også udtalt at han gerne vil blive, hvis Di Maria ikke bliver solgt, så smutter Jesé næste sæson.
jese skifter ikke og hvis di maria bliver solgt så er der plads til både jese og bale og så har vi ikke higuen og jese kan godt spille som en angriber så jeg er sikker på han bliver hab er ung og talentful
Og med pt. 4 mand (inkl. Higuain) foran til angrebet, så kan jeg altså ikke se hvor han skulle få massere af spilletid henne? Selv hvis Higuain bliver solgt, så er der stadig to mand til en plads.
Det er sgu ærgeligt, men det er lige før en udlejning er det bedste for ham.