Rygtebørsen XVIII
Hans besøgstid udløb i sommeren 2011, og han skal bare væk. Lige nu optager han bare Jesé's plads i truppen, uden at give noget igen.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Det svarer jo lidt til at man ansætter ham med et potentielt handicap, hvis du ikke lever op til forventningerne så kan vi altid sælge dig videre på grund af din høje løn.. Det er jo en forfærdelig måde at behandle vores spillere på, og bør aldrig nogensinde være på tale at tale om løntunge spillere i Real Madrid, da klubben selv er skyld i dette. Glem ej at Kaka er en af de spillere der sørger for at give klubben en god indkomst.
Jeg har på intet tidspunkt sagt at Kaká er bedre end Özil, jeg mener blot at det Özil har vist i denne her sæson har været langt fra godt nok. Derfor skal man kunne bruge Kaká eller en ny spiller som Isco eller Mata til at få ham i sving. Isco og Mata er begge fantastiske spillere, som jeg heller end gerne så i Real Madrid. Og viser de sig bedre end Özil, så har jeg ikke ondt i maven skulle de sætte ham på bænken. TAK
Har valgt at takke af på forum!
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
Tag dig nu sammen HUGO!
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Altså jo, Ozil kunne burde have scoret to mål mod Dortmund og to mål mod Atletico - men betyder det, at han ikke er en klassespiller fremover?
I øvrigt mener jeg, at Kaka's løn er rimelig relevant. Det er ikke hans "skyld" at han tjener meget. Men hvor mange spillere med den løn bør have 5+ sæsoner til at bevise deres værd? Hvorfor skulle man tro på, at en 31-årig Kaka kan blive en Real Madrid-profil lige pludselig?
For alles skyld, inkl. Kaka's egen, lad ham nu skifte til Milan eller Brasilien.....
Hugol skrev: Selvf kan man gøre ham ansvarlig når han ikke engang kan scorer fra 4 meters afstand på to kæmpe chancer.
Ligesom det også er Ronaldo's skyld vi røg ud til Bayern. Han kunne jo bare havet scoret på det straffe.
Eller endnu bedre, jeg synes det er Casillas skyld. Fandme for tyndt han kun redder 2 straffespark!
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
- rezamadridista
-
- Platin bruger
-
Dios skrev:
Hugol skrev: Selvf kan man gøre ham ansvarlig når han ikke engang kan scorer fra 4 meters afstand på to kæmpe chancer.
Ligesom det også er Ronaldo's skyld vi røg ud til Bayern. Han kunne jo bare havet scoret på det straffe.
Eller endnu bedre, jeg synes det er Casillas skyld. Fandme for tyndt han kun redder 2 straffespark!
Haha eller Hugols egen yndling (Kaka), der jo også brændte straffe mod Bayern. Hov hugol...
Det nytter ikke noget at fremhæve en stjernespilleres dårlige dage. Özil må for min skyld stoppe med at udvikle sig, jeg vil være ganske og aldeles tilfreds, hvis han bare bliver ved med at hoste op med de utallige assist.
Jeg kan ikke tro, at man brokker sig over en spiller der får Iniestas statistik til at ligne en spiller fra serie 4, når der er mange andre som man burde ligge fokus på, som har leveret dårligere end Özil.
Edit: Og er det ikke også lidt vildt at Mesut Özil har, i denne sæson, en personlig rekord i antal mål og antal assist. Én sæson hvor man kan skælde 80 procent af spillere ud for at underpræstere, så har Özil leveret.
- Ingen svæver på banen som Zizou!
Jeg kan godt finde kampen frem, og gennemgå hver gang en spiller burde have gjort noget, som enten kunne have ført til mål eller en skudchance til Cristiano i feltet (det er vel nærmest det samme ;-) )
Hugol skrev: Jeg kan ikke se problemet med hans løn. Det er trods alt vores kære klub der har valgt at give disse lønninger, så hvorfor i alverden brokke sig over hans løn når nu han ikke har vist sig god nok.
Det er ikke hans løn, eller at han sidder på bænken, men kombinationen af at han ikke er god nok og trækker en kæmpe hyre, som kan bruges bedre. Det er hvad bestemmer at han skal videre i karrieren. Jeg er klar på at give ham væk kvit og frit til en ikke-europæisk klub.
Jeg opfatter ikke længere manden så sympatisk, som da han kom til klubben. Han har haft muligheden for at skifte, men har hellere villet hæve en kæmpe hyre for at sidde på bænken. En SÅ (angiveligt) god spiller burde have højere ambitioner.
Ud med ham.
Skal Kaka, i sin nuværende forfatning, pludselig lære at spille 10'er? Han har nemlig aldrig kunne det.
Du kan mene, at Ozil kun kan aflevere (selvom det er forkert). Men det er vel bedre end Kaka, som primært kan drive bolden frem, uden at aflevere den.... Afleveringen er vel 10'erens vigtigste værktøj?
- rezamadridista
-
- Platin bruger
-
- Ingen svæver på banen som Zizou!
Hugol skrev: Med det skud han har og overblik, så vil jeg langt hellere ha ham i 10er rollen end Özil der blot kan afleverer.
Man skulle ikke tro det var Kaka, som blev omtalt, men nærmere di María :-)