Rygtebørsen XVIII
JanJr skrev:
DarioGomez skrev: Arsenal dreng ind til benet ...
Smid 400 mil til arsenal og tilbyd ham en god løn, lad os så se hvor loyal han er.
Hvem i himlens navn skulle han erstatte?:-)
Jeg er fuldt ud tilfreds med vores midtbane. Vi har forhåbentlig tre førstevalg til midtbanen i næste sæson.
.........Khedira......Modric......
.…………......Özil..................
Bom.
Fuck Vidal, Wilshere og hvem der ellers er blevet nævnt, de vil ikke kunne leve med en plads på bænken.
Hvis der skal hentes nogen, så skal det være som anden/tredjevalg. Ligesom jeg ønsker Morata og Jesé som andenvalg til henholdsvis angreb og kant, så kunne det være fantastisk at få en ung, talentfuld, upcoming midtbanespiller til at være backup også.:-)
Jeg er her stadig XOXO
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Real Madrid skrev: Efter de seneste tids rygter, diskussioner, handeler, kontrakter mm. Hvor mange ville så være 100 procent tilfreds med denne trup?
Træner: Ancelotti
Mm: Casillas, Lopez
Hb: Carvajal, Arbeloa
Hcb: Varane, Pepe
Vcb: Ramos, Albiol
Vb: Marcelo, Nacho
Hcm: Khedira, Casemiro
Vcm: Alonso, Modric
Om: Özil, Isco
Hw: Di Maria, Jesé
Vw: Ronaldo, Callejon
Ang: Benzema, Morata
Ikke nogen grund til at gøre det til en større diskussion, bare giv et "tak", så vi kan få et overblik :)
Det er en smuk, smuk trup, jeg vil ændre én ting, Alonso < Modric.:)
Edit:
Hahahah.... Suuuuper billig måde at få tak på:-P
Jeg er her stadig XOXO
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
Jeg er overbevist om, at han gerne selv vil blive i klubben, og jeg nægter at tro, Ancelotti smider ham på porten. Mon ikk' han bliver en sæson (eller to) til...
No solo soy perfecto, también soy Madridista
- Real Madrid 7
-
- Platin bruger
-
Real Madrid skrev: Hvordan står det til med Kaka' tror i?
Jeg er overbevist om, at han gerne selv vil blive i klubben, og jeg nægter at tro, Ancelotti smider ham på porten. Mon ikk' han bliver en sæson (eller to) til...
Jeg tror vi kan se den gamle Kaka hvis vi nu for ancelotti. Hvem ved..... :)
Forhåbentlig ikke, jeg skider på gulvet i protest hvis han bliver. Og det bliver jeg sgu ved med indtil han forlader klubben:-O
Jeg er her stadig XOXO
- Real Madrid 7
-
- Platin bruger
-
Jeg tror vi kan se den gamle Kaka hvis vi nu for ancelotti Som træner, hvem ved..........
- rezamadridista
-
- Platin bruger
-
Real Madrid skrev:
rezamadridista skrev: Haha Hugol, så liker man sku ikke...
Du behøver ikke droppe siden, du skal bare læse dine indlæg en gang til igennem. Det bare du laver tit de fejl, også nogle gange kan det være fristende at drille dig lidt.
Du behøver ikke droppe siden, du skal bare læse dine indlæg igennem en gang til. Du laver bare tit de fejl, og så kan det nogle gange være fristende at drille dig*
Sorry den lå lige til højrebenet ;)
Haha, du behøver ikke at undskylde. Ville ønske der tit var nogen der rettede mig, mit dansk må meget gerne forbedres. Jeg håber dog at mine indlæg er forståelige :)
- Ingen svæver på banen som Zizou!
- JanJr
- Gæst
-
Real Madrid skrev: Efter de seneste tids rygter, diskussioner, handeler, kontrakter mm. Hvor mange ville så være 100 procent tilfreds med denne trup?
Træner: Ancelotti
Mm: Casillas, Lopez
Hb: Carvajal, Arbeloa
Hcb: Varane, Pepe
Vcb: Ramos, Albiol
Vb: Marcelo, Nacho
Hcm: Khedira, Casemiro
Vcm: Alonso, Modric
Om: Özil, Isco
Hw: Di Maria, Jesé
Vw: Ronaldo, Callejon
Ang: Benzema, Morata
Ikke nogen grund til at gøre det til en større diskussion, bare giv et "tak", så vi kan få et overblik :)
Puha den er svær!
Mit hold er næsten et samme
Casillas
Carcajal-Varena-Ramos-Marcelo
ser gerne en veratti her eller en ny midtbane spiller! med khedira/modric foretrækker til en hver tid khedira.
hw Dimaria (han fighter, og det er det jeg vil se, men nogle gange laver han de værste driblinger) COM Ozil (sub isco) vw Bale og jese som erstatning.
Benz og lidt spilletid til Morata.
Syntes bare vi skal prøve lidt nyt, har ikke set casemiro, men en ung en kan vi altid bruge, så kan ikke sige så meget om ham.
EDIT: Stort set samme backups, vil bare gerne ud med Ronaldo, ja ja ved godt det er ikke det mest populærer at skrive, men mange andre hold kan sagtens klare sig uden ham eller Messi. Bayern har et fantastisk hold, og de har bare hele pakken, altså defensiv og offensiv. Alaba, Dante, Lahm... Kroos, Müller, Ribery, Robben, Gomez, Martinez, Gomez også schweinsteiger.
Hvis man kigger på real madrid pt har vi også et fantastisk hold, men det har bare ikke kørt for dem i år.... Så et par forandringer og vi er klar til forhåbentlig et fantastisk år!
- rezamadridista
-
- Platin bruger
-
JimmyBroe skrev:
Forhåbentlig ikke, jeg skider på gulvet i protest hvis han bliver. Og det bliver jeg sgu ved med indtil han forlader klubben:-O
Haha jeg flækkede lige der. Jeg vil sku også skide i protest.
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
rezamadridista skrev:
Real Madrid skrev:
Du behøver ikke droppe siden, du skal bare læse dine indlæg en gang til igennem. Det bare du laver tit de fejl, også nogle gange kan det være fristende at drille dig lidt.
Du behøver ikke droppe siden, du skal bare læse dine indlæg igennem en gang til. Du laver bare tit de fejl, og så kan det nogle gange være fristende at drille dig*
Haha, du behøver ikke at undskylde. Ville ønske der tit var nogen der rettede mig, mit dansk må meget gerne forbedres. Jeg håber dog at mine indlæg er forståelige :)
Du er en af de mere velsete på forummet ;)
No solo soy perfecto, también soy Madridista
- JanJr
- Gæst
-
rezamadridista skrev:
JimmyBroe skrev:
Haha jeg flækkede lige der. Jeg vil sku også skide i protest.
Haha, håber også vi får en bette skilling i dette transfer vindue!
- rezamadridista
-
- Platin bruger
-
Real Madrid skrev:
rezamadridista skrev:
Real Madrid skrev:
Du er en af de mere velsete på forummet ;)