Rygtebørsen XVIII

13 år 1 måned siden #1381 af asp3200
Besvaret af asp3200 på emne Rygtebørsen XVIII
Fik lidt opkast der...

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 1 måned siden #1382 af rezamadridista
Besvaret af rezamadridista på emne Rygtebørsen XVIII
Når ja, "No homo"

- Ingen svæver på banen som Zizou!

13 år 1 måned siden #1383 af IL Capitano
Besvaret af IL Capitano på emne Rygtebørsen XVIII

Real Madrid skrev: Efter de seneste tids rygter, diskussioner, handeler, kontrakter mm. Hvor mange ville så være 100 procent tilfreds med denne trup?

Træner: Ancelotti
Mm: Casillas, Lopez
Hb: Carvajal, Arbeloa
Hcb: Varane, Pepe
Vcb: Ramos, Albiol
Vb: Marcelo, Nacho
Hcm: Khedira, Casemiro
Vcm: Alonso, Modric
Om: Özil, Isco
Hw: Di Maria, Jesé
Vw: Ronaldo, Callejon
Ang: Benzema, Morata

Ikke nogen grund til at gøre det til en større diskussion, bare giv et "tak", så vi kan få et overblik :)

Callejon, Morata og Nacho har IMO intet at gøre på det hold. Morata som 2. angriber, og en uskarp Benzema som 1. Så er der godt nok langt til La Decima.

13 år 1 måned siden #1384 af rezamadridista
Besvaret af rezamadridista på emne Rygtebørsen XVIII

Real Madrid skrev: Efter de seneste tids rygter, diskussioner, handeler, kontrakter mm. Hvor mange ville så være 100 procent tilfreds med denne trup?

Ikke nogen grund til at gøre det til en større diskussion, bare giv et "tak", så vi kan få et overblik :)

Kunne næsten ikke være mere tilfreds.

- Ingen svæver på banen som Zizou!
Sidste redigering: 13 år 1 måned siden ved rezamadridista.

13 år 1 måned siden #1385 af Steen
Besvaret af Steen på emne Rygtebørsen XVIII

Verratti's agent: Next week we'll discuss his future with PSG. Real Madrid are interested in the kid. [sport mediaset]
Verratti's agent: I read a lot of news on the papers and I'm so glad that bug clubs like Real Madrid are interested in Verratti.

Ifølge Sky Italia så blev vi enige med Dortmund om en pris på Lewandowski, men han afviste.

13 år 1 måned siden #1386 af Vildfaren
Besvaret af Vildfaren på emne Rygtebørsen XVIII
Real Madrid skrev

Albiol har intet at gøre hos os. Han er desværre ikke dygtig nok til, at true nogen af de andre. Der er heller ikke udsigt til, at han bliver bedre eller hurtigere. Specielt hans hurtighed bliver udstillet, når vi spiller med højt forsvar. Nacho burde spille de kampe, som Albiol bliver smidt ind i.
Alonso er heller ikke hurtig nok i sin omgang med bolden. Dette ses specielt mod de gode hold, hvor han nærmest ikke er til stede. Og skal vi satse på en mand, som falder igennem i de allermest afgørende kampe? Jeg ved han er fantastisk i de kampe hvor han har lidt ekstra tid på bolden, men det nytter ikke at have en spillestil til dårlige hold og en anden til de gode. Modric skal spille hans plads og jeg regner med, at han har en del flere tilhængere i Real fra næste sæson.

Ellers ser det fint ud. Men Morata og Jese skal have mange minutter og det er muligt, da vi kan vinde over halvdelen af La Liga med 10 spillere på banen. Måske gemmer der sig en lille Raul eller Butrageno i en af de drenge

Det kan godt være, at jeg ikke altid har ret, men jeg tager aldrig fejl...
Sidste redigering: 13 år 1 måned siden ved Vildfaren. Begrundelse: gramatisk utilstrækkelighed

13 år 1 måned siden #1387 af Realmadrid94
Besvaret af Realmadrid94 på emne Rygtebørsen XVIII
Interessant. Jeg gad godt at se Ancelotti vise cojones, ved at satse på Morata som 2. angriber, og Jese som backup til de offensive - uden yderligere indkøb. Jeg synes kun man skal købe en midtbanespiller (medmindre Ancelotti vil spille en HELT anden form for fodbold, så værsgo at købe stjernerne, Don Perez skal nok give dig en krone eller to).

13 år 1 måned siden #1388 af Vildfaren
Besvaret af Vildfaren på emne Rygtebørsen XVIII
Jeg syntes det er ret interessant, da man ved de sidste perioder med dominans, har haft en del unge spillere. Og det nytter ikke at prøve at købe hele verdenen, da de nyrige klubber har flere penge end os. Ud fra den filosofi må tage til takke med 2. eller 3. pladser.

Husk bare Quinta del Buitre, fem spillere bliver rykket fra Castilla til førsteholdet og bliver brugt effektivt. Det giver 2x UEFA Cup(største turnering indtil 92') og 5 La Liga i træk, 1x spansk pokal og 3x Super Cup.

CHL i 98 var med Guti og Raul
CHL i 2000 og 2002 var med Guti, Raul og Casillas

EDIT: Alle var selvfølgelig ganske unge og uprøvede på den internationale scene.

Det kan godt være, at jeg ikke altid har ret, men jeg tager aldrig fejl...
Sidste redigering: 13 år 1 måned siden ved Vildfaren. Begrundelse: gramatisk utilstrækkelighed

13 år 1 måned siden #1389 af Siempre fiel
Besvaret af Siempre fiel på emne Rygtebørsen XVIII

Vildfaren skrev: Jeg syntes det er ret interessant, da man ved de sidste perioder med dominans, har haft en del unge spillere. Og det nytter ikke at prøve at købe hele verdenen, da de nyrige klubber har flere penge end os. Ud fra den filosofi må tage til takke med 2. eller 3. pladser.

Husk bare Quinta del Buitre, fem spillere bliver rykket fra Castilla til førsteholdet og bliver brugt effektivt. Det giver 2x UEFA Cup(største turnering indtil 92') og 5 La Liga i træk, 1x spansk pokal og 3x Super Cup.

CHL i 98 var med Guti og Raul
CHL i 2000 og 2002 var med Guti, Raul og Casillas

EDIT: Alle var selvfølgelig ganske unge og uprøvede på den internationale scene.

En gruppe af unge spillere som tilfældet var med La Quinta del Buitre er jo helt usædvanligt - og det var i en tid med kun 3 udlændinge på hvert hold, hvilket jo betyder at en så fremragende håndfuld af unge spillere vil gøre hele forskellen. Så nævner du også 98 og 2000 - jeg ved tiden ka ses med en periode med "dominans", da vi vinder CL 3 gange på 5 år (hvilket det jo oz KA kategoriseres som), men jeg husker personligt ik perioden sådan. Det var en periode med store triumfer, men jeg synes bare IK det var udpræget dominans. Uden at lige ha tid til at tjekke det mener jeg vi blir 5'er i ligaen i 2000 f.eks. Og jeg husker det egentlig heller ik som en periode med specielt mange unge spillere på holdet.

13 år 1 måned siden #1390 af Raul7-2880
Besvaret af Raul7-2880 på emne Rygtebørsen XVIII

Træner: Enig
Mm: Enig
Hb: Enig
Cb: Enig
Vb: Enig + Coentrao. Forestil at Marcelo igen bliver skade i flere måneder... Nacho har desværre ikke offensive kvaliteter som kan skade andre tophold.
Cm: Enig + Vidal
Om: Enig
Hw,Vw: Enig
Ang: Enig + Cavani. Forestil at Benzema bliver skade i flere måneder... Morata har desværre ikke offensive kvaliteter som kan skade andre tophold.

Din trup er "kun" på 22 spillere. Ved at tilføje Coentrao, Vidal og Cavani bliver truppen på 24 (Nacho ville jeg vente med at gøre en fast del af 1. Holdet)

Startopstilling 13/14:

Mm: Casillas
Hb: Carjaval
Cb: Varane, Ramos
Vb: Marcelo
Cm: Vidal, Alonso
Om: Özil
Hw: Di Maria
Vw: Ronaldo
Ang: Cavani

Er I enige...?

• Mou94
  • Gæst
  • Gæst
13 år 1 måned siden #1391 af Mou94
Besvaret af Mou94 på emne Rygtebørsen XVIII
Ifølge Indkast.dk bekræfter Cavanis mor, at han er i forhandlinger med
både City og Madrid, og at der vil komme en afklaring inden for to til tre uger.

For Guds skyld vælg Madrid..!

13 år 1 måned siden #1392 af Hugol
Besvaret af Hugol på emne Rygtebørsen XVIII

Mou94 skrev: Ifølge Indkast.dk bekræfter Cavanis mor, at han er i forhandlinger med
både City og Madrid, og at der vil komme en afklaring inden for to til tre uger.

For Guds skyld vælg Madrid..!

Vi har angribere nok i truppen, også selvom Higuain skulle forlade Madrid. Ellers tak til Cavani.

Har valgt at takke af på forum!
Følgende bruger(e) sagde tak: Vildfaren, JimmyBroe

Leveret af Kunena Forum