Rygtebørsen XVIII
Har valgt at takke af på forum!
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Real Madrid 7
-
- Platin bruger
-
Hugol skrev: www.marca.com/blogs/futboleros-com/2013/...haje-iscojonudo.html
Hugo er det fordi isco vil til madrid eller city eller hvad?
Raul7-2880 skrev:
Real Madrid skrev: Efter de seneste tids rygter, diskussioner, handeler, kontrakter mm. Hvor mange ville så være 100 procent tilfreds med denne trup?
Træner: Ancelotti
Mm: Casillas, Lopez
Hb: Carvajal, Arbeloa
Hcb: Varane, Pepe
Vcb: Ramos, Albiol
Vb: Marcelo, Nacho
Hcm: Khedira, Casemiro
Vcm: Alonso, Modric
Om: Özil, Isco
Hw: Di Maria, Jesé
Vw: Ronaldo, Callejon
Ang: Benzema, Morata
Ikke nogen grund til at gøre det til en større diskussion, bare giv et "tak", så vi kan få et overblik :)
Vb: Enig + Coentrao. Forestil at Marcelo igen bliver skade i flere måneder... Nacho har desværre ikke offensive kvaliteter som kan skade andre tophold.
Det har Coentrao ret beset heller ikke. Offensivt er han den eneste jeg er mindre tilfreds med end Benzema. Han kommer gerne forbi en mand, når han er i samspil med Ronaldo, men hans indlæg er ringe og hans skud er helt forfærdelige. Han har scoret et eller to mål over to sæsoner, og jeg har ofte bandet ham væk fordi han ikke har kunnet ramme et frit mål fra 4 meters afstand. Jeg har svært ved at finde en venstre back, som er mindre farlig i det offensive spil.
Gladfor at jeg ikke er den eneste der spekulerer i Hierro som sports direktør. Den skulle i øvrigt inkluderer Raúl som direktør for ungdoms afdelingen.
- Realmadrid94
-
- Platin bruger
-
Hugol skrev: www.defensacentral.com/real_madrid/88000...el-esteban-manolete/
Gladfor at jeg ikke er den eneste der spekulerer i Hierro som sports direktør. Den skulle i øvrigt inkluderer Raúl som direktør for ungdoms afdelingen.
Har ikke læst artiklen, men:
Kan det virkelig passe, at man ansætter efter navn og ikke kvalifikationer? Jeg har stor respekt for begge spillere, men det er måske en kultur jeg aldrig kommer til at forstå. Hierro har haft et lign. Job, det er mere Raul der menes her. Jeg er stolt over den måde man behandlede en meget uheldig De La Red, men jeg synes det er lidt irriterende at ansætte legender på den måde, "bare" fordi at de er legender.. :/
Realmadrid94 skrev:
Hugol skrev: www.defensacentral.com/real_madrid/88000...el-esteban-manolete/
Har ikke læst artiklen, men:
Kan det virkelig passe, at man ansætter efter navn og ikke kvalifikationer? Jeg har stor respekt for begge spillere, men det er måske en kultur jeg aldrig kommer til at forstå. Hierro har haft et lign. Job, det er mere Raul der menes her. Jeg er stolt over den måde man behandlede en meget uheldig De La Red, men jeg synes det er lidt irriterende at ansætte legender på den måde, "bare" fordi at de er legender.. :/
De la Red har gjort et utrolig godt arbejde, ligeledes har Morientes. Ved siden af har de jo taget træner kurser på højeste plan. Morientes kan risikerer at træne et spansk ungdomslandshold snarest. Hierro gjorde et fint stykke arbejde i Malaga, og Raúl har en enorm erfaring og viden som han kan dele ud af. Selvf er det vigtigt at se disse personer i klubben.
Camacho, Del Bosque for eksempel er jo også tidl spillere i Real Madrid.
Ifølge ABC, så har Isco bestemt sig for at bære den smukke hvide trøje fremover, og dermed afvise City. Prisen er 25 millioner euro + Callejon.
Man skal selvfølgelig ikke være så sikker på denne handel, andre personer skriver at han har valgt City.
Hvis man får ham, så har man uden tvivl foretaget sig en fantastisk handel. Han er Spanien's fremtid, det er ham der kommer til at tage over når Iniesta stopper.
Godt med træner på plads. Så kommer der spiller news de næste par dage.
- Champen
- Gæst
-
Hugol skrev: Der sås nu tvivl også på Ondacero omkring Ancelottis ankomst til Madrid.
Jeg bliver sindssyg. Det var da helt utroligt, det er 3 gange før sket, at flere medier har påstået et tidpunkt han bliver præsenteret på, uden at have ramt plet. Jeg kan ikke forstå, hvad problemet er, Ancelotti har da en frikøbs-klausul på 4 mio.€ ( ret mig hvis det er forkert) den betaler Real Madrid vel, og så skal de bare forhandle tingene på plads med Ancelotti, som selv har udtrykt han så gerne vil til klubben.