Rygtebørsen XVIII

13 år 1 måned siden #1393 af Real Madrid 7
Besvaret af Real Madrid 7 på emne Rygtebørsen XVIII

Hugol skrev:

Mou94 skrev: Ifølge Indkast.dk bekræfter Cavanis mor, at han er i forhandlinger med
både City og Madrid, og at der vil komme en afklaring inden for to til tre uger.

For Guds skyld vælg Madrid..!

Vi har angribere nok i truppen, også selvom Higuain skulle forlade Madrid. Ellers tak til Cavani.

Seriøst cavani er meget bedre end morata og benzema.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 1 måned siden #1394 af HHB65
Besvaret af HHB65 på emne Rygtebørsen XVIII
Glæder mig godt nok til at den uendelige farce med Cavani og især Bale snart finder en ende. Vildt når man ser hvor mange rygter der er i pressen hver eneste dag. Det gælder selvf. også for Isco og de andre nævne der er meget oppe i tiden. Det er ligesom om de stenrige nyrige klubber har forvrænget billedet. På den ene side har man store traditionsklubber som ekesempelvis Real Madrid, men nu har en klub som Monaco alligevel snuppet nogle navne. Det bliver spændende om de aller varmeste nævne vælger efter tradition og stabilitet eller tager chancen i et rigmandsprojekt.

13 år 1 måned siden #1395 af Realex
Besvaret af Realex på emne Rygtebørsen XVIII

Ifølge Indkast.dk...

Det er der ikke noget der hedder. Eller i hvert fald burde hedde. ;)

Jeg synes godt nok, at det er noget af et dilemma, angående det angreb. Jeg har desværre mine bange anelser omkring bredden, hvis nu Benzema får en af sine elendige perioder. Er Morata helt klar til, at være frontangriber i de vigtige kampe? For jeg giver ikke meget for at Ronaldo, Jese, evt. Bale skal befinde sig på toppen, da de ikke er den type target-angriber der er brug for.

Samtidigt ville jeg elske, at se en Morata der er god nok til at bære opgaven. Han virker til at være klar på det næste skridt, og hvis en canteranos kan begå sig på højeste niveau, ville det være drømmen!

Der er ingen tvivl om, at Cavani ville være den stærkeste løsning pt., men det vil pine mig, at se Morata forlade os, da han ikke er glad for, at være nr. 3 i rækken.

13 år 1 måned siden #1396 af Vildfaren
Besvaret af Vildfaren på emne Rygtebørsen XVIII
@Siempre Fiel
Det var ikke fordi der var mange unge i den periode, men de var der og det var ikke som bænkevarmere.
Hvis man ikke prøver kommer vi bare til at betale overpris for alle mulige stjerner og vi skal ikke til at lægge arm med klubber som Chelsea, City, PSG, Monaco, Anzi og derud af. For de har simpelthen flere penge end os. Og hvordan skal vi få en ny Raul, når man ikke en gang kan spille sig til en chance på holdet med ny scoringsrekord for Castilla(man slår en da, en af vores legenders rekord)
De unge mister jo tilliden til klubben og vi ser dem bare slå igennem i andre klubber)
Vi bliver i øjeblikket beskrevet som et af verdens absolut bedste hold, men kommer kun til Semi i CHL. 3x CHL på 5år vil jeg mene ligner dominans.

@Real Madrid 7
HVis du tror, at man bare kan købe bedre spillere, så blir man verdens bedste, så må du sgu tilbage til playstationen. Så har du fejlet ligesom Florentino. Fodbold er et holdspil og det er som regel det bedste hold der vinder. Det er skønt med indvidualister, men det er de gode hold der får pokalerne.
Se bare de hold jeg har nævnt i dette indlæg, de har INTET besvist internationalt, men har fantastiske individualister på holdet.
Der er bare ingen synergi på holdet.

Det kan godt være, at jeg ikke altid har ret, men jeg tager aldrig fejl...
Følgende bruger(e) sagde tak: HHB65, JimmyBroe

13 år 1 måned siden #1397 af Siempre fiel
Besvaret af Siempre fiel på emne Rygtebørsen XVIII

Vildfaren skrev: @Siempre Fiel
Det var ikke fordi der var mange unge i den periode, men de var der og det var ikke som bænkevarmere.
Hvis man ikke prøver kommer vi bare til at betale overpris for alle mulige stjerner og vi skal ikke til at lægge arm med klubber som Chelsea, City, PSG, Monaco, Anzi og derud af. For de har simpelthen flere penge end os. Og hvordan skal vi få en ny Raul, når man ikke en gang kan spille sig til en chance på holdet med ny scoringsrekord for Castilla(man slår en da, en af vores legenders rekord)
De unge mister jo tilliden til klubben og vi ser dem bare slå igennem i andre klubber)
Vi bliver i øjeblikket beskrevet som et af verdens absolut bedste hold, men kommer kun til Semi i CHL. 3x CHL på 5år vil jeg mene ligner dominans.

At gi unge en chance på førsteholdet er såmænd fint nok hvis talentet er der - og det vil da være fint hvis Jese og Marata er i truppen næste år med muligheden for at gribe chancen. Men La Quinta del Buitre er bare ik så relevant nu om dage - med mindre man lige rammer en årgang som Barca og jeg går ud fra du ik mener Jese, Morata, Nacho og Cheryshev lige ka sidestilles med dem.

Der har været eksempler på at vores canteranos er slået igennem andetsteds, værste eksempel er jo nok Mata (og Eto'o, som jo ik er egentlig canterano, men blev købt meget ung). Ellers synes jeg nu ik der er mange eksempler, med mindre du mener at du gerne ville ha Soldado - personligt mener jeg ik han er god nok. Og ville da ik røre Granero, Portillo, javi garcia, Borja Valero eller Negredo med en ildtang.

Og igen - du taler om dominans i tiden 98-2002 pga 3xCL - hvilket jeg ka forstå. I samme periode vandt vi én liga, fik én andenplads og én tredjeplads. Lad os så bare slå fast at vi ik ligefrem var altdominerende og var mildt sagt svingende.

13 år 1 måned siden #1398 af mortenj
Besvaret af mortenj på emne Rygtebørsen XVIII
Det er IKKE nok kun at have Morata og Benzema i truppen. Hvis Benzema bliver skadet, og vi i stedet skal bruge Morata i en vigtig CL-semifinale - ja, det holder simpelthen ikke.

Jeg er fortaler for, at man giver de unge chancen, og Morata har gjort det fremragende under U21 EM og han er generelt i en fornuftig udvikling, men han er simpelthen endnu ikke god nok til at kunne være frontangriber for Real Madrid i f.eks. en vigtig CL-kamp.

En klub som Real Madrid bør have 3 angribere i truppen.

Cavani, Benzema og Morata - disse 3 angribere bør være i truppen ved starten af næste sæson. Det ville være intet mindre end perfekt.
Sidste redigering: 13 år 1 måned siden ved mortenj.
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200

13 år 1 måned siden #1399 af Vildfaren
@Siempre Fiel
Kan du ikke lige vise mig, hvor jeg antyder at vi var "alt dominerende"?
Og det er trods en periode hvor mange mener, at der blev spillet noget af det bedste fodbold verden har set.
Men vi skal ikke diskutere om det her, for vi bliver nok ikke enige. Jeg ved bare, at Florentinos fokus på, at købe alle de bedste spillere ikke har kastet noget af sig sportsligt.

Desuden med Benz og kanterne besat plus evt. Cavani og Bale. Er der så overhovedet udsigt til minutter til Jese og Morata?
Jeg ved Cavani vil spille hele tiden, det samme gælder CR7 og Bale. Benz og Di Maria har været fine til at acceptere delerollen. Men der er sgu langt ned til de to unge og åbenlyse talenter.

EDIT: @mortenj
Jeg er faktisk enig i, at der skal mere til end Benz og Morata. Men cavani er ikke løsningen, da de ikke kan være tjent med max halv spilletid. En vil søge væk næste sæson og hvordan skal det gå Morata? ingen spilletid til ham og han søger jo væk alligevel, hvis man køber Cavani.
Vælg hellere en spiller som er garant for mål, kan tåle at sidde på bænken og ligger i laget lige under toppen. Llorente, Gomez, Dzeko, (kommer nok i overskud efter silly season.) kunne være muligheder.

Sidste redigering: 13 år 1 måned siden ved Vildfaren. Begrundelse: Jeg havde lidt mere på hjerte, end først antaget.

13 år 1 måned siden #1400 af Siempre fiel

Vildfaren skrev: @Siempre Fiel
Kan du ikke lige vise mig, hvor jeg antyder at vi var "alt dominerende"?
Og det er trods en periode hvor mange mener, at der blev spillet noget af det bedste fodbold verden har set.
Men vi skal ikke diskutere om det her, for vi bliver nok ikke enige. Jeg ved bare, at Florentinos fokus på, at købe alle de bedste spillere ikke har kastet noget af sig sportsligt.

Desuden med Benz og kanterne besat plus evt. Cavani og Bale. Er der så overhovedet udsigt til minutter til Jese og Morata?
Jeg ved Cavani vil spille hele tiden, det samme gælder CR7 og Bale. Benz og Di Maria har været fine til at acceptere delerollen. Men der er sgu langt ned til de to unge og åbenlyse talenter.

Nu var det mig der skrev at vi i hvert fald ikke var altdominerende og derfor blir det jo i sagens natur vanskeligt at vise det du ønsker. Men man ka jo ik bare sige at "fordi det ik har virket med at købe de bedste spillere", så må man vende sig imod modpolen - at hente en masse unge spillere op - eller evt købe dårlige spillere?!?

Det er jo logik for enhver at man ska ha nogle af verdens bedste spillere for at få verdens bedste hold. Men det gælder self om at finde det rette mix og den rette balance mellem individualister og mere arbejdsomme spillere som hver især udfylder deres roller. Så gælder det om at finde de "rette" spillere og adressere holdets mangler og ik bare købe en spiller fordi han lige pt er den hotteste på markedet eller fordi han lige er blevet valgt til verdens bedste - dét ka vi helt sikkert blive enige om.

Og jeg er da enig i at der er langt til spilletid for Morata hvis han ender bag Cavani og Benzema - jeg vil personligt rigtig gerne ha Cavani, men jeg ser oz gerne at Benz ender henne hvor peberet gror. Dog er jeg lidt i tvivl om Moratas niveau og ka da godt tvivle på ham som andetvalg - vil dog ik være så nervøs hvis det er bag en Cavani, men vil derimod være hunderæd hvis det er efter en Benzema som har brilleret med én god halvsæson på 3 år.

Men ka slet ik lige se problematikken mht Jese. Hvis Callejon og formentlig oz Di Maria smides på porten, så vil Jese være førstereserve til CR7 og Bale, hvis sidstnævnte sku blive købt. Altså - selv for den mest pessimistiske person må det vel kaste en del spilletid af sig - især taget i betragtning af at Jese oz ka gå ind og spille hængende angriber hvis det sku være. Husk nu for dælen på at det altså ik ligefrem er normalt at man henter en spiller op fra andetholdet til en sikker startplads - det er vel normalt at man ska vise lidt på højeste niveau først.

13 år 1 måned siden #1401 af baggins
Besvaret af baggins på emne Rygtebørsen XVIII
Mit syn på denne angriber debat, er at vi skal beholde Morata og Jese og give dem chancen. Det må være det perfekte tidspunkt, at teste de to. Og hvis vi køber en angriber, så står det klart at vi ikke får Morata eller Jese at se de næste mange år, i det ny angriber kommer til at koste 40+ mil. Euro og dermed skal have chancen.
Grunden til at jeg ser at vi beholder vores talenter, er fordi de har haft en super sæson begge to, og har et stort talent. Samtidig er det også den bedste måde at få Benzema til at blomstre, som han gjorde i Lyon, hvor han også var førstevalg. En angriber (og især Benzema) er den spillertyper, hvis spil der bliver påvirket mest af tillid fra træneren samt selvtillid.

!Illa, Illa, Illa, Juanito Maravilla¡ !Hala Madrid¡!
Følgende bruger(e) sagde tak: Vildfaren

13 år 1 måned siden #1402 af mortenj
Besvaret af mortenj på emne Rygtebørsen XVIII
www1.skysports.com/football/news/11668/8...-move-to-Real-Madrid
"Edinson Cavani is determined to see through a move to Real Madrid"

Cavanis far har altså udtalt ovenstående.

13 år 1 måned siden #1403 af Vildfaren
@Siempre Fiel
Vi er enige med Benz, jeg har heller ikke den store fidus til ham. Men jeg ser faktisk helst at de fleste får chancen under en ny træner.
Jeg har ikke sagt vi skal hente "en masse" unge spillere. Det drejer sig om to spillere i en 24-mands trup og der er heller ikke nævnt, at de skal have en sikker startplads, men bare at de skal have en fair chance.
Og med La Ligas sammensætning burde det være muligt for et hold som Real.

Sidste redigering: 13 år 1 måned siden ved Vildfaren. Begrundelse: gramatisk utilstrækkelighed

13 år 1 måned siden #1404 af Siempre fiel

baggins skrev: Mit syn på denne angriber debat, er at vi skal beholde Morata og Jese og give dem chancen. Det må være det perfekte tidspunkt, at teste de to. Og hvis vi køber en angriber, så står det klart at vi ikke får Morata eller Jese at se de næste mange år, i det ny angriber kommer til at koste 40+ mil. Euro og dermed skal have chancen.
Grunden til at jeg ser at vi beholder vores talenter, er fordi de har haft en super sæson begge to, og har et stort talent. Samtidig er det også den bedste måde at få Benzema til at blomstre, som han gjorde i Lyon, hvor han også var førstevalg. En angriber (og især Benzema) er den spillertyper, hvis spil der bliver påvirket mest af tillid fra træneren samt selvtillid.

En ny angriber påvirker Jeses chancer for spilletid hvordan?

Leveret af Kunena Forum