Rygtebørsen XVIII
- Real Madrid 7
-
- Platin bruger
-
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Real Madrid 7 skrev: Nyt rygte bale er real madrid spiller tottenham er blivet enige med real madrid om prisen og kontrakten
Det er bare ikke godt nok ikke - som minimum - at skrive kilde.
Fraught with worries over their tax burden and excessive playing staff, Monaco are to put Radamel Falcao back on the transfer market less than two months after his arrival. Chelsea, Real Madrid, Manchester City and Manchester United are interested.
Steen skrev: www.marca.com/blogs/futbolitis/2013/08/1...o-en-el-mercado.html
Fraught with worries over their tax burden and excessive playing staff, Monaco are to put Radamel Falcao back on the transfer market less than two months after his arrival. Chelsea, Real Madrid, Manchester City and Manchester United are interested.
What? Er der mon noget om snakken Steen, eller er det avis pjadder?
Uhyggeligt hvis de kan være nødsaget til at sælge ham igen.
Jeg tvivler på de sælger Falcao med det samme, men de bliver højst sandsynligt nødt til at skære ned på både løn- og transferbudget de næste par år, samt luge markant ud i deres enorme trup.
Jeg er ikke professor på området, men det er vidst i grove træk essensen af det.
- Brian_H
- Gæst
-
Ronaldo har hverken forlænget sin kontrakt, og har kommet med mærkelige status opdateringer på diverse sociale sider.
Ronaldo vil ikke forlænge sin kontrakt, ellers havde han allerede gjort det.
Har valgt at takke af på forum!
- Brian_H
- Gæst
-
Hugol skrev: Der sker vel næppe noget med Bale før næste uge. Nu er hovedfokus vel på kampen mod Betis, og så prøver man at køre ham hjem i næste uge. Og som El Juan tidligere har nævnt så har Real Madrid ikke givet numre til Denis og Adan. Man må formode at det er disse to der ryger når Bale kommer, men hvis det er sandt, så vil det give et kæmpe problem til Ancellotti i forhold til rotationssystemet.
Ancelotti har selv været ude og sige at Denis bliver i Real Madrid,
Du har måske ikke fulgt så meget med, ang Denis?
Han får nok Coentrao's nr når han smutter.
Brian_H skrev:
Hugol skrev: Der sker vel næppe noget med Bale før næste uge. Nu er hovedfokus vel på kampen mod Betis, og så prøver man at køre ham hjem i næste uge. Og som El Juan tidligere har nævnt så har Real Madrid ikke givet numre til Denis og Adan. Man må formode at det er disse to der ryger når Bale kommer, men hvis det er sandt, så vil det give et kæmpe problem til Ancellotti i forhold til rotationssystemet.
Ancelotti har selv været ude og sige at Denis bliver i Real Madrid,
Du har måske ikke fulgt så meget med, ang Denis?
Han får nok Coentrao's nr når han smutter.
Jeg har fint fulgt med. Der har været masser af rygter om at Denis kunne gå hen og blive lejet ud, hvilket selvf er naturligt når man henter en stor stjerne som Bale.
Mathiaska skrev:
Steen skrev: www.marca.com/blogs/futbolitis/2013/08/1...o-en-el-mercado.html
What? Er der mon noget om snakken Steen, eller er det avis pjadder?
Uhyggeligt hvis de kan være nødsaget til at sælge ham igen.
Jeg tror at det er en and. Monaco vidste godt hvad de gik med til, da de købte ham. Men til gengæld tror jeg at han sælges næste sommer. JesperA nævner et par af grundene.
Jeg har ikke styr på Monaco's økonomi, men jeg er ret sikker på at de ikke tjener nok ind, til at kunne klare FFP.
Der har været lidt snak om at Real Madrid har en aftale med Monaco og Falcao om at købe ham næste sommer, og jeg finder det ikke usandsynligt.
Falcao tror jeg er en 1-års løsning for dem. De kommer op på en af CL pladserne i denne sæson, og så kan de igen spille med om de store drenge, da de så bliver endnu mere attraktive.
Når man også kigger på vores hold, så er der heller ikke meget mere at gå efter. Målmand, tjek. Hvis Pepe sælges næste sommer, så har man brug for en ny CB. Midtbane, tjek tjek tjek! Angrebet, der kniber det. Jeg regner med, at enten Agüero (størst chance, IMO) eller Falcao købes næste sommer. Hvis Benzema, Morata og Jesé dog lever op til deres potentiale, så kan dette være unødvendigt, og så bliver det en meeeeget stille sommer, hvilket jeg ikke ville have noget imod.
- Brylle
- Gæst
-
Brylle skrev: Hvordan er reglen for registrering af spillere til Castilla, som samtidig kan rykkes op på 1.holdet? Hvor går aldersgrænsen? Det kunne måske tænkes, at Denis blev registreret på Castilla, selvom det måske ikke vil falde i god jord hos ham? Det kan dog blive aktuel, hvis han er ung nok, og ingen markspillere forlader klubben.
Brylle, Man kunne måske lave dette trick med Jese i en sæson, men Denis er altså en del af det russiske landshold og har brug for lidt større udfordringer end 2 division. Derfor tror jeg ikke at man gør brug af muligheden på trods af man har den. Selvf uanset regler eller ej.