Rygtebørsen XVIII
Hvad der sker næste sommer er alt for tidligt at spå om, men man kan selvfølgelig håbe der ikke er de store behov for at forstærke truppen. Omvendt var det nogenlunde samme scenarie man havde sidste sæson - Mourinho havde et par år under bæltet, med en stærk trup og en klart defineret spillestil. Mesterskabet kom i hus stensikkert, og vi var kun et straffespark fra CL-finalen mod Chelsea. Med Modric som den eneste tilføjelse var alt perfekt, men sådan gik det jo som bekendt ikke.
7-8 signings hver sommer er af åbenlyse årsager ikke svaret, men jeg er egentlig rimelig tilfreds med den måde Perez har ageret på, siden 2009 hvor han lige mente han havde lidt der skulle indhentes.Coentrao og Illara er de eneste signings jeg har været meget skeptiske omkring, men set i bagklogskabens klare lys er der selvfølgelig flere der har været tvivlsomme. Bale-sagen er dog heller ikke køn, men det har Ronaldo-transferen garanteret heller ikke været, dengang blev det dog holdt noget mere internt.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Realmadrid94
-
- Platin bruger
-
- Brylle
- Gæst
-
Men har man ikke lovet Jese en fast plads i førsteholdstruppen? Og nu jeg tænker om erindrer jeg også noget om samme løfte til Denis, jeg er dog ikke helt sikker. Forbliver truppen som den er nu, samt et køb af Bale, så ser jeg blot Denis som en af dem, der er længst fra spilletid, da han primært er tiltænkt venstre back og dermed har Coentrao og Marcelo foran sig (måske også Nacho). Samtidig skifter man ikke så tit ud i forsvaret som man gør i angrebet og på midten, hvilket giver Jese og Morata bedre muligheder for indhop og lidt kampe mod mindre hold.Hugol skrev:
Brylle skrev: Hvordan er reglen for registrering af spillere til Castilla, som samtidig kan rykkes op på 1.holdet? Hvor går aldersgrænsen? Det kunne måske tænkes, at Denis blev registreret på Castilla, selvom det måske ikke vil falde i god jord hos ham? Det kan dog blive aktuel, hvis han er ung nok, og ingen markspillere forlader klubben.
Brylle, Man kunne måske lave dette trick med Jese i en sæson, men Denis er altså en del af det russiske landshold og har brug for lidt større udfordringer end 2 division. Derfor tror jeg ikke at man gør brug af muligheden på trods af man har den. Selvf uanset regler eller ej.
Jeg ser dog helst, at Bale bliver i Spurs for nu, da jeg er yderst tilfreds med den trup, som står til rådighed nu. Stor bredde offensivt og på midten, samt fint med alternativer i forsvaret.
Brylle skrev:
Men har man ikke lovet Jese en fast plads i førsteholdstruppen? Og nu jeg tænker om erindrer jeg også noget om samme løfte til Denis, jeg er dog ikke helt sikker. Forbliver truppen som den er nu, samt et køb af Bale, så ser jeg blot Denis som en af dem, der er længst fra spilletid, da han primært er tiltænkt venstre back og dermed har Coentrao og Marcelo foran sig (måske også Nacho). Samtidig skifter man ikke så tit ud i forsvaret som man gør i angrebet og på midten, hvilket giver Jese og Morata bedre muligheder for indhop og lidt kampe mod mindre hold.Hugol skrev:
Brylle skrev: Hvordan er reglen for registrering af spillere til Castilla, som samtidig kan rykkes op på 1.holdet? Hvor går aldersgrænsen? Det kunne måske tænkes, at Denis blev registreret på Castilla, selvom det måske ikke vil falde i god jord hos ham? Det kan dog blive aktuel, hvis han er ung nok, og ingen markspillere forlader klubben.
Brylle, Man kunne måske lave dette trick med Jese i en sæson, men Denis er altså en del af det russiske landshold og har brug for lidt større udfordringer end 2 division. Derfor tror jeg ikke at man gør brug af muligheden på trods af man har den. Selvf uanset regler eller ej.
Jeg ser dog helst, at Bale bliver i Spurs for nu, da jeg er yderst tilfreds med den trup, som står til rådighed nu. Stor bredde offensivt og på midten, samt fint med alternativer i forsvaret.
Jo man har lovet Jese og Denis pladser i førsteholds truppen. Begge står jo under første holdet på Real Madrid.com og har været med under optakten i USA osv. Ingen af dem har haft noget med Castilla at gøre. Denis er en af de spillere som vil blive ramt mest af et Bale køb. Bale ligner en Real Madrid spiller, da alt peger på at han ryger til klubben.
Har valgt at takke af på forum!
- Brylle
- Gæst
-
Og dermed tror jeg hverken Jese eller Denis vil være særlig glade for at bliver registreret på Castilla i sidste ende hvis det skulle blive aktuelt.Hugol skrev:
Jo man har lovet Jese og Denis pladser i førsteholds truppen. Begge står jo under første holdet på Real Madrid.com og har været med under optakten i USA osv. Ingen af dem har haft noget med Castilla at gøre. Denis er en af de spillere som vil blive ramt mest af et Bale køb. Bale ligner en Real Madrid spiller, da alt peger på at han ryger til klubben.
Ja jeg er også overbevist om, at han ender i Real, men jeg har godt nok blandet følelser omkring det. :)
Tror i på den? Det skulle angiveligt både være for at finansiere et køb af Bale og fordi man med Bale vil have for mange, der ikke vil være reserve.
Jeg håber absolut ikke at det er sandt - det må ikke være sandt. Og hvis der sandt, så er det både grotesk, absurd, tåbeligt og andre lignede synonymer. Bale er ikke 100 mil. € værd og især ikke hvis vi mister Özil.
Perez stop dig selv!!
!Illa, Illa, Illa, Juanito Maravilla¡ !Hala Madrid¡!
baggins skrev: Özil er angiveligt blevet tilbudt til Man Utd - goal.com
Tror i på den? Det skulle angiveligt både være for at finansiere et køb af Bale og fordi man med Bale vil have for mange, der ikke vil være reserve.
Jeg håber absolut ikke at det er sandt - det må ikke være sandt. Og hvis der sandt, så er det både grotesk, absurd, tåbeligt og andre lignede synonymer. Bale er ikke 100 mil. € værd og især ikke hvis vi mister Özil.
Perez stop dig selv!!
Medierne er løbet tør for ting at skrive om, og så kommer der nyheder som disse. Özil bliver under ingen omstændigheder solgt i år. Næste år kan det godt være at han vil væk, men ikke i år.
baggins skrev: Özil er angiveligt blevet tilbudt til Man Utd - goal.com
Perez stop dig selv!!
Ja, og min overvægtige og meget lidt adrætte krop er egnet til ballet. Nuvel, Özil kan trække sorteper, skulle Bale tilstøde truppen, men Özil skifter ikke Real Madrid ud med Manchester United. Det er simpelthen usandsynligt, ligesom min ligegyldige statement :)
Goal.com er vel i bedste fald den engelske udgave af onside.dk - i bedste fald!
Forudsagt Ronaldo tager angriber rollen med flakkende rolle. Bale og Ronaldo vil give gode hovedstøds chancer i min bog.
- elgurdo
- Gæst
-
VI har denne sommer købt ind for ca. 64 mio. pound
OG vi har solgt for ca. 57 mio. pound
KIlde: www.transfermarkt.co.uk/en/real-madrid/t...fers/verein_418.html
Læg deri salget af Negredo og Soldado ( måske også Garay) så burde klubben have midlerne til at købe Bale uden kvaler,
Desuden vil et køb af Bale på ca. 85 mio pound svare relativt til et mindre beløb grundet den stjernestaus han har og dermed give cash tilbage i form af merchandise osv.
KONKLUSION: det er ikke pengene der er problmemet IMO ;)
Der er en som er dummere end mig ;) wuhu
Har valgt at takke af på forum!
- elgurdo
- Gæst
-
Hugol skrev: Man har selvf betalt alle pengene for cristiano, kaka, benzema, xabi alonso, modric, isco, coentrao med flere til klubberne hehe. Vi skylder ingen banker penge for disse handler, dem har vi borgere betalt via skatten. Bare rolig, madrid kan koebe 5 gange bale
Der er en som er dummere end mig ;) wuhu
Der er ingen der siger, at vi ikke har en en stor gæld, men med en omsætning der næsten hvert år slår rekord og nærmest kun vokser og vokser, så har klubben faktisk en sund økonomi og kan sagtens tilbagebetale gælden på lang sigt..
Det kaldes, at være solvent min ven, og gør vi har råd til disse enorme investeringer ;)