Rygtebørsen XVIII
Hugol skrev: Siempre Fiel-
Det er intet personligt, men må sige at jeg bliver lidt træt af dine pessimistiske udmeldinger om Illarra, når de ikke er begrundet. Beklager hvis du tidl har givet din mening om hvorfor du tror at købet bliver en farce. Altså hva er årsagen ??
Jeg vil tilskrive mig Siempre Fiels pessimisme omkring Illarra.
Personligt frygter jeg især manglende spilletid som værende årsagen til, at Illarra vil blivet et flop. Og jeg vil definere en spiller, som primært begår sig på bænken til over 200 mio kr som værende et flop.
Jeg har efterhånden studeret manden og hans kvaliteter kan man ikke rigtig tage fejl af. Hans store problem bliver, i mine øjne, at han har to af verdens bedste foran sig, der gør nøjagtig det samme og har gjort det på topplan i mange år. Jeg snakker selvfølgelig om Alonso og Modric. Derudover har vi jo Khedira og (åbenbart) upcomming star Casemiro.
Men jeg håber på det bedste, og tænker at Illarra handelen på være et langsigtet køb.
Edit: Siempre fiel kom først med lignende - fuck det at skrive på en iPad..
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Jeg synes Illarra har vist sig for en rigtig god side, og har derfor svært ved at følge dig. Men det er på banen der skal snakkes, så lad os give ham noget tid og se hvad der sker.
Har valgt at takke af på forum!
- Siempre fiel
- Platin bruger
-
Hugol skrev: Tak for forklaringen Fiel.
Jeg synes Illarra har vist sig for en rigtig god side, og har derfor svært ved at følge dig. Men det er på banen der skal snakkes, så lad os give ham noget tid og se hvad der sker.
@Hugol
Nu er det vist din tur til at forklare:-) "Jeg synes Illarra har vist sig for en rigtig god side" - hvordan? Og du siger du ik ka følge mig - fair nok hvis du udfra omstændighederne ik er nervøs for at han ska ende som fiasko, men du ka vel ik være uenig i omstændighederne tænker jeg (konkurrencen som er endu hårdere end forventet qua Casemiro og Xabi, hans egen manglende erfaring, hans dårlige opstart med usikre optrædener og skader, samt historier i pressen om at han ik helt har ku klare presset - de ting er vel ik til diskussion eller?).
Når dét så er sagt, så har du da helt ret i at ovenstående ting ik blir andet end anekdoter hvis han inden for nogle måneder beviser sit værd på banen - og lad os da håbe det :-)
Siempre fiel skrev:
Hugol skrev: Tak for forklaringen Fiel.
@Hugol
Nu er det vist din tur til at forklare:-) "Jeg synes Illarra har vist sig for en rigtig god side" - hvordan? Og du siger du ik ka følge mig - fair nok hvis du udfra omstændighederne ik er nervøs for at han ska ende som fiasko, men du ka vel ik være uenig i omstændighederne tænker jeg (konkurrencen som er endu hårdere end forventet qua Casemiro og Xabi, hans egen manglende erfaring, hans dårlige opstart med usikre optrædener og skader, samt historier i pressen om at han ik helt har ku klare presset - de ting er vel ik til diskussion eller?).
Når dét så er sagt, så har du da helt ret i at ovenstående ting ik blir andet end anekdoter hvis han inden for nogle måneder beviser sit værd på banen - og lad os da håbe det :-)
Fair nok. Skal ikke klage hvis jeg selv er et skrog :-)
Jamen jeg tænker selvf for hans præstationer i ungdoms turneringen og sidste sæson for Sociedad. Der har man set en spiller som kan starte gode opspil meget langt tilbage i banen og til dels bedre end Pepe kan. Jeg synes man har set en spiller som kan gå med frem og som har et godt overblik i pasningsspillet. Jeg kan godt forstå din bekymring om skader, det har altid holdt mange spillere tilbage for at udføre deres bedste, og jeg er da også virkelig ærgerlig over at han ikke er 100% klar nu. Konkurrencen er ikke unaturlig for nogle af spillerne. Jeg synes at truppen er utrolig komplet. Jeg forstår ikke hvorfor presset er et problem på nuværende tidspunkt, altså det kommer først når Madrids tilhængere begynder at vise deres utilfredshed.
Jeg vil dog vælge at ha mit udgangspunkt "at man skal se ham på banen" før jeg udtrykker mine bekymringer.
Har valgt at takke af på forum!
City kan forhøje deres tilbud til over 30 mil. Euro for Pepe og altså mere end vi gav for ham i sin tid. (Marca), (Punto Pelota) City efter Pepe
Khediras agenter skulle have tilbudt ham til PSG, og man venter på et godt tilbud på Coentraõ (Marca) Khediras agenter tilbyder ham til PSG
Manchester United overvejer et bud på 46,5 mil euro for Özil, på grund af overbooking i Madrids angreb i følge Intereconomia (Punto Pelota) Man Utd ønsker Özil
PSG afventer løsningen på Gareth Bale sagaen da de skulle være interesseret i Di Maria i følge Le Parisien
Di Maria interessant i PSG
anes skrev: Tror jeg vil hjælpe El_Juan med lidt opdateringer dog omkring vores egne spillere.
City kan forhøje deres tilbud til over 30 mil. Euro for Pepe og altså mere end vi gav for ham i sin tid. (Marca), (Punto Pelota) City efter Pepe
Khediras agenter skulle have tilbudt ham til PSG, og man venter på et godt tilbud på Coentraõ (Marca) Khediras agenter tilbyder ham til PSG
Manchester United overvejer et bud på 46,5 mil euro for Özil, på grund af overbooking i Madrids angreb i følge Intereconomia (Punto Pelota) Man Utd ønsker Özil
PSG afventer løsningen på Gareth Bale sagaen da de skulle være interesseret i Di Maria i følge Le Parisien
Det kan siges meget simpelt: Der skal ikke være flere køb eller salg.
!Illa, Illa, Illa, Juanito Maravilla¡ !Hala Madrid¡!
anes skrev: Tror jeg vil hjælpe El_Juan med lidt opdateringer dog omkring vores egne spillere.
At sælge Khedira, Pepe og Özil ville være frygteligt og uambitiøst i mine øjne. Det ville dræbe al opbygning over de sidste 3-4 år...
Pepe bliver. Det er klart. Med Varanes skade, så er der ikke råd til at lade Pepe gå. End heller ikke for 30 mio. €. Og slet ikke med 14 dage tilbage af transfervinduet. Et salg vil tvinge Real Madrid til at skulle investere store penge i en midterforsvarer. Når Manchester City og FC Barcelona i forvejen må sande, at der ikke er mange centrale forsvarsspillere af høj kvalitet til rådighed på markedet - og slet ikke for peantus - så vil det være fuldstændig åndsvagt, at lade en kvalitetsspiller gå på nuværende tidspunkt og med de nuværende omstændigheder.
Khedira-rygtet virker underligt. Selvfølgelig skifter han ikke væk, men hvis der er noget om snakken, så kan det godt tyde på, at de presser på for en forbedret kontrakt.
- rene
- Gæst
-